-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Антисептичні та дезінфекційні засоби
Завершена
139 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 697.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 697.50 UAH
Період оскарження:
06.08.2019 14:53 - 09.08.2019 16:00
Вимога
Вирішена
До написаного Хабарником
Номер:
54a2d188b9d94d54871372897951b7ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-06-001919-b.a2
Назва:
До написаного Хабарником
Вимога:
Хабарнику! Ми, як Учасник, не зобов"язані вказувати на порушення, які навмисно штучно зроблені для протягування у переможці "свого" постачальника. Враховуючи остервеніле бажання посадових осіб-корупціонерів роздерібанити бюджетні кошти, небажання проводити процедуру закупівлі згідно чинного Законодавства, ми направляємо листи до Державної аудиторської служби України, розпоряднику коштів, НАБУ та представникам Громадського контролю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.08.2019 12:30
Вирішення:
Замовником процедура закупівлі проведена у відповідності до всіх вимог законодавства. Оскільки зазначена вимога не містить змістовного і обгрунтованого наповнення по суті, немає підстав для задоводення її. Нецензурні безпідставні висловлювання у формі звинувачень у будь-яких неправомірних діях є протизаконними, оскільки вони не стосуються закупівельних фактів, вимога відхилена як недійсна.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога!
Номер:
ad2b7fbdbec144c39861c0c8157a4a0e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-06-001919-b.a1
Назва:
Вимога!
Вимога:
Чергова корупційна закупівля Замовника-корупціонера у "свого" постачальника. Різниця в сумах пропозицій - 69570,00 грн. Саме така сума буде надана постачальником керівництву цього Замовника в якості хабаря! Жалюгідні аргументи відхилення економічно найвигіднішої пропозиції. Звертаємо увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації, містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, вимога щодо відповідності Європейським стандартам EN (до чого вони в Україні? Чому не Африканським стандартам? ), вказані речовини, які не повинні міститись в засобі ( ЧАС, гуанідини, пропанол, ізопропанол - найкращі речовини, неагресивні. Знову ж, чому?), специфічні лише для засобів одного виробника режими використання і т.д. . Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника. Також ми окремо в листі до контролюючих органів зазначимо, що Учасник, пропозиція якого акцептована в процесі аукціону, не намагався конкурувати, за домовленістю з посадовими особами замовника, а сума його пропозиції впритул до очікуваної вартості!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.08.2019 17:23
Вирішення:
Тендерна пропозиція учасників розглядалася на відповідність вимогам тендерної пропозиції та технічним характеристикам товару. Саме невідповідність таким і стала підставою для відхилення, адже запропонований товар не є еквівалентом, зважаючи на інформацію, зазначену у відхиленні.
У разі, якщо в учасника є вимоги щодо внесення змін до тендерної документації, він має право звертатись з відповідним питанням в період уточнень через електронну систему закупівель, такі звернення ставляться на розгляд тендерного комітету і щодо них приймається рішення. Відповідних звернень не було зареєстровано, відтак твердження про те, що в документації закупівлі сформовані дискримінаційні не може бути предметом розгляду на даному етапі проведення закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні