• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (система автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху (Центр автоматизованої обробки інформації))

Ця закупівля проводиться на виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року затвердженої Постановою Кабінету міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 435. КПКВК 3107020 Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм. Джерело фінансування: державний бюджет (державний дорожній фонд) Кількість: 1 система

Завершена

205 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 025 000.00 UAH
Період оскарження: 07.08.2019 17:21 - 05.09.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено

СКАРГА в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" на умови тендерної документації

Номер: f72e3de27e6e40c884630f54b7d26be8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-07-003008-b.b14
Назва: СКАРГА в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" на умови тендерної документації
Скарга:
Текст скарги викладено в файлі "Скарга.PDF"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: Відсутність потреби в подальшій участі
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 06.09.2019 16:00
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 09.09.2019 21:16
Автор: ТОВ «БІЛІНТЕХ УКРАЇНА», Шкурко Олена Олександрівна +380442228293 tender@bitech.com.ua
Скарга
Розгляд припинено

Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 0bdc2218d1df4ceabad4207ab502bd29
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-07-003008-b.a13
Назва: Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Зміст скарги викладено в доданому файлі
Опис причини скасування: Відсутність наміру приймати подальшу участь в процедурі закупівлі.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 09.09.2019 12:55
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 18.09.2019 18:12
Автор: ТОВ "КОМПАНІЯ КИТ", Гордієнко Інна +380443590397 inna.gordienko@company-kit.com http://www.company-kit.com
Скарга
Розгляд припинено

Скарга щодо внесення змін до Тендерної документації

Номер: 471ab5d1c2214b46bf7cf8a9d1083531
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-07-003008-b.c12
Назва: Скарга щодо внесення змін до Тендерної документації
Скарга:
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: Відпала потреба
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 05.09.2019 15:59
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 09.09.2019 21:14
Автор: ТОВ "АЛТАЮР", Швець Тетяна 067-218-20-06 ts@allta.com.ua http://www.allta.com.ua
Скарга
Розгляд припинено

Скарга

Номер: 3d0155dd14144f74ad144b205d375e59
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-07-003008-b.a11
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: Відпала потреба
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 05.09.2019 13:29
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 09.09.2019 14:22
Автор: ТОВ "ВЕСТЛАЙН-КАРГО", Додул Максим +380442392472 vestkargo_in@ukr.net
Вимога
Відхилено

Щодо виключення з Тендерної документації дискримінаційних вимог

Номер: d79629cb9213469a9a97300faef6638a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-07-003008-b.b10
Назва: Щодо виключення з Тендерної документації дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що в Додатку 2 до Тендерної документації п. 2.1.9 міститься вимога: Учасник повинен підтвердити наявність наступних сертифікованих спеціалістів відповідної кваліфікації, та надати відповідні сертифікати, що підтверджують проходження сертифікованих екзаменів виробника, дійсні на дату подання пропозиції: - не менше 2 (двох) сертифікованих виробником спеціалістів рівня «Certified Professional» або аналог за напрямком «DataCenter Virtualization»; - не менше 1 (одного) спеціаліста вищої інженерної кваліфікації «експерт» за запропонованими технологіями та обладнанням (наприклад: Extream ECE, Avaya Certified Expert, Cisco CCIE, Juniper JNCIE, HP Master ASE або інші) та двох спеціалістів рівня «професіонал» (необхідно надати копії відповідних сертифікатів в додатку до оферти). Але у п.п. 12 п. 2.12. Додатку 2 Тендерної документації зазначено наступне: В зв’язку з відсутністю необхідних спеціалістів, роботи мають виконуватись представником виробника обладнання або спеціалістом постачальника авторизованого виробником для виконання таких робіт (надати сертифікат підтвердження). Дані положення призводять до неоднозначного розуміння вимог Тендерної документації. Якщо роботи мають виконуватись представником виробника обладнання, то вимога п. 2.1.9. є надмірною і перебільшеною. Крім того з роботами, які зазначені в Додатку 2 до Тендерної документації можуть впоратись спеціалісти з більш низьким рівнем кваліфікації, тобто вимога щодо кількісті та рівнів кваліфікації інженерних спеціалістів фактично є необґрунтованою та дискримінаційною. А це вказує лише на прагнення обмежити коло потенційних учасників та створити нерівноцінні умови для суб’єктів господарювання, а відповідно спричинити істотне здорожчання предмету закупівлі через відсутність конкуренції безпосередньо при проведенні процедури відкритих торгів, що порушує основні принципи здійснення закупівель відповідно до ч. 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Пунктом 3 статті 5 Закону встановлено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаємо виключити зі складу Додатку 2 Тендерної документації вимоги п. 2.1.9, що в свою чергу забезпечить розширення кола потенційних учасників та суттєво зменшить вартість закупівлі обладнання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Договір на поставку укладатиметься з постачальником, який повинен представити гарантійне обслуговування на все обладнання і технічну підтримку. У зв'язку з цим, постачальник зобов'язаний мати кваліфікований персонал, який зможе оперативно відреагувати на будь-яку проблему, що виникла протягом усього гарантійного періоду.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо виключення з Тендерної документації дискримінаційних вимог

Номер: df8a54cce1144b449a4fe19340a57d3a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-07-003008-b.b9
Назва: Щодо виключення з Тендерної документації дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що в Додатку 2 до Тендерної документації п. 2.1.7 міститься вимога: Постачальник повинен мати статус партнера виробника устаткування не нижче ніж Premier Partner або аналогічний (наприклад: HP Silver Partner/ Huawei Silver Partner/ Dell EMC Partner Platinum/ або інші). Учасник додатково повинен надати копію документа (договір про співпрацю або лист від виробника (або його представництва / філії)), в якому підтверджується офіційне партнерство представника з виробником (або з представництвом / філією виробника). Зазначена вимога значно звужує коло учасників торгів, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, чим порушує основні принципи здійснення закупівель відповідно до ч. 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», далі за текстом – «Закону», так як більшість інших суб’єктів господарювання, які мають статус, але він є нижче ніж Premier Partner або аналогічний (наприклад: HP Silver Partner/ Huawei Silver Partner/ Dell EMC Partner Platinum/ або інші), мають можливість поставити відповідне обладнання, що відповідає технічним та якісним характеристикам Тендерної документації, але не в змозі заявити пропозиції і відповідно позбавляються права на участь у торгах. До того ж наявність партнерського статусу, який є у вимогах, ніяким чином не впливає на якість та відповідність обладнання Технічним вимогам Тендерної документації, ніяким чином не гарантує якість та відповідність обладнання, його своєчасну та належну поставку відповідно до умов, а лише штучно звужує коло учасників відкритих торгів. З огляду на зазначене, дане положення Тендерної документації призводить до обмеження кола потенційних учасників, створює нерівноцінні умови для суб’єктів господарювання та може спричинити істотне здорожчання предмету закупівлі через відсутність конкуренції безпосередньо при проведенні процедури відкритих торгів. Пунктом 3 статті 5 Закону встановлено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаємо виключити зі складу Додатку 2 Тендерної документації вимоги п. 2.1.7., що в свою чергу забезпечить розширення кола потенційних учасників та суттєво зменшить вартість закупівлі обладнання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Наявність певного партнерського статусу передбачає, що компанія має у своєму складі достатню кількість сертифікованих спеціалістів, які можуть розробити архітектуру, впровадити проект та проводити експлуатаційні роботи. Етап поставки є першим, але не останнім етапом цього проекту. Таким чином, на етапі формування специфікації рішення необхідно розробити певну архітектуру, компоненти якої будуть сумісні між собою, сформувати правильну специфікацію. Якщо підходити до поставки, як до поставки окремих компонентів, то існує ризик, що усі компоненти будуть присутні, але рішення у цілому не буде працювати так, як необхідно.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо виключення з Тендерної документації дискримінаційних вимог

Номер: 9ea2a1b8c580479d83a9b1907c807ced
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-07-003008-b.a8
Назва: Щодо виключення з Тендерної документації дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що в Додатку 2 до Тендерної документації п. 2.1.5., 2.1.6 міститься вимога: Гарантійний лист від виробника або його представництва / філії (якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України) або від офіційного представника виробника (дистриб’ютора) щодо авторизації учасника, а також, що товар, який пропонує (реалізує) учасник є оригінальним та офіційно завезений на територію України. Гарантійний лист повинен включати ідентифікатор закупівлі (номер оголошення), що оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі та назву замовника відповідно до оголошення. Зазначена вимога значно звужує коло учасників торгів, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, чим порушує основні принципи здійснення закупівель відповідно до ч. 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», далі за текстом – «Закону». Крім того, виробник обладнання або їх представники мають можливість на власний розсуд надавати певним учасникам зазначені листи авторизації, іншим же учасникам відмовляти в їх наданні, або, зволікаючи час, не надавати їх вчасно. До того ж гарантійний лист щодо авторизації учасника не гарантує своєчасну та належну поставку обладнання, тому що виконувати зобов’язання стосовно поставки буде безпосередньо учасник торгів, з яким буде підписано договір про закупівлю. З огляду на зазначене, дане положення Тендерної документації призводить до обмеження кола потенційних учасників, створює нерівноцінні умови для суб’єктів господарювання та може спричинити істотне здорожчання предмету закупівлі через відсутність конкуренції безпосередньо при проведенні процедури відкритих торгів. Пунктом 3 статті 5 Закону встановлено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Але вимога, зазначена в Тендерної документації, обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, порушує права та законні інтереси тих суб’єктів господарювання, які з незалежних від них обставин не можуть отримати відповідні гарантійні листи щодо авторизації, що в свою чергу призводить до порушення основних принципів, закладених в Законі стосовно недискримінації учасників торгів. Вимагаємо виключити зі складу Додатку 2 Тендерної документації вимоги п. 2.1.5., 2.1.6., що в свою чергу забезпечить розширення кола потенційних учасників та суттєво зменшить вартість закупівлі обладнання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Нам, як Замовнику дуже важливо бути впевненими, що обладнання, яке буде поставлятися в рамках реалізації проекту, буде новим, виготовленим на офіційному заводі виробника, що поставка буде виконуватись через офіційні канали, обладнання буде належним чином розмитнене, в тому числі, що будуть сплачені всі відповідні податки та збори, а також що на обладнання буде надаватися офіційна технічна підтримка від виробника обладнання. Такі гарантії можуть бути підтверджені лише виробником, або його офіційним представником/дилером тощо.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: f924eed4b4ca4c21962a1de6671196f8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-07-003008-b.a7
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
В п. 2.2. Додатку 2 до Тендерної документації встановлені вимоги до вузлів кластеру віртуалізації , сервер Cisco UCS HX240c M5 - 10 шт. У відповідності з п.п. 11 п. 2.2. Додатку 2 до Тендерної документації форм-фактор серверу передбачає, що сервер має бути СТІЙКОВИМ призначеним для монтування у стандартні серверні шафи 19”. Форм-фактор серверу який ми плануємо запропонувати реалізовано в інший спосіб, НЕ СТІЙКОВИЙ. Керуючись ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо усунути дискримінаційні вимоги з умов тендерної документації, а саме викласти вимогу до форм-фактору сервера в наступній редакції: - "Дозволяє змонтувати сервер у стандартні серверні шафи 19"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Оскільки всі виробники серверного обладнання пропонують рішення на базі стійкових серверів для монтування у стандартні серверні шафи 19”, ми не вбачаємо ознак дискримінації та порушення ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога: щодо надання роз’яснень

Номер: 4ad9b810a53a44a48d7fa0be64db7961
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-07-003008-b.a6
Назва: Вимога: щодо надання роз’яснень
Вимога:
В п. 2.2. Додатку 2 до Тендерної документації встановлені вимоги до вузлів кластеру віртуалізації , сервер Cisco UCS HX240c M5 - 10 шт. У відповідності з п.п. 7 п. 2.2. Додатку 2 до Тендерної документації ПЗ для організації ПВСЗД кластеру віртуалізації має, зокрема, забезпечувати: - наявність інтеграції збору статистики продуктивності між прикладними застосуваннями та СХД та гіпервізором. - підтримку інтеграції інтерфейсу керування зі статистикою роботи прикладних задач. Керуючись ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо роз’яснити про яке саме прикладне ПЗ йде мова (навести перелік такого ПЗ).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Програмне забезпечення HyperFlex Connect забезпечує зазначений функціонал, та є безоплатним компонентом рішення. У випадку альтернативної пропозиції всі учасники мають право надати альтернативне програмне забезпечення, що виконує подібний функціонал.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: 165a20b5708a45d39fe904e5283c3aa1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-07-003008-b.a5
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
В п. 2.6. Додатку 2 до Тендерної документації встановлені вимоги до мережевих комутаторів системи зберігання даних з файловим доступом, Cisco UCS Fabric Interconnect 6332 - 4 шт. Технологія Fabric Interconnect є виключним авторським правом компанії Cisco. При цьому, у інших виробників, з класичною архітектурою системи зберігання даних, підключається в SAN мережу, без необхідності використання Fabric Interconnect. Таким чином, запропонувати аналогічне рішення для технології Fabric Interconnect, не видається за можливе так-як еквівалент вказаного рішення не існує. Такі дії зі сторони Замовника усувають можливість подання рішення відмінного від Fabric Interconnect виробництва компаній Cisco. В порушення вимог статті 3-ї ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник в умовах тендерної документації встановив дискримінаційні вимоги до учасників які пропонують продукцію виробництва відмінної від компанії Cisco і не передбачають можливості надання еквіваленту. Керуючись ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо усунути дискримінаційні вимоги з умов тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У розділі «Запитання до процедури» було поставлено питання «Уточнення щодо альтернативи»: Дата подання: 28 серпня 2019 08:38 Дата відповіді: 30 серпня 2019 12:23 На питання була надана відповідь про те, що Замовник готовий розглядати аналогічні по пропускній здатності та кількості портів, окремо комутатори Ethernet, та окремо комутатори Fiber Channel. У документації наявне положення щодо надання аналогів, що реалізують необхідний функціонал. Таким чином, відсутні ознаки дискримінації та порушення ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено