• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК021-2015(CPV) - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Придбання лінгафонного кабінету)

Джерело фінансування: 50% - кошти державного бюджету; 50% - кошти місцевого бюджету

Торги не відбулися

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 07.08.2019 15:13 - 18.08.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Прошу переглянути рішення про дискваліфікацію.

Номер: 0734f40f6f2e49579cb151326e87c496
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-07-000475-a.b3
Назва: Прошу переглянути рішення про дискваліфікацію.
Вимога:
Шановний замовник, уважно вивчив протокол засідання тендерного комітету №14 та зазначені підстави дискваліфікації. Прошу звернути увагу на прикладений до тендерної пропозиції "Гарантійний лист із зазначенням строку гарантійного обслуговування" в якому, серед іншого, зазначено "Учасник гарантує що гарантійний строк на Товар становить не менше гарантійного строку, визначеного виробником на Товар", а також прикладений лист з вказанням строків гарантії на товар "Навушники" 3 роки, що повністю відповідає тендерній документації. Прошу переглянути рішення про дискваліфікацію та визнати ФОП Бондаренко М.П. переможцем. Гарантую встановлення, налаштування та передачу замовнику повністю робочого лінгафонного кабінету протягом одного тижня з моменту підписання договору. З повагою Микола Бондаренко
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дослідивши зміст звернення, поданого учасником, тендерний комітет шляхом обговорення дійшов наступного: Стосовно безпідставної дискваліфікації і дискримінації учасникiв закупівлі. Замовник, керуючись пунктами 1 - 4 частини першої статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», має (тобо зобовязаний) відхилити тендерну пропозицію учасника. Замовник, на виконання закону, розглянувши документи учасників закупівлі, відхилив тендерні пропозиції відповідно до п. 1 та п. 4 частини 1 статті 30 Закону. Тобто дискваліфікація не є безпідставною. У складі тендерної пропозиції, поданої ФОП Бондаренко М.П., всупереч вимогам Додатку 2 тендерної документації не надано листа із зазначенням строку гарантійного обслуговування гарнітури (навушники та мікрофон). З огляду на вищевикладені обставини, головуючий на засіданні тендерного комітету запропонував відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Бондаренка М.П. згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» з підстав того, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Замовник протиправно дискваліфікував учасника

Номер: 0f1b665c07d54112b82405fcaad0b9f9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-07-000475-a.b2
Назва: Замовник протиправно дискваліфікував учасника
Вимога:
Шановний Замовник! Своїми діями ви порушуєте основні принципи Державних закупівель та ЗАКОН УКРАЇНИ "Про Публічні закупівлі". Замовник протиправно дискваліфікував учасника торгів «ФОП Волков Микола Васильович», відхилив тендерну пропозицію нашого підприємства, яке запропонувало найнижчу ціну за результатами аукціону, Вказане унеможливлює укладення нашим підприємством договору про закупівлю, чим, безперечно, порушуються наші права та охоронювані законом інтереси. Обґрунтування незаконності рішень Замовника та фактичні обставини, що це підтверджують: 1) На контактні телефони вказані на майданчику, ви не відповідаєте; 2) Протоколи тендерного комітету, в фоматі doc., та не підписані особами , що входять до складу комітету, тобто ваші протоколи не дійсні. 3) Безпідставна дискваліфікація і дискримінація учасникiв закупкі.Тобто, ви не маючи на те жодних пiдстав ,вдруге дискваліфікуете учасника, який виконав всі технічні вимоги закупівлі відповідно до закону України,та який запропонував найменшу ціну, нагадуємо про Постанову КМУ Про ефективне використання державних коштів від 11 жовтня 2016 р. № 710. 4) Підозра на корупційні схеми Замовника. Вказане рішення викликає, щонайменше, подив та нерозуміння з приводу того, що ж таке вирішив Замовник. Так, «правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади» установлює Закон України «Про публічні закупівлі» (преамбула). Цим же законом регламентовані дії Замовника при організації та проведенні публічних закупівель, у т.ч. і даної закупівлі. Нашому підприємству не зрозумілі ні правові підстави для прийняття Замовником рішення «про дискваліфікацiю учасника», ні його правові наслідки. У Законі України «Про публічні закупівлі» немає жодного слова про можливість для Замовника приймати подібне рішення. Натомість, ст. 30 Закону передбачає можливість відхилення тендерної пропозиції учасника у вичерпному переліку випадків. Частиною першою статті 30 Закону визначений вичерпний перелік підстав для відхилення Замовником тендерної пропозиції. Відповідно до частини першої статті 30 Закону «Замовник відхиляє тендерну пропозицію вразі якщо: 1) учасник: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Тим не менш, 30 серпня, на сторінці закупівлі в електронній системі статус пропозиції нашого підприємства було змінено на «відхилено», а в якості підтверджуючого документу Замовником було додано непiдписаний протокол в фоматі doc., про «дискваліфікацiю учасника». Законом України «Про публічні закупівлі» у розділі ІІ «Державне регулювання та контрольу сфері закупівель» встановлено перелік державних органів, які мають ти чи інші повноваження з приводу регулювання, контролю чи моніторингу закупівель. Це, зокрема, Рахункова палата України, Антимонопольний комітет України, Державна аудиторська служба України, Міністерство економічного розвитку і торгівлі та Державна казначейська служба України. У разі ненадання Замовником, аргументують відповіді на цю та попередню вимогу, ми з посиланням на нормативну законодавчу базу,зазначене порушення є підставою для звернення до АМКУ з відповідною скаргою про порушення нашого права на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дослідивши зміст звернення, поданого учасником, тендерний комітет шляхом обговорення дійшов наступного: Стосовно безпідставної дискваліфікації і дискримінації учасникiв закупівлі. Замовник, керуючись пунктами 1 - 4 частини першої статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», має (тобо зобовязаний) відхилити тендерну пропозицію учасника. Замовник, на виконання закону, розглянувши документи учасників закупівлі, відхилив тендерні пропозиції відповідно до п. 1 та п. 4 частини 1 статті 30 Закону. Тобто дискваліфікація не є безпідставною. Разом з тим відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону, подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. При цьому, згідно з листом Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Згідно з ч. 1 ст. 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також, відповідно до листа Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», таким чином, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження. Отже, згідно з листом Мінекономрозвиту від 01.07.2016 № 3302-06/19552-07 «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель», зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Мінекономрозвитку своїм листом від 30.12.2016 № 3302-06/42560-06 «Щодо укладення, виконання, зміни та розірвання договору про закупівлю» роз’яснило, що у разі якщо фізична або юридична особа, яка має намір подати тендерну пропозицію, не погоджується з вимогами тендерної документації або має пропозиції стосовно внесення змін до тендерної документації, у тому числі до проекту договору про закупівлю, така особа може звернутись до замовника щодо внесення змін до тендерної документації, або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження, або звернутись до суду, ураховуючи статтю 124 Конституції України. При цьому, оскільки тендерна пропозиція подається відповідно до вимог тендерної документації, статтею 30 Закону встановлено обов'язок замовника відхилити тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, учасник ФОП Волков Микола Васильович, не скористався своїм правом, визначеним ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», а Замовник виконав свій обов’язок, визначений статтею 30 Закону. Головуюча на засіданні запропонувала поставити на голосування факт, що учасник ФОП Волков Микола Васильович, не скористався своїм правом, визначеним ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», а Замовник виконав свій обов’язок, визначений статтею 30 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження дій Замовника

Номер: 65b1f9b3ba554b94bda3a294c18343e8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-07-000475-a.a1
Назва: Оскарження дій Замовника
Вимога:
Шановний Замовник! У тендерній документації, зазначено наступне: 5.1.1.На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник у складі тендерної пропозиції надає позитивний відгук* щодо постачання аналогічного товару, а також копію договору, що підтверджує постачання такого товару за вищевказаним відгуком. (Фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці). Аналогічним вважається товар за кодом Державного класифікатора 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина). Тобто видаткова накладна не вимогалася взагалі. Фактичне виконання договору та постачання такого товару підтверджує відгук. Також з цією інформацією ви можете ознайомитись за ідентифікатори закупівлі UA-2017-04-11-000432-b-b1.Дана інфрмації є у вільному доступі. В якій вказані і номер і дати підписання договору. Стосовно наступної вимоги- Позитивний відгук має бути складений на фірмовому бланку замовника, завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника, відгук повинен бути датований (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів) -це дискримінаційна вимога. Якi обгрунтування данної вимоги? Відносно виписки, виписка – це результат реєстраційної дії, але не будь-якої, а тільки коли відбувається зміна відомостей, які перебувають на обліку в державних органах (зокрема, фіскальна служба, орган статистики або пенсійний фонд). В iншому випадку додається витяг,в складі нашої пропозиції, прикріплений файл "Витяг 2019.pdf" -виданий 22.08.2019г. Оскільки в протоколі про нашу дискваліфікацію, ви не вказали об'єктивних причин, ваше рішення неправомірно та може містити ознаки порушення п.1, п. 7 ч.1 ст.17 Закону України. , а наша дискваліфікація є необґрунтована. Ми скориставшись своїм правом на оскарження дій Замовника, вимагаємо переглянути ваше рiшення та затвердити нас в якості переможця в даній закупівлі, так як ми виконали технiчне завдання та усі вимоги Замовника, також наша ціна є найнижчою. Відсутність надання таких роз’яснень з посиланням на законодавчо-нормативну базу або ігнорування нашої Вимоги взагалі, залишає за нами право вважати такі дії з боку Замовника, як грубе порушення принципів здійснення прозорої процедури закупівлі та прояв упередженості в його діях під час визначення переможця за результатами електронного аукціону. Відповідно до вище зложеного, просимо вас при розгляді нашої пропозиції користуватися принципами та нормами Закону, та приймати рішення керуючись Законом. Нагадуємо що основним критерієм оцінки тендерної пропозиції учасника є ціна. Рішення приймати на основі відповідності запропонованого Учасником товару технічним вимогам Замовника та найнижчої ціни що запропонував учасник. Також звертаємо вашу увагу прийняття рішень на безпідставнiй основі, часто використовується при змові представників Учасника та Замовника торгів, що заборонено Законом, та несе кримінальну відповідальність. Відповідно до ст. 164 Закону, оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб. При наявності пояснення Замовник зобов’язаний приймати пропозицію Учасника до розгляду.Вимога переглянути ваше рішення і повернути нас на кваліфікацію та ствердити в якості переможців по цій закупівлі, згідно найменшої ціни, відповідності технічних та якiсних вимог цієї закупівлі та виконання усіх пунктiв Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Дослідивши зміст звернення, поданого учасником, тендерний комітет шляхом обговорення дійшов наступного: Відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону, подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. При цьому, згідно з листом Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з ч. 1 ст. 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також, відповідно до листа Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації», таким чином, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження. Отже, згідно з листом Мінекономрозвиту від 01.07.2016 № 3302-06/19552-07 «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель», зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Мінекономрозвитку своїм листом від 30.12.2016 № 3302-06/42560-06 «Щодо укладення, виконання, зміни та розірвання договору про закупівлю» роз’яснило, що у разі якщо фізична або юридична особа, яка має намір подати тендерну пропозицію, не погоджується з вимогами тендерної документації або має пропозиції стосовно внесення змін до тендерної документації, у тому числі до проекту договору про закупівлю, така особа може звернутись до замовника щодо внесення змін до тендерної документації, або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження, або звернутись до суду, ураховуючи статтю 124 Конституції України. При цьому, оскільки тендерна пропозиція подається відповідно до вимог тендерної документації, статтею 30 Закону встановлено обов'язок замовника відхилити тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, учасник ФОП Волков Микола Васильович, не скористався своїм правом, визначеним ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», а Замовник виконав свій обов’язок, визначений статтею 30 Закону. Головуюча на засіданні запропонувала поставити на голосування факт, що учасник ФОП Волков Микола Васильович, не скористався своїм правом, визначеним ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», а Замовник виконав свій обов’язок, визначений статтею 30 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено