• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

дезінфікуючі засоби для забезпечення дезінфекції при генеральному прибиранні

процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2019 року

Завершена

1 049 130.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 300.00 UAH
Період оскарження: 07.08.2019 10:31 - 19.08.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога!

Номер: 210bbc1a582445af9631be6cdaf03d4d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-07-000521-b.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
Чергова корупційна закупівля! Аргументи відхилення економічно найвигіднішої пропозиції не витримують критики! Звертаємо увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури Державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення Державнихх торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані специфічні властивості засобів типу складу засобів, вказані речовини, які не повинні міститись в засобах (не агресивні),руйнування біоплівок, активність засобів щодо овоцист, які характерні тільки заявленим в документації торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу з унікальними характеристиками свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до АМКУ, Департаменту охорони здоров"я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та умов тендерної документації Замовника, Учасник має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, але Учасником було проігнороване надане йому Законом та тендерною документацією право, тобто Учасник повністю погодився з умовами тендерної документації та її вимогами щодо предмету закупівлі. Крім того, в Учасника була можливість звернутись зі скаргою щодо тендерної документації до Замовника та до органу оскарження із скаргою згідно статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час підготовки тендерної документації Замовником враховані всі вимоги,які передбачені статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо тендерної документації та її змісту, в тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі,а також зазначено в тендерній документації згідно Закону вираз «або еквівалент», тож тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Також інформуємо Учасника про те, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації, Замовник встановив вимогу щодо дезінфікуючих засобів, що у разі, якщо у даних медико-технічних вимогах йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що медико-технічні вимоги містять вираз (або еквівалент), а не щодо аналогічних дезінфекційних засобів, які ви пропонуєте, а тому жодним чином тендерна документація не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників. Оскільки жодним наказом МОЗ невстановлені вимоги, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, Замовник самостійно встановлює вимоги щодо дезінфікуючого засобу, виходячи з власних потреб. Щодо зазначення «конкретного» дезінфікуючого засобу з унікальними характеристиками, які ви зазначаєте у вимозі, повідомляємо наступне. Замовником у медико-технічних вимогах тендерної документації чітко прописані характеристики дезінфекційних засобів, а також прописано еквіваленти дезінфекційних засобів, які відповідають медико-технічним вимогам тендерної документації, щоб не звузити коло потенційних учасників та не допустити порушення принципів здійснення закупівель, в тому числі дискримінації учасників. Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівліжодним чином не порушують статті Закону України «Про захист економічної конкуренції», які наведені Учасником у вимозі. Щодо вимоги повернути пропозицію учасника до розгляду та провести неупереджену оцінку, інформуємо учасника про те, що тендерним комітетом від 02.09.2019р. (Протокол №202) було всебічно, об’єктивно, неупереджено та у відповідності до принципів здійснення закупівель проведено розгляд та оцінку тендерної пропозиції учасника, а тому підстав для повторного розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника немає. На підставі вищевикладеного, Вимогу (UA-2019-08-07-000521-b.a1) учасника відхилити, а рішення тендерного комітету від 02.09.2019р. (Протокол №202) залишити в силі без змін.
Статус вимоги: Не задоволено