-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога) Спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу C з обладнанням
Завершена
69 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 345 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 345 000.00 UAH
Період оскарження:
12.08.2019 15:30 - 13.09.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга не напромірні дії Замовника в чистині відхилення пропозицій учасників
Номер:
b4564903558e49c5af35e487707d6109
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-12-000490-c.c10
Назва:
Скарга не напромірні дії Замовника в чистині відхилення пропозицій учасників
Скарга:
Скарга не напромірні дії Замовника в чистині відхилення пропозицій учасників
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення.pdf 07.10.2019 15:14
- Скарга Полтава С.pdf 07.10.2019 15:14
- рішення від 09.10.2019 14514 + лист Замовнику.pdf 10.10.2019 13:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.10.2019 № 15507.pdf 29.10.2019 19:54
- рішення від 28.10.2019 № 15507.pdf 31.10.2019 21:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.10.2019 15:14
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
31.10.2019 21:45
Задовільнена:
Так
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги, продовження
Номер:
207ef941e01b43d5872e77a37320d918
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-12-000490-c.c8
Назва:
Дискримінаційні вимоги, продовження
Вимога:
4. Щодо пункту 5.2. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації)
Пунктом 5.2. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації) встановлені вимоги до нош з нетканого матеріалу, серед яких є вимога щодо місць кріплень ручок, фіксуючих строп тощо, що мають бути посиленні металевими люверсами або іншими засобами, що виготовлені з нержавіючої сталі або іншого металу, що витримує аналогічне навантаження та має антикорозійну стійкість та/або антикорозійне покриття. Разом з тим, дана вимога є дискримінаційною, по відношенню до нас, як Учасника, що має намір запропонувати ноші з нетканого матеріалу, кріплення ручок та фіксуючих строп, тощо, яких не містять вказаних металевих посилень, що жодним чином не впливає на міцність виробу.
У зв’язку з цим, просимо видалити вказану дискримінаційну вимогу з пункту 5.2. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації) та пункту 5.2. Таблиці 2 Додатку № 4 до проекту Договору (Додаток 4 до тендерної документації), а саме:
«5. Місця кріплень ручок, фіксуючих строп тощо, що мають бути посиленні металевими люверсами або іншими засобами, що виготовлені з нержавіючої сталі або іншого металу, що витримує аналогічне навантаження та має антикорозійну стійкість та/або антикорозійне покриття».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.09.2019 15:17
Вирішення:
ТК замовника стосовно виключення із п.5.2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації та п.5.2. Таблиці 2 Додатку № 4 до проекту Договору Додатку 4 до тендерної документації вимог щодо нош з нетканого матеріалу місця кріплення ручок, фіксуючих строп тощо яких мають бути посиленими металевими люверсами або іншими засобами з нержавіючої сталі або іншого металу - відмовив, оскільки дана вимога грунтується на багаторічному досвіді роботи із зазначеним медобладнанням, наявності скарг медичного персоналу на недовготривалість використання нош без зазначених вимог та з метою уникнення додаткових витрат замовника на укріплення нош, а також з метою запобігання можливих травм пацієнтів при переміщенні на неукріплених ношах тощо
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо дискримінаційних вимог в тендерній докумнтації
Номер:
918e86b0b7bc46c8a1a50078fa53a1ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-12-000490-c.c7
Назва:
Щодо дискримінаційних вимог в тендерній докумнтації
Вимога:
ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ
1. Щодо пункту 5.6. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації)
Пунктом 5.6. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації) встановлені вимоги до матрацу вакуумного, серед яких вимога щодо: «1. Доступ до окремих частин тіла дає можливість виконувати необхідні маніпуляції у пацієнта: венозні доступи тощо (опційно)». Разом з цим, на ринку відсутні вакуумні матраци, в які можна додати опційно венозний доступ, так як це не окремий опційний прилад (функція), а дана функція обумовлена конструкцією виробу.
У зв’язку з цим, у підпункті 1 пункту 5.6. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації) та підпункті 1 пункту 5.6. Таблиці 2 Додатку № 4 до проекту Договору (Додаток 4 до тендерної документації) просимо видалити із вказаної вимоги слово «(опційно)».
2. Щодо пункту 6.2. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації)
Замовником у пункті 6.2. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації) встановлені вимоги до Ларингоскопу з клинками різних розмірів (можуть бути у наборі) з рукояткою та клинками багаторазового користування. Комплектація вказаного приладу повинна включати, зокрема: рукоятку ларингоскопу; клинки багаторазового використання.
Разом з тим, у проекті Договору (Додаток 4 до тендерної документації), а саме пунктом 6.2. Таблиці 2 Додатку № 4 до проекту Договору, встановлені інші вимоги до комплектації ларингоскопу, зокрема комплектація клинками одноразового використання.
Також, слід зазначити, що на ринку відсутня універсальна рукоятка ларингоскопу, яка б підходила, як до багаторазових, так і до одноразових клинків усіх типів. Таким чином, якщо використовується одноразовий клинок, то і рукоятка має бути одноразова, те саме стосується використання багаторазових клинків. Одноразовий клинок не може використовуватися повторно. Таким чином, доцільно закуповувати ларингоскоп багаторазового використання.
Така суперечність вимог, встановлена Замовником у Додатку 2 (медико-технічні вимоги) та Додатку 4 (проект договору) до тендерної документації вводить нас, як потенційного Учасника в оману, оскільки встановлення різних технічних вимог до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) та до Товару, що постачається за результатами проведеної процедури закупівлі (Додаток 4 до тендерної документації), та право Замовника не приймати Товар або повернути його, у разі виявлення невідповідності Товару, зокрема, окремо кожної його складової вимогам Договору, є порушенням наших прав, охоронюваних законом інтересів та порушенням статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з цим, вимагаємо привести вимоги, встановлені до устаткування, у Додатку 2 до тендерної документації, та вимоги, встановлені пунктом 6.2. у Таблиці 2 Додатку № 4 до проекту Договору (Додаток 4 до тендерної документації), видаливши вимогу щодо комплектації ларингоскопу одноразовими клинками.
3. Щодо пункту 3.7. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації)
Пунктом 3.7. Медико-технічних вимог до устаткування, викладених у Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу до капнографу, який повинен бути у складі мультифункціонального портативного монітору з можливістю виміру HIAT, ЕКГ, SpO2, ЧД.
Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною по відношенню до нас, як потенційного Учасника даної Процедури закупівлі. Таблицею 1 (Додаток 2 до тендерної документації) встановлено, що медичне обладнання (вироби медичної техніки: прилади, апарати, пристрої та устаткування, що розміщено та закріплено в АШМД стаціонарно, або може використовуватись автономно поза АШМД) (відповідно до: ДСТУ 7032:2009, EN 1789:2007).
Таблицею 15 «Типи устаткування для пацієнтів, стан яких загрожує життю» пункту 6.5. ДСТУ 7032:2009, визначено перелік обладнання яким, зокрема комплектується АШМД. Приміткою під цією Таблицею визначено, функції якого устаткування за необхідності можуть поєднуватися в одному приладі. Таку примітку має лише три найменування устаткування, серед якого відсутній капнометр (капнограф). Крім того, Примірний табель (перелік) оснащення структурних підрозділів системи екстреної медичної допомоги, затверджений наказом Міністерства охорони здоров'я України від 06.02.2014 № 101, також не передбачає такої можливості, оскільки містить вичерпний перелік устаткування, пунктом 1.6.7. якого передбачено оснащення АШМД капнометром у кількості - 1 шт., а не оснащення ним у складі додаткового устаткування (мультифункціонального портативного монітору), який є окремим медичним приладом. При цьому, Таблиця 1 Додатку 2 до тендерної документації вже містить вимоги до дефібрилятора-монітора біфазного, до складу якого входить кардіомонітор, як це дозволено Примірним табелем (переліком) оснащення структурних підрозділів системи екстреної медичної допомоги, затверджений наказом Міністерства охорони здоров'я України від 06.02.2014 № 101 та відповідно ДСТУ 7032:2009. Зазначеним Табелем передбачено комплектування АШМД однією одиницею кардіомонітору, в той час як медико-технічні вимоги, викладені у Таблиці 1 (Додаток 2 до тендерної документації) містять вимоги щодо комплектування двома одиницями кардіомоніторів (дефібрилятор-монітором біфазний, капнограф у складі мультифункціонального портативного монітору).
Крім того, вимір HIAT, ЕКГ, SpO2, ЧД передбачено іншими медичними приладами, якими комплектується предмет закупівлі (АШМД), а саме: вимір SpO2 та ЧД здійснюється пульсоксиметром портативним+елементи живлення; вимір артеріального тиску (HIAT) здійснюється монітором тиску крові ручним з манжетами різних розмірів; вимір ЕКГ здійснюється електрокардіографом з функцією дистанційної передачі ЕКГ та дефібрилятором-монітором біфазним. Будь-яких інших технічних вимог до мультифункціонального портативного монітору не встановлено тендерною документацією.
Отже, комплектація спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги додатковим мультифункціональним портативним монітором, в рамках реалізації пілотного проекту щодо розвитку системи екстреної медичної допомоги у Вінницькій, Донецькій, Одеській, Полтавській, Тернопільській областях та м. Києві та створення оперативно-диспетчерських служб не передбачено, оскільки устаткування спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги, що закуповується, повинне відповідати Примірному табелю (переліку) оснащення бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, затвердженому наказом МОЗ від 6 лютого 2014 р. № 101 «Про затвердження Примірного табеля (переліку) оснащення структурних підрозділів системи екстреної медичної допомоги».
Разом з тим, Замовник в порушення вимог ДСТУ 7032:2009 та наказу Міністерства охорони здоров'я України від 06.02.2014 № 101, встановив вимогу до капнографу, який повинен бути у складі мультифункціонального портативного монітору з можливістю виміру HIAT, ЕКГ, SpO2, ЧД, тобто під технічними характеристиками до капнографу Замовником вимагається зовсім інша одиниця медичного устаткування, а саме мультифункціональний портативний монітор з функцією капнографії та можливістю виміру HIAT, ЕКГ, SpO2, ЧД, можливість виміру яких передбачена іншими медичними приладами, якими комплектується спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги, що закуповується.
Виходячи із зазначеного, такі вимоги дискримінують нас як Учасника, оскільки не дають можливості запропонувати портативний капнограф, який відповідатиме постанові Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 р. № 425, ДСТУ 7032:2009 та меті його використання в умовах експлуатації в спеціалізованому санітарному транспорті екстреної медичної допомоги та не дублюватиме функції, які здійснюють інші прилади, якими комплектується спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги, що є предметом цієї Процедури закупівлі. Крім того, такі дії Замовника вводять в оману нас, як Учасника, оскільки під закупівлею капнографу, Замовником закуповується мультифункціональний портативний монітор з функцією капнографії, а також такі дії Замовника порушують один із основних принципів здійснення закупівлі – максимальна економія та ефективність.
У зв’язку з цим, просимо усунути дискримінаційні вимоги, виключивши з пункту 3.7. Таблиці 1 (Додаток 2 до тендерної документації) та пункту 3.7. Таблиці 2 Додатку № 4 до проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) вимогу «4. Повинен бути у складі мультифункціонального портативного монітору з можливістю виміру HIAT, ЕКГ, SpO2, ЧД».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.09.2019 15:05
Вирішення:
На Ваше звернення Тендерний комітет частково задовільнив Ваші вимоги, а саме :
- стосовно виключення із п.5.6 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації та п.5.6. Таблиці 2 Додатку № 4 до проекту Договору Додатку 4 до тендерної документації вимог щодо матрацу вакуумного та «опційно» - відмовити, оскільки дані вимоги грунтуються на багаторічному досвіді роботи із зазначеним медобладнанням, висновків з медичної практиці персоналу при використанні матраців та з метою уникнення додаткових витрат замовника тощо;
- стосовно виключення із п.6.2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації та п.6.2 Таблиці 2 Додатку №4 до проекту договору Додатку 4 до тендерної документації вимоги щодо комплектації ларингоскопу одноразовими клинками – задовільнити та внести зміни у зазначені пункти ТД;
- стосовно виключення із п.3.7. Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації та п.3.7. Таблиці 2 Додатку № 4 до проекту Договору Додатку 4 до тендерної документації вимог до капнографу ,який «повинен бути у складі мультифункціонального портативного монітору з можливістю виміру НІАТ, ЕКГ, Sр02, ЧД» - відмовити, оскільки дана вимога грунтується на багаторічному досвіді роботи із зазначеним медобладнанням, висновків з медичної практики персоналу, екстренної необхідності тощо.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Відхилено
Скарга щодо порушенн законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
b3694418d5fa4266b6bbb8ce94ad8a46
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-12-000490-c.a6
Назва:
Скарга щодо порушенн законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
1. Відповідно п.6 Додатку 2 тендерної документації, таблиці - «Експлуатаційні властивості», Замовником встановлено вимогу:
Привід: передній або повний (2×4 з приводом на передню вісь або такий, що включається примусово з 2×4 на 4×4 примусово водієм за кермом). Механічна коробка переміни швидкостей, кількість передач не менше 6 вперед та 1 назад. Колеса зі сталевими дисками.
ДСТУ 7032:2009 Автомобілі швидкої медичної допомоги та їхнє устаткування. Технічні вимоги та методи випробування, та жодним іншим національним стандартом не встановлено жодних вимог щодо типу приводу Спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням.
Встановлена Замовником вимога, щодо типу приводу автомобіля є необґрунтованою та дискримінаційною щодо учасників, які поставляють автомобілі із заднім типом приводу.
Ми, як виробник автомобілів швидкої медичної допомоги, які відповідають ДСТУ 7032:2009 та пройшли клінічні випробування на відповідність технічному регламенту, бажаємо прийняти участь в даній процедурі закупівлі та спроможні задовільнити потреби Замовника з наступними параметрами:
«Конструкція трансмісії автомобіля Привід передній, задній або повний. Механічна коробка переміни швидкостей, кількість передач не менше 6 вперед та 1 назад; Колеса зі сталевими дисками.»
2. Відповідно п.1.2 Таблиця 1. Медико-технічних вимог до устаткування. Додатку 2 тендерної документації, Замовником встановлено вимогу: 1. Сертифікат 10 G. 2. Переміщення поздовжнє, поперечне (у відповідності до п.4.5.1.4 ДСТУ 7032:2009).
3. Навантаження не менше 200 кг.
4. Конструкція приймального пристрою повинна забезпечувати легкість та надійність фіксації та відокремлення нош.
5. Амортизаційна функція.
6. Функції, що регулюються з пульту керування (електропривід):
- переміщення у вертикальній площині;
- забезпечення положення тренделенбурга та антитренделенбурга.
7. Повинен забезпечувати положення тренделенбурга та антитренделенбурга не менше 15º.
8. Довжина приймального пристрою повинна підходити до основних нош.
9. Пристрій повинен бути виконаний із матеріалу, що забезпечує простоту та легкість при очищенні та дезинфекції.
ДСТУ 7032:2009 Автомобілі швидкої медичної допомоги та їхнє устаткування, стандартами EN1789:2007, EN 1865 не встановлюється дискримінаційна вимога щодо приймального пристрою, а саме п.1.2 Таблиці 1 - Медико-технічні вимоги до устаткування встановлено вимогу, що приймальний пристрій для нош повинен забезпечувати положення тренденленбурга та антитренделенбурга не гірше 15°. Вважаємо дану вимогу надто завищеною та дискримінаційною для участників, відповідно вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу та викласти в настпній редакції: «Приймальний пристрій для нош повинен забезпечувати положення тренденленбурга та антитренделенбурга не гірше 10°».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга по процедурі UA-2019-08-12-000490-c.pdf 02.09.2019 12:21
- ПД UA-2019-08-12-000490-c.pdf 02.09.2019 12:21
- Рішення від 04.09.2019 №12348 + лист Замовнику.pdf 04.09.2019 22:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.09.2019 №13372.pdf 23.09.2019 14:52
- Рішення від 20.09.2019 №13372.pdf 25.09.2019 23:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.09.2019 12:21
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
25.09.2019 23:13
Вимога
Вирішена
Запит на внесення змін до документації
Номер:
cf432871b1114772bf0390429d6bd10d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-12-000490-c.b5
Назва:
Запит на внесення змін до документації
Вимога:
Шановний замовнику!
Наша компанія висловлює Вам свою повагу та повідомляє про зацікавленість в участі у процедурі закупівлі за ідентифікатором UA-2019-08-12-000490-c, яка оголошена Вами у системі публічних закупівель «Прозорро».
Медико-технічними вимогами тендерної документації зазначеної закупівлі встановлений наступний параметр до приймального пристрою для нош (п.п. 7 п. 1.2 таблиці 1 Медико-технічні вимоги до устаткування Додатку 2 до Тендерної документації, а також відповідні вимоги Проекту договору – Таблиця 2 додатку 4 до проекту договору): «7. Повинен забезпечувати положення тренделенбурга та антитренделенбурга не менше 15º».
Для розширення кола потенційних учасників, та керуючись принципом максимальної економії під час проведення публічних закупівель, пропонуємо вам змінити вимогу щодо кута нахилу, встановивши цей параметр у 14º. Таке коригування є зовсім незначним та жодним чином не впливає на проведення медичних маніпуляцій з пацієнтом. Окрім того, ДСТУ 7032:2009 не містить жодних обмежень до Приймального пристрою нош (п.4.4.6.1), що стосувалися б можливого кута нахилу у положенні тренделенбурга та антитренделенбурга.
Просимо Вас викласти зазначений параметр у такій редакції: «7. Повинен забезпечувати положення тренделенбурга та антитренделенбурга не менше 14º».
При прийнятті рішення просимо врахувати, що товар, який ми маємо намір запропонувати, є одним із лідерів на ринку подібного устаткування, відповідає всім стандартам і вимогам щодо якості. Внесення незначних змін до медико-технічних вимог розширить конкуренцію у даній закупівлі та надасть Вам можливість закупити якісний товар за економічно вигідною ціною, продемонструє вашу зацікавленість у більшій кількості учасників та відсутність корупційної складової в даній закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.08.2019 14:32
Вирішення:
Об’єднаним автогосподарством закладів та установ охорони здоров’я Полтавської області (надалі-Замовник) було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги ДК 021:2015 34110000-1 Легкові автомобілі та оприлюднено на сайті Уповноваженого органу відповідну інформацію.
На сайті було розміщено вимогу до Замовника щодо медичного обладнання від 29.08.2019.
Тендерний комітет замовника вважає, що оскільки в ДСТУ 7032:2009 не містяться обмеження щодо кута нахилу у положенні тренделенбурга та анти тренделенбурга, а тому можливе внесення відповідних змін до тендерної документації щодо зміни кута нахилу з 15 до 14 градусів.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Запит на внесення змін до документації
Номер:
da1dfb0b99984542ad20f8583cd7fff6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-12-000490-c.c4
Назва:
Запит на внесення змін до документації
Вимога:
Шановний замовнику!
Наша компанія висловлює Вам свою повагу та повідомляє про зацікавленість в участі у процедурі закупівлі за ідентифікатором UA-2019-08-12-000490-c, яка оголошена Вами у системі публічних закупівель «Прозорро».
Медико-технічними вимогами тендерної документації зазначеної закупівлі встановлений наступний параметр до приймального пристрою для нош (п.п. 7 п. 1.2 таблиці 1 Медико-технічні вимоги до устаткування Додатку 2 до Тендерної документації, а також відповідні вимоги Проекту договору – Таблиця 2 додатку 4 до проекту договору): «7. Повинен забезпечувати положення тренделенбурга та антитренделенбурга не менше 15º».
Для розширення кола потенційних учасників, та керуючись принципом максимальної економії під час проведення публічних закупівель, пропонуємо вам змінити вимогу щодо кута нахилу, встановивши цей параметр у 14º. Таке коригування є зовсім незначним та жодним чином не впливає на проведення медичних маніпуляцій з пацієнтом. Окрім того, ДСТУ 7032:2009 не містить жодних обмежень до Приймального пристрою нош (п.4.4.6.1), що стосувалися б можливого кута нахилу у положенні тренделенбурга та антитренделенбурга.
Просимо Вас викласти зазначений параметр у такій редакції: «7. Повинен забезпечувати положення тренделенбурга та антитренделенбурга не менше 14º».
При прийнятті рішення просимо врахувати, що товар, який ми маємо намір запропонувати, є одним із лідерів на ринку подібного устаткування, відповідає всім стандартам і вимогам щодо якості. Внесення незначних змін до медико-технічних вимог розширить конкуренцію у даній закупівлі та надасть Вам можливість закупити якісний товар за економічно вигідною ціною, продемонструє вашу зацікавленість у більшій кількості учасників та відсутність корупційної складової в даній закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимоги 29.08.2019 14:25
- Відповідь на вимоги 29.08.2019 14:25
Дата подачі:
29.08.2019 10:31
Вирішення:
Об’єднаним автогосподарством закладів та установ охорони здоров’я Полтавської області (надалі-Замовник) було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги ДК 021:2015 34110000-1 Легкові автомобілі та оприлюднено на сайті Уповноваженого органу відповідну інформацію.
На сайті було розміщено запитання до Замовника щодо медичного обладнання від 24.08.2019.
Тендерний комітет замовника вважає, що наявність кріплення 10 G для дефібрилятора обумовлена правилами, встановленими ДСТУ 7032:2009, а тому зазначена умова у тендерній документації залишається незмінною і поставці підлягає дефібрилятор-монітор із записом показників пацієнта при наявності кріплення 10 G.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Зміни до тендерної документації
Номер:
d6cc806accf549a3b8d858cc089cc660
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-12-000490-c.c3
Назва:
Зміни до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, Ви розглянули наші вимоги 27.08.2019 о 16:08. І Вами було зазначено. що будуть внесені зміни. Наразі змін немає. Просимо внести зміни до Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.08.2019 11:17
Вирішення:
Зміни внесено, просимо дивитися на сайті. Дякуємо за співпрацю!
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
UA-2019-08-12-000490-c
Номер:
4a3971255c1e42c888981601a1837850
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-12-000490-c.a2
Назва:
UA-2019-08-12-000490-c
Вимога:
Шановний замовнику, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційні умови до учасників стосовно вимог медичного обладнання.
Щодо поясу для іммобілізації тазу
Замовником пунктом 5.9. Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо комплектації автомобіля швидкої допомоги поясом для іммобілізації тазу. Разом з тим, постановою Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 р. № 425, на виконання якої закуповується спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги, встановлено, що устаткування спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги повинне відповідати Примірному табелю (переліку) оснащення бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, затвердженому наказом МОЗ від 6 лютого 2014 р. № 101, яким не передбачено комплектування спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги поясом для іммобілізації тазу.
Виходячи із зазначеного, вказана вимога є неправомірною, такою, що порушує постанову Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 р. № 425 та повинна бути виключена.
У зв’язку із цим, просимо роз’яснити, що це за медичний виріб та для яких цілей планується використовувати його в спеціалізованому санітарному транспорті екстреної медичної допомоги, враховуючи те, що Примірним табелем (переліку) оснащення бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги не передбачено комплектування вказаним виробом, або видалити вказану вимогу.
Щодо вимог до сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги
Замовником пунктом 8.2. Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимоги до сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги, серед яких вимога щодо наявності «коліс з телескопічними ручками для транспортування». Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та штучно обмежує конкуренцію, виходячи із наступного:
1) сумки-візки призначені для переміщення на значні відстані по рівній поверхні, в першу чергу – для аеропортів. У практиці швидкої допомоги таке трапляється рідко;
2) стандартні колеса розраховані для дуже рівної підлоги/поверхні, а "позашляхові" колеса значно збільшать вагу порожньої сумки;
3) при наявності коліс сумка використовуватиметься по непризначеній для цього поверхні (земля, дорожні поверхні тощо), що швидко виведе їх з ладу, призведе до швидкого зносу та псування;
4) отвір для складання ручки і зазори у коліс будуть накопичувати бруд, в т.ч. біологічні забруднення, а очищати і обробляти ці порожнини неможливо.
Саме тому, ми вбачаємо у встановлені такої вимоги навмисне обмеження конкуренції на погіршення функціональних характеристик сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги.
За нашими даними таку концепцію сумок/рюкзаків випускає тільки дуже мала кількість компаній з низькою якістю, наприклад російський «Медплант».
Крім того, слід зазначити, що стандарти, які застосовуються виробниками сумок/рюкзаків для укладки невідкладної допомоги та постачаються для військово-медичних структур НАТО, американської армії та до європейських центрів невідкладної допомоги передбачають перенесення сумки/рюкзака на спині, що є достатнім для забезпечення функціональності даного виробу.
Виходячи із зазначеного, вважаємо, що Замовник повинен привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України, усунути дискримінаційні вимоги, шляхом внесення змін в медико-технічні вимоги, а саме до пункту 8.2. Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, виключивши вимогу щодо наявності «коліс з телескопічними ручками для транспортування».
Запропоновані нами зміни не погіршать функціональні характеристики сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги, при цьому розширять коло учасників, які зможуть запропонувати якісний товар провідних виробників.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимоги 27.08.2019 16:06
- Відповідь на вимоги 27.08.2019 16:06
Дата подачі:
23.08.2019 11:35
Вирішення:
Об’єднаним автогосподарством закладів та установ охорони здоров’я Полтавської області (надалі-Замовник) було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги ДК 021:2015 34110000-1 Легкові автомобілі та оприлюднено на сайті Уповноваженого органу відповідну інформацію (UA-2019-08-12-000490-С.С1).
На сайті було розміщено вимога до Замовника щодо усунення дискримінаційних вимог щодо медичного обладнання від 23.08.2019.
Тендерний комітет замовника вважає, що умова заявника стосовно комплектації автомобіля поясом для іммобілізації тазу та наявності у сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги коліс з телескопічними ручками для транспортування є недоцільними, а тому вимоги заявника про виключення цього медобладнання з Додатку 2 до тендерної документації підлягає задоволенню.
В доповнення до відповіді на вимогу від 20.08.2019 повідомляємо, що тендерний комітет замовника вважає, що умова заявника стосовно зазначення переднього або повного приводу у спеціалізованому санітарному транспорті типу В не є дискримінаційною, а вимога заявника про визнання цієї умови такою не підлягає задоволенню з огляду на нижченаведене.
Предметом вказаної закупівлі є легкові автомобілі спеціального призначення типу «екстрена медична допомога», з передбаченням їх використання у екстрених випадках по області, територія обслуговування якої на 90 відсотків є сільською місцевістю, дорожнє покриття доріг якої та їх стан є неналежними, особливо з урахуванням критичних погодних умов тощо. Автомобілі з переднім або повним приводом більш передбачувані у керуванні в екстремальних умовах та мають більші всюдипрохідні можливості
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Номер:
69e5b1362a3b450191b01ed87345fd35
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-12-000490-c.c1
Назва:
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Відповідно до п. 6 Експлуатаційні властивості Особливих вимог медико-технічних вимог тендерної документації замовником встановлено вимогу, що Спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням повинен мати Привід: передній або повний (2×4 з приводом на передню вісь або такий, що включається примусово з 2×4 на 4×4 примусово водієм за кермом). Встановлена замовником вимога, щодо типу приводу автомобіля є необґрунтованою та дискримінаційною щодо учасників, які поставляють автомобілі із заднім типом приводу. Крім того, ДСТУ 7032:2009 та жодним іншим стандартом не встановлено жодних обмежень, щодо приводу спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням. Отже, для забезпечення добросовісної конкуренції просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині, а саме викласти вимогу в наступній редакції: Спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням повинен мати привід передній, задній або повний.).
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- ВІДПОВІДЬ 22.08.2019 17:48
Дата подачі:
20.08.2019 18:55
Вирішення:
Дякуємо за питання, Ваше звернення розглянуто.
Статус вимоги:
Відхилено