• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДКУ 016-2010:14.12.3. Одяг робочий, інший (ДК 021-2015:33199000-1 - Одяг для медичного персоналу)

Респіратор Aura 9332 + FFP3

Завершена

66 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 660.00 UAH
Період оскарження: 10.11.2016 15:17 - 15.11.2016 16:00
Скарга
Відхилено

Дискримінація учасників

Номер: f2cf79ec6c374a65a29eac160d5b6030
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-10-001103-a.a2
Назва: Дискримінація учасників
Скарга:
В Законі України "Про публічні закупівлі" від 25 грудня 2015 року № 922-VIII ( який є основним документом, що регламентує правила проведення публічних закупівель) в ст.22 п.3 вказано: " Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"". Таким чином, Замовник зобов'язаний застосовувати вираз "еквівалент". Він може на свій розсуд вказувати, які аналоги та/ або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників (згідно п.6.4 наказу №35 ДП "Зовнішторгвидав України"), але вираз "еквівалент" повинен бути обов'язковим. Не застосування виразу "еквівалент" призводить до обмеження кількості учасників та їх дискримінації.
Пов'язані документи: Замовник reviewers
Вирішення: Закупівля являється "Допороговою" в результаті чого еквівалент або аналог може не розглядатися.
Статус вимоги: Відхилено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 25.11.2016 14:49
Задовільнена: Ні
Автор: ООО "ПРОМИСЛОВІ ЗАСОБИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ", Анастасія Почепа +380936423908 a.pochepa@promsiz.com.ua http://www.promsiz.com.ua/
Вимога
Відхилено

Непогодження з рішенням замовника

Номер: 95af46d88146402ba78cb74fcad10991
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-10-001103-a.a3
Назва: Непогодження з рішенням замовника
Вимога:
У пункті 6.4 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 № 35 (далі Наказ №35) дійсно зазначено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників. Ваш допис "але це не є обов'язковим" - необгрунтований, даного тлумачення у Наказі немає! До того ж, звертаю Вашу увагу, що замовник відповідно до абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону про публічні закупівлі під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Одним з принципів закріплених статтею 3 Закону про публічні закупівлі є - недискримінація учасників. Отже, спираючись на даний принцип, в разі закупівлі, наприклад, коректної марки обладнання, радимо Вам зазначити у технічних вимогах до предмету закупівлі можливість надання учасниками еквіваленту, що буде відповідати Вашим вимогам.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Закупівля являється "Допороговою" в результаті чого еквівалент або аналог може не розглядатися.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримынацы

Номер: 56c1229be8da4b759d4deb11399602c8
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-10-001103-a.a1
Назва: Дискримынацы
Вимога:
В Законі України "Про публічні закупівлі" від 25 грудня 2015 року № 922-VIII ( який є основним документом, що регламентує правила проведення публічних закупівель) в ст.22 п.3 вказано: " Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"". Таким чином, Замовник зобов'язаний застосовувати вираз "еквівалент". Він може на свій розсуд вказувати, які аналоги та/ або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників (згідно п.6.4 наказу №35 ДП "Зовнішторгвидав України"), але вираз "еквівалент" повинен бути обов'язковим. Не застосування виразу "еквівалент" призводить до обмеження кількості учасників та їх дискримінації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Закупівля являється "Допороговою" в результаті чого еквівалент або аналог може не розглядатися.
Статус вимоги: Відхилено