-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Футболки та сорочки
Завершена
409 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 047.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 047.50 UAH
Період оскарження:
05.08.2019 21:50 - 17.08.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
c2b81c6059d442c0a7fc1bc55b169659
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-05-002748-b.b2
Назва:
Скарга
Вимога:
ФОП ЯКИМЧУК ВАДИМ БОРИСОВИЧ є учасником відкритих торгів, які проводив КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "ЦЕНТР ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (далі – Замовник), а саме по предмету закупівлі: Футболки та сорочки (UA-2019-08-05-002748-b) від 05.08.19 року. 22.08.19 відбувся аукціон пропозицій учасників. На розгляд було подано цінові пропозиції: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛОВНА МАНУФАКТУРА", ФОП ЯКИМЧУК ВАДИМ БОРИСОВИЧ, ФОП "ШАЛАПУТА ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" та ФОП Бондаренко Дмитро Анатолійович. З аналізу поданих документів учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" видно, що тендерна пропозиція не відповідають вимогам Замовника, тому тендерний комітет КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "ЦЕНТР ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" зобов’язаний прийняти рішення про не відповідність пропозиції учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" вимогам, зазначеним у оголошенні Закупівлі і відхилити цю тендерну пропозицію та провести розгляд і оцінку наступного учасника. Закон України про публічні закупівлі № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон № 922-VIII) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до п. 29 ст.1 цього Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником, оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. В документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (Додаток 1, 2, 3, 4,5) Замовник прописав вимоги до кваліфікації Учасників та зміст і спосіб їх підтвердження. В порушеннях цих вимог, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" не надали в складі своїх тендерних пропозицій ряд документів: - додаток 2. 1.1. Інформаційна довідка, складена у довільній формі, про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання Договору про закупівлю (в тому числі зазначити адресу приміщення, площу, кількість посадочних місць). (Зразок наведено у Додатку 2.1) – Учасних надав довідку у якії відсутнє обладнання для виконання договору відповідно до технічних вимог закупівлі, а саме: відсутнє обладнання на якому повинен здійснювватись друк. - додаток 2. 3.1. Аналогічний договір який надано учасником не відповідає вимогам закупівлі оскільки в договорі відсутній друк логотипів на футболках, через що не можливо визначити факт підтвердження якості друку логотипів учасником. - додаток 7 п. 7 На виконання п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник надає у складі пропозиції лист в довільній формі - опис технології застосування заходів із захисту довкілля. – Учасник не описав технологію застосування заходів із захисту довкілля. - В розділі 3 п.1 вимагалась Інформація, зазначена Учасником в документах повинна відповідати інформації, зазначеній ним в екранних формах Системи при подачі пропозиції. У разі невідповідності, пріоритетною вважається інформація, зазначена в екранних формах Системи. При цьому тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги", тобто, повинна містити прикріплений файл-ключ кваліфікованого електронного цифрового підпису (КЕП) для ідентифікації та перевірки повноважень уповноваженої особи учасника закупівлі. - (КЕП) відсутній у пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" Відповідно п.2 ст.2 Закону № 922-VIII умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом. Зміна положень цього Закону може здійснюватися виключно шляхом внесення змін до цього Закону, тому учасники, які беруть участь у процедурах закупівель, зобов’язані однаково дотримуватись вимог законодавства та тендерної документації Замовника. Замовником було встановлено кінцеву дату (до 21.08.19) подання тендерних пропозицій учасникам. ст. 28 чт. 5 аб. 4 Закону України від 25.12.2015 № 922-VII «Про публічні закупівлі» - Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Відповідно до п. 1 та п.3 ст. 25 Закону № 922-VIII кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію, та тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Отже, з вище вказаних причин, пропозиція: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, тому Уповноважена особа замовника зобов’язана її відхилити. Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Ст. 3 Закону № 922-VIII встановлені принципи здійснення закупівель. п. 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до п. 3 ст. 11 Тендерний комітет Замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Відповідно до п. 4 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» та розділу 5 «Документації Замовника», Замовник відхиляє пропозицію Учасника, якщо пропозиція не відповідає вимогам Замовника, зазначеним в тендерній документації. Враховуючи вище викладене, керуючись Конституцією України, ЗУ «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно-правовими актами вимагаємо: 1. Зареєструвати та розглянути дану скаргу. 2. Відхилити тендерну пропозицію: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК", по вище вказаній процедурі закупівлі, як така що не відповідає вимогам тендерній документації Замовника, та провести розгляд і оцінку наступних пропозицій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.09.2019 09:21
Вирішення:
Комунальним закладом позашкільної освіти «Центр позашкільної світи» Дніпропетровської обласної ради» розглянуто вимогу ФОП ЯКИМЧУК ВАДИМ БОРИСОВИЧ щодо визначення переможця по закупівлі ДК 021:2015 - 18330000-1: футболки та сорочки (футболки з логотипом) (ідентифікатор закупівлі:UA-2019-08-05-002748-b). Вважаємо, що вимога не підлягає задоволенню з наступних підстав.
1. Відповідно до додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учаснику необхідно було надати інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання Договору про закупівлю (в тому числі зазначити адресу приміщення, площу, кількість посадочних місць). У разі відсутності власного обладнання та матеріально-технічної бази та/або використання їх на договірних умовах про це зазначається у довідці із наданням документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою (копій договорів на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально-технічною базою).
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК", який був визнаний переможцем, надано необхідну довідку та копію договору оренди виробничих приміщень.
2. Згідно з додатком 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учаснику також необхідно було надати довідку про досвід виконання аналогічного договору, завірену власним підписом та печаткою учасника, за формою згідно Додатку 2.2., акти виконаних робіт, відгук замовника. *Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір на постачання товару, аналогічного до предмету закупівлі: 18330000-1: футболки та сорочки (футболки).
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" надано вказану довідку та копію договору, предметом закупівлі в якому є за кодом ДК 021:2015 - 18330000-1: футболки та сорочки.
3. На виконання п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" надано у складі пропозиції довідку про заходи із захисту довкілля.
4. Пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" містить прикріплений файл-ключ кваліфікованого електронного цифрового підпису (КЕП) – дата розміщення 21 серпня 08.35 год.
Також слід зазначити, що під час кваліфікації, відповідно до умов тендерної документації, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" надано зразки товару, що є предметом закупівлі, які повністю відповідають всім вимогам.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо необґрунтованою вимогу ФОП ЯКИМЧУК ВАДИМ БОРИСОВИЧ щодо визначення переможця по закупівлі ДК 021:2015 - 18330000-1: футболки та сорочки (футболки з логотипом) (ідентифікатор закупівлі:UA-2019-08-05-002748-b).
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга
Номер:
ced319db2c7a40f28b6a527c199ac11a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-05-002748-b.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
ФОП ЯКИМЧУК ВАДИМ БОРИСОВИЧ є учасником відкритих торгів, які проводив
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "ЦЕНТР ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (далі – Замовник), а саме по предмету закупівлі: Футболки та сорочки (UA-2019-08-05-002748-b) від 05.08.19 року.
22.08.19 відбувся аукціон пропозицій учасників.
На розгляд було подано цінові пропозиції: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛОВНА МАНУФАКТУРА", ФОП ЯКИМЧУК ВАДИМ БОРИСОВИЧ, ФОП "ШАЛАПУТА ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" та ФОП Бондаренко Дмитро Анатолійович. З аналізу поданих документів учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" видно, що тендерна пропозиція не відповідають вимогам Замовника, тому тендерний комітет КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "ЦЕНТР ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" зобов’язаний прийняти рішення про не відповідність пропозиції учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" вимогам, зазначеним у оголошенні Закупівлі і відхилити цю тендерну пропозицію та провести розгляд і оцінку наступного учасника.
Закон України про публічні закупівлі № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон № 922-VIII) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до п. 29 ст.1 цього Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником, оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
В документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (Додаток 1, 2, 3, 4,5) Замовник прописав вимоги до кваліфікації Учасників та зміст і спосіб їх підтвердження.
В порушеннях цих вимог, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" не надали в складі своїх тендерних пропозицій ряд документів:
- додаток 2. 1.1. Інформаційна довідка, складена у довільній формі, про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання Договору про закупівлю (в тому числі зазначити адресу приміщення, площу, кількість посадочних місць). (Зразок наведено у Додатку 2.1) – Учасних надав довідку у якії відсутнє обладнання для виконання договору відповідно до технічних вимог закупівлі, а саме: відсутнє обладнання на якому повинен здійснювватись друк.
- додаток 2. 3.1. Аналогічний договір який надано учасником не відповідає вимогам закупівлі оскільки в договорі відсутній друк логотипів на футболках, через що не можливо визначити факт підтвердження якості друку логотипів учасником.
- додаток 7 п. 7 На виконання п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник надає у складі пропозиції лист в довільній формі - опис технології застосування заходів із захисту довкілля. – Учасник не описав технологію застосування заходів із захисту довкілля.
- В розділі 3 п.1 вимагалась Інформація, зазначена Учасником в документах повинна відповідати інформації, зазначеній ним в екранних формах Системи при подачі пропозиції. У разі невідповідності, пріоритетною вважається
інформація, зазначена в екранних формах Системи. При цьому тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги", тобто, повинна містити прикріплений файл-ключ кваліфікованого електронного цифрового підпису (КЕП) для ідентифікації та перевірки повноважень уповноваженої особи учасника закупівлі. - (КЕП) відсутній у пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК"
Відповідно п.2 ст.2 Закону № 922-VIII умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом. Зміна положень цього Закону може здійснюватися виключно шляхом внесення змін до цього Закону, тому учасники, які беруть участь у процедурах закупівель, зобов’язані однаково дотримуватись вимог законодавства та тендерної документації Замовника.
Замовником було встановлено кінцеву дату (до 21.08.19) подання тендерних пропозицій учасникам.
ст. 28 чт. 5 аб. 4 Закону України від 25.12.2015 № 922-VII «Про публічні закупівлі» - Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 1 та п.3 ст. 25 Закону № 922-VIII кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію, та тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Отже, з вище вказаних причин, пропозиція: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, тому Уповноважена особа замовника зобов’язана її відхилити.
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Ст. 3 Закону № 922-VIII встановлені принципи здійснення закупівель. п. 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п. 3 ст. 11 Тендерний комітет Замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Відповідно до п. 4 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» та розділу 5 «Документації Замовника», Замовник відхиляє пропозицію Учасника, якщо пропозиція не відповідає вимогам Замовника, зазначеним в тендерній документації.
Враховуючи вище викладене, керуючись Конституцією України, ЗУ «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно-правовими актами вимагаємо:
1. Зареєструвати та розглянути дану скаргу.
2. Відхилити тендерну пропозицію: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК", по вище вказаній процедурі закупівлі, як така що не відповідає вимогам тендерній документації Замовника, та провести розгляд і оцінку наступних пропозицій.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 04.09.2019 № 12337.pdf 04.09.2019 21:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.09.2019 16:46
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.09.2019 21:07