• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога) Спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням

Завершена

158 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 793 500.00 UAH
Період оскарження: 12.08.2019 15:03 - 13.09.2019 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга не напромірні дії Замовника в чистині відхилення пропозицій учасників

Номер: 78e3129b2c0445399e4700158231a2e4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-12-000442-c.b6
Назва: Скарга не напромірні дії Замовника в чистині відхилення пропозицій учасників
Скарга:
Скарга не напромірні дії Замовника в чистині відхилення пропозицій учасників
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 28.10.2019 19:54
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "Спец-Ком-Сервіс", Фалюш Роман Ігорович +380674636312 rfalyush@s-k-s.com.ua http://www.koteko.com.ua
Вимога
Залишено без розгляду

Зауваження по документації

Номер: ca45a6a0c61342beb0409b19b321004c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-12-000442-c.b5
Назва: Зауваження по документації
Вимога:
Шановний Замовнику, у Вашій документації встановлено дискримінаційні вимоги. А саме: 1. Щодо пункту 6.2. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації) Замовником у пункті 6.2. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації) встановлені вимоги до Ларингоскопу з клинками різних розмірів (можуть бути у наборі) з рукояткою та клинками багаторазового користування. Комплектація вказаного приладу повинна включати, зокрема: рукоятку ларингоскопу; клинки багаторазового використання; клинки одноразового використання. Слід зазначити, що на ринку відсутні універсальної рукоятки ларингоскопу, яка б підходила, як до багаторазових, так і до одноразових клинків усіх типів. Таким чином, якщо використовується одноразовий клинок, то і рукоятка має бути одноразова, те саме стосується використання багаторазових клинків. Одноразовий клинок не може використовуватися повторно. Таким чином, вважаємо, доцільно закуповувати ларингоскоп багаторазового використання. У зв’язку з цим, просимо видалити із пункту 6.2. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації) та пункту 6.2. Таблиці 2 Додатку № 4 до проекту Договору (Додаток 4 до тендерної документації) вимогу щодо комплектації ларингоскопу одноразовими клинками. 2. Щодо пункту 5.2. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації) Пунктом 5.2. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації) встановлені вимоги до нош з нетканого матеріалу, серед яких є вимога щодо місць кріплень ручок, фіксуючих строп тощо, що мають бути посиленні металевими люверсами або іншими засобами, що виготовлені з нержавіючої сталі або іншого металу, що витримує аналогічне навантаження та має антикорозійну стійкість та/або антикорозійне покриття. Разом з тим, дана вимога є дискримінаційною, по відношенню до нас, як Учасника, що має намір запропонувати ноші з нетканого матеріалу, кріплення ручок та фіксуючих строп, тощо, яких не містять вказаних металевих посилень, що жодним чином не впливає на міцність виробу. У зв’язку з цим, просимо видалити вказану дискримінаційну вимогу з пункту 5.2. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації) та пункту 5.2. Таблиці 2 Додатку № 4 до проекту Договору (Додаток 4 до тендерної документації), а саме: «5. Місця кріплень ручок, фіксуючих строп тощо, що мають бути посиленні металевими люверсами або іншими засобами, що виготовлені з нержавіючої сталі або іншого металу, що витримує аналогічне навантаження та має антикорозійну стійкість та/або антикорозійне покриття». 3. Щодо пункту 5.6. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації) Пунктом 5.6. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації) встановлені вимоги до матрацу вакуумного, серед яких вимога щодо: «1. Доступ до окремих частин тіла дає можливість виконувати необхідні маніпуляції у пацієнта: венозні доступи тощо (опційно)». Разом з цим, на ринку відсутні вакуумні матраци, в які можна додати опційно венозний доступ, так як це не окремий опційний прилад (функція), а дана функція обумовлена конструкцією виробу. У зв’язку з цим, у підпункті 1 пункту 5.6. Таблиці 1 «Медико-технічні вимоги до устаткування» (Додаток 2 до тендерної документації) та підпункті 1 пункту 5.6. Таблиці 2 Додатку № 4 до проекту Договору (Додаток 4 до тендерної документації) просимо видалити слово «(опційно)».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Ваше звернення за роз’ясненнями щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації по процедурі закупівлі UA-2019-08-12-000442-с роз’яснюємо: Тендерний комітет частково задовільнив Ваші вимоги, а саме : - стосовно виключення із п.6.2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації вимоги щодо комплектації ларингоскопу одноразовими клинками - відмовити, оскільки у названому пункті тендерної документації передбачено клинки багаторазового використання ; - стосовно виключення із п.6.2 Таблиці 2 Додатку №4 до проекту договору Додатку 4 до тендерної документації до тендерної документації вимоги щодо комплектації ларингоскопу одноразовими клинками – задовільнити та внести зміни у зазначені пункти ТД; - стосовно виключення із п.5.2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації та п.5.2. Таблиці 2 Додатку № 4 до проекту Договору Додатку 4 до тендерної документації вимог щодо нош з нетканого матеріалу місця кріплення ручок, фіксуючих строп тощо яких мають бути посиленими металевими люверсами або іншими засобами з нержавіючої сталі або іншого металу - відмовити, оскільки дана вимога грунтується на багаторічному досвіді роботи із зазначеним медобладнанням, наявності скарг медичного персоналу на недовготривалість використання нош без зазначених вимог та з метою уникнення додаткових витрат замовника на укріплення нош, а також з метою запобігання можливих травм пацієнтів при переміщенні на неукріплених ношах тощо; - стосовно виключення із п.5.6 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації та п.5.6. Таблиці 2 Додатку № 4 до проекту Договору Додатку 4 до тендерної документації вимог щодо матрацу вакуумного та «опційно» - відмовити, оскільки дані вимоги грунтуються на багаторічному досвіді роботи із зазначеним медобладнанням, висновків з медичної практики персоналу при використанні матраців та з метою уникнення додаткових витрат замовника тощо.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Відхилено

Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації

Номер: ed91b1883f2948dab7d09f0e7abc384d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-12-000442-c.a4
Назва: Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
1. Відповідно п.6 Додатку 2 тендерної документації, таблиці - «Експлуатаційні властивості», Замовником встановлено вимогу: Привід: передній або повний (2×4 з приводом на передню вісь або такий, що включається примусово з 2×4 на 4×4 примусово водієм за кермом). Механічна коробка переміни швидкостей, кількість передач не менше 6 вперед та 1 назад. Колеса зі сталевими дисками. ДСТУ 7032:2009 Автомобілі швидкої медичної допомоги та їхнє устаткування. Технічні вимоги та методи випробування, та жодним іншим національним стандартом не встановлено жодних вимог щодо типу приводу Спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням. Встановлена Замовником вимога, щодо типу приводу автомобіля є необґрунтованою та дискримінаційною щодо учасників, які поставляють автомобілі із заднім типом приводу. Ми, як виробник автомобілів швидкої медичної допомоги, які відповідають ДСТУ 7032:2009 та пройшли клінічні випробування на відповідність технічному регламенту, бажаємо прийняти участь в даній процедурі закупівлі та спроможні задовільнити потреби Замовника з наступними параметрами: «Конструкція трансмісії автомобіля Привід передній, задній або повний. Механічна коробка переміни швидкостей, кількість передач не менше 6 вперед та 1 назад; Колеса зі сталевими дисками.»
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 25.09.2019 21:47
Автор: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Андрій Гончаренко +380733403434 office@briorson.com.ua
Вимога
Вирішена

Зміни до ТД

Номер: 4288e236d4044fd49b59bdfd560a7006
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-12-000442-c.b3
Назва: Зміни до ТД
Вимога:
Шановний Замовнику, Ви розглянули наші вимоги 27.08.2019 о 16:08. І Вами було зазначено. що будуть внесені зміни. Наразі змін немає. Просимо внести зміни до Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни було внесено, просимо дивитися на сайті. Дякуємо за співпрацюю!
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги щодо медичного обладнання

Номер: 004b9800a8ec4e2b9db6cfa09c034993
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-12-000442-c.c2
Назва: Дискримінаційні вимоги щодо медичного обладнання
Вимога:
Шановний замовнику, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційні умови до учасників стосовно вимог медичного обладнання. Щодо поясу для іммобілізації тазу Замовником пунктом 5.9. Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо комплектації автомобіля поясом для іммобілізації тазу. Разом з тим, постановою Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 р. № 425, на виконання якої закуповується спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги, встановлено, що устаткування спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги повинне відповідати Примірному табелю (переліку) оснащення бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, затвердженому наказом МОЗ від 6 лютого 2014 р. № 101, яким не передбачено комплектування спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги поясом для іммобілізації тазу. Виходячи із зазначеного, вказана вимога є неправомірною, такою, що порушує постанову Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 р. № 425 та повинна бути виключена. У зв’язку із цим, просимо роз’яснити, що це за медичний виріб та для яких цілей планується використовувати його в спеціалізованому санітарному транспорті екстреної медичної допомоги, враховуючи те, що Примірним табелем (переліку) оснащення бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги не передбачено комплектування вказаним виробом, або видалити вказану вимогу. Щодо вимог до сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги Замовником пунктом 8.2. Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимоги до сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги, серед яких вимога щодо наявності «коліс з телескопічними ручками для транспортування». Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та штучно обмежує конкуренцію, виходячи із наступного: 1) сумки-візки призначені для переміщення на значні відстані по рівній поверхні, в першу чергу – для аеропортів. У практиці швидкої допомоги таке трапляється рідко; 2) стандартні колеса розраховані для дуже рівної підлоги/поверхні, а "позашляхові" колеса значно збільшать вагу порожньої сумки; 3) при наявності коліс сумка використовуватиметься по непризначеній для цього поверхні (земля, дорожні поверхні тощо), що швидко виведе їх з ладу, призведе до швидкого зносу та псування; 4) отвір для складання ручки і зазори у коліс будуть накопичувати бруд, в т.ч. біологічні забруднення, а очищати і обробляти ці порожнини неможливо. Саме тому, ми вбачаємо у встановлені такої вимоги навмисне обмеження конкуренції на погіршення функціональних характеристик сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги. За нашими даними таку концепцію сумок/рюкзаків випускає тільки дуже мала кількість компаній з низькою якістю, наприклад російський «Медплант». Крім того, слід зазначити, що стандарти, які застосовуються виробниками сумок/рюкзаків для укладки невідкладної допомоги та постачаються для військово-медичних структур НАТО, американської армії та до європейських центрів невідкладної допомоги передбачають перенесення сумки/рюкзака на спині, що є достатнім для забезпечення функціональності даного виробу. Виходячи із зазначеного, вважаємо, що Замовник повинен привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України, усунути дискримінаційні вимоги, шляхом внесення змін в медико-технічні вимоги, а саме до пункту 8.2. Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, виключивши вимогу щодо наявності «коліс з телескопічними ручками для транспортування». Запропоновані нами зміни не погіршать функціональні характеристики сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги, при цьому розширять коло учасників, які зможуть запропонувати якісний товар провідних виробників.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Об’єднаним автогосподарством закладів та установ охорони здоров’я Полтавської області (надалі-Замовник) було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги ДК 021:2015 34110000-1 Легкові автомобілі та оприлюднено на сайті Уповноваженого органу відповідну інформацію (UA-2019-08-12-000442-С.С1). На сайті було розміщено вимога до Замовника щодо усунення дискримінаційних вимог щодо медичного обладнання від 23.08.2019. Тендерний комітет замовника вважає, що умова заявника стосовно комплектації автомобіля поясом для іммобілізації тазу та наявності у сумки/рюкзака для укладки невідкладної допомоги коліс з телескопічними ручками для транспортування є недоцільними, а тому вимоги заявника про виключення цього медобладнання з Додатку 2 до тендерної документації підлягає задоволенню. В доповнення до відповіді на вимогу від 20.08.2019 повідомляємо, що тендерний комітет замовника вважає, що умова заявника стосовно зазначення переднього або повного приводу у спеціалізованому санітарному транспорті типу В не є дискримінаційною, а вимога заявника про визнання цієї умови такою не підлягає задоволенню з огляду на нижченаведене. Предметом вказаної закупівлі є легкові автомобілі спеціального призначення типу «екстрена медична допомога», з передбаченням їх використання у екстрених випадках по області, територія обслуговування якої на 90 відсотків є сільською місцевістю, дорожнє покриття доріг якої та їх стан є неналежними, особливо з урахуванням критичних погодних умов тощо. Автомобілі з переднім або повним приводом більш передбачувані у керуванні в екстремальних умовах та мають більші всюдипрохідні можливості.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: bbef94a8feae4e3787041f2841324842
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-12-000442-c.c1
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Відповідно до п. 6 Експлуатаційні властивості Особливих вимог медико-технічних вимог тендерної документації замовником встановлено вимогу, що Спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням повинен мати Привід: передній або повний (2×4 з приводом на передню вісь або такий, що включається примусово з 2×4 на 4×4 примусово водієм за кермом). Встановлена замовником вимога, щодо типу приводу автомобіля є необґрунтованою та дискримінаційною щодо учасників, які поставляють автомобілі із заднім типом приводу. Крім того, ДСТУ 7032:2009 та жодним іншим стандартом не встановлено жодних обмежень, щодо приводу спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням. Отже, для забезпечення добросовісної конкуренції між виробниками АШМД просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині, а саме викласти вимогу в наступній редакції: Спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням повинен мати привід передній, задній або повний.). Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищевикладеного, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Дякуємо за запитання, Ваше звернення розглянуто.
Статус вимоги: Відхилено