-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Легкові автомобілі (НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога)
Джерело фінансування закупівлі: державний та місцевий бюджети
Завершена
37 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 186 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 186 000.00 UAH
Період оскарження:
16.08.2019 10:39 - 12.09.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено
СКАРГА ЩОДО ПРИЙНЯТИХ ЗАМОВНИКОМ РІШЕНЬ, ЯКІ ВІДБУЛИСЯ ПІСЛЯ РОЗГЛЯДУ ТЕХНЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ НА ВІДПОВІДНІСТЬ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ
Номер:
35951f75e8b4455e8c0406a2560d2a4b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-16-000418-a.a18
Назва:
СКАРГА ЩОДО ПРИЙНЯТИХ ЗАМОВНИКОМ РІШЕНЬ, ЯКІ ВІДБУЛИСЯ ПІСЛЯ РОЗГЛЯДУ ТЕХНЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ НА ВІДПОВІДНІСТЬ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ
Скарга:
Замовником 03.10.2019 на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу «PROZORRO» сформовано протокол розгляду тендерних пропозицій, поданих учасниками на Процедуру закупівлі, згідно з яким тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» відхилено. У зазначеному протоколі розгляду тендерних пропозицій від 03.10.2019 вказано, що підставою відхилення нашої тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Не відповідає вимогам тендерної документації. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 08.10.2019 18:34
- Платіжне доручення 08.10.2019 18:34
- рішення від 11.10.2019 № 14668.pdf 11.10.2019 21:20
- Інформація про перенесення розгляду Скарги від 08.10.2019 №UA-2019-08-16-000418-a.a18.pdf 18.10.2019 19:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.10.2019 №15077.pdf 22.10.2019 16:51
- рішення від 21.10.2019 №15077.pdf 24.10.2019 23:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.10.2019 18:34
Опис причини скасування:
Отримали протокол. Розібралися з причинами
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
11.10.2019 17:47
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
24.10.2019 23:11
Вимога
Є відповідь
Щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції
Номер:
78374b8f08ad4f178212bd5196840a95
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-16-000418-a.c17
Назва:
Щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції
Вимога:
Щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції
З інформації, що оприлюднена в системі «Prozzoro», ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» стало відомо про те, що нашу тендерну пропозицію 03.10.2019 відхилено. Підстава відхилення нашої тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» – тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації.
Вважаємо недостатню аргументацію відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС», оскільки інформація не містить причин невідповідності нашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Частиною третьою статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Виходячи із зазначеного та керуючись частиною третьою статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 165 допущення до оцінки тип С -2 418-а.docx 07.10.2019 17:13
Дата подачі:
04.10.2019 09:21
Вирішення:
Відповідь зазначена в Протоколі засідання тендерного комітету №165 від 03.10.2019
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Відхилено
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
8f53f63f912a473caccf8a91b13fdbc1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-16-000418-a.b16
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
1. Відповідно п.6 Додатку 2 тендрної документації, «Експлуатаційні властивості Особливих вимог медико-технічних вимог», Замовником встановлено вимогу:
«Конструкція трансмісії автомобіля Привід 4х2 с приводом на передню вісь. Механічна коробка переміни швидкостей, кількість передач не менше 6 вперед та 1 назад; Колеса зі сталевими дисками.»
ДСТУ 7032:2009 Автомобілі швидкої медичної допомоги та їхнє устаткування. Технічні вимоги та методи випробування, та жодним іншим національним стандартом не встановлено жодних вимог щодо типу приводу Автомобільна швидка допомога) (автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу С з обладнанням).
Встановлена Замовником вимога, щодо типу приводу автомобіля є необґрунтованою та дискримінаційною щодо учасників, які поставляють автомобілі із заднім типом приводу.
Ми, як виробник автомобілів швидкої медичної допомоги, які відповідають ДСТУ 7032:2009 та пройшли клінічні випробування на відповідність технічному регламенту, бажаємо прийняти участь в даній процедурі закупівлі та спроможні задовільнити потреби Замовника з наступними параметрами:
«Конструкція трансмісії автомобіля Привід 4х2 с приводом на передню або задню вісь. Механічна коробка переміни швидкостей, кількість передач не менше 6 вперед та 1 назад; Колеса зі сталевими дисками.»
2. Відповідно п.1.2 Таблиця 1. Медико-технічних вимог до устаткування. Додатку 2 тендерної документації, Замовником встановлено вимогу: 1. Сертифікат 10G.
2. Переміщення (поздовжнє, не менше 200 мм, поперечне, не менше 200 мм, вертикальне, не менше 150 мм).
3. Навантаження не менше 250 кг.
4. Конструкція приймального пристрою повинна забезпечувати легкість та надійність фіксації та відокремлення нош
5. Амортизаційна функція
6. Довжина приймального пристрою повинна підходити до основних нош та мати розмір, не менше 1900 мм.
7. Функції, що регулюються з пульту керування (електропривід):
- Переміщення у вертикальній площині
- Забезпечення положення тренделенбург та антитренделенбурга.
8.Повинен забезпечувати положення тренденленбурга та антитренделенбурга не гірше 15°.
ДСТУ 7032:2009 Автомобілі швидкої медичної допомоги та їхнє устаткування, стандартами EN1789:2007, EN 1865 не встановлюється дискримінаційна вимога щодо приймального пристрою, а саме п.1.2 Таблиці 1 - Медико-технічні вимоги до устаткування встановлено вимогу, що приймальний пристрій для нош повинен забезпечувати положення тренденленбурга та антитренделенбурга не гірше 15°. Вважаємо дану вимогу надто завищеною та дискримінаційною для участників, відповідно вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу та викласти в настпній редакції: «Приймальний пристрій для нош повинен забезпечувати положення тренденленбурга та антитренделенбурга не гірше 10°».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до UA-2019-08-16-000418-a .pdf 10.09.2019 09:32
- ПД до UA-2019-08-16-000418-a.pdf 10.09.2019 09:32
- рішення від 12.09.2019 № 12837.pdf 13.09.2019 14:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.09.2019 № 13378.pdf 23.09.2019 14:56
- рішення від 20.09.2019 № 13378.pdf 25.09.2019 20:23
- Лист в АМКУ тип С пояснення по осі та ношах.doc 17.09.2019 14:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.09.2019 09:32
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
25.09.2019 20:23
Вимога
Відхилено
ЩОДО ВИМОГИ ВСТАНОВЛЕНОЇ В П. 5 «ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТАТТІ 17 ЗАКОНУ» ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Номер:
ed740220ef35444f8284325686f65e23
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-16-000418-a.a15
Назва:
ЩОДО ВИМОГИ ВСТАНОВЛЕНОЇ В П. 5 «ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТАТТІ 17 ЗАКОНУ» ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Вимога:
ЩОДО ВИМОГИ ВСТАНОВЛЕНОЇ В П. 5 «ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТАТТІ 17 ЗАКОНУ» ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Відповідно до вимог п. 5 «Інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону» додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції подає: «лист в довільній формі, про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку». Згідно п. 6 ч. 1 ст. 17 Замовник зобов’язаний прийняти рішення про відмову в участі у закупівлі та зобов’язаний відхилити пропозицію в разі якщо, службова (посадова) особа учасника, яка підписала пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів. Просимо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки:
у випадку подання довідки, яка за своїм змістом буде відповідати умовам тендерної документації (але буде містити завідомо недостовірну інформацію) та містити інформацію про наявність не погашеної судимості в уповноваженої особи Учасника замовник зобов’язаний відхилити подану пропозицію відповідно до вимог п.6 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
у випадку подання довідки, яка не відповідає умовам тендерної документації, та містить інформацію про відсутність не погашеної судимості в уповноваженої особи Учасника, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також слід зазначити, що вищезазначена вимога не відповідає статті 22 Закону, оскільки тендерна документація повинна містити, інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, а Замовником встановлено спосіб документального підтвердження невідповідності Учасника вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
06.09.2019 15:46
Вирішення:
Під часі розробки п. 5 «Інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону» додатку 1 тендерної документації, Замовником була допущена технічна помилка. А саме, в тексті було пропущено слово «не була». Тому, кваліфікаційна вимога має такий зміст: «лист в довільній формі, про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку». Так як, це помилка технічного характеру та вагомого впливу на хід тендерної процедури закупівлі не має, вимога залишається не задоволеною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ
Номер:
6dbc0538e39844788fd85e29c5f2ba69
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-16-000418-a.c14
Назва:
ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ
Вимога:
ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ
Пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме наявність документального підтвердження можливості забезпечити сервісне обслуговування у власних або партнерських центрах, які знаходяться на території Вінницької області. Також, пунктом 1 Інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вказаним у Додатку 1 до тендерної документації, та пунктом 1 Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність можливості забезпечити сервісне обслуговування у власних або партнерських сервісних центрах, які знаходяться на території Вінницької області впродовж строку дії гарантійних зобов'язань. Також дана вимога Замовника кореспондується з вимогами встановленими пунктом 6 Додатку 2 до тендерної документації та пунктом 2.3. Проекту договору, викладеному у Додатку 4 до тендерної документації, згідно з якими проводити сервісне обслуговування впродовж дії гарантійного зобов’язання на спеціалізованих сервісах, вказаних Виконавцем, що знаходиться на території Вінницької області, згідно розкладу технічного обслуговування вказаного виробником шасі.
Слід зазначити, що Замовником сформульовано дану вимогу в множині, що передбачає підтвердження можливості забезпечення сервісного обслуговування в двох або більше центрах з сервісного обслуговування на території Вінницької області, що дискримінує нас, як Учасника, виходячи із наступного.
Ми, як виробник автомобілів спеціалізованих санітарних екстреної (швидкої) медичної допомоги, маємо можливість забезпечити сервісне та гарантійне обслуговування запропонованих автомобілів але на одному центрі з сервісного обслуговування, що знаходиться на території Вінницької області, який авторизований офіційним імпортером шасі, та має право на гарантійне та сервісне обслуговування запропонованих автомобілів. Крім того, підписуючи проект договору та надаючи його у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, ми погоджуємося забезпечити гарантійний ремонт Товару, в повному обсязі, протягом встановленого гарантійного строку, тим самим берем на себе зобов’язання щодо проведення сервісного обслуговування впродовж дії гарантійного зобов’язання на спеціалізованому сервісному центрі, що знаходиться на території Вінницької області.
У зв’язку з цим, вважаємо, що дана кваліфікаційна умова є дискримінаційною по відношенню до нас, як потенційного Учасника, який може забезпечити сервісне обслуговування запропонованого Товару, в повному обсязі, на одному центрі з сервісного обслуговування на території Вінницької області.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З метою усунення вказаної дискримінаційної вимоги, просимо внести до тендерної документації відповідні зміни, встановивши вимогу щодо документального підтвердження Учасником можливості забезпечити сервісне та гарантійне обслуговування запропонованих автомобілів у власному або партнерському центрі, який знаходиться на території Вінницької області.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
06.09.2019 12:22
Вирішення:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарі, робіт і послуг для забезпечення потреб підприємств, організацій, установ.
Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Інтенсивність експлуатації автомобілів швидкої медичної допомоги характеризується значним пробігом та великими фізичними навантаженнями на базові автомобілі, тому їх технічне обслуговування потребує достатньої кількості кваліфікованих спеціалістів.
Крім того, сервісне обслуговування 86 автомобілів потребує значних матеріальних витрат, тому Замовник має намір забезпечити достатню конкуренцію серед сервісних центрів, котрі будуть обслуговувати автомобілі швидкої медичної допомоги, що забезпечить належну економію бюджетних коштів.
Скаржник не позбавлений можливості залучити до сервісного обслуговування партнерські сервісні центри на території Вінницької області, які розділять його гарантійні зобов'язання щодо гарантійного обслуговування автомобілів.
Також, в тендерній документації не зазначено, що це має бути більше ніж один сервісний центр, тому за Учасниками залишається право надавати довідку із зазначенням одного чи більше сервісних центрів.
Таким чином, твердження, що в тендерній документації наявні дискримінаційні умови не відповідає дійсності. Зазначені умови документації не порушують права та законні інтереси Учасника пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не перешкоджають Скаржнику взяти участь у процедурі закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо видалення дискримінаційних вимог
Номер:
e90f87e8c7ca4135b152623a38538fb7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-16-000418-a.a13
Назва:
Щодо видалення дискримінаційних вимог
Вимога:
1. Шановний замовнику при підготовці медико-технічних вимог тендерної документації та у відповідях на вимоги потенційних учасників торгів Ви посилаєтесь на ДСТУ 7032:2009 та на стандарти EN1789:2007, EN 1865 – проте жодний з вище наведених ДСТУ та стандартів не встановлює дискримінаційну вимогу щодо приймального пристрою, а саме п.1.2 Таблиці 10 - Медико-технічні вимоги до устаткування встановлено вимогу, що приймальний пристрій для нош повинен забезпечувати положення тренденленбурга та антитренделенбурга не гірше 15°. Вважаємо дану вимогу надто завищеною та дискримінаційною для участників, відповідно вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу та викласти в настпній редакції: «Приймальний пристрій для нош повинен забезпечувати положення тренденленбурга та антитренделенбурга не гірше 10°».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимоги Вінниця 2С.docx 02.09.2019 09:15
Дата подачі:
02.09.2019 09:15
Вирішення:
Як Замовник, підтверджуємо, що наявні актуальні посилання до ДСТУ 7032:2009 стосовно тендерної документації. Щодо куту нахилу, просимо взяти до уваги, що дана вимога є необхідною для проведення маніпуляцій та використовується в усьому світі, у тому числі лікарями усіх практик України, зокрема Вінниці та області.
При положенні Тренделенбурга голова опущена так, що таз розташовується вище плечового пояса. Досягається воно нахилом головного кінця столу на 15-45 °. Положення Тренделенбурга використовується в реаніматології як засіб для поліпшення кровопостачання мозку при гострій анемії, шоку, колапсі і для профілактики аспірації блювотних мас під час загальної анестезії, положення «анти-Тренделенбург» з піднятим головним кінцем (для попередження регургітації) використовується для стабілізації пацієнта з порушеннями іншого типу, та загалом ці два показники приймального пристрою є невід’ємними для інтубаційних заходів, для стабілізації пацієнта та інших особливостей реанімаційних заходів, а отже важливою для автомобілів типу С. Крім того, зазначимо, що прийнамі два світових виробники мають у своєму арсеналі приймальні пристрої з потрібними характеристиками. Висновок – вимога є актуальною та важливою для комплектації АШМД типу С та допоможе зберегти людські життя. Як Замовник повідомляємо, що внесення змін даної характеристики знизить якість допомоги, що надається, а отже – відмовляємо у редагуванні та внесенні змін до п.1.2 Таблиці 10 - Медико-технічні вимоги до устаткування.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення порушення
Номер:
3975482b56564a72a28ac17cac37b999
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-16-000418-a.c12
Назва:
Вимога про усунення порушення
Вимога:
Ознайомившись з медико-технічними вимогами у п. 5.6) Матрац вакуумний,
Вимоги Замовника:
повинен надавати доступ до окремих частин тіла, дає можливість виконувати необхідні маніпуляції у пацієнта: венозні доступи тощо (опційно). В даному випадку взагалі незрозуміло, навіщо Замовнику наявність опції, яка замовляється окремо у виробника під час виробництва пристрою, при цьому у вимозі вказано, що це саме опція, тобто даної фунції при поставці не буде. Дана вимога характеризує одного виробника, а саме, Ferno і дискримінує інших виробників.
Просимо привести даний параметр до відповідності згідно ДСТУ 7032:2009 та чинного законодавства України стосовно державних закупівель.
Згідно з ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, конкретні показники. Забороняється обмеження конкуренції, порушення принципів недискримінації інших учасників. Вимагається максимальна економії та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 132.docx 28.08.2019 16:19
Дата подачі:
23.08.2019 15:39
Вирішення:
У п. 5.6 «Матрац вакуумний», підпункті 1 зазначено «Доступ до окремих частин тіла дає можливість виконувати необхідні маніпуляції у пацієнта: венозні доступи тощо (опційно)», тобто ця характеристика є бажаною, та заснована на побажаннях медичного персоналу, що був опитаний у процесі формування вимог. Дана опція дозволяє надати венозний доступ у випадку іммобілізації пацієнта вакуумним матрацом, тобто дає можливість надати протишокову терапію у випадку, якщо пацієнт вже знаходиться у матраці та будь-які рухи можуть спричинити больовий синдром або зміщення у переломі, тощо. Дана вимога має залишитись без змін, та є опційною і пріоритетною для медичного персоналу Вінниці та області.
Таким чином, твердження, що в тендерній документації наявні дискримінаційні умови в частині технічних характеристик медичного обладнання не відповідає дійсності. Зазначені умови документації не порушують права та законні інтереси Учасника пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не перешкоджають Скаржнику взяти участь у процедурі закупівлі. Враховуючи викладене, технічне завдання додатку 2 до тендерної документації складено виходячи з потреб замовника за погодженням з МОЗ України, тому підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення порушення
Номер:
284a88a66af142849801952298b12e31
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-16-000418-a.c11
Назва:
Вимога про усунення порушення
Вимога:
Ознайомившись з медико-технічними вимогами у п. 4.2) Устаткування для ін’єкцій та вливань, Замовник вимагає наявність систем для внутрішньовенних вливань з чіткими технічними параметрами, що дає підстави вважати дану позицію монопольною.
Просимо привести даний параметр до відповідності згідно законодавства України про публічні закупівлі.
Згідно з ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, конкретні показники. Забороняється обмеження конкуренції, порушення принципів недискримінації інших учасників. Вимагається максимальна економії та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 132.docx 28.08.2019 16:18
Дата подачі:
23.08.2019 15:38
Вирішення:
У таблиці медико-технічних вимог, п. 4.2 зазначено стандартні характеристики витратних матеріалів, а саме «Устаткування для ін’єкцій та вливань». Дана характеристика зазначена на основі Устаткування для ін’єкцій та вливань, які найчастіше використовуються для проведення в/в інфузій в умовах лікарень та в автомобілях під час транспортування постраждалих/хворих, що не суперечить частині третій статті 22 Закону де передбачено, що тендерна документація може містити також інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога не є суттєвою та не може бути замінена на: «Може бути в складі сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги».
Таким чином, твердження, що в тендерній документації наявні дискримінаційні умови в частині технічних характеристик медичного обладнання не відповідає дійсності. Зазначені умови документації не порушують права та законні інтереси Учасника пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не перешкоджають Скаржнику взяти участь у процедурі закупівлі. Враховуючи викладене, технічне завдання додатку 2 до тендерної документації складено виходячи з потреб замовника за погодженням з МОЗ України, тому підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення порушення
Номер:
673560266f7a4ed0a2eccb37eaf879e5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-16-000418-a.a10
Назва:
Вимога про усунення порушення
Вимога:
Ознайомившись з медико-технічними вимогами у п. 4.1) Інфузійний пристрій поршневого типу, Конкретизуються параметри конертного виробника Aitecs Sep та дають підстави вважати дану позицію монопольною, що дискримінує інших можливих учасників або виробників.
Просимо привести даний параметр до відповідності згідно законодавства стосовно вимог.
Згідно з ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, конкретні показники. Забороняється обмеження конкуренції, порушення принципів недискримінації інших учасників. Вимагається максимальна економії та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 132.docx 28.08.2019 16:16
Дата подачі:
23.08.2019 15:35
Вирішення:
У медико-технічних вимогах, у п. 4.1) «Інфузійний пристрій поршневого типу» надано характеристики, які мають, щонайменше три світових виробники: Aitecs Sep, Daiwha, Bbraun мають подібні, або кращі характеристики, ніж зазначені Замовником, з чого випливає, що будь-які натяки про монополізацію або порушення умов закупівлі відсутні.
Таким чином, твердження, що в тендерній документації наявні дискримінаційні умови в частині технічних характеристик медичного обладнання не відповідає дійсності. Зазначені умови документації не порушують права та законні інтереси Учасника пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не перешкоджають Скаржнику взяти участь у процедурі закупівлі. Враховуючи викладене, технічне завдання додатку 2 до тендерної документації складено виходячи з потреб замовника за погодженням з МОЗ України, тому підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення порушення
Номер:
309b508b8bb34862b3838e7a01a34f06
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-16-000418-a.b9
Назва:
Вимога про усунення порушення
Вимога:
Ознайомившись з медико-технічними вимогами у п. 3.7) Капнограф,
Вимоги замовника:
Повинен бути у складі мультифункціонального портативного монітору з можливістю виміру HIАТ, ЕКГ, SpO2, ЧД.
Дана вимога є порушенням ДСТУ7032:2009, Капнограф не може входити до складу будь яких пристроїв а наявність функції показників основних вітальних функцій пацієнта, вказує на завуальований вмонтований пристрій у складі дефібриллятора або кардіомонітора.
Просимо привести даний параметр до відповідності згідно ДСТУ 7032:2009 стосовно вимог.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 132.docx 28.08.2019 16:15
Дата подачі:
23.08.2019 15:35
Вирішення:
Як Замовник щодо закупівлі автомобілів швидкої медичної допомоги класу С, просимо читати вимогу у підпункті 1 «Портативний» та вимогу у підпункті 4 «Повинен бути у складі мультифункціонального портативного монітору з можливістю виміру HIАТ, ЕКГ, SpO2, ЧД» як «Повинен бути портативним АБО повинен бути у складі мультифункціонального портативного монітору з можливістю виміру HIАТ, ЕКГ, SpO2, ЧД». Підпункт 4 сформований медичним персоналом Вінниці та області, базуючись на досвіді надання невідкладної допомоги особам, які потребують підтримання дихання за допомогою апарату ШВЛ, тобто комплектація автомобілю капнографом, який входить до складу мультифункціонального портативного монітору з можливістю виміру HIАТ, ЕКГ, SpO2, ЧД значно полегшить моніторинг проведення штучної вентиляції легень, його якість та полегшить аналітику цього заходу, що є важливим елементом складової реанімаційних заходів, в т.ч. штучної вентиляції та дозволить своєчасно виявити супутні порушення в інших системах організму постраждалого, на етапі надання першої медичної допомоги, адже бригада, що приїхала на виклик ДТП уявлення не має про порушення (зокрема, внутрішня кровотеча, гіповолемічний шок, закритий пневмоторакс, тощо) без проведення методів дослідження, зокрема, УЗД, ренгенографії, -скопії та інше.
Таким чином, твердження, що в тендерній документації наявні дискримінаційні умови в частині технічних характеристик медичного обладнання не відповідає дійсності. Зазначені умови документації не порушують права та законні інтереси Учасника пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не перешкоджають Скаржнику взяти участь у процедурі закупівлі. Враховуючи викладене, технічне завдання додатку 2 до тендерної документації складено виходячи з потреб замовника за погодженням з МОЗ України, тому підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Статус вимоги:
Відхилено