• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

за ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: «Капітальний ремонт даху та системи теплопостачання адміністративної будівлі за адресою: пл. Героїв Майдану, 1, м. Кропивницький»

Торги не відбулися

2 461 886.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 50 000.00 UAH
Період оскарження: 15.08.2019 11:03 - 29.08.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Невідповідність учасника ст.16

Номер: 88b3fabe66a54c40959635d5a1db35c6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-15-000353-b.b2
Назва: Невідповідність учасника ст.16
Вимога:
Звертаємо увагу Замовника на те, що Учасник «ТОВ Монтажні системи», пропозиція якого на разі розглядається, у складі своєї тендерної пропозиції не підтвердив на вимогу Додатку №1 Тендерної документації право власності на обладнання, яке у «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» зазначив як власне. Згодом ці документи Учасник надав на етапі кваліфікації. Нагадуємо, що Учасники повинні надати всі документи, що підтверджують їх відповідність кваліфікаційним вимогам тендерної документації до моменту закінчення прийому пропозицій. Також, згідно п.8 розділу ІІІ тендерної документації Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання. Тобто, Замовник не повинен розглядати документи на підтвердження кваліфікації відповідно ст. 16, що були надані після прийому пропозицій.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. У відповідь на Вашу вимогу стосовно невідповідності учасника ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та керуючись ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації має право учасник, тендерна пропозиція якого відхилена.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення учасника

Номер: 5508c7e163a449acb9f164de6684af84
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-15-000353-b.b1
Назва: Неправомірне відхилення учасника
Вимога:
У відповідь на протокол № б/н від 10 вересня 2019 року повідомляємо наступне. 1. Довідку про укладення з АТ «УКРБУДІНВЕСТБАНК» договору про надання гарантії із зазначенням покриття гарантії грошовими коштами та банківську гарантію підписану ЕЦП із підтвердженням повноважень підписанта та ліцензії банку - не відповідає ТД. Відповідно до п.1. ст.24. Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року. Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У Тендерній документації на закупівлю робіт з «Капітального ремонту даху та системи теплопостачання адміністративної будівлі за адресою: пл. Героїв Майдану, 1, м. Кропивницький» Замовник додатково зазначив вимогу стосовно терміну сплати коштів у разі настання гарантійного випадку – 5 КАЛЕНДАРНИХ днів з дня надходження вимоги. Проаналізувавши тендерні пропозиції інших учасників, видно, що є один учасник, банківська гарантія якого сформульована саме таким чином. Проте, хоча банк і надав документ про перерахування коштів протягом 5 КАЛЕНДАРНИХ днів, виконати ці умови технічно неможливо. Банківська система України, до складу якої входять банки, що видали гарантії учасникам процедури закупівлі, здійснює свою діяльність, використовуючи Систему електронних платежів Національного банку України (СЕП). Відповідно Система електронних платежів Національного банку України (СЕП) регулюється «Технологічним регламентом роботи системи електронних платежів Національного банку України», що приймається рішенням Нацбанку України кожного року, відповідно до затвердженого урядом рішення про перенесення робочих днів у 2019 році. У цьомі регламенті зазначається, що СЕП забезпечує здійснення розрахунків у межах України між банками як за дорученнями клієнтів банків, так і за зобов’язаннями банків та інших учасників системи протягом БАНКІВСЬКОГО дня з 8:00 до 19:30. Згідно Інструкції про міжбанківський переказ коштів в Україні в національній валюті, БАНКІВСЬКИЙ день – РОБОЧИЙ день, протягом якого банк здійснює банківські операції. у системі електронних платежів національного банку України. Виходячи з вищезазначеного, можемо зробити висновки, що оскільки банки можуть проводити міжбанківські платежі лише з 8:00 до 19:30, з понеділка до п’ятниці, визначення про перехування коштів протягом 5 «РОБОЧИХ» днів не є хибним. 2. Копію дозволу - не відповідає ТД: надано дозвіл на виконання земляних робіт, що виконуються на глибині понад 2 метри та не надано дозволів на газополум'яні роботи та зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин, що є недотриманням учасником ч. 6 Розділу ПІ ТД та суперечить вимогам ч, 3 ст, 837 Цивільного кодексу України (для виконання окремих видів робіт, установлених законом, підрядник (субпідрядник) зобов’язаний отримати спеціальний дозвіл), ч. 3 ст. 21 Закону України «Про охорону праці» роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування з підвищеною небезпекою) та о видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року №1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України №45 від 07.02.2018 року). Відповідно до ст 16. Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. У ч.6 розділу III Тендерної документації зазначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії діючих на дату розкриття пропозицій дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки АБО копію декларації про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з відміткою про прийняття уповноваженим органом (у випадках, передбачених законодавством). ТОВ «АРАКА» у складі своєї тендерної пропозиції надає копію декларації про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на ті види робіт, що плануються проводитися згідно технічного завдання Замовника. У протоколі № б/н від 10 вересня 2019 року тендерний комітет відхиляє пропозицію Учасника ТОВ «АРАКА», посилаючись на відсутність дозволів на газополум'яні роботи та зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин. Хочемо зазначити наступне, що для того, щоб відхилити найбільш економічно вигідну пропозицію з причини відсутності саме цього дозволу, Замовник мав би одразу зазначити у ч.6 розділу III Тендерної документації, які саме дозволи він хоче бачити. Тоді б у потенційних учасників була б змога оскаржити дану вимогу. Оскільки відповідно до технічних характеристик предмета закупівлі (обсягів робіт), що надані Замовником у Додатку №4 до ТД, виконання робіт зі зведення, монтажу і демонтажу будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин- не передбачається! А обсяг газополум'яних робіт займає менше 20% від вартості об’єкту закупівлі, тому Учасник може залучати для виконання зазначених вище робіт субпідрядників, що мають відповідні дозволи. Отже, відхилення Учасника з цих причин є неправомірним та має ознаки упередженості. Виходячи з основних принципів проведення публічних закупівель, а саме таких як максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, просимо Тендерний комітет розглянути вищезазначену інформацію та прийняти пропозицію ТОВ «АРАКА».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу та керуючись ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо додаткову інформацію стосовно причини невідповідності Вашої пропозиції умовам тендерної документації. Відповідно до п.1. ст.24. Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року. Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Окрім цього відповідно до ст. 22 Закон не забороняє замовнику встановлювати в тендерній документації і іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. У тендерній документації на закупівлю робіт з «Капітального ремонту даху та системи теплопостачання адміністративної будівлі за адресою: пл. Героїв Майдану, 1, м. Кропивницький» Замовник зазначив вимогу стосовно терміну сплати коштів у разі настання гарантійного випадку – 5 календарних днів з дня надходження вимоги. Зазначена умова не є дискримінаційною та не обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь у торгах. У складі Вашої тендерної пропозиції наявна банківська гарантія № BG/UА/03-2-3875 в якій термін сплати коштів у разі настання гарантійного випадку складає «протягом п’яти робочих днів після одержання Гарантом викладеної українською мовою та підписаної уповноваженою особою письмової вимоги Бенефіціара». Враховуючи те, що ч. 2 розд. ІІІ тендерної документації було передбачено, що банківська гарантія, сформульована іншим чином є такою, що не відповідає умовам тендерної документації, замовником було прийняте рішення про відхилення Вашої тендерної пропозиції у зв’язку з невідповідністю умовам тендерної документації. Відповідно до ч.6 розд. ІІІ тендерної документації учасник повинен був надати копії діючих на дату розкриття пропозицій дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки або копію декларації про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з відміткою про прийняття уповноваженим органом (у випадках, передбачених законодавством). Згідно робіт, передбачених у технічних характеристиках предмета закупівлі та враховуючи норми законодавства (постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107) учасник (або субпідрядник, якщо учасник його залучатиме) повинен мати дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки по газополум'яним роботам та на зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин. Враховуючи інформацію про те, що Ви не залучатимете субпідрядника, а власні вищевказані дозвола у Вас відсутні, замовником було прийняте рішення про відхилення Вашої пропозиції із зазначених підстав. Окрім цього звертаємо Вашу увагу на те, що на підставі ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Ви мали право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, або з вимогою щодо усунення порушень (якщо такі порушення наявні), проте ви не скористалися таким правом, у зв’язку з чим допустили під час складання тендерної пропозиції порушення, які призвели до відхилення Вашої пропозиції. Отже, відхилення Учасника з цих причин не є неправомірним та не має ознаки упередженості, оскільки замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст пропозиції учасника. Водночас ч.2 розд. 5 тендерної документації було передбачено, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту тендерної документації означатиме, що учасники процедури закупівлі повністю усвідомлюють зміст та вимоги цієї тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено