• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо (вугілля ДГ 13-100 мм.)

Джерело фінансування: спеціальний фонд державного бюджету Місце поставки товару, надання послуг, виконання робіт: Донецька область, м. Святогірськ, вул. Кільцева,54 - 12 т. ; Донецька область, м.Слов’янськ, вул. Ясна, 44 – 29,600 т.

Завершена

137 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 374.00 UAH
Період оскарження: 12.08.2019 13:28 - 16.08.2019 13:29
Вимога
Відхилено

Тверде паливо -вимоги Замовника

Номер: 6bf332e86c2a4d93a6affba25d58d901
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-12-000948-a.c2
Назва: Тверде паливо -вимоги Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно додатку 1 до Тендерної документації в п1.1.1.Учасник повинен підтвердити статус відповідного суб’єкта господарювання, як легального виробника, шляхом надання копій дозволів, виданих Держгірпромнаглядом України або Управлінням Держпраці України, завірені виробником, також в п. 2.11. Копію технічних умов, завірену власником. Виходячи з цих вимог виникає питання, навіщо Замовнику ці документи третіх осіб, які взагалі не впливають на якість та поставку товару(вугілля) до замовника. До уваги Замовника, шахта є виробником вугільної продукції, а торгівельну марку,що до предмету закупівлі вугілля кам`яне ДГ 13-100 виробляє – збагачувальна фабрика ,яка працює згідно ДСТУ 7146:2010 вугілля кам`яне та антрацит для побутових потреб,але в вищевказаному ДСТУ 7146:2010 вказаної марки,що вимагає Замовник немає. Документи які засвідчують якість вугілля передбачені у ДСТУ 7146:2010 вугілля кам`яне та антрацит для побутових потреб, згідно норм чинного Законодавства України, та до того, такі документи у фабрик взагалі відсутні Наведені вимоги дають чітко зрозуміти, що Замовник підігруєте конкретному учаснику,який підготував та прописав ці Вимоги,а саме ( ПП «Лідер Актив», ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ"» ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО") в особі Лебединського Є.М. Тим самим Замовник дискримінує інших учасників торгів. Просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, які відповідають ДСТУ 7146:2010 та Законодавству України
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «Шановний учаснику!!! Відповідно п.2 Наказу №10 від 19.03.2019 року «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі – Наказ №10) замовник самостійно визначає вимоги до предмету закупівлі, кваліфікаційні критерії, проект договору та іншу інформацію, яку замовник вважає за потрібне зазначити. Відповідно п.12 Наказу №10 розгляд вимоги не зупиняє в ЕСЗ процесу проведення закупівлі, так як дана закупівля UA-2019-08-12-000948-a оголошена як допорогова закупівля, яка не підпадає під дію Закону № 922 (частина 1 статті 12). По суті вимоги Замовник надає відповідь: Національним стандартом України "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб" - ДСТУ 7146:2010 (надалі – Стандарт) передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д,ДГ,Г,П,А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242. Вказані вимоги допорогової закупівлі відповідають чинному ДСТУ 7146-2010 так як максимальні показники по зольності згідно ДСТУ 7146-2010 для вугілля кам’яного марки ДГ ( ДГКОМ ) 13-100 можуть становити не більше 14 % та по вологості не більше 14%. Зауваження цього потенційного учасника є хибним, за зазначеною маркою вугілля державними замовниками тільки спочатку року проведена значна кількість торгів, то б то вугілля за маркою встановленою у оголошенні допорогової закупівлі існує та виробляється. Єдиним нормативним документом, який регламентує відвантаження побутового палива , є ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови (далі ДСТУ 7146:2010), який введено вдію з 01.07.2011 року. По суті Вимоги скаржника відповідно надання документів (п.1.1.1 та п.2.11 Додатку 1) Замовник зазначає, що виробники вугільної промисловості здійснюють реалізацію своєї продукції, в тому числі тієї, що є предметом закупівлі цих торгів безпосередньо, а також через систему офіційних представників та партнерів. Отримати статус представника чи партнера може будь-яка юридична особа чи фізична особа підприємець (далі – ФОП), за умови виконання договору. Крім того, виробник вугілля надає зазначеним контрагентам на їх запити гарантійні листи щодо поставки вугілля необхідної якості та кількості, а також іншу необхідну документацію на вугілля. Тому будь-яка юридична особа , чи ФОП , за умови виконання договору з виробником вугілля може запропонувати в своїй пропозиції необхідну продукцію. Крім того, за таких умов виробник вугілля (офіційний представник,чи партнер) надає контрагентам на їх запити гарантійні листи щодо поставки вугілля необхідної якості та кількості, а також усю необхідну документацію, зокрема й таку , що вимагається згідно Додатку 1 ( п.1.1.1 та п.2.11) до оголошення допорогової закупівлі. Такі гарантійні листи Замовник вимагає з метою отримання гарантії того що переможець торгів дійсно матиме змогу поставити якісне вугілля для забезпечення безперебійної роботи частин 6 державного пожежно - рятувального загону ГУ ДСНС України у Донецькій області. Наголошуємо на тому, що запропонувати вугілля в рамках цих торгів має можливість будь-яка юридична особа , чи ФОП за умови відповідного звернення до виробника товару, зокрема й Скаржник. Основна мета тендерного комітету в допороговій закупівлі отримати якісне вугілля в межах суворої економії бюджетних коштів.»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація Учасників торгів

Номер: 552e8dd0559e4d3e803a2b609854dd06
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-12-000948-a.a1
Назва: Дискримінація Учасників торгів
Вимога:
технічні умови
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня!!!! Відповідно до вимог п.3 пп. 3.1, 3.2 Наказу МОЗ України № 247 від 09.10.2000 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» та абз 5 ст 11, абз 2 ст 7, п. 2 абз 2 ст 10 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення». Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають об'єкти, визначені в статті 11 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", якщо щодо них раніше не проводилася експертиза і власник об'єкта чи вповноважена ним особа не має діючого позитивного висновку на цей об'єкт. Забороняється використання або функціонування об'єктів експертизи без наявності позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Державна санітарно-епідеміологічна експертиза передбачає: Визначення безпеки господарської та іншої діяльності, умов праці, навчання, виховання, побуту, що прямо чи побічно негативно впливають або можуть вплинути на здоров'я населення; Встановлення відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарних норм. У випадках, передбачених санітарними нормами, забезпечувати лабораторний контроль за виконанням вимог цих норм щодо безпеки використання (зберігання, транспортування тощо) шкідливих для здоров'я речовин та матеріалів, утворюваних внаслідок їх діяльності викидів, скидів, відходів та факторів, а також готової продукції; Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають: продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей Якість вугілля і продуктів збагачення визначається його фізичними та хімічними властивостями, зокрема, виходом легких речовин, питомою теплотою згоряння, вологістю, зольністю і вмістом сірки. В результаті збагачення вугілля його зольність, вміст сірки та вологість можуть бути значно знижені і доведені до кондицій, що задовольняють відповідних споживачів. Враховуючи те, що вугілля буде використовуватися в пожарних частинах, де одночасно тривалий час перебуває велика кількість особового складу та населення навколишніх районів, а також кількість вугілля, яку потрібно спалити для опалення пожарних частин, постає питання гігієнічної та екологічної безпеки (ускладнення з боку органів дихання, загальна онкологічна ситуація, тощо). Тому замовником у складі тендерної документації було висунуто дану вимогу.
Статус вимоги: Відхилено