-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Комплексна перевірка електричних мереж та електрообладнання двох будівель
Комплексна перевірка електричних мереж та електрообладнання двох будівель
Завершена
98 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 491.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 491.00 UAH
Період оскарження:
14.08.2019 12:05 - 19.08.2019 13:00
Вимога
Відхилено
скарга
Номер:
1c5e84db86ef4cbf8fcc5af2a348a403
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-14-000563-b.c10
Назва:
скарга
Вимога:
Суть скарги у вкладеному файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 04.09.2019 15:38
Дата подачі:
04.09.2019 15:38
Вирішення:
У відповідь на вашу вимогу, повідомляємо наступне:
1. ТОВ «Енергоексплуатація» надало в складі своїх документів довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де зазначило інформацію про наявність приміщень, транспорту та матеріально - технічної бази Учасника для виконання умов договору і вказало вимірювальні прилади якими будуть виконуватись роботи згідно переліку видів робіт та підтвердило її усіма необхідними документами які вимагались документацією.
2. Стосовно п.6. «Перевірка болтових та контактних з’єднань, корозійного стану елементів, огляд прихованих електромонтажних робіт» повідомляємо:
- ще раз уважно ознайомившись з Сертифікатом визнання вимірювальних можливостей учасника, в додатку (переліку вимірювальних можливостей) на останній сторінці в примітці чітко зазначено, що «вимірювальна електротехнічна лабораторія має технічні умови для визначення показників об’єктів, які регламентовані нормативними документами, але не потребують вимірювань, а саме перевірка болтових та контактних з’єднань, роботи механічного блокування, корозійного стану елементів, огляд прихованих електромонтажних робіт, розробка актів струмових навантажень на кабелі живлення».
Враховуючи вищевикладене, учасник повністю відповідає вимогам документації.
Ваша вимога залишається без задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
скарга
Номер:
8d99eb9d9f034adaa773d7d7f757e31d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-14-000563-b.b9
Назва:
скарга
Вимога:
суть скарги у вкладеному файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 02.09.2019 10:10
Дата подачі:
02.09.2019 10:11
Вирішення:
1. Як ми вказали раніше Відповідно до п.6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП “Зовнішторгвидав України”від 13.04.2016 №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель”, «під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі». Ви повинні були надати саме копію декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки Учасника зареєстровану відповідно до чинного законодавства. Так як ви погодились в умовами, що ми можемо відхилити вашу пропозицію, питання щодо декларації вважаємо вичерпаним.
2. Необхідно було надати окрему довідку про особу яка має право підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт.
3. В файлі «атестація ЕТЛ свідоцтво» на 6-тій сторінці ввідсутній даний вид робіт. Крім того даний документ має іншу назву, ми вимагали саме Сертифікат визнання вимірювальних можливостей виданий Мінекономрозивитку України. Зауважуємо, що ви надали такий документ, який ми вимагали, але з дуже звуженим переліком вимірювальних можливостей, що нас не влаштовує.
4. Ми вимагали щоб Учасник мав не менше 2-х бригад (по два спеціаліста в кожній) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід та допуск до роботи в електроустановках напругою до 1000 В. Враховуючи що посвідчення з професії електромонтерів Трембицького О.П. та Савчук Т.О отримані лише 11 жовтня 2018 року та 16 травня 2019 року відповідно, нажаль вони мають досвід навіть менше року, як зазначено в вашій довідці. Ми вимушені сумніватися в якості виконання робіт.
5. Штангенци́ркуль — універсальний штангенінструмент, призначений для вимірювань з високою точністю зовнішніх і внутрішніх розмірів предметів, а також глибин отворів. Так як цей інструмент призначений для точних вимірювань, на нього теж необхідно було надати паспорт або керівництво з експлуатації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
відповідь
Номер:
8c88e60147904f86b6c7af64ab0af28f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-14-000563-b.c8
Назва:
відповідь
Вимога:
Переглянув минулу закупівлю. Два учасника було. У вимогах немає і половини, що вимагається зараз. І Ви меня хочете сказати, що не під когось підготували?
вішайте лапшу собі на вуха
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.08.2019 16:43
Вимога
Залишено без розгляду
відповідь
Номер:
b88991b588654d94a6e447ab6d5880ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-14-000563-b.a7
Назва:
відповідь
Вимога:
нажаль, відповідно до домовленості перед закупівлею і встановлення вимог під когось.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.08.2019 15:45
Вирішення:
Беріть участь у закупівлі згідно вимог оголошення,
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Замовнику
Номер:
7b4fe60ce5654a459c3f1bc695667035
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-14-000563-b.c6
Назва:
Замовнику
Вимога:
Да все ви можете. І встановити нормальні вимоги. Все зрозуміло. Тендерний комітет працює злагоджено
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.08.2019 14:05
Вирішення:
Відповідно до діючого законодавства України
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
звернення до Замовника
Номер:
87412a4ca5744dc69b7a93557702827c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-14-000563-b.a5
Назва:
звернення до Замовника
Вимога:
Просимо видалити вимогу надання копйї особових медичних книжок працівників Учасника №1-ОМК, для виконання робіт передбачений медогляд один раз на два роки та проходження наркологічного та психологічного огляду. Медогляд передбачений законодавством. Просимо дотримуватися його, тому що якщо Вам потрібні виконавці з медоглядом, Ви вимагаєте не те, що необхідно.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.08.2019 08:52
Вирішення:
Відповідно до п.6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП “Зовнішторгвидав України”від 13.04.2016 №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель”, «під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
звернення до Замовника
Номер:
7713e438432d4a798b6753f8bcc9b424
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-14-000563-b.a4
Назва:
звернення до Замовника
Вимога:
Навіщо Ви вимагаєте копії дипломів про освіту і копії посвідчень з професії електромонтерів. Це і є дипломи про освіту....
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.08.2019 08:47
Вирішення:
Відповідно до п.6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП “Зовнішторгвидав України”від 13.04.2016 №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель”, «під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
звернення до Замовника
Номер:
d481fc4d8a234e558a61868b8e173a16
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-14-000563-b.b3
Назва:
звернення до Замовника
Вимога:
Шановний Замовник, просимо пояснити навіщо Вам дві бригади працівників, у Вас два об'єкти, об'єми робіт дозволяють виконати роботи одній бригаді.
Ви самостійно встановили термін виконання робіт два робочих дня і самостійно вимагаєте дві бригади, а чому б Вам не встановити більший термін виконання робіт і одну бригаду.
Вам необхідно щоб був один учасник із двома бригадами і максимальною ціною?
Вимагаємо видалити штучно створену ситуацію по обмеженню терміну надання послуг та збільшеною кількістю працівників для цього.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.08.2019 08:44
Вирішення:
Відповідно до п.6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП “Зовнішторгвидав України”від 13.04.2016 №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель”, «під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Замовнику
Номер:
d176ea28a3c84dc9b6beaf349f9932d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-14-000563-b.a2
Назва:
Замовнику
Вимога:
До чого тут вимога надання копіъ декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки Учасника зареєстровану відповідно до чинного законодавства. Виконавець буде працювати на Ваших об'єктах!!!!!!
Ви хочете забезпечити нормальну конкуренцію чи ні. До чого тут вимоги декларації на офіс учасника?????
Якщо це під когось розроблене, то цю вимогу Ви залишите........
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.08.2019 17:27
Вирішення:
Відповідно до п.6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП “Зовнішторгвидав України”від 13.04.2016 №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель”, «під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
7fb76a2d34f1408e8990375f566018da
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-14-000563-b.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Відповідно до закону України про захист персональних даних, впрацівники мають право не надавати згоду на їх публікацію, до того ж право запису в трудові книжки покладається також на її власника, тому вимога надання трудових книжок є незаконною і дискримінуючою.
Вимагаємо внести корективи і додати вимогу надання трудових договорів, які Учасник може опублікувати в прозорро без персональної згоди працівників
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.08.2019 13:49
Вирішення:
Внесені зміни до вимог закупівлі
Статус вимоги:
Задоволено