• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне марки ДГР 0-200 (або еквівалент)

Торги не відбулися

750 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 500.00 UAH
Період оскарження: 05.08.2019 13:32 - 01.09.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

невідповідність учасника ПП "Промбізнес+" вимогам тендерної документації

Номер: 62cafb9dfa36436896a1629def419df7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-05-001155-b.b2
Назва: невідповідність учасника ПП "Промбізнес+" вимогам тендерної документації
Вимога:
Стосовно невідповідності пропозиції учасника ПП «Промбізнес+» у закупівлі UA-2019-08-05-001155-b. Повідомляємо про невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документаціі замовника - Відділ освіти Сватівської РДА. 1. Згідно умовам тендерної документації Замовника торгів , а саме Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції : Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) всі документи передбачені цією тендерною документацією з реєстром наданих документів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (скановані в електронному форматі Portable Document Format – *.pdf, де * - найменування файлу); У складі пропозиції даного учасника відсутній реєстр документів, як того вимагав замовник торгів, що не відповідає умовам тендерної документації, та такий учасник повинен бути діскваліфікований. 2. Копія Витягу ПДВ учасника за № 1905374500017 не містить підпису Головного державного інспектора Покровської державної податкової інспекції Покровсько-Добропільського управління ГУ ДФС у Донецькій області Іваницької Л.Є.(посада та прізвище якої вказано в документі), а також відсутня печатка контролюючого органу, що видав витяг - Головного управління ДФС у Донецькій області Покровсько-Добропільського управління, Покровської ДПІ, Покровського району. Якщо витяг зроблено в електронному вигляді , то відсутня КЕП/ЕЦП органу що видав витяг. Тому наданий учасником документ не відповідає вимогам тендерної документації, і така пропозиція повинна бути відхилена. 3. Також у відповідності вимогам ТД Додатку 5: "...Учаснику необхідно врахувати ПДВ (у разі, якщо учасник є платником податку на додану вартість). У разі надання пропозиції учасником - не платником ПДВ, або на товар не нараховується ПДВ згідно з чинним законодавством (про що обов’язково має бути додатково подано пояснення), такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та відомості заповнюються в тендерній пропозиції без ПДВ..." У складі пропозиції ПП «Промбізнес+» відсутня довідка/лист/пояснення щодо причин подання цінової пропозиції без ПДВ, як того вимагали умови тендерної документації. Таким чином, неподання даної довідки/листа/пояснення, є невідповідністю пропозиції учасника вимогам тендерної документації, та такий учасник має бути діскваліфікован.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом 19 вересня 2019 року було розглянуто тендерну пропозицію учасника ПП ПРОМБІЗНЕС+, код ЄДРПОУ 39926001. За результати розгляду тендерної пропозиції даного учасника складено й оприлюднено протокол № 88 від 19.09.2019р. про відхилення тендерної пропозиції ПП ПРОМБІЗНЕС+, код ЄДРПОУ 39926001. Підставами для відхилення тендерної пропозиції є невідповідність пропозиції умовам тендерної документації (змін до тендерної документації), а саме: пунктом 1 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів зокрема з проектом Договору (викладений в Додатку 4 до цієї тендерної документації) заповнений та завізований з боку учасника. В складі тендерної пропозиції Учасника не надано проект договору згідно додатку №4 до документації, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 документації. Пунктом 2 додатку №1 до тендерної документації встановлена вимога, що учасник надає інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою відповідно до додатку 1.2. до тендерної документації), а також документи передбачені чинним законодавством, що підтверджують законність взаємовідносин (працевлаштування) між учасником закупівлі та працівниками. Учасником в складі тендерної пропозиції надано інформаційну довіку проте відсутні документи передбачені чинним законодавством, що підтверджують законність взаємовідносин (працевлаштування) між учасником закупівлі та працівниками. Отже, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу на те, що протокол розгляду тендерної пропозиції та протокол № 88 від 19.09.2019р. про відхилення тендерної пропозиції ПП ПРОМБІЗНЕС+, код ЄДРПОУ 39926001 на виконання вимог статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» 19.09.2019р о 14:09 було оприлюднено на електронному майданчику, а отже задовольнити вимогу за технічних причин не є можливим.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

отсутствие формы документов которые просит заказчик

Номер: 000170a0dcbd4c8381eea131ed044542
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-05-001155-b.b1
Назва: отсутствие формы документов которые просит заказчик
Вимога:
1. В Додатке 1 к тендерной документации закупки "Таблиця 2. Інші документи, що вимагаються замовником - Інші документи- пункт 3 гласит : Довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (за формою відповідно до додатку 1.5. до тендерної документації). НО Додаток 1.5 в тенд.документации отсутствует. Требуем, либо добавить формат документа, который вы просите предоставить, либо указать, что он должен быть сделан в свободной форме. 2. Второй вопрос касается аналогичных договоров - если договор с гос.учреждением ещё в процессе выполнения и пока не закрыт, такой аналогичный договор подойдёт как аналогичный? Так как договор ещё в исполнении то соответственно отзывов пока нет. как быть в данном случае??? Просим дать ответ по этим вопросам не затягивая конечных сроков.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Вдячні за питання. Найближчим часом будуть внесено зміни до тендерної документації. 2. Тендерна документація розроблена та затверджена у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі - Закон). Тендерна документація включає в себе невід’ємні частини до неї, зокрема, додаток №1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу на те, що з метою підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору* (за формою відповідно до додатку 1.3 до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договору з аналогічним* предметом закупівлі (не менше одного договору). До довідки учасник повинен надати у складі своєї пропозиції підтверджуючі документи, а саме: копія договору з усіма наявними додатками до нього (у разі їх наявності) та позитивний лист - відгук контрагента за цим договором. При цьому умовами тендерної документації передбачено, що аналогічними договорами є договори на постачання товару: ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля кам’яне). Щодо надання аналогічного договору – договір повинен бути виконаний з боку учасника та предметом аналогічного договору є поставка (реалізація) саме вугілля кам’яного, при цьому марка вугілля не має значення. Попередніми замовниками учасника можуть бути або державні (комунальні) підприємства (установи, організації) або приватні підприємства. У разі надання учасником в складі тендерної пропозиції аналогічного договору з приватним підприємством – не вважається підставою для відхилення тендерної пропозиції. Таким чином з боку тендерного комітету не встановлено дискримінаційних вимог до учасників в цій частині.
Статус вимоги: Задоволено