• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

збирання, перевезення, зберігання утилізація/ перероблення ртутних термометрів

джерело фінансування - кошти підприємства

Торги не відбулися

450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 14.08.2019 11:55 - 25.08.2019 00:00
Вимога
Вирішена

дискримінаційні кваліфікаційні вимоги

Номер: 798539b81c124368b1df88ac6823a880
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-14-000230-c.a7
Назва: дискримінаційні кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням. 5. Обґрунтування: Замовник закупівлі, КП «КИЇВКОМУНСЕРВІС», Код ЄДРПОУ: 33745659 в оголошенні про проведення закупівлі висунув наступні кваліфікаційні вимоги до учасників (п.7. «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт), Розділ ІІІ тендерної документації): «У разі залучення субпідрядників до надання послуг Учасник надає сканкопії наступних документів: - Разом з довідкою про залучення субпідрядників учасник надає: - оригінал листа від кожного субпідрядника про згоду на виконання послуг/робіт, що будуть йому доручені на об’єкті та/або інший документ, який підтверджує факт співробітництва із субпідрядником.» Вважаємо дану вимогу надлишковою та дискримінаційною, такою що звужує коло учасників та суперечить вимогам чинного законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Достатнім підтвердженням відповідної кваліфікації є наявність діючого Договору між Учасником та субпідрядником на виконання послуг Вимагаємо: скоригувати тендерну документацію та виключити вищезазначену кваліфікаційну вимогу з тендерної документації з урахуванням наданих пояснень.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо «-Разом з довідкою про залучення субпідрядників учасник надає: - оригінал листа від кожного субпідрядника про згоду на виконання послуг/робіт, що будуть йому доручені на об’єкті та/або інший документ, який підтверджує факт співробітництва із субпідрядником» . Ця вимога передбачає альтернативність: або оригінал листа, або інший документ, який підтверджує факт співробітництва із субпідрядником. Це може бути і договір із субпідрядником.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

неправомірні кваліфікаційні вимоги

Номер: ea71d987355a424b871c6cbf2008f718
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-14-000230-c.b6
Назва: неправомірні кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням. 5. Обґрунтування: Замовник закупівлі, КП «КИЇВКОМУНСЕРВІС», Код ЄДРПОУ: 33745659 в оголошенні про проведення закупівлі висунув наступні кваліфікаційні вимоги до учасників (п.7. «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт), Розділ ІІІ тендерної документації ): «У разі залучення субпідрядників до надання послуг Учасник надає сканкопії наступних документів: -копію аналогічного договору про виконання робіт (під аналогічним договором розуміється договір підряду на виконання робіт/послуг близьких за характером до робіт/частини робіт, які передбачається доручити субпідряднику, укладеного субпідрядником» Вважаємо дану вимогу безпідставною та дискримінаційною, такою що звужує коло учасників та суперечить вимогам чинного законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо вашу увагу, що договір укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України (ЦКУ) та Господарського кодексу України (ГКУ). Інформація, що становить істотні умови договору вважається конфіденційною. Виходячи з законодавчих вимог щодо поводження з конфіденційною інформацією та з урахуванням положень ЦКУ та ГКУ, Сторони погодилися, що текст Договору, будь-які матеріали, інформація та відомості, які стосуються Договору, є конфіденційними і не можуть передаватися третім особам без попередньої письмової згоди іншої Сторони Договору крім випадків, коли таке передавання пов’язане з одержанням офіційних дозволів, документів для виконання Договору, або сплати податків, інших обов’язкових платежів, а також у випадках, передбачених чинним законодавством, яке регулює зобов’язання Сторін Договору. Відповідно до ЗУ від 02.10.1992 № 2657-XII «Про інформацію»: «Конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом» Законом України від 17.09.1992 № 2614-XII «Про державну статистику» встановлено «Конфіденційна інформація — статистична інформація, яка належить до інформації з обмеженим доступом і знаходиться у володінні, користуванні або розпорядженні окремого респондента та поширюється виключно за його згодою відповідно до погоджених з ним умов. Враховуючи вищевикладене, Учасник не має законних підстав вимагати від субпідрядника надати копію аналогічного договору укладеного з третьою стороною. Вважаємо достатнім підтвердженням відповідної кваліфікації наявність діючого Договору безпосередньо між Учасником та субпідрядником на виконання аналогічних послуг, а також договори, укладені між Учасником та Замовниками на надання аналогічних послуг. В такому випадку Учасник має законні підстави надати таку інформацію за вимогою замовника закупівлі. Вимагаємо: скоригувати тендерну документацію та виключити вищезазначену кваліфікаційну вимогу з тендерної документації з урахуванням наданих пояснень.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо «-копії аналогічного договору про виконання робіт (під аналогічним договором розуміється договір підряду на виконання робіт/послуг близьких за характером до робіт/частини робіт, які передбачається доручити субпідряднику, укладеного субпідрядником» - вимога вилучена з тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

неправомірні кваліфікаційні вимоги

Номер: ee54a90b7cc241e6a9137905d90617cc
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-14-000230-c.c5
Назва: неправомірні кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням. 5. Обґрунтування: Замовник закупівлі, КП «КИЇВКОМУНСЕРВІС», Код ЄДРПОУ: 33745659 в оголошенні про проведення закупівлі висунув наступні кваліфікаційні вимоги до учасників (пп.3.3. п.5. Розділ ІІІ тендерної документації ): «Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям: 3.3. Повідомлення про прийняття працівника на роботу, відповідно до додатку до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413.» Вважаємо дану вимогу безпідставною та дискримінаційною, такою що звужує коло учасників та суперечить вимогам чинного законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до Постанови КМУ від 17.06.2015р. №413 "Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу". Повідомлення про прийняття працівника на роботу подається до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку підприємства. Інформація, що міститься у повідомленні про прийняття працівника на роботу, вноситься до реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб відповідно до Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”. Звертаємо вашу увагу, що єдиним центральним органом виконавчої влади, який реалізує податкову політику, політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок) є Державна фіскальна служба України. (Постанова КМУ від 21.05.2014р. №236 «Про Державну фіскальну службу України») Враховуючи вищевикладене, дотримуючись принципу недискримінації учасників, Вимагаємо: скоригувати тендерну документацію та виключити вищезазначену кваліфікаційну вимогу з тендерної документації, або надати посилання на нормативно-правові акти України які свідчать про обов'язкову наявність цих документів, що використовуєтьс ядля податкової звітності для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації та виконання робіт з утилізації небезпечних відходів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо «Повідомлення про прийняття працівника на роботу, відповідно до додатку до Постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413» - згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам. Тобто спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам визначається Замовником.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

неправомірні кваліфікаційні вимоги

Номер: 0e9451b9ab7145c289352e8652547350
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-14-000230-c.a4
Назва: неправомірні кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням. 5. Обґрунтування: Замовник закупівлі, КП «КИЇВКОМУНСЕРВІС», Код ЄДРПОУ: 33745659 в оголошенні про проведення закупівлі висунув наступні кваліфікаційні вимоги до учасників (пп.2.2. п.5. Розділ ІІІ тендерної документації ): «Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям: 2.2. Паспорт місця видалення відходів (МВВ) для тимчасового зберігання небезпечних відходів.» Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, такою що звужує коло учасників та суперечить вимогам чинного законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Питання паспортизації місця видалення відходів регулюється Законом України "Про відходи". «Стаття 1. Визначення основних термінів видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації; знешкодження відходів - зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення; зберігання відходів - тимчасове розміщення відходів у спеціально відведених місцях чи об'єктах (до їх утилізації чи видалення); утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; Стаття 33. Вимоги щодо зберігання та видалення відходів На кожне місце чи об'єкт зберігання або видалення відходів складається спеціальний паспорт, в якому зазначаються найменування та код відходів (згідно з державним класифікатором відходів), їх кількісний та якісний склад, походження, а також технічні характеристики місць чи об'єктів зберігання чи видалення і відомості про методи контролю та безпечної експлуатації цих місць чи об'єктів.» Тобто паспорт, складається на об’єкти, де відбувається зберігання небезпечних відходів протягом тривалого періоду (більше 1 року). Враховуючи той факт, що кінцевою метою предмета закупівлі є технологічний процес, а саме утилізація/перероблення відходів (ртутних термометрів), вважаємо, що вимога щодо наявності паспорта для об’єктів, на яких відбувається знешкодження/ утилізація відходів, є неправомірною та дискримінаційною. Враховуючи вищевикладене, Вимагаємо: Дотримуючись принципу недискримінації учасників, скоригувати тендерну документацію та виключити вищезазначені кваліфікаційні вимоги з тендерної документації, або надати посилання на нормативно-правові акти України які свідчать про обов'язкову наявність цих документів для виконання робіт по утилізації небезпечних відходів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо «Паспорту місця видалення відходів (МВВ) для тимчасового зберігання небезпечних відходів.» - внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

дискримінаційні кваліфікаційні вимоги

Номер: 40c76c87e9b64db69d08a443066fb177
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-14-000230-c.a3
Назва: дискримінаційні кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням. 5. Обґрунтування: Замовник закупівлі, КП «КИЇВКОМУНСЕРВІС», Код ЄДРПОУ: 33745659 в оголошенні про проведення закупівлі висунув наступні кваліфікаційні вимоги до учасників (пп.8 п.1. Розділ ІІІ тендерної документації ): - 8. Інші документи, які повинен надати Учасник в складі пропозиції: - скан-копію сертифікату системи управління якістю. - скан-копію сертифікату системи екологічного менеджменту Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, такою що звужує коло учасників та суперечить вимогам чинного законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». ISO 14001 - цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного керування, щоб дати організаціям змогу сформулювати і реалізувати політику та встановити і досягти цілі, які враховують правові вимоги та інформацію про суттєві екологічні аспекти. Його можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити і виконувати екологічну політику та завдання, ураховуючи правові й інші вимоги. ISO 9001 належить до серії міжнародних стандартів ISO 9000, в яких описано вимоги до системи менеджменту якості організацій і підприємств. Ці стандарти не є обов’язковими до використання. Стандарти добровільного використання містять вимоги рекомендаційного характеру для посилення довіри до якості продукції та розширення ринку збуту, підтримки іміджу підприємства, усунення конкурентів, впровадження сучасних інформаційних технологій. Дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII "Про стандартизацію". Пунктом 2 Статті 21 Закону визначено, що міжнародні та регіональні стандарти, кодекси усталеної практики та зміни до них приймаються як національні стандарти. Пунктом 2 Статті 23 Закону визначено, що національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами, а частиною другою статті 16 Закону визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Відповідно до частини другої Статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для: • суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами; • учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти; • виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Відповідно, вимога щодо наявності стандартів ISO є дискримаційною, що прописана під конкретного учасника та звужує коло потенційних учасників – ліцензіатів на поводження з небезпечними відходами, які можуть надавати послуги, що є предметом закупівлі. Враховуючи вищевикладене, Вимагаємо: Дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити зазначені кваліфікаційні вимоги з документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо скан-копії сертифікату системи управління якістю – вимога виключена з тендерної документації. Щодо скан-копії сертифікату системи екологічного менеджменту - згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Враховуючи предмет закупівлі , який стосується небезпечних відходів – ртутних термометрів, згадана вимога встановлена із урахуванням Концепції національної екологічної політики України на період до 2020 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2007 р. № 880-р.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

дискримінаційні кваліфікаційні вимоги

Номер: 4a09e0d3cbb3456cb9efc281f2929027
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-14-000230-c.b2
Назва: дискримінаційні кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та в п.6.2 Наказу №35 «Про порядок здійснення допорогових закупівель», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням. 5. Обґрунтування: Замовник закупівлі, КП «КИЇВКОМУНСЕРВІС», Код ЄДРПОУ: 33745659 в оголошенні про проведення закупівлі висунув наступні кваліфікаційні вимоги до учасників (пп.8 п.1. Розділ ІІІ тендерної документації ): - 8. Інші документи, які повинен надати Учасник в складі пропозиції: - скан-копію сертифікату системи управління якістю. - скан-копію сертифікату системи екологічного менеджменту Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, такою що звужує коло учасників та суперечить вимогам чинного законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та в п.6.2 Наказу №35 «Про порядок здійснення допорогових закупівель». ISO 14001 - цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного керування, щоб дати організаціям змогу сформулювати і реалізувати політику та встановити і досягти цілі, які враховують правові вимоги та інформацію про суттєві екологічні аспекти. Його можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити і виконувати екологічну політику та завдання, ураховуючи правові й інші вимоги. ISO 9001 належить до серії міжнародних стандартів ISO 9000, в яких описано вимоги до системи менеджменту якості організацій і підприємств. Ці стандарти не є обов’язковими до використання. Стандарти добровільного використання містять вимоги рекомендаційного характеру для посилення довіри до якості продукції та розширення ринку збуту, підтримки іміджу підприємства, усунення конкурентів, впровадження сучасних інформаційних технологій. Дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII "Про стандартизацію". Пунктом 2 Статті 21 Закону визначено, що міжнародні та регіональні стандарти, кодекси усталеної практики та зміни до них приймаються як національні стандарти. Пунктом 2 Статті 23 Закону визначено, що національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами, а частиною другою статті 16 Закону визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Відповідно до частини другої Статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для: • суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами; • учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти; • виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Відповідно, вимога щодо наявності стандартів ISO є дискримаційною, що прописана під конкретного учасника та звужує коло потенційних учасників – ліцензіатів на поводження з небезпечними відходами, які можуть надавати послуги, що є предметом закупівлі. Враховуючи вищевикладене, Вимагаємо: Дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити зазначені кваліфікаційні вимоги з документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: редагування тексту вимоги
Дата скасування: 19.08.2019 09:35
Вимога
Вирішена

незаконні вимоги в тенедрній документації

Номер: 747bce7e51de47d996f124e8ea158615
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-14-000230-c.b1
Назва: незаконні вимоги в тенедрній документації
Вимога:
Відповідно до вашої тендерної документації за процедурою ВІДКРИТИХ ТОРГІВ на закупівлю Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання утилізація/ перероблення ртутних термометрів) ДК 021:2015 –90520000-8, а саме п. 8. Розділ ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ви вимагаєте документи, які повинен надати Учасник в складі пропозиції: - скан-копію сертифікату системи управління якістю. - - скан-копію сертифікату системи екологічного менеджменту. - надати свідоцтво про прийняття відходів на зберігання з метою подальшої утилізації/ /перероблення. Вимагання цих документів є незаконним та незрозумілим, оскільки перші два документи відносяться до добровільної сертифікації, яка може проводитися на відповідність вимогам, які не є обов'язковими, за ініціативою суб'єкта господарювання на договірних засадах. Тобто такі документи ніяким чином не впливають на виконання робіт. Також не зрозумілим є вимога про надання свідоцтва про прийняття відходів на зберігання з метою подальшої утилізації перероблення, враховуючи це, прошу вас повідомити, що саме ви маєте на увазі, та надати законодавче посилання на таке свідоцтво. Оскільки чинне законодавство України в т. ч. Закон України «Про відходи» не передбачає такий вид дозвільного документа як свідоцтво про прийняття відходів на зберігання з метою подальшої утилізації чи перероблення. Враховуючи вищезазначені обставини, які свідчать про ознаки дискримінації учасників, прошу вас скоригувати вашу тендерну документацію та прибрати вищезазначені незаконні вимоги, або надати посилання на нормативно-правові акти України які свідчать про обов'язкову наявність цих документів для виконання робіт по утилізації небезпечних відходів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо скан-копії сертифікату системи управління якістю – вимога виключена з тендерної документації. Щодо скан-копії сертифікату системи екологічного менеджменту - згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Враховуючи предмет закупівлі , який стосується небезпечних відходів – ртутних термометрів, згадана вимога встановлена із урахуванням Концепції національної екологічної політики України на період до 2020 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2007 р. № 880-р. Щодо надання свідоцтва про прийняття відходів на зберігання з метою подальшої утилізації/ /перероблення – внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено