-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Машини для обробки даних (апаратна частина) (системні блоки у зборі)
Завершена
417 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 088.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 088.00 UAH
Період оскарження:
08.08.2019 17:35 - 19.08.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
b56611c3d0384cb2951ddc57622fb3ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-08-002981-b.c2
Назва:
Скарга
Вимога:
Шановний Замовник.ПП Апрєль здивовано рішенням тендерного комітету Державної установи «Центр пробації» щодо визначення переможця торгів на закупівлю системних блоків.Пріоритетом в тендерних закупівлях є ціна .Всі учасники Закупівлі запропонували однакову по технічним характеристикам продукцію,але Тендерний комітет Центра пробаціїї вирішив дискваліфікувати 3-х перших учасників торгів на підставі пункту 4 час.1 статті 30 Закону України про державні закупівлі і визначив переможцем ФОП РОГОВУ К.Т.,яка не надала в складі своєї пропозиції частину документів,які вимагав Замовник,а саме надала один аналогічний договір без підписаної видаткової накладної і без жодної печатки.Ціна пропозиції ФОП Рогової була на 130000грн більше ,ніж запропоновані ціни попередніх учасників.Вбачаємо в діях членів Тендерного комітету особисту зацікавленність в прийнятті даного рішення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.09.2019 11:31
Вирішення:
Тенедерним комітетом Державної установи «Центр пробації» відповідно до вимог п.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надається наступне пояснення по суті Вимоги, а саме:
1. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи викладене, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям та вимогам, встановленим у тендерній документації (далі – ТД), визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Водночас тендерні пропозиції подаються учасниками процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації.
2. Переможець надав в складі своєї тендерної пропозиції один аналогічний договір з додатками, відповідно до вимог п. 15. Додатку №2 ТД, а саме: Учасником надається лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, із зазначенням предмету договору, дати укладання договору, інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон).
На підтвердження інформації надається завірена копія договору (з додатками), що включають постачання предмету закупівлі за період з 2016 – 2018 роки.
На думку Скаржника, Переможець у складі тендерної пропозиції повинен був надати завірену копію аналогічного договору та видаткову накладну, але Замовником не вимагається надання у складі тендерної пропозиції Учасника оригіналу або копії підписаної видаткової накладної, а також документів які підтверджують оплату товару.
3. Переможець у складі тендерної пропозиції надає довідку - пояснення про невикористання печатки в своїй діяльності, відповідно до вимог п. 9. Додатку №2 ТД, а саме: Учасник надає довідку у довільної формі довідку, за підписом уповноваженої посадової особи учасника, складена у довільній формі, яка містить інформацію щодо згоди (не згоди) при укладанні договору про закупівлю товарів (робіт, послуг) скріплювати його печаткою. Відповідно до вищенаведеного Переможець лише підписує аналогічні договори, без використання печатки.
4. Тендерна пропозиція Скаржника, була відхилена на підставі рішення тендерного комітету (протокол розгляду тендерних пропозиції від 30.08.2019р № 524ел – 19) та відповідно до вимог п. п. 4 п.1 ст. 30, а саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною (п.4 ст.28 Закону).
Тендерна пропозиція Переможця повністю відповідає умовам та вимогам тендерної документації, та була визначена системою найбільш економічно вигідною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Умови
Номер:
61bc98a52e4c4775b44bd52656ce85f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-08-002981-b.a1
Назва:
Умови
Вимога:
Шановний Замовнику! Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Проте тендерна документація містить наступну вимоги, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель (відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі та недискримінація учасників): «5. Переможець за результатами аукціону впродовж 1 (одного) робочого дня повинен передати зразки запропонованого товару за адресою Замовника. Зразки надаються з Актом прийому передачі та біркою опису товару. Учасник повинен надати згоду на передачу зразків у вигляді гарантійного листа.» Вимога про надання зразків товару ДО оголошення переможця і в максимально короткий термін є протиправною, дискримінаційною та такою, що звужує конкуренцію, позбавляючи можливості брати участь у закупівлі, наприклад, тих учасників, що знаходяться у віддалених від Замовника областях/населених пунктах. Також документація не містить порядку визначення відповідності зразків продукції вимогам тендерної документації, що є непрозорим по відношенню до учасників процедури закупівлі, оскільки з незалежних від них підстав це може стати причиною відхилення їх тендерних пропозицій. Згідно ч.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Відповідно до ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Передача будь-яких матеріальних цінностей (зразків, тощо), Законом не передбачена, що свідчить про протизаконність вимоги щодо надання зразків. Тож зразок не може вважатися невід’ємною частиною тендерної пропозиції. Просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити цю вимогу. Дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.08.2019 13:24
Вирішення:
Доброго дня. Дана тендерна документація керується основними принципами здійснення закупівель. Тендерна документація до цих торгів не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник має право відхилити пропозицію учасника, у випадку, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, в тому числі не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено