-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 "50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання" ( Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів, послуги з ремонту і технічного обслуговування окремих частин транспортних засобів )
кошти державного бюджету
Завершена
2 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
Період оскарження:
09.08.2019 18:19 - 22.08.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено
С К А Р Г А на дії Замовника
Номер:
bb68ec551fe043f6ba6e4f20ed08023d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-09-002292-a.c2
Назва:
С К А Р Г А на дії Замовника
Скарга:
Замовником торгів ( Головним управлінням Національної поліції у Вінницькій області (код ЄДРПОУ 40108672) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-09-002292-а. Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛДІ АВТО» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та, згідно Тендерної документації (далі – «ТД», Додаток 5 до Скарги) подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі була закупівля послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуг з ремонту і технічного обслуговування автомобілів ) ( ДК 021:2015 – 50110000-9 ), що зазначено в оголошенні та ТД.
27.08.2019 року відбувся аукціон на закупівлю послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуг з ремонту і технічного обслуговування автомобілів ), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-09-002292-а , за результатами оцінки якого переможцем торгів визнано учасника ТОВ «ОЛДІ АВТО» (код ЄДРПОУ 41995199), пропозиція якого була найбільш економічно вигідною – 2378370,00 грн. з ПДВ.
Згідно протоколу № 50/2019 від 29.08.2019 року засідання Тендерного комітету Головного управління Національної поліції у Вінницькій області пропозиція переможця торгів ТОВ «ОЛДІ АВТО» була відхилена, як така , що не відповідає умовам ТД Замовника.
Враховуючи те, що ТОВ « ОЛДІ АВТО» було дискредитовано, Замовник розглянув пропозицію ТОВ «АВТОВІНН» , яка були наступною більш економічно вигідною.
Згідно протоколу № 52/2019 від 03.09.2019 року засідання Тендерного комітету Головного управління Національної поліції у Вінницькій області, переможцем торгів визнано наступного учасника торгів – ТОВ «АВТОВІНН» (код ЄДРПОУ 38675581).
В рішенні вищезазначеного протоколу вказано, що в результаті вивчення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОВІНН», розміщеної в електронній системі, встановлено, що вона повністю відповідає вимогам тендерної документації
ТОВ «ОЛДІ АВТО» не погоджується з даним твердженням членів Тендерного комітету Головного управління Національної поліції у Вінницькій області.
Звертаємо увагу членів Антимонопольного комітету, що члени Тендерного комітету Головного управління Національної поліції у Вінницькій області, при оцінці відповідності Учасника ТОВ «АВТОВІНН» ТД Замовника не врахували ( чи не хотіли врахувати) такі порушення вимог ТД до Учасника:
1. В Додатку 1 до Документації п.6 зазначено що довідки, передбачені пунктами 5 та 6 подаються у форматі сканованого документа в окремому файлі, підписані Учасником (його уповноваженою особою) та скріплені печаткою (за наявності).
Дана вимога замовника Учасником не виконана. Отже в цій частині пропозиція ТОВ «АВТОВІНН» не відповідає вимогам Тендерної документації.
2. В Додатку 1 до Документації п.4 зазначені вимоги надати слідуючі відомості : «Сканований документ (документи) з інформацією (довідка) у довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій (крім пунктів 1 і 7 цієї частини ) і другій статті 17 Закону, а саме про те, що:
- відомості про юридичну особу, яка є Учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
- службову (посадову) особу Учасника, яку уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є Учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного
3
правопорушення;
- суб’єкт господарювання (Учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);
- фізична особа, яка є Учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- службова (посадова) особа Учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- Учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура.
- у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань”;
- юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільонів гривень.»
Довідка СТ17, надана Учасником ТОВ «АВТОВІНН» , не містить даної інформації, отже в цій частині пропозиція ТОВ «АВТОВІНН» також не відповідає вимогам Тендерної документації.
3. В Додатку 1 п.5 наведена вимога надати : « довідку, що підтверджує виконання аналогічних договорів у поточному або у попередньому році ( у довільній формі із зазначенням назви замовника, кількість автомобілів, що підлягали обслуговуванню згідно з умовами договорів та суми таких договорів ).
В довідці « Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів», яку надав Учасник ТОВ «АВТОВІНН», дана інформація відсутня.
Отже в цій частині пропозиція ТОВ «АВТОВІНН» також не відповідає вимогам Тендерної документації.
4 . В Довідці «Характеристики» та довідці « Матеріально-технічна база» Учасником вказано протиречиві дані :
1. В довідці «Характеристики» Учасником вказано на наявність виконання робіт по Договору № 497 від 23.08.2019 р. на стенді перевірки ходової частини автомобілів.
2. В довідці «Матеріально-технічна база» вказано, що ТОВ «АВТОВІНН» має власний стенд контролю ходової частини.
5. Договір № 497 ТО на ремонт і технічне обслуговування автомобілів між ТОВ «АВТОВІНН» та ТОВ «Джерман-Центр» містить домовленість ТОВ «Джерман-Центр» взяти на себе зобов’язання проводити технічне обслуговування й ремонт автомобілів Замовника, перелік яких наведено в додатку № 1, із зазначенням в ньому номерів, типів і моделей технічних засобів Замовника, що є невід’ємною частиною даного Договору.
В даному Договорі відсутня інформація про контрольно-діагностичні роботи на комп’ютерному стенді перевірки ходової частини автомобілів, та наявності даного стенду в ТОВ «Джерман-Центр».
В Додатку 1, не наведена інформація про транспортні засоби, які повинне обслуговувати ТОВ «Джерман-Центр».
Тобто, на момент підписання даного Договору і внесення його в документацію ТОВ «АВТОВІНН», як Учасника торгів, виконання договірних зобов’язань ТОВ «Джерман-Центр» було неможливе, без послідуючих змін до Договору.
4
6. В розділі 5 п.3 Документації Замовника вказано :
Тендерна пропозиція відхиляється Замовником в разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та зазначеними у цій Документації;
2) переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до цієї Документації;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
7. В документації ТОВ «АВТОВІНН» немає достатнього підтвердження наявності приміщення та обладнання для проведення ремонтно-рихтувальних та малярних робіт згідно технологічних вимог до таких робіт;
Договір про надання послуг № 02/01/19/2 , який вказано на підтвердження даної вимоги не містить даної інформації.
Отже в цій частині пропозиція ТОВ «АВТОВІНН» також не відповідає вимогам Тендерної документації.
8. Довідка , щодо дотримання ТОВ «АВТОВІНН» технічних вимог до предмету Закупівлі не містить ніякої інформації про дійсне підтвердження відповідності Учасника даним вимогам, наданих в Додатку 3 до Документації Замовником.
Отже в цій частині пропозиція ТОВ «АВТОВІНН» також не відповідає вимогам Тендерної документації.
9. В довідці « Матеріально-технічна база» наданій ТОВ «АВТОВІНН» вказано наявність території стоянки згідно договору. В наданих договорах немає підтвердження наявності стоянки для автомобілів.
Незважаючи на всі вказані нами порушення вимог Тендерної Документації Замовника Учасником ТОВ «АВТОВІНН» , Замовник заявив, що Документація відповідає всім вимогам Замовника.
В даній ситуації прослідковується деяка вибірковість і зацікавленість Замовника, щодо оцінки дотримання відповідності Учасниками торгів вимогам наданої Тендерної документації, та дискримінація учасників і можливість виникнення корупційних зловживань Замовником.
Згідно ст. 3 Закону України « Про публічні закупівлі» зазначено, що Закупівлі здійснюються за такими принципами:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія та ефективність;
-відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
-об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Закупівля UA-2019-08-09-002292-а має чітко виражені корупційні діяння Замовника торгів.
ТОВ «ОЛДІ АВТО» вважає, що такою вибірковою, упередженою та необ’єктивною оцінкою відповідності Учасників вимогам ТД Замовника було порушено його права, що може привести до зловживанням та корупційним діям Замовника.
5
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури Закупівлі в частині оцінки відповідності Учасників вимогам Тендерної документації Замовника.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення (№ 52/2019 від 03.09.2019 року) про визнання переможцем торгів Закупівлі UA-2019-08-09-002292-а Учасника ТОВ «АВТОВІНН».
4. Зобов’язати Замовника скасувати Закупівлю UA-2019-08-09-002292-а в цілому як таку , яка містить порушення ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
2. Протокол №50/2019 від 29.08.2019 р. року засідання Тендерного комітету Головного управління Національної поліції у Вінницькій області.
3. Протокол № 52/2019 від 03.09.2019 року засідання Тендерного комітету Головного управління Національної поліції у Вінницькій області.
4. Вимога вих. № 63 від 05.09.2019 р. подана ТОВ «ОЛДІ АВТО» щодо відміни визнання переможця торгів закупівлі UA-2019-08-09-002292-а
та скасування даної закупівлі.
5. Тендерна документація на Закупівлю UA-2019-08-09-002292-а .
6. Договір № 497 ТО на ремонт і технічне обслуговування автомобілів. (ТОВ «АВТОВІНН)
7. Характеристики. (ТОВ «АВТОВІНН)
8. Матеріально-технічна база. (ТОВ «АВТОВІНН)
9. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. (ТОВ «АВТОВІНН)
10. Договір про надання послуг № 02/01/19/2. (ТОВ «АВТОВІНН).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ ОЛДІ АВТО.pdf 09.09.2019 15:31
- Вимога вих. _ 63.pdf 09.09.2019 15:31
- Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.PDF 09.09.2019 15:31
- Договір діагностика.PDF 09.09.2019 15:31
- Договір з МРК.PDF 09.09.2019 15:31
- Матеріально-технічна база.PDF 09.09.2019 15:31
- Підтвердження оплати.pdf 09.09.2019 15:31
- Протокол _ 50.2019 вiд 29 серпня 2019 року.doc.pdf 09.09.2019 15:31
- Протокол _ 52.2019 вiд 03 вересня 2019 року.doc.pdf 09.09.2019 15:31
- СТ17.pdf 09.09.2019 15:31
- Тендерна документація на ТО та поточний ремонт автомобілів_2019.doc 09.09.2019 15:31
- Характеристики.PDF 09.09.2019 15:31
- Рішення від 12.09.2019 № 12811 (+лист Замовнику).pdf 12.09.2019 19:27
- Рішення від 27.09.2019 № 13821.pdf 30.09.2019 20:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.09.2019 15:31
Опис причини скасування:
інше
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
18.09.2019 09:16
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
30.09.2019 20:41
Вимога
Відкликано скаржником
щодо відміни визнання переможця торгів закупівлі UA-2019-08-09-002292-а та скасування даної закупівлі
Номер:
6b8f83c0418d4198ab7e25e8f8e48b69
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-09-002292-a.b1
Назва:
щодо відміни визнання переможця торгів закупівлі UA-2019-08-09-002292-а та скасування даної закупівлі
Вимога:
27.08.2019 р. відбулися торги по Закупівлі UA-2019-08-09-002292-а, Замовником яких було Головне управління Національної поліції у Вінницькій області.
Переможцем результатів торгів електронною системою було визнано учасника ТОВ «ОЛДІ АВТО».
Згідно протоколу №50/2019 від 29.08.2019 р. засідання Тендерного комітету Головного управління Національної поліції у Вінницькій області ( далі- Замовник) , при розгляді пропозиції ТОВ «ОЛДІ АВТО» виявлено невідповідність вимогам тендерної документації Замовника, та матеріально-технічної бази, внаслідок чого пропозицію даного переможця торгів було відхилено.
Згідно протоколу № 52/2019 від 03.09.2019 року засідання Тендерного комітету Головного управління Національної поліції у Вінницькій області, переможцем торгів визнано наступного учасника торгів – ТОВ «АВТОВІНН».
В даному протоколі зазначено що : « …в результаті вивчення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОВІНН», розміщеної в електронній системі,встановлено, що вона повністю відповідає вимогам тендерної документації».
З даними висновками Замовника торгів ТОВ «ОЛДІ АВТО» категорично не згідне, тому що розміщена в системі тендерна документація Учасника ТОВ «АВТОВІНН», також не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а саме:
1. В Додатку 1 до Документації п.6 зазначено що довідки, передбачені пунктами 5 та 6 подаються у форматі сканованого документа в окремому файлі, підписані Учасником (його уповноваженою особою) та скріплені печаткою (за наявності).
Дана вимога замовника Учасником не виконана. Отже в цій частині пропозиція ТОВ «АВТОВІНН» не відповідає вимогам Тендерної документації.
2. В Додатку 1 до Документації п.4 зазначені вимоги надати слідуючі відомості : «Сканований документ (документи) з інформацією (довідка) у довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій (крім пунктів 1 і 7 цієї частини ) і другій статті 17 Закону, а саме про те, що:
- відомості про юридичну особу, яка є Учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
- службову (посадову) особу Учасника, яку уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є Учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення;
- суб’єкт господарювання (Учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);
- фізична особа, яка є Учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- службова (посадова) особа Учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- Учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура.
- у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань”;
- юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільонів гривень.»
Довідка СТ17, надана Учасником ТОВ «АВТОВІНН» , не містить даної інформації, отже в цій частині пропозиція ТОВ «АВТОВІНН» також не відповідає вимогам Тендерної документації.
1. В Додатку 1 п.5 наведена вимога надати : «… довідку, що підтверджує виконання аналогічних договорів у поточному або у попередньому році ( у довільній формі із зазначенням назви замовника, кількість автомобілів, що підлягали обслуговуванню згідно з умовами договорів та суми таких договорів ).
В довідці « Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів», яку надав Учасник ТОВ «АВТОВІНН», дана інформація відсутня.
Отже в цій частині пропозиція ТОВ «АВТОВІНН» також не відповідає вимогам Тендерної документації.
4 . В Довідці «Характеристики» та довідці « Матеріально-технічна база» Учасником вказано протиречиві дані :
1. В довідці «Характеристики» Учасником вказано на наявність виконання робіт по Договору № 497 від 23.08.2019 р. на стенді перевірки ходової частини автомобілів.
2. В довідці «Матеріально-технічна база» вказано, що ТОВ «АВТОВІНН» має власний стенд контролю ходової частини.
5. Договір № 497 ТО на ремонт і технічне обслуговування автомобілів між ТОВ «АВТОВІНН» та ТОВ «Джерман-Центр» містить домовленість ТОВ «Джерман-Центр» взяти на себе зобов’язання проводити технічне обслуговування й ремонт автомобілів Замовника, перелік яких наведено в додатку № 1, із зазначенням в ньому номерів, типів і моделей технічних засобів Замовника, що є невід’ємною частиною даного Договору.
В даному Договорі відсутня інформація про контрольно-діагностичні роботи на комп’ютерному стенді перевірки ходової частини автомобілів, та наявності даного стенду в ТОВ «Джерман-Центр».
В Додатку 1, не наведена інформація про транспортні засоби, які повинне обслуговувати ТОВ «Джерман-Центр».
Тобто, на момент підписання Договору і внесення його в документацію ТОВ «АВТОВІНН», як Учасника торгів, виконання договірних зобов’язань ТОВ «Джерман-Центр» було неможливе, без послідуючих змін до Договору.
6. В розділі 5 п.3 Документації Замовника вказано :
Тендерна пропозиція відхиляється Замовником в разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та зазначеними у цій Документації;
2) переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до цієї Документації;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
7. В документації ТОВ «АВТОВІНН» немає достатнього підтвердження наявності приміщення та обладнання для проведення ремонтно-рихтувальних та малярних робіт згідно технологічних вимог до таких робіт;
Договір про надання послуг № 02/01/19/2 , який вказано на підтвердження даної вимоги не містить даної інформації.
Отже в цій частині пропозиція ТОВ «АВТОВІНН» також не відповідає вимогам Тендерної документації.
8. Довідка , щодо дотримання ТОВ «АВТОВІНН» технічних вимог до предмету Закупівлі не містить ніякої інформації про дійсне підтвердження відповідності Учасника даним вимогам, наданих в Додатку 3 до Документації Замовником.
Отже в цій частині пропозиція ТОВ «АВТОВІНН» також не відповідає вимогам Тендерної документації.
9. В довідці « Матеріально-технічна база» наданій ТОВ «АВТОВІНН» вказано наявність території стоянки згідно договору. В наданих договорах немає підтвердження стоянки для автомобілів.
Незважаючи на всі вказані нами порушення вимог Тендерної Документації Замовника Учасником ТОВ «АВТОВІНН» , Замовник заявляє, що Документація відповідає всім вимогам Замовника.
В даній ситуації прослідковується деяка вибірковість і зацікавленість Замовника, щодо оцінки дотримання відповідності Учасниками торгів вимогам наданої Тендерної
документації, та дискримінація учасників і можливість виникнення корупційних зловживань Замовником.
Нагадуємо, що в ст. 3 Закону України « Про публічні закупівлі» зазначено, що Закупівлі здійснюються за такими принципами:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія та ефективність;
-відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
-об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дана Закупівля має чітко виражені корупційні діяння Замовника торгів.
ТОВ «ОЛДІ АВТО» вимагає Тендерний комітет переглянути своє рішення, щодо признання переможцем торгів даної закупівлі ТОВ «АВТОВІНН» та скасувати закупівлю UA-2019-08-09-002292-а в цілому, провести дану Закупівлю згідно вимог чинного законодавства, з об’єктивною оцінкою документації Учасників торгів.
У випадку незадоволення нашої вимоги по скасуванню торгів, підприємство буде звертатись із скаргою до Антимонопольного комітету.
Додатки:
1. Вимога щодо відміни визнання переможця торгів закупівлі UA-2019-08-09-002292-а та скасування даної закупівлі
Довідки надані ТОВ «АВТОВІНН»:
1. Договір № 497 ТО на ремонт і технічне обслуговування автомобілів.
2. Характеристики
3. Матеріально-технічна база
4. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
5. Договір про надання послуг № 02/01/19/2.
6. Договір оренди СТО.
7. Довідка СТ17
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога скасування торгів.pdf 06.09.2019 14:08
- Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.PDF 06.09.2019 14:08
- Договір діагностика.PDF 06.09.2019 14:08
- Договір з МРК.PDF 06.09.2019 14:08
- Договір оренди СТО.PDF 06.09.2019 14:08
- Матеріально-технічна база.PDF 06.09.2019 14:08
- СТ17.pdf 06.09.2019 14:08
- Характеристики.PDF 06.09.2019 14:08
Дата подачі:
06.09.2019 14:08
Опис причини скасування:
інше
Дата скасування:
18.09.2019 09:16