-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (32170 Халат процедурний, одноразового використання, 35091 Халат операційний, одноразового використання; 35778 Хірургічний фартух, одноразовий; 61937 бахіли хірургічні; 57793 Респіратор загального застосування; 32297 Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна; 48134 Серветка марлева ткана, стерильна; 35549 Простирадло для столу операційного, одноразового використання; 35549 Простирадло для столу операційного, одноразового використання)
Кошти місцевого бюджету. Ціна з ПДВ.
Завершена
39 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 195.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 195.00 UAH
Період оскарження:
09.08.2019 10:52 - 13.08.2019 12:00
Вимога
Залишено без розгляду
звертаємось до вас з проханням самостійно усунути в тендерній документації дискримінаційні умови як такі, що призводять до обмеження конкуренції. А саме, пропонуємо привести «КВАЛІФІКАЦІЙНІ ТА ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до Тендерної документації у відповідність із вимогами закону: 1. Шляхом вилучення або розділення самої «пропозиції» Замовника, вивівши товарні позиції № 7,8 у окрему закупівлю. 2. Шляхом виключення посилань на торгівельну марку конкретного Виробника. В іншому випадку, ми вимушені будемо подати скаргу до органу оскарження з метою визнання торгів на закупівлю № UA-2019-08-09-000393-a недійсними та протизаконними, оскільки вони не відповідають законодавству України.
Номер:
c51e28f9dad3406e99340ed5d2f0451e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-09-000393-a.a1
Назва:
звертаємось до вас з проханням самостійно усунути в тендерній документації дискримінаційні умови як такі, що призводять до обмеження конкуренції. А саме, пропонуємо привести «КВАЛІФІКАЦІЙНІ ТА ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до Тендерної документації у відповідність із вимогами закону:
1. Шляхом вилучення або розділення самої «пропозиції» Замовника, вивівши товарні позиції № 7,8 у окрему закупівлю.
2. Шляхом виключення посилань на торгівельну марку конкретного Виробника.
В іншому випадку, ми вимушені будемо подати скаргу до органу оскарження з метою визнання торгів на закупівлю № UA-2019-08-09-000393-a недійсними та протизаконними, оскільки вони не відповідають законодавству України.
Вимога:
Ознайомившись з оголошенням про проведення закупівлі за №UA-2019-08-09-000393-a, 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (32170 Халат процедурний, одноразового використання, 35091 Халат операційний, одноразового використання; 35778 Хірургічний фартух, одноразовий; 61937 бахіли хірургічні; 57793 Респіратор загального застосування; 32297 Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна; 48134 Серветка марлева ткана, стерильна; 35549 Простирадло для столу операційного, одноразового використання; 35549 Простирадло для столу операційного, одноразового використання) , як потенційний учасник цієї закупівлі, що має намір прийняти в ній участь, вивчивши вимоги до кваліфікації учасників довідались про порушення своїх прав та змушені звернутись до Вас з наступного приводу. Розуміючи вимоги Закону “Про публічні закупівлі”, як вбачається із його преамбули, Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. (ч.3 ст. 5 “Про здійснення державних закупівель”) Відповідно до ст.22 ч.4 ЗУ “Про публічні закупівлі”, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст. 15 ч.2, ч.3 ЗУ “Про захист економічної конкуренції”, Антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються: надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; Вчинення антиконкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-негосподарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом.
Згідно проведеного аналізу ринку медичних виробів, вважаємо, що у документі «КВАЛІФІКАЦІЙНІ ТА ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» до Тендерної документації товари об’єднані по дискримінаційному принципу, а саме:
Позиції № 7, згідно документу «КВАЛІФІКАЦІЙНІ ТА ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ», Спонж марлевий медичний діаметром 3 см №50 "Славна", стерильний у кількості 10 паков.
Позиції № 8, згідно документу «КВАЛІФІКАЦІЙНІ ТА ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ», Серветка марлева медична 7,5 см х 7,5 см (16 шарів) №100 «Славна», стерильна (тип 17) у кількості 10 паков
пропонуються на ринку України лише від одного виробника, в той час як інші позиції представлені багатьма виробниками. Згідно Документації торгів, а саме у файлі " «КВАЛІФІКАЦІЙНІ ТА ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ»," Ви вказуєте торгівельну марку конкретного Виробника виробів медичного призначення.
Таким чином, зважаючи на вимогу Замовника щодо надання гарантійного листа від виробника та документи , що підтверджують відповідність якості товару у того виробника та торгівельну марку конкретного Виробника виробів медичного призначення, що виготовляє вищезазначений товар, складається привілейоване положення, що дає йому змогу впливати на всю закупівлю в цілому і маніпулювати свої правом на надання гарантійного листа та учасникам, в тому числі за попередньою змовою. Тому, дані вимоги Замовника, а саме, одночасне надання гарантійного листа від виробника та документи , що підтверджують відповідність якості товару і існування в межах однієї тендерної пропозиції ексклюзивного товару, та товарів представленими на ринку багатьма виробниками, обмежує наші можливості, як Учасника по тендерній пропозиції вцілому.
Виходячи із вищевикладеного, керуючись ст. ст. 1, 5, 18, 23 ЗУ “Про публічні закупівлі”, ст. 15 ЗУ “Про захист економічної конкуренції”, звертаємось до вас з проханням самостійно усунути в тендерній документації дискримінаційні умови як такі, що призводять до обмеження конкуренції. А саме, пропонуємо привести «КВАЛІФІКАЦІЙНІ ТА ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до Тендерної документації у відповідність із вимогами закону:
1. Шляхом вилучення або розділення самої «пропозиції» Замовника, вивівши товарні позиції № 7,8 у окрему закупівлю.
2. Шляхом виключення посилань на торгівельну марку конкретного Виробника.
В іншому випадку, ми вимушені будемо подати скаргу до органу оскарження з метою визнання торгів на закупівлю № UA-2019-08-09-000393-a недійсними та протизаконними, оскільки вони не відповідають законодавству України.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА, стор.1..pdf 12.08.2019 12:22
- ВИМОГА, стор.2..pdf 12.08.2019 12:22
Дата подачі:
12.08.2019 12:22