• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

Завершена

464 860.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 77.00 UAH
Період оскарження: 15.08.2019 16:59 - 29.08.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

скасування рішення щодо дискваліфікації

Номер: 72698146f6d94e28869cf9c4e44a2da8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-15-002103-a.b2
Назва: скасування рішення щодо дискваліфікації
Вимога:
Приватним підприємством Палей отримано у системі Прозоро протокол про дискваліфікацію нас, як переможців відкритих торгів за лотом ff6e3983f03040e8bd624854ffa9f14d . Хочемо наголосити, що у складі документації нами надано лист роз’яснення де було чітко відзначено, що у ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» ніде не згадується про таку форму документу, як «Лист-відгук». Ця ж стаття ЗУ вказує, що «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.» Затвердженої форми такого листа також не існує. А головне, яка посадова особа має повноваження від імені державної установи складати та візувати документи, що не є у переліку вихідної документації. Тому у своєму листі нами і було вказано, що усілякі звернення з нашої сторони до Замовників попередній торгів з проханням надання нам документу, що не є вихідним документом держустанови може мати корупційну складову. Також нами було наголошено, що єдиними документами, що підтверджують своєчасне та у повній мірі постачання є Видаткові накладні та Договори і підпис на цих документах, з оплатою, і є підтвердженням повноти виконання умов Договору. Але якщо Замовник бажає отримати неформальну інформацію від попередніх Замовників він може сам особисто звернутися усно чи письмово та отримати всю інформацію. (5.7. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.»). Тим самим не буде порушено Законів України та не буде викликати підозр, яким чином отримано нерегламентований документ. Виходячи з наведених істотних даних, враховуючи, що ми надали найнижчу пропозицію, просимо переглянути рішення тендерного комітету та визнати нас переможцями даного лоту.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику ! За результатами розгляду вашої вимоги повідомляємо, наступне: Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Замовником було встановлено кваліфікаційний критерій, а саме наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Під документальним підтвердженням вимагалися наступні документи: 1. Довідка від Учасника, довільної форми щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору, а саме наявність досвіду виконання договору поставки, предмет якого, по суті відповідає предмету закупівлі в цьому тендері; 2. Лист-відгук про виконання аналогічного договору учасником, виданий попереднім замовником із зазначенням, що договір виконано належно та в повному обсязі. На думку замовника, надання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору копії договору, укладеного раніше учасником тендеру з іншим контрагентом, та видаткові накладні не підтверджують факт належного виконання договору. Адже виконання може бути здійснено і неналежним шляхом. Тому документи, які подають учасники в якості доказів виконання договору мають свідчити про відсутність порушень наданого учасником договору. Саме лист-відгук свідчить про виконання аналогічного договору належним чином і про відсутність претензій щодо несвоєчасної поставки та якості товару.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Без відповіді

Порушення вимог Замовника

Номер: 1fa2b71a299c4b759023194a64200039
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-15-002103-a.b1
Назва: Порушення вимог Замовника
Вимога:
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні №UA-2019-08-15-002103-a «Офісне устаткування та приладдя різне», який проходив 03.09.2019р. Просимо розглянути нашу вимогу (файл Вимога.pdf), скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ "ВКФ "ВВ"" та відхилити його пропозицію як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до ст..30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник