• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення планово-картографічних матеріалів проектованих до заповідання територій та об’єктів природно-заповідного фонду місцевого значення на території області (спеціальний фонд обласного бюджету)

Торги не відбулися

240 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 200.00 UAH
Період оскарження: 06.08.2019 14:39 - 18.08.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо усунення дискримінаційних вимог в частині кваліфікаційних критеріїв

Номер: b92c824cf47b4f6aa6bbe2692ad1bc5c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-06-000505-c.a6
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог в частині кваліфікаційних критеріїв
Вимога:
Додатком 2 до тендерної документації, в частині Наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід конкурсних торгів визначено, що учасник повинен надати довідку , що містить інформацію про наявність обов’язкових офіційно працевлаштованих працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору, а саме: фахівці із геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 3-ти осіб. Відповідно до чинного законодавства України, а саме чинної редакцієї Національного класифікатора України: Класифікатор професій (ДК 003:2015) за спеціальністю геодезія та землеустрій належать професії, яким відповідає наступна кваліфікація за дипломом (перелік не є вичерпним): Адміністратор бази (гео) даних, Адміністратор (гео) системи, Аерофотогеодезист, Картограф, Картограф-укладач, Редактор карт , Редактор карт технічний , Технік-геодезист, Технік-картограф, Технік-топограф, Технік-фотограмметрист, Фахівець з дистанційного зондування землі та аерокосмічного моніторингу, Фотограмметрист та ін. Фахівці – професії, що вимагають знань в галузі геодезії та землеустрою. Професійні знання полягають у виконанні спеціальних робіт, пов’язаних із застосуванням положень та використанням методів відповідних наук. Вимогою щодо наявності саме «фахівці із геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 3-ти осіб» Замовником неумисно (або умисно) обмежено потенційне коло учасників, що маю у штаті кваліфікованих працівників аналогічних спеціальностей (відповідно до законодавства України) та мають змогу якісно та у встановлені терміни надати послуги з предмету закупівлі. Просимо замовника усунути дискримінаційну вимогу тендерної документації, в частині наявності працівників відповідної кваліфікації, що порушує один з основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та суперечить чинному законодавству України, а саме внести відповідні до тендерної документації зміни викладення даної вимоги в наступній редакції : «фахівці із геодезичною та/або землевпорядною (або аналогічною) освітою – не менше 3-ти осіб.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Керуючись частиною 3 статті 16, частинами 2 та 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», замовником визначено що серед працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору повинно бути не менше 3-ох фахівці із геодезичною та/або землевпорядною освітою, без обмеження кваліфікації. Таким чином тендерна документація відповідає вимогам Закону, а вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо усунення дискримінаційних вимог в частині кваліфікаційних критеріїв

Номер: 6b47eb64bd274d68988d26baa54ee8ae
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-06-000505-c.a5
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог в частині кваліфікаційних критеріїв
Вимога:
Додатком 2 до тендерної документації, в частині Наявність обладнання та матеріально – технічної бази, передбачено, що учасник має серед іншого зазначити наявність обов’язкового обладнання, необхідного для виконання договору, а саме: планшетний сканер формату А0+ - не менше 1 одиниця; широкоформатний принтер (плотер) для кольорового друку матеріалів відповідної документації формату А-0+ Оскільки, оскільки технічним завданням замовника не встановлено які саме вихідні матеріали надаються виконавцю замовником для надання послуг, а також з технічного завдання не можливо встановити вимоги до формату / розміру друкованих картографічних матеріалів, що передаються замовнику за результатом надання послуг, просимо надати роз’яснення: Чим обумовлено необхідність наявності у учасника планшетного сканера та широкоформатний принтер (плотер) формату А0+? Чому на думку замовника дані послуги не можуть надати учасники, у яких у власності/користуванні є планшетних сканер та широкоформатний принтер (плотер) формату А1? Вважаємо що така вимога є дискримінаційною та Замовником умисно обмежено потенційне коло учасників, що можуть прийняти участь у процедурі закупки з даного предмету закупівлі, що порушує один з основних принципів здійснення закупівель визначених Законом України «Про публічні закупівлі» Просимо замовника внести відповідні зміни до Технічного завдання з надання послуг, шляхом зазначення чітких параметрів матеріалів що мають бути відскановані / надруковані в процесі надання послуг, що обгрунтовувало б вимогу наявності саме сканера / плотера А0+ або усунути дискримінаційні вимоги до учасника в частині наявності обладнання, а саме виключити вимогу щодо формату сканера / плотера А0+.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Керуючись частиною 3 статті 16, частинами 2 та 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерною документацією серед іншого обов’язкового обладнання, необхідного для виконання договору передбачено планшетний сканер формату А0+ - не менше 1 одиниця; широкоформатний принтер (плотер) для кольорового друку матеріалів відповідної документації формату А-0+, з метою забезпечення належного надання послуг, оскільки відповідно до тендерного завдання за результатами наданих послуг виконавець повинен надати ситуаційні схеми розміщення об'єкту ПЗФ у масштабі 1:200000 та 1:50000 ( на топооснові М 1:100000) для прив'язки місця розташування об'єктів по відношенню до навколишніх населених пунктів та дорожньої мережі, карти-схеми для погодження у подальшому меж проектованих до заповідання територій та об’єктів природно-заповідного фонду з землекористувачами, територіальними відділами Держгеокадастру, органами місцевого самоврядування та державної виконавчої влади - у вигляді карти чи плану (на топооснові або матеріалах космічного чи аерофотознімання) масштабу: для ділянок до 1 га – 1:2000 – 1:5000, від 1 до 100 га – 1:5000 – 1:10000, понад 100 га – 1:10000 – 1:25000. З метою зазначення чітких параметрів щодо матеріалів, які мають бути надані внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо усунення дискримінаційних вимог в частині кваліфікаційних критеріїв

Номер: 5a0dbbb078914230a9df8c4e4a0bc1c3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-06-000505-c.a4
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог в частині кваліфікаційних критеріїв
Вимога:
Додатком 2 до тендерної документації, в частині Наявність обладнання та матеріально – технічної бази, передбачено, що учасник має серед іншого зазначити наявність обов’язкового обладнання, необхідного для виконання договору, а саме: повітряні дрони для здійснення візуального обстеження – не менше 1 одиниці. Просимо Вас надати роз’яснення, відповідно до якого нормативно-правового документу, для надання послуг з предмету закупівлі передбачено необхідність наявності у учасника «повітряного дрона»? Крім того, відповідно до технічного завдання з предмету закупівлі, передбачено можливість використання в якості основи -топооснови або матеріали космічного чи аерофотознімання. З огляду на можливість використання для надання послуг матеріалів космічного чи аерофотознімання, наявність «повітряного дрона» не є обов’язковою для виконання договору, оскільки візуальне обстеження можна виконати за матеріалами аерофотознімання або по космічних знімках. Крім того, Замовник обмежує коло потенційних учасників публічної закупівлі, ігноруючи, що таке обстеження може бути виконане наземним методом. Фактично, Тендерною документаією встановлені дискримінаційні вимоги для Учасників, та звужує коло потенційних Учасників та порушує принципи здійстнення публічних закупівель, закріплені ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме не дискриміанція Учасників. З огляду на вищенаведене, просимо привести вимоги Замовника у відповідність до ст.ст. 3 та 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" та виключити вимогу щодо наявності обов’язкового обладнання, необхідного для виконання договору, а саме: «повітряні дрони для здійснення візуального обстеження – не менше 1 одиниці».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Керуючись пунктом 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо усунення дискримінаційних вимог в частині кваліфікаційних критеріїв

Номер: 2c31e9fa08e749629a12afd91e434701
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-06-000505-c.a3
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог в частині кваліфікаційних критеріїв
Вимога:
Додатком 2 до тендерної документації, в частині Наявність обладнання та матеріально – технічної бази, передбачено, що учасник має серед іншого зазначити наявність обов’язкового обладнання, необхідного для виконання договору, а саме: GPS приймачі – не менше 2 комплектів. Просимо Замовника, надати роз’яснення відповідно до якого діючого нормативно-правових документів розраховано необхідність наявності саме такої кількості GPS приймачів? Встановленням вимоги, щодо кількості GPS приймачі, замовник обмежує потенційне коло учасників, які можуть надавати послуги з предмету закупівлі у відповідності до технічних вимог замовника та у встановлені терміни за наявності лише одного GPS приймача. Вважаємо що така вимога є дискримінаційною та просимо Замовника, надати роз’яснення відповідно до якого діючого нормативно-правових документів розраховано необхідність наявності саме такої кількості GPS приймачів? А за відсутності такого документу, виключити вимогу, щодо наявності саме 2х комплектів GPS приймачів, оскільки це не передбачено чинним законодавством України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Керуючись пунктом 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» внесено зміни до тендерної документації та приведено мінімальну кількість GPS приймачів, які повинні бути серед обов’язкового обладнання у відповідність до мінімальної кількості сертифікованих інженерів-геодезистів, які повинні бути залучені до надання послуг. Тобто, серед наявного у Учасника обов’язкового обладнання, необхідного для виконання договору, повино бути не менше 1 комплекту GPS приймачів
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо усунення дискримінаційний вимог в частині кваліфікаційних критеріїв

Номер: d7d417ff693d4c83b38d8dad3625a527
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-06-000505-c.a2
Назва: Щодо усунення дискримінаційний вимог в частині кваліфікаційних критеріїв
Вимога:
Додатком 2 до тендерної документації, в частині Наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід конкурсних торгів визначено, що учасник повинен надати довідку , що містить інформацію про наявність обов’язкових офіційно працевлаштованих працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору, а саме:, у тому числі: - сертифікованих інженерів - землевпорядників — не менше 2 осіб; - сертифікований геодезист – не менше 1 особи. Разом з тим, предметом закупівлі є «Виготовлення планово-картографічних матеріалів проектованих до заповідання територій та об’єктів природно-заповідного фонду місцевого значення на території області», тобто виконання топографо-геодезичних робіт, а не розроблення документації з землеустрою. З огляду на надане Замовником роз’яснення, опубліковане в систем електронних закупівель, необхідність наявності 2х штатних сертифікованих інженерів-землевпорядників Замовник пояснює тим, що: «Виконання робіт з виготовлення планово-картографічних матеріалів проектованих до заповідання територій ….пердбачає подальше використання цих матеріалів для розроблення проектів створення, проектів землеустрою та встановлення меж вказаних територій та об’єктів ПЗФ, в тому числі детальне вивчення запроектованих територій в розрізі землевласників, землекористувачів, цільового призначення, угідь, тощо. В свою чергу, проекти створення, проекти землеустрою та встановлення меж територій та об’єктів ПЗФ повинні відповідати вимогам Закону України «Про землеустрій» ….» Разом з тим, Замовник не заперечує, що послуги що мають бути надані за результатом даної закупівлі є виготовлення планово-картографічних матеріалів, що є топографо-геодезичному діяльністю, і лише в подальшому будуть використовуватись для розроблення документації з землеустрою. Відповідно до Закону України ст. 34 «Про землеустрій» : «Топографо-геодезичні та картографічні роботи проводяться з метою створення і своєчасного поновлення планово-картографічної основи при здійсненні землеустрою в порядку, визначеному Законом України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність".» Отже, для надання послуг з предмет закупівлі слід керуватись саме Законом України «Про топографо-геодезичну діяльність». Відповідно до п. 5 Закону України «Про топографо-геодезичну діяльність» Суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є: юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Встановленням вимоги, щодо наявності у учасника «обов’язкових офіційно працевлаштованих сертифікованих інженерів – землевпорядників – не менше 2 осіб» Замовник виключає зі складу учасників осіб, які займаються топографо-геодезичною діяльністю, що безпосередньо є предметом закупівлі, та можуть залучати сертифікованих інженерів – землевпорядників за трудовим договором або на субпідряді за необхідності. Крім того, оскільки послуги з предмету закупівлі регламентуються саме Законом України «Про топографо-геодезичну діяльність», встановлення вимоги щодо наявності 2х сертифікованих інженерів-землевпорядників є необґрунтованим. Встановленням вимоги, щодо кількості інженерів-землевпорядників, замовник обмежує потенційне коло учасників, які можуть надавати послуги з предмету закупівлі. У зв’язку з вищенаведеним просимо привести вимоги документації конкурсних торгів в частині наявності працівників у учасника у відповідність до Закону України «Про топографо-геодезичну діяльність» та виключити вимогу, щодо наявності у учасника обов’язкових офіційно працевлаштованих сертифікованих інженерів – землевпорядників – не менше 2 осіб.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» також передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до статті 66 Закону України «Про землеустрій» інженеру-землевпоряднику, який склав кваліфікаційний іспит, видається кваліфікаційний сертифікат, що підтверджує відповідність інженера-землевпорядника кваліфікаційним вимогам та його спроможність самостійно складати окремі види документації із землеустрою та документації з оцінки земель, виконувати топографо-геодезичні і картографічні роботи, проводити інвентаризацію земель, перевіряти якість ґрунтових, геоботанічних та інших обстежень земель при здійсненні землеустрою. Таким чином, керуючись наданим чинним законодавством правом самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та інші критерії до предмета закупівлі і до учасників для отримання кісних товарів, робіт чи послуг вимога щодо наявності у учасника обов’язкових офіційно працевлаштованих сертифікованих інженерів – землевпорядників – не менше 2 осіб є обґрунтованою. . Враховуючи вищенаведене, тендерна документація відповідає приписам Закону України «Про публічні закупівлі» , а тому вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

вимога

Номер: 0de92cd272ed422e982b02d0c31bd7ce
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-06-000505-c.c1
Назва: вимога
Вимога:
предметом даної закупівлі є: Виготовлення планово-картографічних матеріалів проектованих до заповідання територій та об’єктів природно-заповідного фонду місцевого значення на території області. Ці роботи виконуються відповідно до ЗАКОН УКРАЇНИ "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність". Згідно ж з цим законом, ці роботи мають право виконувати юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Замовник в тендерній документації окрім сертифікованого геодезиста вимагає наявність сертифіковані інженери-землевпорядники не менше 2-х осіб, фахівці із геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 3-ти осіб. Ці вимоги не обґрунтовані законодавчо для даного виду робіт і є дискримінаційними. Просимо привести тендерну документацію у відповідність то Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Виконання робіт з виготовлення планово-картографічних матеріалів проектованих до заповідання територій та об’єктів природно-заповідного фонду (далі – ПЗФ) місцевого значення на території області передбачає подальше використання цих матеріалів для розроблення проектів створення, проектів землеустрою та встановлення меж вказаних територій та об’єктів ПЗФ, в тому числі детальне вивчення запроектованих територій в розрізі землевласників, землекористувачів, цільового призначення, угідь, тощо. В свою чергу, проекти створення, проекти землеустрою та встановлення меж територій та об’єктів ПЗФ повинні відповідати вимогам Закону України «Про землеустрій», Порядку загальнодержавного топографічного і тематичного картографування, затвердженого постановою КМУ від 04.09.2013 №661 та Порядку інформаційної взаємодії між кадастрами та інформаційними системами, затвердженим постановою КМУ від 03.06.2013 №483. Відповідно до частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» також передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. З огляду на викладені норми вбачається, що замовник не позбавлений права самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та інші критерії до предмета закупівлі і до учасників. Враховуючи вищенаведене, тендерна документація відповідає приписам Закону України «Про публічні закупівлі» , а тому вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено