• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

34630000-2 (Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колодки гальмівні))

Завершена

3 048 750.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 30 487.50 UAH
Період оскарження: 13.08.2019 14:51 - 06.09.2019 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга стосовно порушення процедури закупівлі за оголошенням UA-2019-08-13-001412-a

Номер: dab095ff4c424a07a57c497d9416818d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-13-001412-a.c2
Назва: Скарга стосовно порушення процедури закупівлі за оголошенням UA-2019-08-13-001412-a
Скарга:
Скарга стосовно порушення процедури закупівлі за оголошенням UA-2019-08-13-001412-a («34630000-2 (Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (колодки гальмівні)») (далі – Процедура закупівлі), а також: прийнятих рішень, дій, бездіяльності Замовника
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 24.10.2019 21:57
Автор: ТОВ АЙЗЕНВЕРК АРНШТАДТ ГМБХ УКРАЇНА, Залеський Любомир Іванович +380322458340 zalli@ukr.net
Вимога
Вирішена

Дискримінація

Номер: 811c0f0fadb4494b9c99af15fc9408fe
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-13-001412-a.b1
Назва: Дискримінація
Вимога:
Тендерною документацією передбачена закупівля саме чавунної колодки (що зазначено в технічній документації), що в свою чергу є дискримінацією виробників більш сучасних гальмівних колодок, виготовлених з іншого матеріалу та іншою технологією. На сьогоднішній день на ринку існують альтернативні варіанти колодок – не чавунні, але повністю аналогічні за своїм функціональним призначенням, які є дорожчими орієнтовно в 1,5-2 рази, але в той же час володіють в 6-8 разів вищим ресурсом. Що в свою чергу дозволяє більш ефективно використовувати фінансові ресурси (економія близько 60%). Тому просимо в тендерній документації не зазначати матеріал виготовлення колодок, а розробити механізм, який враховуватиме співвідношення ціна/ресурс що дозволить провести конкурентні відкриті торги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Нормативними документами АТ «Укрзалізниця» та конструкторською і експлуатаційною документацією заводів-виробників рухомого складу передбачено використання чавунних гальмівних колодок з підвищеним змістом фосфору. Тому, під час підготовки тендерної документації враховуються технічні вимоги товару, відповідно нормативної документації АТ «Укрзалізниця». При наданні підтверджуючих документів, виданих АТ «Укрзалізниця» щодо застосування на моторвагонному рухомому складі (всіх серій змінного струму) гальмівних колодок з інших матеріалів, вказаний документ буде прийнято до уваги при підготовці тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено