-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Картка безконтактна
Джерело фінансування – місцевий бюджет.
Завершена
1 590 295.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 951.48 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 951.48 UAH
Період оскарження:
06.08.2019 15:52 - 18.08.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо відомостей викладених у протоколі засідання ТК, стосовно не відповідності вимогам ТД
Номер:
d1bf9e58f2744935a04e3c6d58ae3645
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-06-000541-a.a3
Назва:
Щодо відомостей викладених у протоколі засідання ТК, стосовно не відповідності вимогам ТД
Вимога:
Доброго дня! Згідно протоколу засідання № 27 від 30.08.2019 року, Головою тендерного комітета було вказано на не відповідність вимогам тендерної документації, пропозиції ТОВ "ИКТ ПЛАСТИК" за п'яти пунктами. Так згідно пункту 2 Протоколу зазначено що "2) Всупереч вимог п.п. 6.2.4. не надано у складі тендерної пропозиції (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі пермоги учасника у торгах, як це вимогалось замовником". Проте у завантаженій Учасником тендерній ропозиції, а саме восьмим файлом під назвою "Доручення" - надається визначенний у п.п. 6.2.4.документ, щодо уповноваження особи підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника в торгах.
Так само, згідно п.3 Протоколу зазначено що "3) Всупереч вимог п.п. 3.6.5. учасником не надано гарантійний лист про застосування заходів із захисту довкілля" Проте учасником завантажено зазначенний документ у складі тендерної пропозиції, а саме двадцятий файл, під назвою "Щодо захисту довкілля" міститься саме зазначенний як відсутній, Гарантийний лист щодо застосування заходів із збереження довкілля.
На підставі викладеного, керуючись п.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі", звертаємося з вимогою надати роз'яснення щодо причин недостовірного відображення у Протоколі засідання інформації, стосовно наявності завантажених Участником документів у складі тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.09.2019 14:17
Вирішення:
Щодо довідка щодо підпису документів: Тендерною документацією було передбачено надання довідки про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень. У складі вами надано документ «Доручення», однак він не містить інформації про наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів, чим не виконано вимоги встановленої Тендерною документацією.
Щодо гарантійного листа про застосування заходів із збереження довкілля замовником помилково включено дану підставу.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо персональних даних
Номер:
def154dbc67f4ec78b95955d328b6e06
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-06-000541-a.a2
Назва:
Вимога щодо персональних даних
Вимога:
Доброго дня.
Пунктом 3.1.1. Розділу ІІІ тендерної документації визначено, що у складі Тендерної пропозиції з документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції подається копія документу, що посвідчує особу, уповноважену на підписання договору.
Вважаємо таку вимогу надмірною та такою, що порушує права особи, володільця персональних даних, передбачених Законом України «Про захист персональних даних».
Частина 2 ст.14 Закону визначає, що «поширення персональних даних дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини». Участь у публічних закупівлях не підпадає під вищезазначені критерії, а тому поширення персональних даних за допомогою системи ПРОЗОРРО є незаконною.
Відповідно до ч. 2. ст.16 Закону: «Доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити». Після розкриття тендерних пропозицій всі документи, що були подані Учасником в складі тендерної пропозиції стають загальнодоступними і будь-хто може їх переглянути, скачати тощо. Виходячи з цього Замовником не забезпечується збереження персональних даних та їх захист від неправомірного використання та обробки.
На підставі вищевикладеного, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, видаливши умову щодо надання копії документу, що посвідчує особу підписанта Участинка юридичної особи на підписання договору та видалити умову вказання персональних даних підписанта (паспортні дані, ідентифікаційний код, адреса проживання) у листі-згоді на обробку персональних даних.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.08.2019 11:42
Вирішення:
Тендерним комітетом будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо витрат, пов'язаних з юридично-консультаційними послугами Замовника згідно п. 5.2.3 тендерної документації.
Номер:
df5e465f592849e6801ff57e75a59e99
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-06-000541-a.a1
Назва:
Щодо витрат, пов'язаних з юридично-консультаційними послугами Замовника згідно п. 5.2.3 тендерної документації.
Вимога:
Доброго дня. Закон "Про публічні закупівлі" не передбачає можливість встановлення у документації конкурсних торгів додаткових умов (якими є оплата переможцем витрат, пов'язаних з юридично-консультаційними послугами).
Таким чином, витрати, пов'язані з юридично-консультаційними послугами, не відносяться до предмету закупівлі, а отже положення щодо відшкодування зазначених витрат не можуть бути включені до документації конкурсних торгів.
Вважаємо дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови Документації) такими, що порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – максимальна економія та ефективність. Виходячи з вищенаведеного вимагаємо внести зміни до тендерної документації, виключивши п.5.2.3.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.08.2019 11:00
Вирішення:
Відповідно до вимог п.п. 5.2.3. пункту 2 розділу V тендерної документації на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати, на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону країни «Про публічні закупівлі»).
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації Замовника в п.п. 5.2.3. пункту 2 розділу V чітко зазначено, що послуги сплачуються протягом п’яти робочих днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником.
Також у тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Тобто Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено.
Разом з тим, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, пропозиція такого учасника не може бути відхилена (адже вже заключний договір за результатами торгів). Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно.
Крім того, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г.
Також, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в постанові Вінницького апеляційного адміністративного суду від "22" травня 2017 року по справі № 127/15574/16-а, яким постанову Вінницького міського суду Вінницької області від 31 січня 2017 року в частині визнання протиправними та незаконними вимоги щодо включення зобов’язань по оплаті послуг консультанта торгів учасниками закупівлі скасовано.
Згідно з ч.3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана стаття Закону називається «Недискримінація учасників», яка відповідно до неї забезпечується шляхом встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог Замовником не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові.
Статус вимоги:
Не задоволено