-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Аудит річної консолідованої фінансової звітності Національного банку України за 2019–2023 роки, складеної відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності
Обсяг надання послуг: згідно Додатку 1 до тендерної документації “Якісні та кількісні вимоги до надання послуг”. Місце надання послуг: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601, м. Київ, проспект Науки, 7, 03028; м. Київ, площа Контрактова, 2-б, 04070. Строк надання послуг: з дати підписання договору уповноваженими особами сторін і до 01.10.2024 року.
Завершена
28 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 140 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 140 000.00 UAH
Період оскарження:
16.08.2019 11:28 - 12.09.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
685b629c23b147b39c2197cc03059354
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-16-000671-a.b1
Назва:
Кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Статтею 70 Закону України «Про Національний банк України» (надалі – Закон про НБУ) встановлено, що аудит річної фінансової звітності Національного банку України, складеної за міжнародними стандартами фінансової звітності, проводиться аудиторською фірмою, яка має досвід проведення аудиту центральних банків. Кожна країна має один центральний банк, і Україна не виключення, про те, у Законі про НБУ законодавцем застосовано термін «центральні банки».
З аналізу правової конструкції зазначеної статті, можна зробити висновок, так як відповідно до статті 1 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» суб’єкт аудиторської діяльності резидент може надати послуги з аудиту тільки одному центральному банку країни, а не ширшому колу центральних банків, які знаходяться по за межами держави України, тому послуги з аудиту центральним банкам різних країн може надавати суб’єкт аудиторської діяльності, який належить до аудиторської мережі і може надати аналогічні договори про надання мережею вказаних послуг центральним банкам інших країн.
Таким чином, обмеження встановлені Замовником в тендерній документації у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» звужують коло суб’єктів аудиторської діяльності, які можуть надавати вказані послуги, до тих суб’єктів, які вже надавали послуги НБУ. Цей факт є обмеженням та порушує принципи здійснення закупівель і носить дискримінаційний характер.
Просимо внести наступні зміни до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та викласти його у наступній редакції:
«2) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
- довідка, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність в учасника (або членів мережі до складу якої входить зазначений учасник, які надавали аналогічні послуги центральним банкам інших країн) досвіду виконання договору(-ів) з проведення аудиту фінансової звітності центрального(-их) банку(-ів), що базувалася на вимогах МСФЗ або складалася за МСФЗ, за нижченаведеною формою..»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.09.2019 10:08
Вирішення:
Розглянувши вимогу потенційного учасника на закупівлю аудиту річної консолідованої фінансової звітності Національного банку України за 2019–2023 роки,
складеної відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності (далі – аудит Національного банку), від 06.09.2019 № UA-2019-08-16-000671-a.b1 повідомляємо про таке.
Під час підготовки кваліфікаційних вимог до учасників на дану закупівлю Національний банк України керувався вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” та, враховуючи специфіку закупівлі, вимогами, зокрема, Закону України “Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність” та Закону України “Про Національний банк України”.
Так, згідно з вимогами статті 70 Закону України “Про Національний банк України” аудит річної фінансової звітності Національного банку, складеної за міжнародними стандартами фінансової звітності, проводиться не рідше одного разу на рік аудиторською фірмою, яка має досвід проведення аудиту центральних банків. Таким чином, у кваліфікаційних критеріях щодо наявності в учасника закупівлі аудиту Національного банку документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору встановлено саме таку вимогу.
Водночас слід зазначити, Законом України “Про Національний банк України” не передбачено норм щодо можливості (або вибору) врахування досвіду інших фірм,
що належать до однієї мережі, як того вимагається у вашому зверненні. Разом з тим, відповідно до Закону України “Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність ” поняття “аудиторська мережа” та “аудиторська фірма” мають різні значення.
Отже, кваліфікаційні вимоги до учасників закупівлі, визначені в затвердженій Тендерним комітетом Національного банку України тендерній документації, відповідають вимогам законодавства України та принципам здійснення закупівель, визначених статтею 3 з урахуванням статей 16 та 22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Статус вимоги:
Відхилено