-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини 33110000-4 (46535 – Лікарсько - елюючий стеноз коронарної артерії, 62218 - Катетер балонний для коронарної ангіопластики, що виділяє лікарський засіб, 47732 – Катетер балонний для коронарної ангіопластики, стандартний, 17521 - Перфузійний балонний катетер для коронарної ангіопластики, 48160 - Стент периферичної артерії, 17184 - Основний балонний катетер на базі периферійної ангіопластики, 62551 - Периферійний балонний катетер для ангіопластики, з лікарським покриттям, 35094 - Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий, 58865 - Набір для введення судинного катетера, 58174 - Катетер балонний для тромбектомії)
13 найменувань
Торги не відбулися
2 643 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 215.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 215.00 UAH
Період оскарження:
13.08.2019 16:28 - 25.08.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Номер:
3e393bd506964619b60c9d5b3de3fd54
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-13-000663-c.a1
Назва:
Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Вимога:
Вимога щодо приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України додається
Дата подачі:
19.08.2019 15:22
Вирішення:
На Ваше звернення надаємо відповідь по першому питанню.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 №454, із змінами « Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі» , предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, а лікарські засоби – за показником третьої цифри із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН). Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр «Єдиного закупівельного словника», а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг». Згідно законодавства Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Аналогічна позиція міститься у Рекомендаціях Антимонопольного комітету України №4-рк від 30.03.2018 р., в яких зазначається, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі та критерії такого поділу, а також в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2017 р. № 3304-06/26774-06. Відповідно до змісту вказаного листа визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком Замовника.
Посилання на те, що жоден із виробників медичних виробів, які представлені на даний момент в Україні, не зможе забезпечити виконання умов тендеру та здійснити поставку всього асортименту медичних виробів та будь-які офіційні представники іноземних виробників таких медичних виробів в Україні (Terumo, Medtronic, Abbott, Merit, Balton, Cordis та ін.), які є прямими конкурентами між собою, не зможуть прийняти участь в торгах є виключно непідтвердженими припущеннями. Тендерна документація не містить жодної вимоги стосовно участі виключно виробника, або офіційного представника виробника, на користь цього свідчить відсутність необхідності надавати учасниками у складі тендерних пропозицій гарантійних листів виробників.
Щодо рекомендацій Міністерства охорони здоров’я, викладених в листі від 20.09.2013 №20.01/6/760/29035 на, які Ви посилаєтеся, що закупівлю слід здійснювати за принципом "одне найменування – один лот", повідомляємо Вам, що вказані рекомендації втратили свою чинність, вони ґрунтуються на Законі України «Про здійснення державних закупівель», який втратив чинність на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII, а закон немає зворотної дії.
Крім цього, у вимозі Ви просите розбити по лотах предмет закупівлі у відповідності до наказу Міністерства Економіки України від 26.07.2010 №921 "Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі". Але зазначений Вами наказ №921 від 26.07.2010 року втратив чинність 01.08.2016 року на підставі наказу Міністерства Економіки України від 17.03.2016 № 454.
У випадку придбання витратних матеріалів для ендоваскулярної хірургії, що є предметом вищевказаної закупівлі, обґрунтуванням відокремлення саме одного лоту є доцільність придбання списку продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику. А відсутність одного з найменувань може призвести до неможливості надання своєчасної допомоги та якісного медичного обслуговування, що в свою чергу ставить під загрозу життя та здоров’я пацієнта під час комбінованих вражень. Поставка цих витратних матеріалів для ендоваскулярної хірургії різними постачальниками може спричинити порушення у роботі нашого лікувального закладу, адже, відсутність одного з найменувань згідно переліку, які необхідні для комплексного застосування, може спричинити негативні наслідки для життя та здоров’я пацієнтів. З метою забезпечення безперебійного здійснення оперативних втручань та забезпечення під час них усіма необхідними витратними матеріалами, вважаємо доцільним не відокремлювати лоти по закупівлях, виходячи із потреб Військово-медичного клінічного центру Південного регіону.
По другому питанню.
Відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема, строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг. Встановивши строк поставки товарів було дотримано одного з принципів здійснення закупівель – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Вважаємо, що наявність можливості здійснення постачання товарів у строки, що не перевищують 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання Постачальником заявки Покупцем найбільш максимально забезпечить наявні поточні потреби лікувального закладу.
На підставі викладеного, тендерну документацію по закупівлі ID: UA-2019-08-13-000663-c «код за ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» залишено без змін.
Статус вимоги:
Не задоволено