• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сейф 4-х чарунковий

кошти державного бюджету

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 12.08.2019 16:59 - 24.08.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимагаю відмінити визнання ФО-П Корзун Л.А. переможцем торгів

Номер: 52cfbe31a2794970a56e54f790467a45
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-12-001934-a.c1
Назва: Вимагаю відмінити визнання ФО-П Корзун Л.А. переможцем торгів
Вимога:
Приватне акціонерне товариство «УХЛ-МАШ», як учасник тендерної закупівлі UA-2019-08-12-001934-a на закупівлю: код ДК 021:2015 – 44420000-0 «Будівельні товари» (Сейф 4-х чарунковий), звертається до тендерного комітету з вимогою від-мінити протокол визнання переможцем торгів ФО-П Корзун Людмилу Андріївну, т.я. інформація, яка надана нею на підтвердження ст. 16 Закону України «Про публі-чні закупівлі» є фактичною відпискою і ні в якому разі не може бути прийнята За-мовником торгів, як виконання ст. 16 Закону. В інформаційній довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ФО-П Корзун Л.А. вказала, що для виконання умов даного замовлення в неї в на-явності є колісний трактор МТЗ-80, вантажний бортовий малотоннажний автомобіль ГАЗ-33023, два зварювальних інверторних апарати, два електрогазозварювальних апарати та два шурупокрути. Як завод-виробник металевих меблів і сейфів, запевня-ємо Вас, що цим обладнанням виготовити 4-х чарункові сейфи, які є предметом за-купівлі, взагалі не можливо. Також ФО-П Корзун в своїй тендерній пропозиції не надала ніякого підтвер-дження наявності в неї виробничих площ. Єдине, що вона має – це орендований склад площею 300 м2. Але на складах заборонені будь-які зварювальні роботи, які в великих обсягах присутні при виготовленні сейфів. Крім того, ФО-П Корзун в своєму штаті взагалі не має ніяких працівників, які будуть якимось чином виготовляти ці сейфи, т.я., згідно штатного розпису ФО-П Корзун Л.А., в неї працюють тільки два менеджери, два бухгалтери і сама Корзун Л.А., та крім того, на повну ставку працює тільки вона, інші працюють за сумісниц-твом. І ніякого ні досвіду ні освіти з виготовлення сейфів вони не мають. Також в документації надана довідка ФО-П Корзун Л.А., в якій вона вказує, що для виконання даного замовлення ніяких субпідрядників вона залучати не буде. І ні-яких дилерських угод в складі її пропозиції надано не було. Уважно вивчивши тендерну документацію та її вимоги, виникає підозра, що не дарма в тендерній документації прописані такі вимоги, як надання інвентарних кар-ток обліку основних засобів, штатний розпис, накази про призначення та інше. А в саму суть наданих довідок ніхто не вчитується. Виходячи з вище викладеного, виникає впевненість, що Замовник недарма про-писав такі вимоги у тендерній документації, а т.я. придбати ці сейфи без тендеру за-бороняє законодавство, була вигадана чудова схема, по якій ФО-П Корзун Л.А. десь недорого придбає ці сейфи у виробників, яких такими вимогами тендерної докумен-тації Замовник спокійно відхиляє, а свою компанію пропускає в переможці з величе-зною ціною. В нашому випадку різниця в ціні тендеру між виробником сейфів ПрАТ «УХЛ-МАШ» і перекупником ФО-П Корзун Людмилою Андріївною складає більше 25%, а саме 104 286 грн.! Також хочу додати, що таку схему Ви, Замовнику, уже використовували з ФО-П Корзун Л.А. при закупівлі UA-2019-07-02-002191-b на закупівлю 39140000-5 Ме-блі для дому, коли Ви змогли дискваліфікувати шістьох учасників, а сьомий – ФО-П Корзун Л.А. виявився переможцем. В тому тендері різниця між «переможною» ці-ною і найнижчою склала 379 704 грн.! Враховуючи вище викладене, прошу Вас уважно ще раз вивчити пропозицію ФО-П Корзун Людмили Андріївни, і прийняти рішення, яке буде відповідати вимо-гам Закону України «Про публічні закупівлі», а також економити кошти держави!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! Квартирно-експлуатаційний відділ міста Житомир ознайомився з Вашою вимогою (UA-2019-08-12-001934-a.c1) щодо не погодження з рішенням Замовника, прийнятим за результатами розгляду тендерних пропозицій по процедурі закупівлі код ДК 021:2015 - 44420000-0 «Будівельні товари» (Сейф 4-х чарунковий) (UA-2019-08-12-001934-a) (у порядку ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі Закон № 922)) та повідомляє: Відповідно до ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Відтак, вищезазначена норма не зобов’язує Замовника надавати роз’яснення стосовно рішення про визначення учасника – переможця по відповідному предмету закупівлі. Тендерним комітетом Квартирно – експлуатаційного відділу міста Житомир було прийнято рішення, що вимога Учасника Приватного акціонерного товариства «УХЛ-МАШ» щодо застосування Замовником дискримінаційного підходу під час розгляду тендерних пропозицій Учасників, порушення права Учасників на об’єктивний та неупереджений розгляд їх пропозицій, а також на необ’єктивний вибір переможця не підлягає задоволенню з огляду на наступне: Замовник зобов’язаний приймати свої рішення та вчиняти дії лише на підставі і у порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» та й іншими законами України, в тому числі: Конституцією України, Закону України «Про захист економічної конкуренції», Закону України "Про Антимонопольний комітет України", Закону України "Про захист від недобросовісної конкуренції", інших нормативно-правових актів, прийнятих відповідно до цих законів. Разом з тим, Замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» терміни вживаються в такому значенні: - тендер (торги) - здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів згідно з процедурами, установленими цим Законом (крім переговорної процедури закупівлі); - тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації; - учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі; Згідно з ст.1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»: економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку; Разом з тим ст.6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» встановлено вичерпний перелік антиконкурентних узгоджених дій суб’єктів господарювання. Антиконкурентними узгодженими діями є узгоджені дії, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції. Антиконкурентними узгодженими діями, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: 1) встановлення цін чи інших умов придбання або реалізації товарів; 2) обмеження виробництва, ринків товарів, техніко-технологічного розвитку, інвестицій або встановлення контролю над ними; 3) розподілу ринків чи джерел постачання за територіальним принципом, асортиментом товарів, обсягом їх реалізації чи придбання, за колом продавців, покупців або споживачів чи за іншими ознаками; 4) спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів. Відповідно до ст.5 Закону України «Про захист економічної конкуренції» антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції. Антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються: - заборона або перешкоджання створенню нових підприємств чи здійснення підприємництва в інших організаційних формах у будь-якій сфері діяльності, а також встановлення обмежень на здійснення окремих видів діяльності, на виробництво, придбання чи реалізацію певних видів товарів; - пряме або опосередковане примушення суб’єктів господарювання до вступу в асоціації, концерни, міжгалузеві, регіональні чи інші форми об’єднань або здійснення узгоджених дій концентрації суб’єктів господарювання в інших формах; - пряме або опосередковане примушення суб’єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців; - будь-яка дія, спрямована на централізований розподіл товарів, а також розподіл ринків між суб’єктами господарювання за територіальним принципом, асортиментом товарів, обсягом їх реалізації чи закупівель або за колом споживачів чи продавців; - встановлення заборони на реалізацію певних товарів з одного реґіону країни в іншому або надання дозволу на реалізацію товарів з одного реґіону в іншому в певному обсязі чи за виконання певних умов; - надання окремим суб’єктам господарювання або групам суб’єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; - дія, внаслідок якої окремим суб’єктам господарювання або групам суб’єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; - дія, якою встановлюються не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, ціноутворення, формування програм діяльності та розвитку, розпорядження прибутком. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. Окремо слід зазначити, що ст. 17 Закону України «Про захист економічної конкуренції» встановлено: «Забороняються дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), що полягають у схиленні суб’єктів господарювання, органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю до порушень законодавства про захист економічної конкуренції, створенні умов для вчинення таких порушень чи їх легітимації». Отже, Замовник зобов’язаний сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Вчинення антиконкурентних узгоджених дій забороняється вищезгаданими нормативними актами і тягне за собою відповідальність згідно з законом. За результатами розгляду пропозицій рішенням тендерного комітету від 04.09.2019 року № 166 було відхилено тендерну пропозицію Приватного акціонерного товариства "УХЛ-Маш" як таку, що не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації і тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ "ЮГСТАЛЬ"від 04.09.2019 року №167 як таку, що не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації. З огляду на зазначене, законодавець встановив імперативну умову щодо порядку розгляду тендерних пропозиції , а саме відповідно до ч.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною». Проте, Учаснику надано право ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо звернення до Замовника не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції через електронну систему закупівель за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернення до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Наразі, Учасниками не було використано дане право і зазначене дає підстави вважати, що всі вимоги тендерної документації викладено зрозуміло, у спосіб встановлений чинними нормативно-правовими актами України та роз’яснень щодо змісту тендерної документації по процедурі закупівлі код ДК 021:2015 - 44420000-0 «Будівельні товари» (Сейф 4-х чарунковий) (UA-2019-08-12-001934-a) Учасники не потребували. Отже, рішення тендерного комітету Замовника щодо визнання переможцем ФОП Корзун Л.А. є законним та прийняте у спосіб визначений вищезазначеними нормами чинного законодавства України.
Статус вимоги: Відхилено