• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин)

Джерело фінансування - власні кошти та кошти місцевого бюджету

Завершена

408 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 040.00 UAH
Період оскарження: 08.08.2019 11:11 - 19.08.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

відмина процедури відкритих торгів

Номер: 4ba917b0022241acb004f4e40836f261
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-08-000222-a.b2
Назва: відмина процедури відкритих торгів
Вимога:
Голові тендерного комітету Комунального підприємства «Пологівський центр первинної медико-санітарної допомоги» Пологівської районної ради Запорізької області Вимога Згідно протоколу засідання тендерного комітету щодо визначення переможця закупівлі в процедурі відкриті торги № 68 від 29.08.2019 р. було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» та невідповідності тендерної документації. Зазначаємо, що не погоджуємось із таким рішенням у зв’язку з наступним: 1. Згідно п.1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, - інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;» У ч.3 Додатка1 до тендерної документації, Замовником визначені вимоги щодо підтвердження виконання зобов’язань по аналогічному договору в повному обсязі, а саме, окрім копії договору, Учасник повинен надати: - копії видаткових накладних; - копії податкових накладних; - копії актів прийому-передачі талонів; - довіреності на отримання; - позитивний відгук від Замовника; Окрім цього, інформація про виконання аналогічного договору повинна підтверджуватися на веб-порталі Уповноваженого органу http://prozorro.gov.ua . На виконання зазначених вимог ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» надало у складі пропозиції наступні підтверджуючи документи: - Договір про закупівлю товарів № 144 від 18.12.18р. - податкова накладна № 198 від 18.12.2018 р. - видаткова накладна № 1638 від 18.12.18 р. - довіреність № 39 від 18.12.18 р. - відгук № 150 від 18.03.2019 р. - Акт приймання- передачі товару № Т-БЗГ002236 від 18.12.2018 р. Також звертаємо увагу на те, що і на веб-порталі Уповноваженого органу наявна інформація, яка підтверджує виконання договору, а саме наявні документи, які підтверджують факт оплати по аналогічному договору № 144 від 18.12.18 р. (транкзакція № 122762325 від 21.12.2018 р.). Тобто, факт отримання певної кількості товару за визначеною договором ціною та факт оплати підтверджено на веб-порталі Уповноваженого органу http://prozorro.gov.ua та наданими ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» підтверджуючими документами у складі тендерної пропозиції. Таким чином, ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» виконало всі умови тендерної документації. Тому не зрозумілою є підстава відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ». До того ж тендерна документація не містить чітких вимог щодо способу підтвердження інформації про виконання аналогічного договору, тому не можливо відхилити за те, що не зазначено. Крім того, звертаємо увагу, що згідно ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Але, Замовником не були здійсненні вищезазначені дії для економії бюджетних коштів при проведенні державної закупівлі UA-2019-08-08-000222-a. Натомість, протоколом засідання тендерного комітету щодо визначення переможця закупівлі в процедурі відкриті торги № 70 від 30.08.2019 р. було прийняте рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів по закупівлі UA-2019-08-08-000222-a ТОВ «НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ» . При цьому, Замовник не звернув уваги на те, що тендерна пропозиція учасника-переможця не відповідає вимогам тендерної документації. Наприклад: 1. У додатку 1 Довідки про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази Учасником-переможцем вказана АЗС ПП «Укрпалетсистем» (строка 5), проте у наданому ТОВ «НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ» договорі № Т-Ю-0219-81 від 08.02.2019 р. поставки нафтопродуктів не зазначено АЗС, яка зазначена у довідці у відповідності до даного Додатку, як того вимагає тендерна документація (см. примітки до Довідки про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази); 2. Не надано переклад трудових книжок : Кравченко, Янушенко, Сіваченко, Петлюк та пр. та інші невідповідності. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ» мала бути відхилена на підставі норм ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Дискваліфікувавши тендерну пропозицію ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ», Замовником було порушено основоположні принципи проведення закупівель, які закріплені у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: - добросовісна конкуренція серед учасників - максимальна економія та ефективність - недискримінація учасників - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій - запобігання корупційним діям і зловживанням Враховуючи вищевикладене, та керуючись ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: Відмінити процедуру відкритих торгів за ідентифікатором UA-2019-08-08-000222-a, з підстав, передбачених в ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник. Розглянувши вимогу UA-2019-08-08-000222-a.b2 тендерним комітетом прийняте наступне рішення. Тендерна документація розроблена тендерним комітетом на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон). Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Усі звернення за роз’ясненнями автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 Закону. Вся документація, яка повинна бути підготовлена у складі тендерної пропозиції учасників з усіма її додатками та документами, які вимагалися замовником, згідно Закону. Кваліфікаційні критерії, які вимагалася замовником згідно ст. 16 Закону щодо виконання аналогічного договору, повинні підтверджуватися на веб-порталі Уповноваженого органу. Запитання щодо роз’яснення подання інформації по виконанню аналогічного договору не було задано в період обговорення закупівлі відповідно до ст. 10 Закону. Тому учасник подаючи свою тендерну пропозицію усвідомлював всю інформацію, яка вимагалася тендерною документацією замовника. Саме для перевірки виконання аналогічного договору замовнику не потрібно було звертатися до органів державної влади, підприємств, установ, організацій до їх компетенції, як це зазначає учасник. Для того замовник і вимагав надати інформацію з посиланням на номер закупівлі, яка знаходиться на веб-порталі Уповноваженого органу. Протоколом тендерного комітету від 30.08.2019 № 70 визначено переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ» (код ЄДРПОУ 41163116), тому що тендерна пропозиція учасника повністю відповідає тендерній документації замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

дискримінаційні умови ТД

Номер: 3b0696bbd18541e7b79752d8514053c8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-08-000222-a.a1
Назва: дискримінаційні умови ТД
Вимога:
Згідно вимог тендерної документації (пп.3.3.п.3): «місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - АЗС на території м. Пологи Запорізької області (протяжність від місцезнаходження замовника - місто Пологи, вулиця імені Героя України Сацького В.А., буд.6/вулиця І.Чеберка, буд. 90 до автозаправних станцій учасника повинна бути не більше 5 км.).» Вважаємо таку вимогу дискримінаційною, так як вказаним вимогам по розташуванню АЗС відповідає виключно один конкретний постачальник. Таким чином, штучно звужується коло постачальників. Але, згідно діючого законодавства, ВСІ державні закупівлі повинні проводитись з дотримання принципів закріпленими у ЗУ «Про публічні закупівлі» (ст.3), а саме : - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням Крім цього, згідно ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищенаведене, розраховуючи на дотримання з вашого боку норм чинного законодавства, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну вимогу шляхом внесення змін: - «АЗС на території м. Пологи та/або Пологівського району Запорізької області (протяжність від місцезнаходження замовника - місто Пологи, вулиця імені Героя України Сацького В.А., буд.6/вулиця І.Чеберка, буд. 90 до автозаправних станцій учасника повинна бути не більше 8 км.).»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Дякуємо за доцільне зауваження. Розглянувши вимогу UA-2019-08-08-000222-а.а1 тендерним комітетом прийняте рішення змінити відстань від місцезнаходження замовника - місто Пологи, вулиця імені Героя України Сацького В.А., буд.6/вулиця І.Чеберка, буд. 90 до автозаправних станцій учасника не більше 5 км., та збільшити до 6 км. Дана умова обумовлена відстанню до АЗС структурних підрозділів Замовника, які мають різне місцезнаходження в Пологівському районі. Від адміністрації підприємства до деяких структурних підрозділів відстань становить близько 20 км. В разі розташування АЗС понад вказаної відстані підприємство замовника змушене витрачати зайве пальне та робочий час працівників, необхідні для заправки автотранспорту, що в свою чергу призведе до витрачання коштів та трудових ресурсів.
Статус вимоги: Задоволено