-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (НК 024:2019 – 35988 Автомобільна швидка допомога) (спеціалізований санітарний транспорт, автомобілі екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням) (Джерело фінансування закупівлі: державний та місцевий бюджети)
(Джерело фінансування закупівлі: державний та місцевий бюджети)
Завершена
98 680 950.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 493 404.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 493 404.75 UAH
Період оскарження:
05.08.2019 16:18 - 28.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції
Номер:
55c3596b473648e5885fc35412fca01f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-05-000529-a.a7
Назва:
Щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції
Вимога:
Щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції
З інформації, що оприлюднена в системі «Prozzoro», ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» стало відомо про те, що нашу тендерну пропозицію 21.10.2019 відхилено. Підстава відхилення нашої тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» – тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації.
Вважаємо недостатню аргументацію відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС», оскільки інформація не містить причин невідповідності нашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Частиною третьою статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Виходячи із зазначеного та керуючись частиною третьою статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.10.2019 11:19
Вирішення:
- розгорнена відповідь міститься у формі протоколу розгляду тендерних пропозицій https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-05-000529-a/print/qualifications/pdf/1391b9ae5549485b8ba763df359d874e
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Відхилено
Скарга про порушення законодавства в сфері державних закупівель
Номер:
31ec4538a2484b239f447290f604daa0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-05-000529-a.a6
Назва:
Скарга про порушення законодавства в сфері державних закупівель
Скарга:
Просимо зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ МЕДАВТО (UA-2019-08-05-000529-a).pdf 30.08.2019 18:14
- Платіжне доручення від 30.08.19 №91.pdf 30.08.2019 18:15
- рішення від 03.09.2019 № 12238 + лист Замовнику.pdf 03.09.2019 17:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.09.2019 № 13228.pdf 19.09.2019 16:22
- рішення від 18.09.2019 № 13228.pdf 23.09.2019 20:20
- Лист щодо скарги від ТОВ МЕДАВТО pdf.pdf 09.09.2019 17:09
- Лист 2 щодо скарги від ТОВ МЕДАВТО тип В pdf.pdf 11.09.2019 09:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.08.2019 18:16
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
23.09.2019 20:21
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо встановлення дискримінаційних вимог у ТД
Номер:
049d1e3bc93d4cbe9e536d68ae07a7ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-05-000529-a.a5
Назва:
Скарга щодо встановлення дискримінаційних вимог у ТД
Скарга:
Замовником 05.08.2019 розміщено оголошення ID 1391b9ae5549485b8ba763df359d874e (ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-05-000529-a) щодо проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога) (спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням) (згідно постанови № 425 КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 22 травня 2019 р) (далі – Процедура закупівлі) та тендерну документацію щодо зазначеної Процедури закупівлі.
ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» є виробником автомобілів спеціалізованих санітарних екстреної (швидкої) медичної допомоги на базі FORD TRANSIT та має намір подати тендерну пропозицію та запропонувати вказані автомобілі з метою прийняття участі у вказаній Процедурі закупівлі, проте, не має такої змоги, оскільки Замовником у тендерній документації допущено порушення вимог законодавства про публічні закупівлі та встановлено ряд дискримінаційних вимог, які звужують коло потенційних учасників Процедури закупівлі та дискримінують нас як Учасника.
Таким чином, дії Замовника є неправомірними, такими, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
На підтвердження своїх доводів нижче надаємо перелік дискримінаційних вимог, встановлених у тендерній документації та інші порушення законодавства про публічні закупівлі, допущенні Замовником при оголошенні та проведенні даної Процедури закупівлі, а також обґрунтування наявності порушених наших, як Учасника, прав та охоронюваних законом інтересів.
1. Пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме наявність документального підтвердження можливості забезпечити сервісне обслуговування у власних або партнерських центрах, які знаходяться на території Тернопільської області. Також, пунктом 1 Інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вказаним у Додатку 1 до тендерної документації, та пунктом 4 Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність можливості забезпечити сервісне обслуговування у власних або партнерських сервісних центрах, які знаходяться на території Тернопільської області впродовж строку дії гарантійних зобов'язань. Дана вимога Замовника кореспондується з вимогами встановленими пунктом 6 Додатку 2 до тендерної документації та пунктом 2.3. Проекту договору, викладеному у Додатку 4 до тендерної документації, згідно з якими проводити сервісне обслуговування необхідно впродовж дії гарантійного зобов’язання на спеціалізованих сервісах, вказаних Учасником, що знаходиться на території Тернопільської області, згідно розкладу технічного обслуговування вказаного виробником шасі.
Слід зазначити, що Замовником дані вимоги викладені таким чином, що підтвердження можливості забезпечення сервісного обслуговування Товару в одному центрі з сервісного обслуговування на території Тернопільської області буде невідповідністю вказаним вимогам, оскільки Замовником сформульовано дану вимогу саме в множині, що передбачає підтвердження можливості забезпечення сервісного обслуговування в двох або більше центрах з сервісного обслуговування на території Тернопільської області, що дискримінує нас, як Учасника, виходячи із наступного.
Ми, як виробник автомобілів спеціалізованих санітарних екстреної (швидкої) медичної допомоги на базі FORD TRANSIT, маємо можливість забезпечити сервісне та гарантійне обслуговування запропонованих автомобілів але на одному центрі з сервісного обслуговування, що знаходиться на території Тернопільської області, та авторизований офіційним імпортером та дистриб’ютором автомобілів Ford ТОВ «Віннер Імпортс Україна, ЛТД». На підтвердження наявності на території Тернопільської області одного центру з сервісного обслуговування автомобілів Ford, надаємо копію листа офіційного імпортера та дистриб’ютора автомобілів Ford ТОВ «Віннер Імпортс Україна, ЛТД» з переліком офіційних дилерів та сервісних партнерів Ford в Україні, які мають право на гарантійне та сервісне обслуговування автомобілів Ford. Згідно з даним переліком на території Тернопільської області наявний лише один сервісний партнер, який має право на гарантійне та сервісне обслуговування автомобілів Ford, а саме ТОВ «ТерКо Авто Моторс», який знаходиться за адресою: 46008, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Об’їзна, 23А. Така ж інформація міститься на офіційному сайті офіційного імпортера та дистриб’ютора автомобілів Ford в Україні https://ford.ua/dealerships.
Таким чином, забезпечення сервісного обслуговування запропонованих нами автомобілів спеціалізованих санітарних екстреної (швидкої) медичної допомоги на базі FORD TRANSIT в Тернопільській області можливе лише в одному центрі з сервісного обслуговування автомобілів Ford, а саме в ТОВ «ТерКо Авто Моторс», який знаходиться за адресою: 46008, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Об’їзна, 23А. Крім того, підписуючи проект договору та надаючи його у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, ми погоджуємося забезпечити гарантійний ремонт Товару, в повному обсязі, протягом встановленого гарантійного строку, тим самим беремо на себе зобов’язання щодо проведення сервісного обслуговування впродовж дії гарантійного зобов’язання на спеціалізованому сервісному центрі, що знаходиться на території Тернопільської області.
У зв’язку з цим, вважаємо, що дана кваліфікаційна умова є дискримінаційною по відношенню до нас, як потенційного Учасника, який може забезпечити сервісне обслуговування запропонованого Товару на одному центрі з сервісного обслуговування на території Тернопільської області.
Виходячи з зазначеного, ми не можемо прийняти участь в даній Процедурі закупівлі, оскільки нашу тендерну пропозицію буде відхилено, так як ми, як Учасник, не відповідатимемо кваліфікаційному критерію, а саме щодо наявності документального підтвердження можливості забезпечити сервісне обслуговування у двох або більше власних або партнерських центрах, які знаходяться на території Тернопільської області.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
У вкладенні більш детально
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 30.08.2019 16:17
- Сервісні центри 30.08.2019 16:17
- Платіжне доручення 30.08.2019 16:17
- рішення від 03.09.2019 № 12255 .pdf 03.09.2019 21:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.09.2019 № 13315.pdf 20.09.2019 16:31
- рішення від 19.09.2019 № 13315 .pdf 25.09.2019 00:16
- Лист щодо скарги від ТОВ Юнікомерс pdf.pdf 09.09.2019 17:09
- Лист док.підтв. ВІДІ ЮНІКОМЕРС тип В.pdf 11.09.2019 16:58
- Протокол _56 внесення змін згідно рішення АМКУ.pdf 01.10.2019 09:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.08.2019 16:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.09.2019 00:16
Дата виконання рішення Замовником:
01.10.2019 09:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано 25 вересня 2019р.
Скарга
Відхилено
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення завмовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
1b875eb92f4642c3b2b508d20c0ed6a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-05-000529-a.a4
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення завмовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Відповідно п.6 Додатку 2 тендрної документації, таблиці - «Експлуатаційні властивості», Замовником встановлено вимогу:
«Конструкція трансмісії автомобіля. Привід: 4х2 с приводом на передню вісь. Механічна коробка переміни швидкостей, кількість передач не менше 6 вперед та 1 назад; Колеса зі сталевими дисками.»
ДСТУ 7032:2009 Автомобілі швидкої медичної допомоги та їхнє устаткування. Технічні вимоги та методи випробування, та жодним іншим національним стандартом не встановлено жодних вимог щодо типу приводу Спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням.
Встановлена Замовником вимога, щодо типу приводу автомобіля є необґрунтованою та дискримінаційною щодо учасників, які поставляють автомобілі із заднім типом приводу.
Ми, як виробник автомобілів швидкої медичної допомоги, які відповідають ДСТУ 7032:2009 та пройшли клінічні випробування на відповідність технічному регламенту, бажаємо прийняти участь в даній процедурі закупівлі та спроможні задовільнити потреби Замовника з наступними параметрами:
«Конструкція трансмісії автомобіля Привід 4х2 с приводом на передню або задню вісь. Механічна коробка переміни швидкостей, кількість передач не менше 6 вперед та 1 назад; Колеса зі сталевими дисками.»
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга по процедурі №UA-2019-08-05-000529-a.pdf 29.08.2019 12:21
- ПД до скарги №UA-2019-08-05-000529-a.pdf 29.08.2019 12:21
- Лист - пояснення (автомобіль типу В) 30.08.2019 15:53
- Лист щодо скарги від Бріорсон Моторс (pdf).pdf 03.09.2019 12:39
- Рішення від 02.09.2019 №12182+лист Замовнику.pdf 02.09.2019 23:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.09.2019 №13220.pdf 19.09.2019 16:01
- Рішення від 18.09.2019 №13220.pdf 23.09.2019 22:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.08.2019 12:21
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
23.09.2019 22:49
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення дискимінаційних вимог
Номер:
fed6888cec6045b295d4c0b475d2eb25
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-05-000529-a.c3
Назва:
Вимога про усунення дискимінаційних вимог
Вимога:
Відповідно Додатку 2, п.6 Експлуатаційні властивості Особливих вимог медико-технічних вимог тендерної документації Замовником встановлено вимогу:
Конструкція трансмісії автомобіля Привід 4х2 с приводом на передню вісь.
Механічна коробка переміни швидкостей, кількість передач не менше 6 вперед та 1 назад; Колеса зі сталевими дисками
Встановлена Замовником вимога, щодо типу приводу автомобіля є необґрунтованою та дискримінаційною щодо учасників, які поставляють автомобілі із заднім типом приводу.
Крім того, ДСТУ 7032:2009 та жодними іншими стандартами не встановлено жодних обмежень, щодо приводу спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням. Отже, для забезпечення добросовісної конкуренції просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині, а саме викласти вимогу в наступній редакції:
Конструкція трансмісії автомобіля Привід 4х2 с приводом на передню або задню вісь.
Механічна коробка переміни швидкостей, кількість передач не менше 6 вперед та 1 назад; Колеса зі сталевими дисками
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників,
запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.08.2019 18:33
Вирішення:
Дана вимога встановлена відповідно до потреб замовника, що грунтуються на досвіді експлуатації АШМД в регіоні. Крім того, велика кількість виробників АШМД мають можливість поставити АШМД, що відповідають даним вимогам.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
запит щодо надання роз'яснень
Номер:
8700eff1e084457584ba99397b1d39d5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-05-000529-a.b2
Назва:
запит щодо надання роз'яснень
Вимога:
У зв’язку з великою кількістю запитань щодо медико-технічних вимог комплектації автомобілю просимо надати вичерпну відповідь з роз’ясненнями для подальшого подання тендерної пропозиції та можливості прийняти участь у закупівлі спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням та надалі деталізувати вимоги.
Перелік запитань додається у прикріпленому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Запит Тернопіль тип В.docx 16.08.2019 16:20
Дата подачі:
16.08.2019 16:20
Вирішення:
Ваші звернення розглядаються. Відповідь буде надано в найкоротші терміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога про усунення порушень
Номер:
7ec69e73c2be44fd823306311c7e5a3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-05-000529-a.c1
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
Шановний замовнику!
Наше підприємство має намір взяти участь у відкритих торгах, що проводяться КП Управління з експлуатації майнового комплексу Тернопільської обласної ради (надалі – Замовник) щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога) (спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням), ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-05-000529-a.
Детально вивчивши тендерну документацію та всі додатки до неї, нами було виявлено, що Замовником встановлено дискримінаційні умови щодо товару, який є предметом закупівлі, та обмежено конкуренцію серед потенційних учасників закупівлі.
Так, окремі пункти медико-технічних вимог до предмету закупівлі, що викладені у Додатку 2 до тендерної документації, необгрунтовано встановлюють вимоги, що унеможливлюють подання пропозиції нашим підприємством: у п. 1.1. вимог до Засобів транспортування таблиці Додатку 2 до Тендерної документації встановлено наступну вимогу (№1) до Основних нош (каталки): «Каркас виконаний з міцного та легкого матеріалу, алюміній або титанові сплави, який не піддається окисленню, та стійкий до корозії». Встановлена замовником вимога щодо матеріалів (сплавів) нош є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до учасників, які поставляють ноші з каркасом, що виготовлений з інших легких та не менш міцних матеріалів, які також не піддаються корозії. Крім того, жодним національним стандартом не встановлено обмеження щодо матеріалу виготовлення основних частин каркасу для нош, які повинен мати автомобіль швидкої медичної допомоги.
Також виникає запитання щодо трактування вимоги того ж п.п. 1.1. вимог до Засобів транспортування таблиці Додатку 2 в частині вимоги № 5: «Наявність телескопічних висувних ручок/конструкція забезпечує безпечний підйом нош», зокрема, не зрозуміло, чи тільки виключно наявністю телескопічних ручок може бути забезпечений безпечний підйом нош, бо в такому випадку даний пункт також містить ознаки обмеження конкуренції.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основних принципів публічних закупівель є недискримінація учасників. Згідно з п. 3 статті 5 зазначеного Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Для розширення кола потенційних учасників закупівлі, усунення дискримінаційних вимог та приведення тендерної документації до закупівлі UA-2019-08-05-000529-a у відповідність вимогам чинного законодавства, просимо Вас внести зміни до медико-технічних вимог до предмету закупівлі таким чином, щоб останні не встановлювали обмежень для участі у них різними виробниками товару, а саме:
- викласти вимогу № 1 до Основних нош (каталки) у таблиці Додатку 2 до тендерної документації (Медико-технічні вимоги) та таблиці 2 Додатку 4 до тендерної документації (Проект договору) в наступній редакції: «Каркас виконаний з міцного та легкого матеріалу, який не піддається окисленню, та стійкий до корозії»;
- для уникнення непорозумінь та двозначного трактування вимог, викласти вимогу № 5 до Основних нош (каталки) у таблиці Додатку 2 до тендерної документації (Медико-технічні вимоги) та таблиці 2 Додатку 4 до тендерної документації (Проект договору) в наступній редакції: «Конструкція повинна забезпечувати безпечний підйом нош».
Також інформуємо, що у разі відмови ми вимушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України та звернутись до порталу dozorro.org , що може вплинути на дані автоматичних індикаторів ризику та негативно відобразитись на даній закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.08.2019 15:10
Вирішення:
Ваші вимоги будуть враховані. Слідкуйте за змінами до тендерної документації на сайті prozorro.gov.ua
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так