• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний , 0,550 кг, хліб житньо-пшеничний, 0,600 кг).

Завершена

170 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
Період оскарження: 13.08.2019 10:35 - 19.08.2019 10:40
Вимога
Вирішена

Гантійний лист

Номер: 32a1d44e5c6b48b59743d64f3cf14c21
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-13-000417-a.c1
Назва: Гантійний лист
Вимога:
Доброго дня! Будь-яка інформація про Учасників та їхні пропозиції є закритою до закінчення електронного аукціону, крім початкових цінових пропозицій, які залишаються закритими лише до початку Аукціону для всіх осіб, крім Учасника, який подав пропозицію. А будь-яку зустріч до кінця аукціону можно розцінювати як "змову замовника з учасником" Пропонуємо Вам долучити до тендерної документації "ГАРНАТІЙНИЙ ЛИСТ" де учасник погоджується з під'їздними шляхами, незадовільною дорогою і в випадку перемоги зможе поставляти товар!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Наш заклад є бюджетної установою, в якій постійно проживають та навчаються діти-сироти та діти позбавлені батьківського піклування, у яких є свій режим та затвердженні норми харчування і вимога стосовно надання листа-ознайомлення щодо режиму роботи закладу (що підтверджує необхідність в ранній поставці хлібопродуктів) та під’їзними шляхами (дуже незадовільною дорогою) до навчально-виховного закладу, бо він знаходиться за межами міста та оцінки своїх реальних можливостей враховуючи пору року доставки (осінь-зима), коли можуть йти дощі, може бути ожеледиця та сніжні перемети не розцінювалася як "змова замовника з учасником" , а як гарантія стабільної співпраці з Постачальником. Ця потреба виникла внаслідок попереднього негативного досвіду роботи з Переможцями допорогових закупівель, які під час підписання договору (приїхавши особисто) відмовились від співпраці, оцінивши свої можливості тільки після того, як самі проїхали шлях до школи. Карти через інтернет та навігатори різняться з реалією. Тому, щоб не втрачати час на повторні торги, бо в цей період треба все рівно годувати дітей, просили від Учасників в період уточнень оформити письмове підтвердження з підписом голови чи іншим членом ТК школи-інтернату, лист-ознайомлення представників Учасника. Ми працюємо відповідно до Конвенції про права дитини ст.3 «В усіх діях щодо дітей першочергова увага приділяється якнайкращому забезпеченню інтересів дитини». Зміст Оголошення розроблено відповідно до Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абз 2 і 3 част 1 ст 2 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами (Наказ ДП «Прозорро» від 20.03.2019 № 11), де прописано, що під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація щодо вимоги предмета закупівлі, кваліфікаційних критерій, визначених Замовником, але враховуючи нагальну потребу в хлібопродуктах для дітей, тендерним комітетом розглянута та взята до уваги Ваша вимога, відповідно до якої в період уточнень будуть внесені зміни до Оголошення UA-2019-08-13-000417-а від 13.08.2019 року.
Статус вимоги: Задоволено