• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

бензин автомобільний А-95 (талони), бензин автомобільний А-92 (талони), паливо дизельне (талони)

Завершена

11 552 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 57 762.50 UAH
Період оскарження: 14.08.2019 13:34 - 12.09.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Не відповідність тендерної документації вимогам Закону

Номер: cf403e1dea174da9be56501207ee8477
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-14-001105-a.c1
Назва: Не відповідність тендерної документації вимогам Закону
Вимога:
Шановний Замовник. Вашим підприємством оголошено закупівлю UA-2019-08-14-001105-a Код ДК021: 09130000-9 Нафта і дистиляти. Умовами тендерной документації визначено, що закупівля здійснюється шляхом відпуску палива за пред’явленням талонів на АЗС учасника, тобто, шляхом відпуску пального через паливороздавальні колонки в баки автомобілів. З 1 липня 2019 року набули чинності зміни до Закону України N 481, згідно яких продаж, зберігання та виготовлення пального відбувається виключно за наявності у субєкта господарювання ліцензії на певний вид діяльності у сфері обігу нафтопродуктів. Ліцензії поділяються на: -оптову торгівлю пальним з місцем зберіганння; - оптову торгівлю пальним без місця зберігання; - ліцензия на право роздрібної торгівлі пальним; - ліцензія на зберігання пального. Під кожен з видів ліцензій визначені різні ліцензійні умови. Отже, ліцензія на оптову торгівлю не дає права роздрібної торгівлі пальним. Статтею 1 Закону України N 481 визначено, що роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції / автогазозаправної станції / газонаповнювальної станції / газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки. Таким чином, спосіб виконання договору закупівлі підпадає під ознаки роздрібної торгівлі пальним. Згідно статті 1 Закону N 481, ліцензія (спеціальний дозвіл) - документ державного зразка, який засвідчує право суб'єкта господарювання на провадження одного із зазначених у цьому Законі видів діяльності протягом визначеного строку. Відповідно до змісту статті 36 Закону України №922 (Основні вимоги до договору про закупівлю) зазначено, що «Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством». Враховуючи вищевикладене пропоную привести тендерну документацію у відповідність до прямих норм Закону та внести зміни до тендерної документації щодо надання підтвердження наявності у учасника ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним на кожну із заявлених учасником АЗС. Крім того, пропоную переглянути технічне завдання стосовно вимог до переліку розташування АЗС, в звязку з тим, що жодна із мереж не має можливості виконати заявлені вимоги щодо розташування, з урахуванням необхідності надання ліцензії на кожну з АЗС.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Запитувачу! На Вашу вимогу від 29 серпня 2019 року щодо внесення змін до тендерної документації на предмет закупівлі товару: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин автомобільний А-95 (талони), бензин автомобільний А-92 (талони), паливо дизельне (талони)) (ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-14-001105-a) повідомляємо наступне, що тендерну документацію розроблено замовником на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІIІ (зі змінами). Відповідно до визначення основних термінів Закону учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Стосовно внесення змін до тендерної документації щодо надання підтвердження наявності у Учасника ліцензії: п.п. 2.1. п. 2. Розділу V тендерної документації передбачено надання додаткової інформації Учасником у складі тендерної пропозиції, у тому числі чинного дозволу або ліцензії на провадження відповідної господарської діяльності, або довідки в довільній формі із підтвердженням наявності в учасника відповідної ліцензії з посиланням на відкритий реєстр який містить таку інформацію, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Якщо не передбачено, надати довідку про це в довільній формі. Слід зазначити, що під час провадження своєї господарської діяльності суб’єкт господарювання керується відповідними законами та нормативно-правовими актами. Тому Учасник, у складі своєї пропозиції, подає документ наявність якого передбачена законодавством. Стосовно внесення змін до тендерної документації щодо розташування: Відповідно до ЗУ «Про екстрену медичну допомогу», одним з основних принципів функціонування системи екстреної медичної допомоги є регіональна екстериторіальність, тому визначення місць де мають бути розташовані АЗС стосується лише необхідності економії часу та паливо-мастильних матеріалів, враховуючи віддаленість місць розташування населених пунктів один від одного. Розділ І Додатку 3 до тендерної документації містить перелік розташування АЗС який забезпечить безперебійне використання автомобілів з метою надання екстреної медичної допомоги населенню. Слід зазначити, що тендерна документація передбачає надання у складі тендерної пропозиції копій підтверджуючих документів щодо права користування запропонованими АЗС (копія партнерського договору та/або копія договору оренди у разі орендування, які повинні бути чинними впродовж строку поставки предмета закупівлі, та/або копія документу, який підтверджує право власності), тобто Замовник розуміє, що жодна із мереж не має можливості виконати заявлені вимоги щодо розташування АЗС у разі встановленої вимоги що АЗС учасника повинні бути власними. Відповідно до визначення основних понять і термінів Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» у тому числі: - оптова торгівля пальним - діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб’єктам господарювання роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам; - роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки. Отже, виходячи з вищенаведеного внесення змін до тендерної закупівлі є недоцільним.
Статус вимоги: Відхилено