• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

дезінфікуючі засоби для забезпечення швидкої дезінфекції поверхонь та рук медичного персоналу

процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2019 року

Завершена

1 144 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 800.00 UAH
Період оскарження: 07.08.2019 10:22 - 19.08.2019 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на порушення проведення процедури закупівлі Замовником

Номер: 94ec3ff0badd47688503d6b1c03d3f3d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-07-000468-b.b3
Назва: СКАРГА на порушення проведення процедури закупівлі Замовником
Скарга:
Неправомірні дії та рішення тендерного комітету за процедурою закупівлі UA-2019-08-07-000468-b. Надаємо скаргу та додатки до неї
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 04.10.2019 22:56
Автор: ТОВ "ІМЕД", Анна Накалюжна +380933930705 tovimed@gmail.com
Вимога
Є відповідь

упереджені дії замовника

Номер: 06550e9f1b1140bfb9f5cc94398ef63f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-07-000468-b.b2
Назва: упереджені дії замовника
Вимога:
порушення закону, неправомірне відхилення
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу UA-2019-08-07-000468-b.b2 Шановний Учасник! Оскільки більшість зазначених вами скарг стосуються медико-технічних вимог даної закупівлі, зазначаємо, що Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та умов тендерної документації, Учасник має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, але Учасником не було використане надане йому право, тобто Учасник повністю погодився з умовами тендерної документації та її вимогами щодо предмету закупівлі. Крім того, в Учасника була можливість звернутись зі скаргою щодо тендерної документації до Замовника та до органу оскарження із скаргою згідно статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», але відповідних звернень не було зареєстровано, відтак твердження про те, що в документації закупівлі сформовані дискримінаційні умови, не може бути предметом розгляду на даному етапі проведення закупівлі. Також зазначаємо, що оскільки, жодним наказом МОЗ невстановлені вимоги, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, Замовник самостійно встановлює вимоги щодо дезінфікуючого засобу, виходячи з власних потреб. В той же час, під час підготовки тендерної документації були враховані всі вимоги, які передбачені статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо тендерної документації та її змісту, в тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також зазначено в тендерній документації згідно Закону вираз «або еквівалент», тож тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, в тому числі було проведено дослідження ринку та виявлено, що на кожну зазначену позицію існують еквівалентні товари. Виходячи з вищеперерахованого, тендерна пропозиція ТОВ «ІМЕД» розглядалася на відповідність вимогам тендерної пропозиції та медико-технічним характеристикам товару. Саме невідповідність таким і стала підставою для відхилення, адже запропонований товар не є еквівалентом, зважаючи на інформацію зазначену у відхиленні. Наприклад, по позиції № 1 запропонований дезінфікуючий засіб «Синерджі преміум клінік» не відповідає основному критерію, оскільки маєзагальний вміст спиртів 64,1% (за умовами МТВ не менше 65%) і згідно Єдиного державного реєстру дезінфікуючих засобів на ринку присутні засоби, що мають аналогічний та вищий вміст спиртів. По позиції №5 засіб «Перісепт» оцінювалися у відповідності з наданими документами, а саме «Інструкція що застосування засобу дезінфікуючого «Перісепт» з метою дезінфекції, достерилізаційного очищення та стерилізації», в якому в п.4.3 стор. 22 чітко вказано і виділено «Робочі розчини можуть пошкоджувати ВМП, які виготовлені з порошкових матеріалів, уважно читайте інструкцію виробника інструментів та інших ВМП». Наш заклад має безліч ВМП, в т.ч. дуже дороговартісних, пошкодження яких потребує вартісного ремонту, тому нам необхідно мінімізувати ризики пошкодження обладнання та обрати засіб що має найменшу пошкоджувальну дію. Також засіб Перісепт містить ЧАС та не сумісний з поверхнево-активними речовинами та милами (у вимогах було зазначено вісутність ЧАС та сумісність з ПАР та милами), в інструкції відсутні режими знезараження (деінвазії) об’єктів контамінованих збудниками паразитарних хвороб (цистами і овоцистами найпростіших, яйцями і личинками гельмінтів) - це важливий пункт, тому що ми надаємо допомогу дитячому населенню, яке схильне до гельмінтозів та паразитарних хвороб. Звертаємо увагу, що з таким складом (перекис водню, гуанідіни та відсутність ЧАС) зареєстровано не тільки один засіб «Пероксін Плюс», як зазначено у вашому зверненні, а як мінімум наявний ще один аналогічний засіб з таким же складом (перкис водню, гуанідіни, відсутність ЧАС) - «СТЕН». Щодо вимог скасувати рішення тендерного комітету та обрати переможцем ТОВ «ІМЕД», інформуємо учасника про те, що тендерним комітетом від 02.09.2019р. (Протокол №202) було всебічно, об’єктивно, неупереджено та у відповідності до принципів здійснення закупівель проведено розгляд та оцінку тендерної пропозиції учасника, а тому підстав для повторного розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника немає.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога!

Номер: 8bc1db9df06f448880512052c2c49321
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-07-000468-b.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
Чергова корупційна закупівля! Звертаємо увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури Державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення Державнихх торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані специфічні властивості засобів типу руйнування біоплівок та активність засобів щодо цист та овоцист, які характерні тільки заявленим в документації торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу з унікальними характеристиками свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами доАМКУ, Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу UA-2019-08-07-000468-b.a1 Звертаємо увагу, що жодного порушення з нашого боку процедури Державних закупівель не було доведено та зафіксовано відповідними державними органами. Однією з ключових вимог до проведення Державних торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед учасників тендеру, - саме якої ми і дотримуємося при проведенні торгів та намагаємося обрати товари, що максимально відповідають потребам лікарні, зазначеним в медико-технічних вимогах (далі – МТВ) та найнижчій ціні. В документації закупівлі сформовані МТВ до закуповуємої продукції, які характерні більше ніж двом торговим маркам, що дає можливість надавати альтернативні пропозицій дезінфекційних засобівзареєстрованих в Україні. Вказані специфічні властивості засобів, до прикладу,рівень вмісту спирту в засобах для дезінфекції рук, здатність руйнування біоплівок, активність засобів щодо цист та овоцист, режими використання при швидкій дезінфекції та інше, є надзвичайно важливими в профілактиці інфекцій пов’язаних з наданням медичної допомоги та в той же час присутні у багатьох торгових марках дезінфікуючих засобів. Нами було проведено дослідження ринку перед формуванням медико-технічного завдання та виявлено, до прикладу, що аналогічний продукт до пункту №5 наших МТВ пропонуютьяк мінімум дві компанії – ТОВ«ДЕЗ-ТАЙМ» (UA-2019-07-19-000668-а)та ТОВ «Лаверна», інші позиції наших МТВ також мають достатньо аналогів на ринку України. Таким чином, викладені нами МТВ не суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, наші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі жодним чином не порушують Закон України «Про захист економічної конкуренції», оскільки ми розглянули всі пропозиції що були надані та відповідали характеристкам еквівалентних товарів, а саме: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки та режими використання. Саме за такими характеристиками було проведено оцінку пропозицій та відхилено пропозиції,що не відповідали МТВ. Щодо вимоги повернути пропозицію учасника до розгляду та провести неупереджену оцінку, інформуємо учасника про те, що тендерним комітетом від 02.09.2019р. (Протокол №202) було всебічно, об’єктивно, неупереджено та у відповідності до принципів здійснення закупівель проведено розгляд та оцінку тендерної пропозиції учасника, а тому підстав для повторного розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника немає.
Статус вимоги: Не задоволено