• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дезінфекційні засоби (Саніліт, Полідез, Манорм)

Торги відмінено

27 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 135.00 UAH
Період оскарження: 07.08.2019 12:33 - 08.08.2019 17:00
Вимога
Без відповіді

До вимоги

Номер: 88364ec4580b4bf3ba7b2827715feda9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-07-001247-b.a3
Назва: До вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Нагадуємо, що згідно Постанов КМУ №908 та 178 затверджений порядок регистрації-перерегистрації дезіфікуючих засобів. Згідно вищезазначених постанов дезінфікуючі засоби повинні бути зареєстровані шляхом отримання свідоцтва про Державну реєстрацію дезінфікуючого засобу (старий порядок) або внесення до реєстру МОЗ дезінфікуючих засобів(новий порядок), який знаходиться на сайті МОЗ України і вільний до перегляду. Запропонований ФОП Захуцький М.М. засіб "Манорм", НЕ зареєстрований як дезінфекційний засіб згідно вказаних вище Постанов ( не має свідоцтва про Дежавну реєстрацію дезіфікуючого засобу, не внесений до реєстру дезінфікуючих засобів МОЗ). Враховуючи вищевикладене, засіб "Манорм" не може бути закуплений за Державні кошти. Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ФОП Захуцький М.М.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Вимога!

Номер: 36c828371ea2465dac51e8b17149e0be
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-07-001247-b.a2
Назва: Вимога!
Вимога:
Шановний Замовнику! Яким чином Ви акцептуєте пропозицію ФОП Захуцький, в якій зазначено дезінфікуючий засіб "Манорм", на який закінчився термін дії свідоцтва про Державну реєстрацію дезінфікуючого засобу? Тобто "Манорм", на сьогоднішній день, не зареєстрований в Україні, як дезінфікуючий засіб. Закон України про захист населення від інфекційних хвороб (ст.34) забороняє використання дезінфікуючих засобів не зареєстрованих в установленому порядку!!! Якщо пропозиція ФОП Захуцький не буде дискваліфікована, ми звернемося до Аудиторської служби України, в Депаратмент охорони здоров"я та представникам Громадського контролю!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Залишено без розгляду

порушення закону

Номер: b948a9f153184f3b80ed51f84989bb6e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-07-001247-b.b1
Назва: порушення закону
Вимога:
упереджені дії замовника ,порушення закону
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Нами було розглянути вашу вимогу, щодо внесення змін до документації закупівлі. З даного приводу зазначаємо наступне: Відповідно до ч.1 ст 2. ЗУ «Про публічні закупівлі», цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. А, оскільки, вартість даної закупівлі не перевищує суму вказану в ч.1 ст.2 Закону, дія вказаного Закону не розповсюджується на дану закупівлю. Відповідно до ч.3 п.2 р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП "ПРОЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10, під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки). Відповідно до ч.3 п.2 р.2 Інструкції, Замовник розмістив в ЕСЗ всю необхідну інформацію передбачену Інструкцією. Всі Учасники що бажають взяти участь в даній закупівлі мають вільний доступ та можливість надати свої пропозиції для оцінки. У вказаній Інструкції не передбачено ні обов’язку Замовника вказувати «еквіваленти» ні права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками. Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару і жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури закупівель повинні надавати пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. Технічне завдання на продукцію було сформовано, виходячи з потреб Замовника. Саме з такими характеристиками засоби протестовані нашими фахівцями та обрані для закупівлі. Оскільки замовником є медична установа де питання дезінфекції є надзвичайно важливим, технічні характеристики описані саме таким чином, саме з таким вмістом діючої речовини та з таким спектром дії. Усі препарати які потрібні закладу зарекомендували себе як високоякісні, що неодноразово було підтверджено проведенням бакдосліджень, та не мають нарікань від персоналу. Ваші звинувачення в лобіюванні інтересів якихось компаній не мають підстав, тому що на ринку України існують засоби не одного виробника, які відповідають вимогам медико-технічного завдання документації. Ще раз нагадуємо, що згідно чинного законодавства України, замовник має право самостійно свідомо обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками, та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар. З огляду на викладене, вимоги, що висунуті в документації, не є завищеними та дискримінаційними а ваша незаконна та необґрунтована вимога не може бути задоволена. Окремо звертаємо Вашу увагу на необхідність в дотриманні професійної етичної поведінки при діловій переписці та не застосовувати тиск, зловживаючи правами учасника закупівель! Закон не зобов’язує нашу установу в обов’язковому порядку застосовувати «допорогову процедуру закупівлі», в даному випадку ЕСЗ застосовано, щоб знайти постачальника необхідного нам товару з найнижчою ціною. Щодо звернень до контролюючих та інших органів та організацій, ви маєте на це право. Підсумовуючи вищезазначене, змушені відмовити у задоволенні Вашої вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено