-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015: 42920000-1 Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання (фарбопульт безповітряний)
Фарбопульт безповітряний
Завершена
936 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 680.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 680.00 UAH
Період оскарження:
06.08.2019 11:57 - 17.08.2019 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА на рішення тендерного комітету
Номер:
5412189b4cc14ae6ac5598a03a87e62d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-06-001062-b.b1
Назва:
СКАРГА на рішення тендерного комітету
Скарга:
Замовником торгів - Регіональною філією «Південна залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (код ЄДРПОУ 40081216) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-08-06-001062-b, у якій взяли участь два учасника: Товариство з обмеженою відповідальністю «СВІТ ПОСТАЧАННЯ» (ЄДРПОУ 39467316) та ПП «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНВЕСТМАШ» (ЄДРПОУ 22774794), своє бажання про участь зазначені юридичні особи підтвердили подачею своїх тендерних пропозицій.
Предметом закупівлі є – «Код ДК 021:2015: 42920000-1 Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання (фарбопульт безповітряний)», про що зазначено у оголошенні та тендерній документації (далі – ТД).
19.09.2019 р. Замовник своїм рішенням, викладеним у Протоколі №514/3 від 19.09.2019 р., було обрано переможцем учасника
ПП «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНВЕСТМАШ» з ціновою пропозицією 782 976,00 UAH з ПДВ, на закупівлю «Код ДК 021:2015: 42920000-1 Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання (фарбопульт безповітряний)», так як тендерна пропозиція даного учасника відповідає умовам ТД.
Рішення Замовника про визначення переможцем закупівлі та повідомлення про намір укласти договір з ПП «НВП «ІНВЕСТМАШ» є неправомірним, безпідставним та прийнятим з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015р., чим порушено права та законні інтереси Скаржника на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. У зв’язку з чим, Скаржник змушений звернутися з даною скаргою до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
ТОВ «СВІТ ПОСТАЧАННЯ» провело аналіз тендерної пропозиції
ПП «НВП «ІНВЕСТМАШ» та вважає, що Замовник при розгляді тендерної пропозиції від ПП «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНВЕСТМАШ» не врахував наступні порушення:
1. Не виконані вимоги п.4 Розділу 3 ТД «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» – Тендерні пропозиції вважаються дійсними 95 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
У наданій тендерній пропозиції учасник не зазначив строк, протягом якого тендерна пропозиція є дійсна.
2. Не виконані вимоги п.1 Розділу 3 ТД «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» - Якщо Замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів сканкопій копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін..), то такі документи на паперовому носії перед скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо Учасником, а тільки потім робиться сканкопія документу), а саме :
1) п.1 Додатку 2 ТД – надати копію статуту або іншого установчого документу (за наявності). У разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про прийняття модельного статуту.
Учасник не завірив копію статуту відповідно до вимог ТД.
2) п.4 Додатку 2 ТД – надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку.
Учасник не завірив копію статуту відповідно до вимог ТД.
3. Не виконані вимоги п.7 Додатку 2 ТД – надати копії документів що підтверджують повноваження особи підписувати тендерну пропозицію, укладати договір (відповідно до ТД – виписка з протоколу засновників про призначення, наказ, довіреність та ін.).
Учасник не надав протокол засновників про призначення директора.
4. Не виконані вимоги п.9 Додатку 2 ТД – надати довідку/інформацію у довільній формі про те, що учасник здійснює свою діяльність у відповідності до установчих документів.
Учасник надав «Гарантійний лист» замість довідки/інформації.
5. Не виконані вимоги п.8 розділу 2 Додатку 1 ТД – надати довідку довідка/інформація у довільній формі про те, що юридична особа, яка є учасником має антикорупційну програму та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до Закону.
Примітки:
а) вся інформація та документи, повинні бути засвідчені відповідно до вимог цієї тендерної документації;
б) документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий Учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України, в складі своєї пропозиції.
Учасник не надав довідку щодо наявності антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи чи довідку, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України, щодо не надання довідки щодо наявності антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи
6. Не виконані вимоги п.1 пп.1 Додатку 1 ТД – Наявність обладнання та матеріально-технічної бази .
Учасник в довідці про наявність матеріально-технічної бази вказав автотранспортний засіб Volvo–V60, яким неможливо виконати умови договору, якщо буде надана заявка на всю партію Товару, що потягне за собою неможливість належного виконання зобов’язань за предметом закупівлі.
7. Відповідно до п.2 пп.2.1. Додатку 4 ТД – надати Довідку щодо предмету закупівлі завірену учасником складену відповідно форми Додатку 7 ТД .
Учасник назвав документ - декларація відповідності, замість довідки щодо предмета закупівлі. Документ складену невідповідно до інструкції щодо заповнення таблиці, яка була надана Замовником:
- У колонці 7 вказуються найменування всіх супровідних документів, що підтверджують якість та відповідність продукції (виробника та інших органів). Перелічені документи повинні відповідати документам наданим на вимогу тендерної документації.
ПП «НВП «ІНВЕСТМАШ» у колонці 7 вказав копію гарантійного талону, який буде надаватися при постачанні, та який є гарантією на обладнання. У складі тендерної пропозиції копія гарантійного талон не було надано. В свою чергу ПП «НВП «ІНВЕСТМАШ» у наданому відповідно до вимог п.2.6 Додатку 4 ТД витяг із нормативно-технічної документації виробника (Документ 20) у пункті 5 зазначив «При покупці фарбопульта вимагайте акуратного і точного заповнення продавцем гарантійного талона, доданого до інструкції з налаштування та використання.»
Відсутність зразка гарантійного талону призводить до значного спотворення інформації, надання недостовірної інформації щодо запропонованого ПП «НВП «ІНВЕСТМАШ» товару, тому що саме гарантійний талон забезпечує Замовнику гарантійний строк на обладнання .
- У колонці 12 - вказується технічні характеристики продукції, які повинні відповідати вимогам п.1 Додатку 4 тендерної документації.
ПП «НВП «ІНВЕСТМАШ» у колонці 12 зазначив лише «Технічні характеристики», а у п.1 Додатку 4 ТД зазначено: Зовнішній вигляд та опис елементів, Призначення, Сфера застосування та Технічні характеристики
Крім того хочемо звернути увагу постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Учасник – ПП «НВП «ІНВЕСТМАШ» пропонує фарбопульт HVBAN, модель ЕР-230 з вказаними технічними характеристиками:
Габаритні розміри: 515х530х795
Мінімальна довжина шлангу в комплекті – 12 м
Максимально допустима довжина шлангу – 24 м
Звертаємо Вашу увагу, що ПП «НВП «ІНВЕСТМАШ» раніше брав участь у тендерній закупівлі UA-2019-07-02-000873-b, в якій пропонував фарбопульти тієї ж моделі (HVBAN, модель ЕР-230), але з іншими характеристиками:
Габаритні розміри: 570х470х860
Мінімальна довжина шлангу в комплекті – 15 м
Максимально допустима довжина шлангу – 30 м
Вищезазначені факти вказують на подання учасником ПП «НВП «ІНВЕСТМАШ» недостовірних відомостей щодо предмету закупівлі, які можуть вплинути на правомірність прийняття рішення про обрання переможця торгів, про що ТОВ «СВІТ ПОСТАЧАННЯ» «18» вересня 2019р. направило поштовим зв’язком та електронною поштою голові ТК Замовника повідомлення, згідно з ч.7 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» і Замовник з цих підстав мав відхилити тендерну пропозицію ПП «НВП «ІНВЕСТМАШ».
Тому, Скаржник – ТОВ «СВІТ ПОСТАЧАННЯ» не може погодитися з рішеннями Замовника про обрання переможцем ПП «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНВЕСТМАШ» та вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси ТОВ «СВІТ ПОСТАЧАННЯ», оскільки останній є добросовісний та сумлінний учасник, який надав правильно і вірно всі документи, що вимагав Замовник, а також дії останнього порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вважаємо що Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» у частині об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів.
Таким чином, з вищевикладеного вбачається, що наведені вищі обставини вказують на незаконні дії Замовника, які призвели до неправомірного вибору переможця отже вибір переможцем ПП «НВП «ІНВЕСТМАШ», стався попри їх чисельні порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та ТД, що є неправомірним.
Беручи до уваги вищевикладене та керуючись ст.3,18, 25, 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ч.4 ст.13 Конституції України,-
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Прийняти рішення про визнання порушень процедури закупівлі та неправомірним визначенням переможця ПП «НВП «ІНВЕСТМАШ»;
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення Протоколу №514/3 від 19.09.2019 р. про обрання переможцем ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТМАШ".
Додатки:
1. Платіжне доручення №265 від 26.09.2019 р. на підтвердження оплати за подання скарги відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Підтвердження про відправлення листа Замовнику щодо порушення процедури закупівлі:
- квитанція про відправлення листа поштовим зв’язком Замовнику;
- скриншот зображення на підтвердження відправлення електронного листа Замовнику.
3. Протокол №514/3 від 19.09.2019 р. засідання тендерного комітету із закупівлі матеріально-технічних ресурсів та продуктів харчування.
4. Тендерна документації на закупівлю «Код ДК 021:2015: 42920000-1 Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання (фарбопульт безповітряний)»
З ПОВАГОЮ,
Директор ТОВ «СВІТ ПОСТАЧАННЯ» ______________ С. Л. Халепа
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 27.09.2019 21:53
- Платіжне доручення 27.09.2019 21:53
- Квитанція про відправлення листа поштовим зв’язком Замовнику 27.09.2019 21:53
- Скриншот 27.09.2019 21:53
- Протокол №514/3 від 19.09.2019 р. 27.09.2019 21:53
- 4Тендерна документації на закупівлю 27.09.2019 21:53
- рішення від 02.10.2019 № 14090.pdf 02.10.2019 20:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.10.2019 № 15006.pdf 21.10.2019 18:51
- рішення від 18.10.2019 № 15006.pdf 23.10.2019 23:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.09.2019 21:53
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
23.10.2019 23:53