-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
код CPV за ДК 021:2015 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Підмітально - прибиральна машина на самохідному шасі з навісним обладнанням)
Призупинено
11 446 869.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 114 468.69 UAH
мін. крок: 1% або 114 468.69 UAH
Період оскарження:
05.08.2019 18:20 - 14.10.2019 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
Скарга
Номер:
b62960883185456087b8d04802b50b0c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-05-002650-b.a4
Назва:
Скарга
Скарга:
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», прошу прийняти скаргу до розгляду.
Пов'язані документи:
Учасник
- 20191202_151521.pdf 04.12.2019 17:57
- 20191204_164949.pdf 04.12.2019 17:57
- Рішення від 06.12.2019 № 18085 + лист Замовнику.pdf 09.12.2019 11:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.12.2019 № 19170.pdf 24.12.2019 14:33
- Лист АМКУ.pdf 09.12.2019 16:27
- 64-76919-64.1.pdf 10.12.2019 17:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.12.2019 17:57
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.12.2019 11:01
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
2287fb11f2d04861a2d71aab5ca579ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-05-002650-b.b3
Назва:
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Просимо:
1. Прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ М-МАСТЕР» до розгляду.
2. Зобов’язати Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництво скасувати рішення про допущення до аукціону Товариства з обмеженою відповідальністю «СП КБТ» на закупівлю код ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби (Підмітально - прибиральна машина на самохідному шасі з навісним обладнанням), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-08-05-002650-b.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ від Компанія М-МАСТЕР.pdf 05.11.2019 13:43
- Платіжне доручення.pdf 05.11.2019 13:43
- Рішення від 08.11.2019 № 16270 (+лист Замовнику).pdf 08.11.2019 22:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.11.2019 № 17309.pdf 26.11.2019 19:30
- рішення від 25.11.2019 № 17309 .pdf 28.11.2019 23:13
- Пояснення щодо скарги МКП зеленого будівництва.pdf 19.11.2019 16:30
- протокол № 489 від 29.11.19.pdf 29.11.2019 14:46
- Лист від 29.11.19 АМКУ.pdf 29.11.2019 14:46
- протокол № 489 від 29.11.19.pdf 29.11.2019 14:47
- Лист від 29.11.19 АМКУ.pdf 29.11.2019 14:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.11.2019 13:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.11.2019 23:14
Дата виконання рішення Замовником:
29.11.2019 14:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно з рішенням АМКУ від 25 листопада 2019 року № 17309-р/пк-пз згідно п.12 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» потрібно скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СП КБТ».
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Оскарження умов закупівлі
Номер:
29e970a7687e45a38beef450ae0a0412
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-05-002650-b.c2
Назва:
Оскарження умов закупівлі
Скарга:
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва внести зміни до Тендерної документації процедури відкритих торгів UA-2019-08-05-002650-b, назва предмету закупівлі: код CPV за ДК 021:2015 34140000-0 Великовантажні моторотранспортні засоби (Підмітально-05 прибиральна машина на самохідному шасі з навісним обладнанням), а саме внести зміни до підпункту 1.3 пункту 1 Додатку № 4 до Тендерної документації, зазначені в скарзі.
Пов'язані документи:
Учасник
- ПД.pdf 29.08.2019 13:56
- Cкарга АМКУ.pdf 29.08.2019 13:56
- рішення від 02.09.2019 № 12158 + лист Замовнику .pdf 02.09.2019 21:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.09.2019 № 13237.pdf 19.09.2019 16:15
- рішення від 18.09.2019 № 13237 .pdf 24.09.2019 00:05
- Повідомлення АМКУ щодо змін.pdf 11.10.2019 09:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.08.2019 13:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.09.2019 00:05
Дата виконання рішення Замовником:
11.10.2019 09:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Доброго дня,
Цим листом повідомляємо, що у відповідності з рішенням АМКУ № 13237-р/пк-пз від 18.09.2019р були внесені зміни в тендерну документацію за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015: 34140000-0- Великовантажні мототранспортні засоби», оголошення про проведення якої було оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-08-05-002650-b.
Протокол засідання тендерного комітету № 413 від 30 вересня 2019р. з відповідними змінами був оприлюднений на електронному майданчику також 30 вересня 2019р.
З повагою,
Вимога
Вирішена
Вимога UA-2019-08-05-002650-b
Номер:
ed4eb2f0ac73431b889fc502f8345ada
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-05-002650-b.b1
Назва:
Вимога UA-2019-08-05-002650-b
Вимога:
Зміни до Тендерної документації процедури відкритих торгів UA-2019-08-05-002650-b, назва предмету закупівлі: код CPV за ДК 021:2015 34140000-0 Великовантажні моторотранспортні засоби (Підмітально прибиральна машина на самохідному шасі з навісним обладнанням)
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога UA-2019-08-05-002650-b.pdf 19.08.2019 17:40
Дата подачі:
19.08.2019 17:40
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учасник! Тендерним комітетом Маріупольського комунального підприємства зеленого будівництва була розглянута ваша вимога за вихідним номером №19/08 від 19.08.2019 р., в якій ви вимагаєте внести зміни до тендерної документації. За результатом розгляду ваших вимог, повідомляємо наступне:
Зазначені в тендерній документації технічні вимоги відповідають нормам діючого законодавства в сфері закупівель, чому було приділено багато уваги при складенні тендерної документації по цій процедурі закупівлі. В особливості, ми виходили з того, щоб тендерна документація відповідала ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», яка регламентує максимальну ефективність, економічність та доброчесність публічних закупівель в Україні.
Ми повідомляємо, що для підмітально-прибиральної машини критично важливими є такі критерії, як продуктивність прибирання та ефективність використання, що включає в себе наступні параметри:
- ширина підмітання,
- робоча швидкість,
- транспортна швидкість;
- об’єм баку для сміття;
- об’єм баку для води;
- висота вивантаження;
- економічність двигуна;
- навісне обладнання.
Саме від цих критеріїв відштовхувалось Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва при складані тендерної документації, адже саме вони забезпечують реалізацію ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо потужності двигуна, повідомляємо наступне: потужність двигуна не менш ніж 26 кВт обрана з урахуванням необхідної потужності для безпечного виконання робіт в зимовий період, подолання перешкод при виконанні робіт, та коректної роботи гідравлічної системи для одночасної роботи навісного обладнання (снігоприбиральної щітки спереду і солепіскорозкидача ззаду). Крім потужності двигуна, також важливий крутний момент двигуна, на підмітально-всмоктувальних машинах використовуваних зараз з потужністю 24 кВт він становить 89 Нм (при 2000 об/хв), на підмітально-прибиральной машині моделі City Ranger 2260 виробника EGHOLM він становить 66 Нм (при 2000 об/хв) згідно даних виробника двигуна. Таким чином різниця дорівнює 26% . Потужність двигуна обрана в технічних вимогах не менш ніж 26 кВт якраз з урахуванням того, що більш потужні дизельні двигуни мають більший крутний момент. З огляду на ці фактори не можемо погодитися з внесенням змін до тендерної документації.
Щодо типу палива, повідомляємо наступне: тип палива, на якому працює підмітально-прибиральна машина, є важливим параметром. Наявність вимоги в ТД щодо саме дизельного двигуна обумовлена тим, що він є більш економічним за бензиновий – тобто витрати підприємства на дизельне паливо для підмітально-прибиральної машини будуть меншими за витрати на бензин, що є економічно доцільним. Також повідомляємо, що наш автопарк має спеціальну техніку, яка працює на дизельному паливі. Тобто наші фахівці вміють працювати з таким видом двигуна та обслуговувати його.
Щодо транспортної швидкості, повідомляємо наступне: транспортна швидкість є важливим параметром, який напряму та найсуттєвішим чином впливає на продуктивність прибирання та ефективність використання підмітально-прибиральної машини. До місця проведення робіт машина їде своїм ходом, тому важлива транспортна швидкість, щоб скоротити час коли машина не використовується за призначенням, а також зменшити ймовірність дорожньо-транспортних пригод. Різниця між транспортною швидкістю в 20 км/год та 25 км/год дорівнює 20%, таким чином на 20% швидше може початися процес прибирання, також процес прибирання буде триватиме довше, за рахунок того, що оператору машини буде необхідно менше часу, щоб доїхати до гаража в кінці робочого дня. Згідно з п. 2.6, 2.7 Методичних рекомендацій для визначення норм часу з прибирання доріг, тротуарів і прибудинкових проїздів в населених пунктах, затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України №100 від 14.05.2009 року, при розрахунку норм часу робіт з прибирання необхідно враховувати також час на пробіг спеціального автотранспорту від гаражу до місць прибирання, від місць прибирання до об’єктів вивантаження сміття, від місць прибирання до гаражу. Тобто зменшення показників підмітально-прибиральної машини щодо транспортної швидкості призведе до збільшення норми часу роботи підмітально-прибиральної машини (а також працівників підприємства, що її обслуговують), витрат на пальне, амортизацію, що є економічно недоцільним та суперечить принципу ефективності від здійснення закупівлі.
Щодо ширини та кількості щіток для підмітання, повідомляємо наступне: щітки для прибирання є швидкозношувальним матеріалом. Машина, що прибирає чотирма щітками, має набагато вищі експлуатаційні витрати на її обслуговування. Також, повідомляємо, що машина, яка прибирає двома щітками може бути аналогічною за ефективністю, ніж машина з чотирма щітками, а, можливо, навіть краще. Враховуючи, той факт, що машина з двома щітками має набагато менші витрати на заміну щіток, що є швидкозношувальним матеріалом, то саме машина з двома щітками для прибирання буде більш ефективною та економічно доцільною.
Щодо висоти вивантаження, повідомляємо наступне: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва не використовує в своїй діяльності стандартних чотирьохколісних контейнерів, адже вони призначені для побутового обслуговування населення, а не для господарської діяльності по догляду за автомобільними, велосипедними та пішохідними шляхами, для утримання яких і будуть придбані підмітально-прибиральні машини. Через це, ми не можемо погодитись стосовно висоти вивантаження, оскільки Ви не враховуєте фактичні дорожні обставини в яких планується використовувати техніку. Ви зайняли хибну позицію, що вивантаження буде проводитись виключно в «Євробак» та не врахували, що як правило, вивантаження проводиться у автотранспорт нашого підприємства або інші накопичувальні ємкості.
Щодо об’єму баку для сміття, повідомляємо наступне: об’єм баку для сміття є критично важливим параметром, який напряму та найсуттєвішим чином впливає на продуктивність та ефективність прибирання. Чим більший об’єм баку для сміття – тим більша автономність на одне прибирання. Тому вважаємо недоцільним зменшення вимог до 500 л, тому що зменшення об’єму бака призводить до збільшення кількості зупинок по вивантаженню сміття, причому для кожної вивантаження сміття необхідно доїхати до місця вивантаження від місця збирання. Це призводить до непродуктивного використання машини, збільшення пробігу, збільшення витрати палива, зменшення часу безпосередньо прибирання. Також повідомляємо, що моделі без баку для сміття взагалі не є підмітально-прибиральними машинами, а є суто підмітальними машини, які, в свою чергу, мають зовсім інше цільове призначення; також такі машини не мають нічого спільного з ефективністю та продуктивністю. Теж саме стосується й меншого об’єму баку для сміття. Крім того, машини, які маються бак для сміття менший за 700 л відносяться до меншого класу підмітально-прибиральних машин, який менш ефективний за клас машин, які мають бак для сміття від 700 л.
Щодо об’єму баку для води, повідомляємо наступне: об’єм баку для води є критично важливим параметром, який напряму та найсуттєвішим чином впливає на продуктивність та ефективність прибирання. Ваша пропозиція по зменшенню вимог до об’єму бака до 100 л. неприйнятна, оскільки значно зменшить автономність та відповідно збільшить кількість технологічних зупинок для дозаправки, а враховуючи, що робота техніки проводиться на дорогах міста у значній віддаленості від нашого підприємства така дозаправка значно погіршить логістичну складову (привоз води, необхідність зайвий раз доїхати до місця розташування підприємства, тощо).
Щодо фронтальної циліндричної щітки, повідомляємо наступне: Маріупольським комунальним підприємством зеленого будівництва будуть внесені відповідні зміни до ТД в наступній редакції: «Навісне обладнання: фронтальна циліндрична щітка. Робоча ширина – 130 см (допускається до 10% відхилення у будь-яку сторону)».
Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва повідомляє Вам, що в Законі України «Про публічні закупівлі» не міститься жодних вимог щодо обґрунтування встановлених вимог до предмета закупівлі, а наша головна задача, як Замовника – закупити найбільш економічну та продуктивну підмітально-прибиральну машину, не обмежуючи конкуренцію та зекономити якнайбільше коштів державного бюджету, який наповнюється громадянами України – платниками податків.
Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва повідомляє Вам, що в сукупності всіх вимог цієї тендерної документації, їм відповідають, щонайменше, 3 (три) виробники підмітально-прибиральних машин, які можуть поставити в Україну відповідні підмітально-прибиральні машин та мають тут своїх представників/дилерів/субдилерів/партнерів.
Також Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва додатково повідомляє Вам, що відповідь на дані вимоги буде надана протягом 3 робочих днів, як цього вимагає ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому, спираючись на вищевикладене, повідомляємо, що Ваші вимоги підлягають частковому задоволенню, а саме:
Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва внесе зміни до пункта про фронтальну циліндричну щітку у наступной редакції:
«Навісне обладнання: фронтальна циліндрична щітка. Робоча ширина – 130 см (допускається до 10% відхилення у будь-яку сторону)».
Дякуємо за вашу активну позицію!
Статус вимоги:
Задоволено