-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015- 72410000-7 Послуги провайдерів (Придбання послуг з доступу до Інтернету закладів загальної середньої освіти)
Завершена
1 057 260.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 057.26 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 057.26 UAH
Період оскарження:
14.08.2019 14:21 - 25.08.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування рішення Замовника
Номер:
16a0ca4ee55c4f2d8aac32a8773e4d76
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-14-000918-b.b1
Назва:
Вимога про скасування рішення Замовника
Вимога:
Вимога
про скасування рішення Замовника
Відділ освіти Валківської районної державної адміністрації (вул. Харківська 7, м. Валки, Харківська область, 963002) (далі - Замовник) на веб -порталі Уповноваженого органу з питань закупівель опублікував оголошення про проведення публічної закупівлі за процедурою «Відкриті торги» по предмету: ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів (Придбання послуг з доступу до Інтернету закладів загальної середньої освіти), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-14-000918-b (ID-1f6e1aa1d09042ccb3e4140fda682194) (далі - Закупівля).
Електронний аукціон по Закупівлі проводився електронною системою закупівель 30.08.2019 року о 15:46 год.
Критерієм вибору переможця була ціна 100%.
Оцінку тендерних пропозицій проведено 04.09.2019 року.
Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій тендерні пропозиції надало шість суб’єктів господарювання.
За результатами електронного аукціону найнижчу ціну запропонувало Приватне підприємство «Перша телекомунікаційна компанія» (далі – ПП «Перша Телекомунікаційна Компанія», ПП «ПТК» Підприємство).
04.09.2019 року Замовником за результатами розгляду Тендерної пропозиції було оприлюднено Протокол розгляду тендерних пропозицій, відповідно до якого Замовник відхилив пропозицію ПП «ПТК» на підставі того, що «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації».
Так у протоколі зазначено (цитата): «За результатами розгляду документів тендерної пропозиції Учасника, що оприлюднена на веб-порталі Prozorro.gov.ua, було встановлено, що:
- відсутня окрема технічна специфікація відповідно до п.4 розділу ІІІ тендерної документації;
- надано копію відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, що видана у 2014 році, замість оригіналу 2019 року, що не відповідає вимогам п. 4 Додатку 2 тендерної документації;
- у довідці про досвід виконання аналогічного договору відсутня інформація про строк дії договору згідно Додатку 1 тендерної документації» (кінець цитати).
Підприємство не погоджується з вище вказаним рішенням Замовника, з наступних підстав.
Щодо відсутності окремої технічної специфікації відповідно до п.4 розділу ІІІ тендерної документації.
Проаналізувавши тендерну документацію, яка була розміщена Замовником, Підприємство надало всі необхідні для участі у закупівлі документи.
Пункт 4 розділу ІІІ тендерної документації, на який посилається Замовник у протоколі розгляду тендерних пропозицій має назву «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними», а в його описовій частині відсутні вимоги щодо надання «окремої технічної специфікації», оскільки цей пункт цілком стосується стоків, у які тендерні пропозиції є дійсними.
Крім того, у ВСІЙ тендерній документації (з додатками) взагалі відсутні вимоги щодо надання «окремої технічної специфікації».
А відтак, Замовник під час прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «ПТК» діяв упереджено та неправомірно, що призвело до дискримінації та ущемлення законних інтересів Підприємства.
Таким чином, тендерна пропозиція ПП «ПТК» не могла були відхилена у зв’язку з відсутністю окремої технічної специфікації, як було зазначено у протоколі розгляду тендерних пропозицій, оскільки подібних вимог не має у тендерній документації.
Відповідно до зазначеного вище, тендерна документація ПП «ПТК» була відхилена у зв’язку з НЕІСНУЮЧИМ порушенням.
Враховуючи наведене, Замовник, під час оцінки тендерної пропозиції ПП «ПТК» не дотримувався принципів об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, що призвело до безпідставного відхилення пропозиції Підприємства.
Щодо того, що у довідці про досвід виконання аналогічного договору відсутня інформація про строк дії договору згідно Додатку 1 тендерної документації.
Пунктом 4 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання учасниками відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, що видані у 2019 році.
Для участі у закупівлі, у складі тендерної пропозиції 29 серпня 2019 року о 12:12 год. ПП «ПТК» завантажило файл «Документи_ПТК_29.08.2019_скан. pdf».
У вказаному файлі містяться наступні документи:
1. Копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, датована 29.09.2014 року (дата первинної реєстрації Підприємства) (сторінки16-17);
2. Копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, датована 30.09.2014 року (сторінки47-48);
3. Оригінал Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, датований 29.08.2019 року.
Таким чином, Замовник надав оцінку лише деяким документам поданим ПП «ПТК» у складі тендерної пропозиції, нехтуючи тим, що Підприємством, у завантаженому файлі «Документи_ПТК_29.08.2019_скан.pdf» надало необхідні відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, які були датовані 2019 роком, як передбачала тендерна документація.
З наведеного вище вбачається, що Замовник, під час оцінки тендерної пропозиції ПП «ПТК» надавав оцінку лише ВИБІРКОВИМ документам, замість надання оцінки тендерній пропозиції в цілому, що призвело до незаконного відхилення пропозиції Підприємства.
Таким чином, тендерна пропозиція ПП «ПТК» не могла були відхилена у зв’язку ненаданням відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, які були датовані 2019 роком, оскільки вказані відомості були надані Підприємством 29.08.2019 року у складі файлу «Документи_ПТК_29.08.2019_скан.pdf».
Крім того, звертаємо увагу, що це ДРУГЕ НЕІСНУЮЧЕ порушення, яке слугувало підставою для відхилення тендерної пропозиції Підприємства.
Щодо ненадання відомостей стосовно строку дії договору у довідці про виконання аналогічного договору щодо предмета закупівлі
Так 29 серпня 2019 року о 12:12 год. для участі у закупівлі, у складі тендерної пропозиції ПП «ПТК» завантажило файл «Довідки_ПТК_ВАЛКІВСЬКА_РДА_скан.pdf».
До складу файлу входить довідка від 29.08.2019 року №14138/29-08-19 «Відомості про виконання аналогічного договору щодо предмета закупівлі».
У вказаній довідці зазначено найменування контрагента, предмет договору, номер договору, вартість договору, та контактний номер замовника.
Разом з довідкою, у вигляді додатку, надано копію договору зазначеного у довідці.
Під час підготовки вказаної довідки, відповідальна особа Підприємства допустила технічну помилку, і замість надання відомостей щодо строку дії договору, надала відомості щодо його вартості.
Вказана помилка є несуттєвою, оскільки не вплинула на зміст пропозиції.
Відомості щодо строку дії договору зазначені у самому договорі, який є невід’ємним додатком до довідки.
Таким чином, вся необхідна інформація яка передбачена Додатком 1 до технічної документації була надана Замовнику у складі тендерної пропозиції Підприємства.
Пунктом 1 Розділу ІІ Технічної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено – «Відповідно до частини 3 статті 22 Закону замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок.
Відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки».
Враховуючи наведене, відповідно до частини 3 статті 22 Закону, Замовник не повинен відхиляти тендерну пропозицію ПП «ПТК» через допущення формальних (несуттєвих) помилок, які не вплинули на зміст пропозиції.
З наведеного вище вбачається, що Замовник, відхилив найвигіднішу цінову пропозицію Підприємства у зв’язку з:
1) ДВОМА НЕІСНУЮЧИМИ «ПОРУШЕННЯМИ»
2) Допущенням формальної помилки, яка не впливає на зміст пропозиції.
Таким чином, протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.09.2019 року, яким відхиллено тендерну пропозицію Підприємства підлягає скасуванню, з підстав:
1) У вимозі доведено, що у протоколі зазначені порушення яких фактично не було, а саме «відсутня окрема технічна специфікація відповідно до п.4 розділу ІІІ тендерної документації; надано копію відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, що видана у 2014 році, замість оригіналу 2019 року, що не відповідно вимозі п. 4 Додатку 2 тендерної документації».
2) Замовник не може не відхилити тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок.
На теперішній час, Підприємство вважає що вказані дії тендерного комітету Відділу освіти Валківської районної державної адміністрації щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції ПП «ПТК» могли бути наслідком необачності членів тендерного комітету під час розгляду тендерних пропозицій.
Про те, у разі незадоволення цієї вимоги, вказані дії будуть розцінені, як упереджені дії членів тендерного комітету та умисна дискримінація Підприємства.
Дискримінація суб’єктів господарювання заборонена і тягне за собою відповідальність.
Статтею 38 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Враховуючи вище викладене,
вимагаємо:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення засідання тендерного комітету Відділу освіти Валківської районної державної адміністрації від 04.09.2019 року оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 04.09.2019 року №б/н.
3. Про прийняте рішення повідомити ПП «ПТК» у встановлений законодавством строк.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА_про_скасування_рішення_ПТ.PDF 05.09.2019 19:11
Дата подачі:
05.09.2019 19:11
Вирішення:
Шановний учасник!
Ваша вимога від 05.09.2019 UA-2019-08-14-000918-b.b1 розглянута тендерним комітетом. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Протокольним рішенням тендерного комітету від 04.09.2019 тендерна пропозиція ПП «Перша телекомунікаційна компанія» відхилена відповідно до п.п. 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», як така що не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1. Відсутня окрема технічна специфікація відповідно до п.4 розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до розділу ІІІ тендерної документації Тендерна пропозиція подається у формі оригіналу електронного документу з накладанням електронного підпису особи уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та законодавства про електронний підпис, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів у форматі “PDF, зокрема, з:
4) інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі окрему технічну специфікацію, згідно Додатку 4 тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції відсутня окрема технічна специфікація.
Отже, ПП «Перша телекомунікаційна компанія» не виконані вимоги тендерної документації в цій частині.
Виходячи з практики Органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (зокрема Рішення за закупівлею UA-2018-09-18-001190-c) надання технічної специфікації є обов’язковим.
2. Надано копію відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, що видана у 2014 році, замість оригіналу 2019 року, що не відповідно вимозі п.4 додатку 2 тендерної документації.
На виконання вимог п. 4.додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати Оригінал відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, що видані у 2019 році.
Пунктом 1 Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого постановою КМУ від 22.01.96 № 118, передбачено, що Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) -це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що знаходяться за її межами.
Згідно п.9 цього Положення ведення Реєстру здійснюється органами державної статистики та відповідно до п.16 Положення відомості з Реєстру надаються органом державної
статистики на запит суб'єкта у п'ятиденний строк.
У складі тендерної пропозиції ПП «Перша телекомунікаційна компанія» міститься копія відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України датою видачі 30.09.2014.
Щодо наданих ПП «Перша телекомунікаційна компанія» копії виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, датованої 29.09.2014 року та оригіналу витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, датований 29.08.2019 року слід зазначити наступне.
Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (ЄДР), створений відповідно до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців».
Відповідно до статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» держатель Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є Міністерство юстиції України.
Статтею 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» передбачено, що відомості, які містяться в Єдиному державному реєстрі видаються у вигляді виписок та витягу.
Отже, це різні реєстраційні документи, які передбачають різний обсяг інформації, що в них зазначається, та видаються різними державними органами.
На підставі викладеного, ПП «Перша телекомунікаційна компанія» не виконала вимоги п. 4.додатку 2 тендерної документації та не надала Оригінал відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, що видані у 2019 році.
3. У довідці про досвід виконання аналогічного договору відсутня інформація про строк дії договору згідно Додатку 1 тендерної документації».
На вимогу п.1.3. додатку 1 тендерної документації ПП «Перша телекомунікаційна компанія» повинна надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного договору на надання послуг, що є предметом закупівлі (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, строку дії договору).
Надані у складі тендерної пропозиції наявні відомості про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі, на виконання вимог п.1.3. додатку 1 тендерної документації, не містять всієї інформації, яка вимагалась,а саме строку дії договору.
Щодо віднесення надання цього випадку до формальних (несуттєвих) помилок, то слід зазначити наступне
Розділом ІІІ тендерної документації зазначено, що відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки.
Надання в складі тендерної документації документу, який не відповідає її вимогам не може вважатись формальною помилкою, оскільки переліком формальних помилок, який визначений у тендерній документації, цей випадок не передбачений.
На підставі викладеного, тендерна пропозиція ПП «Перша телекомунікаційна компанія» відхилена правомірно, як така що не відповідає умовам тендерної документації згідно з ч.1статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено