• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Столярні вироби (Двері протипожежні)

Строк поставки: протягом 10 календарних днів з дати Заявки від Замовника.

Завершена

37 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.2% або 450.00 UAH
Період оскарження: 13.08.2019 11:47 - 20.08.2019 17:00
Вимога
Вирішена

Невідповідність вимогам

Номер: 1408a16d93f64ac8bb4d03e9c722f9f5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-13-000769-a.b1
Назва: Невідповідність вимогам
Вимога:
Згідно документації щодо проведення закупівлі, Замовником вимагалось надання довідки/інформації у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору/договорів з інформацією про найменування підприємств для яких аналогічні товари надавались. Предметом даної закупівлі є столярні вироби, а саме - протипожежні двері (код ДК 021-2015: 44220000-8). Учасник ТОВ "Епіцентр К" надає у складі тендерної пропозиції копію договору на постачання дверного полотна Cortex TM Omic. Зазначені двері не є протипожежними тому наданий договір не може бути розцінений як аналогічний. Наступною вимогою замовника було надання сканованої копії відповідної ліцензії та сертифікатів відповідності. Разом з тим, замовник зазначає, що у разі, якщо для учасника процедури закупівлі згідно з чинним законодавством не передбачено складання певних документів з переліку, у складі пропозиції надаються відповідні пояснення з обов`язковим посиланням на норми чинного законодавства У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "Епіцентр К" відсутні копії ліцензії та не надано жодних пояснень щодо відстуності такого документу. Вважаємо обрання переможцем закупівлі учасника ТОВ "Епіцентр К" неправомірним та вимагаємо відхилення пропозиції, як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до пункту 12 частини ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 і 3 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Інструкція), затвердженої наказом ДП "ПРОЗОРРО" від 19.03.2019 р. № 10 повідомляємо вам, що вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі має містити наступну інформацію: - найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється вимога; - номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога; - підстави подання вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати; - зміст вимог до замовника та їхнє обґрунтування; - дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб – найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб – П. І. Б., ідентифікаційний номер / реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Тому, ознайомившись з вашою вимогою ПАТ "НСТУ" прийняло рішення про відхилення вимоги через невідповідність вимогам Інструкції.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні