-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Вершкове масло, код 15530000-2 ДК 021:2015 (масло солодковершкове)»
Детальний опис закупівлі в оголошенні
Завершена
245 616.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 456.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 456.00 UAH
Період оскарження:
08.08.2019 08:49 - 13.08.2019 15:00
Вимога
Вирішена
Дискримінація учасників
Номер:
2b1a8e50b0264773a3d4de494f6a3f82
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-08-000083-b.b1
Назва:
Дискримінація учасників
Вимога:
Шановний Замовнику!
В технічній специфікації вказано конкретного виробника продукції.
На нашу думку, ці умови є дискримінаційними і суттєво обмежують коло можливих учасників процедури закупівлі.
Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов порушують вимоги статті 30 Закону та один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (у тому числі Скаржника), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Такі вимоги суперечать пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, згідно з яким технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження чи виробника.
Відповідно до пункту 74 Директиви 2014/24/EU Європейського парламенту і Ради ЄС від 26.02.2014 р. про державні закупівлі та скасування Директиви 2004/18/EC технічні специфікації, складені державними покупцями, повинні давати змогу відкрити державні закупівлі для конкуренції, а також для досягнення цілей сталого розвитку. З цією метою слід надати можливість представляти конкурсні пропозиції, які відображають різноманітність стандартів технічних рішень і технічних характеристик на ринку, у тому числі ті з них, які складені на основі критеріїв ефективності, пов'язаних із життєвим циклом і стійкістю процесу виробництва робіт, товарів та послуг.
Отже, технічні характеристики повинні бути складені таким чином, щоб уникнути штучного звуження конкуренції за рахунок вимог, які надають переваги конкретному суб'єкту господарювання, віддзеркалюючи ключові характеристики товарів, послуг або робіт, які зазвичай пропонує цей суб'єкт господарювання.
Крім того, згадана Директива 2014/24/EU Європейського парламенту і Ради ЄС від 26.02.2014 р. містить статтю 42 такого змісту:
"Стаття 42
Технічні специфікації
2. Технічні специфікації повинні надавати рівний доступ господарюючих суб'єктів до процедури закупівлі та не повинні мати ефект створення необґрунтованих перешкод при відкритті конкурсу з державних закупівель.
Вимагаємо, видалити назви виробників та надати вільний доступ на участь всіх учасників з відповідним товаром.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.08.2019 18:06
Вирішення:
Враховуючи те, що КП «Київський метрополітен» відноситься до замовників, які здійснюють свою діяльність в окремих сферах господарювання, закупівлі проводяться відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 2 від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт – 5 мільйонів гривень.
Зважаючи на те, що вартість закупівлі «Вершкове масло, код 15530000-2 ДК 021:2015 (масло солодковершкове)» є меншою, вона не підпадає під дію Закону та проводиться відповідно до Наказу Державного підприємства «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Задоволено