-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Канцелярські товари
Торги не відбулися
95 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 476.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 476.25 UAH
Період оскарження:
07.08.2019 08:54 - 12.08.2019 10:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо дотримання норм та принципів здійснення електронних закупівель та перегляду рішення про дискваліфікацію ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ".
Номер:
3ccde47a331b43748e7b3f2e63684172
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-07-000099-b.a1
Назва:
Вимога щодо дотримання норм та принципів здійснення електронних закупівель та перегляду рішення про дискваліфікацію ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ".
Вимога:
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
Код ЄДРПОУ: 41925714
Адреса: 03061, м.Київ, вул. Шепелєва Миколи, будинок 6
ecoprom_s@ukr.net +380968574193
До КП "Святошинське лісопаркове господарство"
Код ЄДРПОУ: 03359687
Адреса: 03115, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Святошинська будинок 24
Вимога
щодо перегляду питання про дискваліфікацію нас як учасника електронної закупівлі
UA-2019-08-07-000099-b
Відповідальною особою за допорогові закупівлі Б.Є.Жук одноособово прийнято рішення про дискваліфікацію нашої пропозиції, як такої, яка не відповідає умовам Закупівлі та опубліковано дане рішення в системі електронних закупівель 19 серпня 2019 року в 10 год. 14 хв.
Стверджуємо, що наша тендерна пропозиція повністю відповідає умовам закупівлі і вимогам замовника, до цього, правомірно визнана системою електронних закупівель як переможною.
Зауважую, що згідно ч.1 ст.2 ЗУ Про публічні закупівлі (далі – Закон) «Стаття 2. Сфера застосування Закону
1. Цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору…» - Замовник зобов»язаний дотримуватися принципів виписаних в ст. 3 Закону «Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.»
П.12 Наказу ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 р. Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель регламентує, що «У випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів з моменту оголошення через електронну форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі…»
Звертаю увагу, що при дискваліфікації нашої пропозиції - є ознаки порушення принципів здійснення електронних закупівель, а саме: принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та максимальної економії та ефективності, які є обов’язковими до виконання згідно абз. 3 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Також, зауважую, що в діях посадових осіб причетних до моєї дискваліфікації - є ознаки скоєння адміністративного проступку, кваліфікованого Кодексом України про адміністративні правопорушення: в «Стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі
Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.».
Також, звертаю увагу замовника даної закупівлі на судову практику в сфері порушень при здійсненні закупівель за державні кошти: https://24tv.ua/shlyahom_mahinatsiy_na_prozorro_chinovnitsya_zavdala_zbitkiv_na_700_000_griven_u_chomu_sut_shemi_n1193585
Керуючись викладеним,
ВИМАГАЮ:
1. Дотримуватися норм і принципів здійснення електронних закупівель та своїх вимог.
2. Переглянути Ваше рішення, щодо дискваліфікації мене як учасника закупівлі.
3. Прийняти мою цінову пропозицію як таку, яка відповідає вимогам закупівлі.
19 серпня 2019 року
Директор ТОВ «Екопром-сістем» Кісіль І.В.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.08.2019 11:01
Вирішення:
Доброго дня.
Повідомляємо вас, що при здійснені Допорогової закупівлі «Канцелярські товари» за ідентифікатором закупівлі UA-2019-08-07-000099-b, а також дискваліфікації вас як учасника, КП «Святошинське лісопаркове господарство» керувалося принципами здійснення електронних закупівель, які зазначені у абз. 3 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та максимальної економії та ефективності. У оголошені проведення допорогової закупівлі , а саме у розділі «Загальні технічні вимоги», однією до учасників ж надати визначений товар, а не його аналог. Ваша пропозиція відхилена у зв’язку з не відповідністю Товару умовам та технічним вимогам документації допорогової закупівлі.
В технічних умовах міститься умова надати наступний товар:
-Лоток горизонтальний, чорного кольору, пластмасовий, "Economiх";
-Папір MAESTRO Standard А4 80г/м2 500 арк.
Натомість Вами було запропоновано інший товар:
-Лоток горизонтальний пластиковий Арніка Jobmax Компакт чорний;
-Папір офісний Maestro STANDARD PLUS (A4, 161%, клас B, 80 гр / м2, 500 аркушів ).
У зв’язку з вище наведеним, ваша вимога є такою яка не підлягає задоволенню, у зв’язку з цим вона відхилена.
Статус вимоги:
Відхилено