• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

витратні та комплектуючі матеріали для перитонеального діалізу

Завершена

1 521 845.85 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 330.62 UAH
Період оскарження: 24.10.2016 12:24 - 13.11.2016 00:00
Вимога
Вирішена

про внесення змін та надання роз`яснень

Номер: 2b600c6e17704a188296fc86b39212d3
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-24-000422-b.c2
Назва: про внесення змін та надання роз`яснень
Вимога:
1) п. 4.4 р. «Загальні положення» та п.1.1. Додатку №4 строк поставки зазначено «листопад-грудень 2016 року», проте оголошенням про проведення торгів зазначено строк поставки по кожному з лотів «01.12.2016-15.12.2016» Вимога: змінити вищевикладені умови ТД шляхом приведення до відповідності кожного з пунктів. 2) п. 5 р. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено кваліфікаційні критерії, які не відповідають ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ. Вимога: змінити вищевикладені умови ТД шляхом приведення до відповідності. 3) п. 5 р. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» має містити вимоги, установлені ст. 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності. Проте ТД містить вимогу надання учасником: інформації у довільній формі, документального підтвердження, довідок. Вимога: змінити вищевикладені умови ТД шляхом приведення до відповідності. 4) п.1 р. «Оцінка тендерних пропозицій» ТД містить вимогу «*ціна повинна бути зазначена із врахуванням податку на додану вартість (ПДВ)», п.3.1. Додатку №4 до ТД передбачає «Ціна цього Договору становить ____ грн з ПДВ» - що порушує принципи недискримінації та обмежує коло учасників, які не є платниками ПДВ (ч. 1. ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ – учасники усіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь на рівних умовах) Вимога: змінити вищевикладені умови ТД шляхом приведення до відповідності. 5) У п.4 р. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД Замовник має зазначити істотні умови договору відповідно до вимог ст. 36 та ст. 37 Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ. Проте інформація, зазначена в цьому пункті ТД, сформована без врахування цих вимог. Вимога: змінити вищевикладені умови ТД шляхом приведення до відповідності. 6) р. «Медико-технічні характеристики витратних матеріалів для перитоніального діалізу» ТД містить вимогу «розчин для перитоніального діалізу з вмістом глюкози у мішках подвійних повинен мати розфасовку по 2,0л розчину та обов’язково бути сумісними з витратними матеріалами». Вимога: дати пояснення – з якими саме витратними матеріалами повинен бути сумісний розчин? яким чином це підтвердити? 7) р. «Медико-технічні характеристики витратних матеріалів для перитоніального діалізу» ТД містить вимогу щодо надання копії відгуків користувачів продукції, яку пропонує учасник. Вимога: дати пояснення – під «користувачами продукції» Замовник розуміє медичні установи та лікарняні заклади чи пацієнтів? 8) р.1 «Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до установчих документів» Додатку №3 до ТД сформовано та включено в ТД на підставі п.2 ч.2 ст.17 Закону «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 №1197-VII. Проте Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ не містить таких вимог. Тому вимога Замовником вищезазначених документів – є безпідставною. Вимога: змінити вищевикладені умови ТД шляхом виключення. 9) р.2 «Наявність відповідного дозволу або ліцензії» Додатку №3 до ТД передбачає вимогу «надання відповідного дозволу або ліцензії на право займатися відповідною діяльністю, якщо даний вид діяльності підлягає ліцензуванню». Проте відповідно до ч.2 ст. 36 «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ учасник-переможець під час укладання договору повинен надати дозвіл або ліцензію Вимога: змінити вищевикладені умови ТД шляхом приведення до відповідності. 10) п.3.1 «Документальне підтвердження обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку №3 до ТД є такою, що не відповідає ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ та порушує один із принципів здійснення закупівель, визначений ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ, а саме — недискримінація учасників. Так, відповідно до ст. 16 «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ Замовник вимагає документального підтвердження тільки виконання аналогічного договору, а по іншим кваліфікаційним критеріям зазначається тільки наявність. Крім того, учасники процедури закупівлі у складі своїх пропозицій мають обов’язково зазначити, власне обладнання (матеріально-технічна база) чи орендоване. Виходить, що зазначену вимогу зможуть виконати лише ті учасники, які мають, зокрема, власний чи орендований транспорт. А це обмежує право участі у процедурі закупівлі інших суб’єктів господарювання, які планують постачати товар із залученням організацій, що здійснюють перевезення вантажів, зокрема на підставі укладеного договору на перевезення із транспортною організацією. Вимога: змінити вищевикладені умови ТД шляхом приведення до відповідності. 11) п.3.2 «Інформаційна довідка про наявність у учасника торгів працівників відповідної кваліфікації та досвіду їх роботи» Додатку №3 до ТД передбачає надання учасниками процедури закупівлі у складі своїх пропозицій інформації про працівників, яка кваліфікуються як персональні данні відповідно до ст.2 Закону «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VI, які відповідно до ст.5 Закону «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VI віднесені до конфіденційної інформації про особу. Тобто запитування інформації в такій формі про працівників є грубим порушенням Закону «Про захист персональних даних». Вимога: змінити вищевикладені умови ТД шляхом приведення до відповідності. 12) п.3.7 Додатку №3 до ТД передбачає надання переможцем торгів витягу з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено справу про банкрутство Міністерства юстиції України або інформаційну довідку з Єдиного реєстру підприємств структурних підрозділів Головних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в областях, містах. Даний пункт викладено Замовником всупереч ч. 3 ст. 17 «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ, а саме: Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Так, відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку від 15.01.2016 №3302-06/906 відомості з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, можна вільно отримати за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch Вимога: змінити вищевикладені умови ТД шляхом приведення до відповідності. 13) п.3.9 Додатку №3 до ТД передбачає надання копії витягу з реєстру оптово-відпускних цін на лікарські препарати та вироби медичного призначення та заповнення таблиці, за формою запропонованою Замовником. При цьому, інформація з реєстру оптово-відпускних цін – є у відкритому доступі - тому вимога Замовником вищезазначених документів – є безпідставною. Крім цього, відповідно до ч.4 ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 – документи, що не передбачені законодавством не подаються у складі пропозиції. Вимога: змінити вищевикладені умови ТД шляхом виключення. 14) п. б Приміток Додатку №3 до ТД вбачає право Замовника додатково від будь-якого Учасника процедури закупівлі повторне підтвердження відповідності його кваліфікаційним вимогам, Дана вимога йде супереч ч.4 ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 – документи, що не передбачені законодавством не подаються у складі пропозиції. Вимога: змінити вищевикладені умови ТД шляхом виключення. 15) п. 1.2 Додатку №4 до ТД передбачає надання копії протоколів щодо реєстрації оптово-відпускних цін при постачанні продукції. При цьому, юридичні підстави ведення та використання реєстру оптово-відпускних цін регулюються постановою КМУ від 02.07.2014 № 240 "Про референтне ціноутворення на лікарські засоби та вироби медичного призначення, що закуповуються за кошти державного та місцевих бюджетів" та наказом МОЗ України від 18.08.2014 № 574 "Про затвердження Положення про реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, порядок внесення до нього змін та форм декларації зміни оптово-відпускної ціни на лікарський засіб та виріб медичного призначення", жоден пункт з яких не передбачає складання протоколу протоколів реєстрації оптово-відпускних цін. Крім цього, відповідно до ч.4 ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 – документи, що не передбачені законодавством не подаються у складі пропозиції. Вимога: змінити вищевикладені умови ТД шляхом виключення. 16) п. 2.1 Додатку №4 до ТД передбачає вимогу підтвердження якості продукції якісним посвідченням. Вимога: дати пояснення – яким державним органом чи приватною структурою має бути виданий цей документ? чи має він термін дії?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В тендерну документацію на закупівлю витратних та комплектуючих матеріалів для перитонеального далізу будуть внесені наступні зміни: -строк поставки – грудень 2016 року; - ціна на товар повинна бути зазначена із врахуванням податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ; - ціни не повинні змінюватися до кінця дії договору крім випадків зазначених в чинному законодавстві; - розчин для перитонеального діалізу з вмістом глюкози у мішках подвійних повинен мати розфасовку по 2,0 л розчину та обов’язково бути сумісними з витратними матеріалами виробників ковпачків та перехідних трубок, що підтверджується інструкцією для медичного застосування цих витратних матеріалів; - виключити з медико-технічних характеристик вимогу надання відгуків користувачів продукції; - виключити надання копії Статуту Учасника торгів; - переможцям торгів у разі якщо вид діяльності підлягає ліцензуванню необхідно надавати копію ліцензії або дозволу на право займатися відповідною діяльністю; - інформаційну довідку про наявність у учасника торгів працівників відповідної кваліфікації та досвіду їх роботи на вимогу ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» необхідно надати згідно таблиці 2: № Посада Прізвище. Освіта, кваліфікація, досвід, тощо -виключити з додатку 2 тендерної документації надання переможцем торгів оригінал або завірена печаткою Учасника копію витягу з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство Міністерства юстиції України або інформаційну довідку з Єдиного реєстру підприємств структурних підрозділів Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республиці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах) того, чи не визнано учасника торгів банкрутом або чи відносно нього чи не відкрита ліквідаційна процедура; - переможцям торгів при постачанні товару необхідно надавати діючі висновки про якість та реєстраційні посвідчення на товар.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

про приведення до відповідності тендерної документації

Номер: 0c878761e6f04dd7a76d1cb302b741d5
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-24-000422-b.c1
Назва: про приведення до відповідності тендерної документації
Вимога:
про приведення до відповідності тендерної документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Текст оголошення приведено у відповідність до тексту тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено