-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
дизельне паливо
джерело фінансування закупівлі - бюджетні кошти та власні кошти
Торги не відбулися
325 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
09.08.2019 16:58 - 21.08.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
b02d20dea1f0496e802e8e97586e217b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-09-002182-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Детальний опис у прикріпленому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога КП Благоустрій.PDF 14.08.2019 17:52
Дата подачі:
14.08.2019 17:52
Вирішення:
Дякуємо за Ваше звернення!
Відповідно до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481 "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" (далі - Закон № 481), зокрема запроваджено ліцензування видів господарської діяльності з виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним. Зазначені зміни набрали чинності з 1 липня 2019 року.
Законом №481 визначено, що місце роздрібної торгівлі пальним - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для роздрібної торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування;
роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки;
Крім того, ст.15 Закону № 481 зазначено, що суб’єкти господарювання отримують ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним.
Роздрібна торгівля пальним може здійснюватися суб'єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.
Для отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:
документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об'єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об'єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;
акт вводу в експлуатацію об'єкта або акт готовності об'єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об'єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об'єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;
дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об’єкта.
З Вашої вимоги зрозуміло, що АЗС, з якої буде здійснюватись постачання пального, не належить вашій компанії на праві власності, проте вимога й не містить інформації яким чином планується підтвердити право використання обладнання – оренда, перепродаж тощо.
Проте вимогами документації встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасник надає копію або сканований оригінал чинної ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним на кожну АЗС, що зазначена учасником у довідці згідно Додатка №10. По-перше, у Додатку № 10 наведена таблиця, яку учаснику необхідно заповнити з урахуванням вимог Технічної специфікації (Додатка№1), а саме обов’язкових місць розташування АЗС: Одеська обл. - с. Нерубайське та/або с.Усатове, а також на автомобільних шляхах загального користування за маршрутом: місто Одеса – місто Київ на відстані не більш ніж 5 км від с. Нерубайське або с.Усатове. Замовник, в силу специфіки своєї діяльності не передбачає отримувати паливо в інших містах ніж зазначено в тендерній документації, тому фактично учасник може запропонувати лише одне місце розташування АЗС в межах зазначених у Додатку №1 та цього буде достатньо.
По-друге, при роботі через АЗС-партнерів, оренді АЗС тощо в тендерній документації не вимагається наявність ліцензії на роздрібну торгівлю саме в учасника тендеру та її надання у складі тендерної пропозиції. Замовник вимагає підтвердити право на роздрібну торгівлю від суб’єкта, що отримав ліцензію на роздрібну продажу з цієї АЗС (тобто третьої особи) саме наданням копії\сканованого оригіналу ліцензії з зазначенням місця розташування АЗС, яку учасник зазначить у довідці згідно Додатка №10. Якщо в учасника існує партнерський договір, договір оренди тощо на право використання такої АЗС, то учасник має право отримати й копію ліцензії на роздрібну торгівлю для участі у тендері (аналогічно вимозі на надання сертифікатів/паспортів якості від виробника, що надаються трейдеру, дилеру тощо)
Згідно вимог ч.3 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник вважає за необхідне отримати в складі тендерної пропозиції учасника ліцензію на роздрібну торгівлю з АЗС, на якій він буде отримувати пальне. Нагадуємо, що джерело фінансування даної закупівлі, у тому числі, й державні бюджетні кошти, використання яких строго контролюється законодавством та різними контролюючими та правоохоронними органами.
Тендерна документація не містить вимог щодо надання ліцензії на роздрібну торгівлю саме від учасника процедури закупівлі. Проте, вимогами ч.2 ст.36 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено, що учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Надання такої ліцензії вже від учасника перед укладанням договору є обов’язковим.
Зазначені умови в тендерній документації до надання ліцензій не вважаємо дискримінаційними, тому відсутні підстави для задоволення вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено