• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Меблі для дому за кодом CPV ДК 021:2015 – 39140000-5 (Кухонні меблі для їдальні школи). Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету.

Торги відмінено

1 836 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 360.00 UAH
Період оскарження: 07.08.2019 16:44 - 19.08.2019 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скарга

Номер: 54afe6a568924f3aa24725bf533cab94
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-07-000610-a.b2
Назва: Скарга
Скарга:
СКАРГА відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата прийняття рішення по скарзі: 13.09.2019 01:00
Автор: ФОП Єрмолаєв Є.Г., Єрмолаєв Євген Геннадійович +380965580723 ermo8@ukr.net
Вимога
Є відповідь

щодо невідповідності тендерної документації

Номер: 76c75bc279de4a46ad35dbc88a077441
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-07-000610-a.b1
Назва: щодо невідповідності тендерної документації
Вимога:
Доброго дня! До переліку товарів, які Ви хочете придбати входить 104 позиції, серед яких є: меблі, кухонне приладдя, кухонні меблі та обладнання, електричні прилади, холодильне обладнання. Звертаємо Вашу увагу на те, що запропонованому коду ДК 021:2015 – 39140000-5 Меблі для дому не відповідають більшість позицій, вказані в Додатку 4 до Тендерної документації. Зокрема ваги підлогові відповідають коду ДК 021:2015 – 38310000-1 Високоточні терези, морозильні та холодильні шафи відповідають коду ДК 021:2015 – 39710000-2 Електричні побутові прилади, марміт тепловий відповідає коду ДК 021:2015 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої тощо. І це далеко не весь перелік кодів, які повинні відповідати товарам, вказаних в Технічних вимогах. Таким чином, Тендерна документація складена з порушенням норм чинного законодавства України, а технічні вимоги, які вказані в Додатку 4 до Тендерної документації, зазначені не коректно. Навряд чи знайдеться постачальник, який зможе надати весь товар згідно такого технічного завдання. Розділяючи закупівлю по різним кодам ДК Ви збільшуєте шанси на участь більшої кількості постачальників, тим самим збільшуєте конкуренцію, в результаті чого можете досягнути більшої економії в процесі торгів. В протилежному випадку Ваша закупівля не відбудеться по причині відсутності постачальників. У зв’язку з цим вимагаємо скасувати закупівлю та належним чином оформити окремі Тендерні документації, відповідно до чинного законодавства України, зокрема п.18.ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 з правильно вказаними кодами предметів закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Керуючись ч.7 статті 2 Закону України "Про публічні зкупівлі" забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів. п.8 частиною 2 ст.22 Закону визначено що тендерна документація повинна містити: опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовником визначено, що ділити предмет закупівлі немає необхідності тому, закупівля проводиться в цілому
Статус вимоги: Відхилено