-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 38430000 - 8 Детектори та аналізатори
Торги відмінено
8 063 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 24 189.90 UAH
мін. крок: 0.3% або 24 189.90 UAH
Період оскарження:
14.08.2019 09:47 - 12.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Внесення змін до Тендерної документації щодо надання Учасником документів, що підтверджують факт поставки ТА/АБО відгука
Номер:
5195225993f449f8b255036fca43382a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-14-000197-a.a2
Назва:
Внесення змін до Тендерної документації щодо надання Учасником документів, що підтверджують факт поставки ТА/АБО відгука
Вимога:
Просимо внести зміни до Тендерної документації, а саме змінити вимогу тендерної документації «необхідно надати копію аналогічного договору, та документів, що відповідно до умов цього договору підтверджують факт поставки товару у повному обсязі, та відгук від замовників про досвід роботи з учасником", замінивши "ТА" на "ТА/АБО".Оскільки вимоги про надання документів, що підтверджують факт поставки та відгука є дискримінаційними, суперечать принципам, визначеним у ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: "Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.08.2019 15:09
Вирішення:
Закон України “Про публічні закупівлі” встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. При цьому визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Встановлення вимоги щодо надання листів-відгуків зумовлено тим, що факт укладення договору та надані копії договорів не в повній мірі свідчитимуть про їх належне виконання. Зазначена вимога була встановлена з метою перевірки належності, своєчасності та добросовісності виконання суб'єктами господарювання своїх зобов'язань по аналогічному договору, та відсутності зауважень від контрагента.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Внесення змін до тендерної документації щодо надання копії паспорту, довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру, або копії реєстраційного номеру облікової картки платника
Номер:
42da034bc7724589b16b64d48049c715
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-14-000197-a.a1
Назва:
Внесення змін до тендерної документації щодо надання копії паспорту, довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру, або копії реєстраційного номеру облікової картки платника
Вимога:
Просимо внести зміни до Тендерної документації, а саме:
Видалити із вимог «надання копії документу, що посвідчує уповноважену особу, а саме копію паспорта, (або копію іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»), довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру, або копії реєстраційного номеру облікової картки платника податків,оскільки це суперечить принципам, визначеним у ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників;
Згідно статті 11 Закону України “Про інформацію” не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Частина цих даних міститься в паспорті громадянина України.
Окрім того, згідно Закону України “Про обробку персональних даних” дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Закон України "Про захист персональних даних" визначає персональними даними відомості про фізичну особу, яка ідентифікована, забороняючи при цьому обробку даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією.
Тож, ніхто не має права обробляти персональні дані особи, без отримання згоди від особи. Обробка персональних даних фізичної особи без її згоди порушує статтю 11 Закону України "Про інформацію", статтю 6 Закону України "Про захист персональних даних" та статтю 32 Конституції України.
Незаконне збирання, зберігання, використання, знищення, поширення конфіденційної інформації про особу або незаконна зміна такої інформації, ст.182 Кримінального кодексу передбачає санкції як : штраф від 500 до 1 000 НМДГ, або виправні роботи на строк до двох років, або арешт на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.
Повноваження директора (в тому числі з приводу укладення договору) зазвичай прописані в Статуті підприємства, в Наказі про призначення директора або ж протоколі загальних зборів учасників на яких було призначено директора. Також ПІБ директора зазначені в ЄДР і цю інформацію можна переглянути в реєстрі за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch просто надіславши безкоштовний запит.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.08.2019 14:46
Вирішення:
Закон України “Про публічні закупівлі” встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до ст. 21 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України.
Зазначений в Вашій вимозі реєстр https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch не містить такої інформації, тому Замовником, з метою запобігання шахрайства, були передбачені зазначені вимоги тендерної документації.
При цьому п. 1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вимагається надання листа-згоди учасника (для посадових та фізичних осіб ), який підтверджує дозвіл на використання, розповсюдження і доступ до персональних даних згідно з нормами законодавства України (за довільною формою).
Вважаємо, що умови тендерної документації відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та не порушують чинного законодавства України.
Статус вимоги:
Відхилено