-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-03-06-000853-b , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Послуги з прибирання». Джерело фінансування: кошти підприємства.
Завершена
20 571 704.86
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 205 717.05 UAH
мін. крок: 1% або 205 717.05 UAH
Період оскарження:
14.08.2019 12:57 - 26.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Прохання звернути увагу!
Номер:
6b544a4c273d499a94d266ade155fca7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-14-000970-a.b5
Назва:
Прохання звернути увагу!
Вимога:
Умовами пп. 1.2.4. п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагається надати Документ/-и, що підтверджує/-ють повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Примітками до даного підпункту передбачено, що такими документами для керівника юридичної особи є 1) рішення про призначення керівника або виписка/витяг з протоколу чи іншого розпорядчого документу, 2) наказ про призначення керівника; 3) установчі документи (статут тощо).
У складі пропозиції надано рішення загальних зборів № 1 від 11.07.2014 р., яким вирішено створити ТОВ "ІР СЕРВІС". Дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи: 15.07.2014 р. Станом на момент реєстрації відсутній наказ про призначення директора.
Відповідно до ч.2 ст. 145 Цивільного Кодексу України та ст. 62 Закону України "Про господарські товариства" в товаристві з обмеженою відповідальністю створюється виконавчий орган (колегіальний або одноособовий), підзвітний загальним зборам учасників.
Така норма є імперативною, тому під час реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю створення виконавчого органу (відповідно до положень Статуту ТОВ "ІР СЕРВІС") є обов'язковим.
Оскільки під час реєстрації підприємства зазначаються й дані про його керівника, то трудові відносини між засновником (власником) підприємства та керівником новоствореного підприємства розпочинаються до реєстрації підприємства як юридичної особи залежно від дати наказу про призначення директора.
Підприємство взяте на облік Головного управління регіональної статистики від 16.07.2014 р. Головного управління ДФС у м. Києві, ДПІ у Дніпровському районі м. Києва від 16.07.2014 р. Для подання заявки для взяття на облік платника податків згідно п. 4.1. Наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2011 р. № 1588 "Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів" товариство з обмеженою відповідальністю зобов’язане пред'явити заяву за формою № 1-ОПП та пред'явити документ, що підтверджує державну реєстрацію. Форма 1-ОПП, в свою чергу, вимагає зазначення керівника юридичної особи.
Ст. 24 Кодексу законів про працю заборонено допуск до роботи працівника без укладання трудового договору, оформленого наказом тощо. При цьому у складі пропозиції подано копію Наказу № 1 від 23.07.2014 р., тобто датованого після взяття підприємства на облік фіскальним органом, незважаючи на те, що згідно частини 3 ст. 24 Кодексу законів про працю наказ повинен бути складений не пізніше 15.07.2014 р.
Згідно ч. 7 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію у разі факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. Подання копії Наказу № 1 від 23.07.2014 р. у складі пропозиції є недостовірною інформацію, оскільки орган державної реєстрації не може зареєструвати товариство з обмеженою відповідальністю без виконавчого органу, а фіскальний орган не може зареєструвати платника податків без керівника. Відповідно достовірне датування наказу про призначення керівника повинне передувати даті реєстрації (16.07.2014). Таким чином у складі пропозиції подано недостовірну інформацію у вигляді нелегітимного незаконного документу, натомість достовірний документ у складі пропозиції надано не було.
Дане порушення є суттєвим при визначенні результатів процедури закупівлі, оскільки учасником достовірно не підтверджено повноваження особи щодо підпису документів тендерної пропозиції згідно вимог, передбачених п. Розділу ІІІ тендерної документації, що ставить під сумнів достовірність усіх документів пропозиції. Пропозиція ТОВ "ІР СЕРВІС" не відповідає умовам тендерної документації.
Окрім того, звертаємо увагу Замовника на те, що учасник ТОВ «ІР СЕРВІС» Ярошенко Олег Леонтійович донедавна виконував обов’язки директора (згідно відкритих джерел) філії «АГРОГАЗ» Акціонерного товариства «Укртрансгаз». Потенційна можливість здійснення контролю даної особи над окремими представниками Замовника може сприяти порушенню Замовником принципів здійснення закупівель, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема добросовісна конкуренція серед учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що є великі сумніви щодо бездоганності ділової репутації учасника, що може призвести до корупційних виявів у зв'язку з чим просимо відмовитись від встановлення договірних відносин з даним контрагентом.
У випадку визнання переможцем ТОВ «ІР СЕРВІС», будемо вимушені звернутися до АМКУ та ДБР.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь по прибиранню.docx 18.11.2019 14:33
Дата подачі:
12.11.2019 10:58
Вирішення:
Розглянувши скаргу ТзОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» Замовник надає відповідь щодо вищезазначеної вимоги: Умовами пп. 1.2.4. п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагається надати Документ/-и, що підтверджує/-ють повноваження3 посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. ТОВ "ІР СЕРВІС" додано довідку щодо посадової особи директора Гребенчука Юрія Олександровича, який має право підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, який діє згідно з наказом про призначення директора, протоколу засідання, рішення №5 та Статуту підприємства.
Відповідно до протоколу №1 загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «ІР СЕРВІС» від 11.07.2014 Гребенчук Юрій Олександрович є одноосібним учасником та володільцем 100% акцій товариства, що дозволяє йому керувати підприємством самостійно (відповідає ст. 65 Господарського кодексу України).
Законодавство України дозволяє власнику підприємства право самостійно здійснювати управління підприємством. Виконання засновником обов’язків директора визначено такими нормами законодавства:
• ч. 2 ст. 65 Господарського кодексу України, відповідно до якої засновник може здійснювати свої права на управління підприємством безпосередньо або через уповноважені ним органи на основі статуту або інших установчих документів.
• ч. 3 та ч. 4 ст. 8 Закону про бухоблік, відповідно до якої вести бухоблік, а отже, підписувати фінансову, податкову та іншу звітність має право засновник.
• п. 48.5.1 ПКУ, відповідно до якої власник може підписувати податкову декларацію сам.
Жодна законодавча норма не зобов’язує власника підприємства укладати угоди з самим собою, в т. ч. і трудовий договір. Протоколом №1 учасників загальних зборів Товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «ІР СЕРВІС» від 11.07.2014 призначено директором та особою відповідальною за ведення бухгалтерського та податкового обліку Гребенчука Юрія Олександровича.
Згідно з рішенням Конституційного Суду України від 12.01.2010 № 1-рп/2010 визнано можливість здійснення керівником, що є учасником або засновником підприємства, управління суб’єктом господарювання без укладення із ним трудового договору (контракту) та отримання заробітної плати.
Отже, вищевикладене свідчить про можливість власника підприємства (володільця 100% акцій товариства) здійснювати управлінські функції без укладення трудового договору (видання окремого розпорядження/наказу про призначення себе керівником), тому, не має суттєвого значення хронологія документів під час реєстрації ТОВ «ІР СЕРВІС», яка, на думку ТзОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ», є порушеною з огляду на дату видачі наказу про призначення директором Гребенчука Юрія Олександровича
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
17c401d38b074343b654232fe364c748
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-14-000970-a.b2
Назва:
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Ставлення тендерного комітету до нашої пропозиції вважаємо упередженим та дискримінаційним.
ТОВ «ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ» категорично не погоджується з рішенням Замовника викладеним у протоколі від 08 жовтня 2019 року, з наступних підстав:
Статтею 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Пунктом 2.2. Додатку II ТД визначено, що Учасник подає у скаладі пропозиції:
- Скан-копії наказів про прийняття на роботу (призначення) працівників та/або копії трудової (цивільно-правової) угоди з працівником.
На виконання даної вимоги, ТОВ «Чистий світ технології», надало у складі пропозиції копії трудових книжок, наказів про прийняття на роботу, та копії цивільно-правових угод (на окремих працівників).
Що стосується, не подання наказу про призначення працівника Дмитрієвої О.В., зазначаємо наступне:
Згідно п.2.2 Додатку II ТД є вимога, відповідно до якої учасник повинен надати у складі пропозиції - скан-копії наказів про прийняття на роботу (призначення) працівників та/або копії трудової (цивільно-правової) угоди з працівником.
В даному реченні є сполучник «або», який відповідно до тлумачення, сполучник «або» - уживається на означення того, що предмети чи явища періодично чергуються або змінюються іншими.
Сполучник «та» - поєднує однорідні члени речення.
Тобто з урахуванням вище викладеного, Замовник визначив, що може бути подано не тільки конкретно один документ, а як декілька, так і, один з них.
Тобто подання копії трудової книжки (де є запис про прийняття на роботу) підтверджує наявність трудових відносин між працівником Дмитрієвої О.В. та ТОВ «Чистий світ технології».
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення.pdf 11.10.2019 11:57
- повідом Дмитрієва.pdf 11.10.2019 11:57
- Скарга.pdf 11.10.2019 11:57
- труд Дмитрієва.pdf 11.10.2019 11:58
- UA-2019-08-14-000970-a-qualifications.pdf 11.10.2019 11:58
- Рішення від 16.10.2019 №14793 + лист Замовнику.pdf 16.10.2019 21:49
- Інформація про перенесення дати розгляду скарги UA-2019-08-14-000970-a.b2 .pdf 29.10.2019 23:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.10.2019 №15763.pdf 01.11.2019 15:39
- Рішення від 31.10.2019 №15763.pdf 05.11.2019 22:56
- заперечення приб.pdf 23.10.2019 17:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.10.2019 11:58
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
05.11.2019 22:56
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Вимога на допуск учасника до торгiв у даній закупівлі
Номер:
eb6646c41a4345cfa940e098d04985d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-14-000970-a.a3
Назва:
Вимога на допуск учасника до торгiв у даній закупівлі
Вимога:
Відповідно до Форми протоколу розгляду тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ТОВ «ІГ КЛІНІНГ ГРУП» була відхилена, підставою для її відхилення стала невідповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:- Учасником згідно вимог п 2.2. Додатку ІІ ТД не надано скан-копії наказів про прийняття на роботу (призначення) та/або копії трудової (цивільно-правової) угоди працівників. З 80 осіб зазначених в листі, скан-копії документів надано на 61 особу. В зв’язку з цим тендерна пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям.
ТОВ «ІГ КЛІНІНГ ГРУП» не може погодитись із рішенням про відхилення нашої тендерної пропозиції, вважаємо його незаконним та безпідставним.Відповідно до аб. 2, 3 ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
В свою чергу, в пункті 3 «Відхилення тендерної пропозиції» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції», нової редакції Тендерної документації, яка була затверджена протоколом № 232/1 від 13.08.2019 року на засіданні тендерного комітету АТ «Укртрансгаз» Філії «Оператор газосховищ України», чітко зазначено, що наявність у тендерній пропозиції учасника формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення його пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Умовами тендерної документації та вимогам самої процедури публічної закупівлі повністю відповідають як 61 працівник відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, так і 80 працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
За таких умов, механічна (технічна) помилка, яка полягала у том, що в першому абзаці зазначеного Гарантійного листа замість цифри 61, була зазначена цифра 80 - має всі ознаки формальної (несуттєвої) помилки і згідно умов Тендерної документації її наявність у тендерній пропозиції ТОВ «ІГ КЛІНІНГ ГРУП» не могла призвести до відхилення нашої тендерної пропозиції.
вважаємо, що незаконним рішенням (дією) Замовника в особі ФІЛІЇ «ОПЕРАТОР ГАЗОСХОВИЩ УКРАЇНИ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРТРАНСГАЗ» було порушено права та законні інтереси ТОВ «ІГ КЛІНІНГ ГРУП», які полягали у праві участі в процедурі публічної закупівлі № UA-2019-08-14-000970-a.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо розглянути дану вимогу та прийняти рішення на її підставі в межах одержаної інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, про допущення ТОВ «ІГ КЛІНІНГ ГРУП» до участі в процедурі публічної закупівлі № UA-2019-08-14-000970-a.
Пов'язані документи:
Учасник
- 02Гарантійний лист Наявність працівників.pdf 11.10.2019 15:02
- Вимога.pdf 11.10.2019 15:02
Дата подачі:
11.10.2019 15:02
Вирішення:
У відповідь на Вашу Вимогу №11/10-1 від 11.10.2019 р. повідомляємо, що Учасник ТзОВ «ІГ КЛІНІНГ ГРУП», не виконав в повному обсязі вимогу відповідно Додатку ІІ «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до Учасників торгів», що зазначено в протоколі розгляду тендерних пропозицій тендерного комітету, підстава відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога на допуск учасника до торгiв у даній закупівлі
Номер:
33cf176a8de044009a0e2f5f91e0f46b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-14-000970-a.b4
Назва:
Вимога на допуск учасника до торгiв у даній закупівлі
Вимога:
Ознайомившись з протоколом розгляду тендерних пропозицій від 08 жовтня 2019 року вважаємо, що рішення щодо відхилення нашої пропозиції є необґрунтованим, а дані дії – порушення наших прав та інтересів, норм чинного законодавства України, виходячи із наведеного нижче.
На виконання вимог тендерної документації, ПП «Клінінг-Про» надано довідку про наявність працівників відповідної, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг.
Також надано інформацію про відповідальну особу, призначену Учасником, для забезпечення виконання умов договору щодо надання послуг, які є предметом цієї закупівлі та скан-копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між Учасником та працівниками, які вказані в листі про наявність працівників, а саме скан-копії наказів про прийняття на роботу (призначення) працівників.
Отже, ПП «Клінінг-Про» виконано вимогу та підтверджено факт наявності необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації.
Кількість необхідного обслуговуючого персоналу для прибирання вказана в довідці, поданій ПП «Клінінг-Про» відповідає Міжгалузевим нормам чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проектні організації), затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 11.05.2004 № 105.
Кваліфікаційні вимоги до обслуговуючого персоналу для прибирання адміністративних приміщень і прибудинкових територій регламентовані наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 № 336 «Про затвердження Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників».
Замовник не заперечує, що ПП «Клінінг-Про» підтверджено трудові відносини з 117 особами, що є достатнім для виконання послуг з прибирання.
З метою усунення порушень та відновлення порушених законних прав та інтересів ПП «Клінінг-Про», як учасника процедури закупівлі послуги з прибирання, ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання, на підставі вищенаведеного вимагаємо розглянути дану вимогу та прийняти рішення щодо:
1) Скасування рішення, яке викладене у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 08.10.2019 про відхилення тендерної пропозиції ПП «Клінінг-Про»;
2) Допустити ПП «Клінінг-Про» до участі в аукціону.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога Газосховище_.pdf 11.10.2019 17:32
Дата подачі:
11.10.2019 17:32
Вирішення:
У відповідь на Вашу Вимогу №11/10-1 від 11.10.2019 р. повідомляємо, що Учасник ТзОВ «ІГ КЛІНІНГ ГРУП», не виконав в повному обсязі вимогу відповідно Додатку ІІ «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до Учасників торгів», що зазначено в протоколі розгляду тендерних пропозицій тендерного комітету, підстава відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Замовником у підставах відхилення пропозиції вказана неіснуюча причина
Номер:
9c6e55cbd1124c96b798f14716ab13ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-14-000970-a.b1
Назва:
Замовником у підставах відхилення пропозиції вказана неіснуюча причина
Вимога:
В листі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (останні два абзаци) вказано: «Додатково надаємо інформацію про відповідальну особу за виконання договору щодо надання послуг з прибирання:
директор Рибка Тетяна Валеріївна, тел 073 452 87 82, eurohem.odessa@ukr.net»
Отже, ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА» виконано вимогу стосовно призначення відповідальної особи, інформацію про яку надано в листі про наявність працівників відповідної кваліфікації, а Замовником вказана неіснуюча причина відхилення тендерної документації.
ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА» надано лист про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг у кількості 87 осіб ( у тому числі директор).Тендерна документація не містить вимог щодо мінімальної кількості працівників, необхідної для виконання умов договору. Замовник не заперечує, що ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА» підтверджено трудові відносини з 86 особами, що є достатнім для виконання послуг з прибирання.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 09.10.2019 15:28
Дата подачі:
09.10.2019 15:28
Вирішення:
У відповідь на Вашу Вимогу №215 від 09.10.2019 р. повідомляємо, що Учасник ПП «ЄВРОХІМ ОДЕСА», не виконав в повному обсязі вимогу відповідно Додатку ІІ «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до Учасників торгів», що зазначено в протоколі розгляду тендерних пропозицій тендерного комітету, підстава відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги:
Відхилено