• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладанння (послуги з ремонту і технічного обслуговування тракторів)

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладанння (послуги з ремонту і технічного обслуговування тракторів)

Завершена

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
Період оскарження: 05.08.2019 09:10 - 16.08.2019 00:00
Вимога
Відхилено

В И М О Г А щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: 390d406b72de40e383da6981f2765bbc
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-05-000075-b.b1
Назва: В И М О Г А щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Згідно Тендерної документації Замовник встановлює дискримінаційні вимоги: додаток 2 розділ 1 пункт 1.1 підпункт 12), щодо знаходження станції технічного обслуговування (з урахуванням всіх вимог Замовника) на відстані не більше 5 км. від адреси: м. Київ, вул. Народного Ополчення, 18а. Встановлена Замовником в Документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно зі статтею 31 Господарського кодексу України. Встановлення Замовником такої вимоги порушує права та значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу, не призведе до максимальної економії та ефективності використання державних коштів. Це явне пряме порушення Закону, дискримінаційна вимога, яка вказує на те, що Замовник чекає єдиного конкретного Учасника та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників, що розташовані на відстані більше 5 км від Замовника. Аналізуючи Публічні закупівлі за 2016-2019 роки на послуги з ремонту і технічного обслуговування тракторів та автомобілів в м.Києві середньостатистична відстань до об’єктів виконання ремонтів становить 25-30 км або в межах м.Києва. Збільшення відстані, а саме транспортні витрати та час Замовника може бути компенсовано загальною нижчою ціною, якістю запчастин та матеріалів, досвідом та швидкістю виконанням робіт Виконавцем. Враховуючи викладене, дії Замовника порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників та відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Вимагаємо усунути порушення та привести Тендерну документацію у відповідність до Закону, а також прибрати вимоги, які дискримінують потенційних Учасників в межах м.Києва. В іншому випадку будемо вимушені звертатися до компетентних органів, до КМДА та президента України за захистом свого порушеного права та відслідковуванням спрямованості грошових потоків бюджетних коштів України.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: ВІДПОВІДЬ на вимогу щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі UA-2019-08-05-000075-b Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом’янського району м. Києва» (надалі - Замовник) розглянуто Вашу вимогу щодо обов’язку Замовника внесення відповідних змін до Тендерної документації додаток 2 розділ 1 пункт 1.1. підпункт 1.2, шляхом виключення дискримінаційної, на Вашу думку, норми, щодо знаходження СТО не більше 5 км у Солом’янському районі від адреси: м. Київ, вул. Народного Ополчення, 18-а, та установити іншу відстань – 25-30 км або в межах м. Києва. Повідомляємо, що на думку Замовника, дана вимога не є дискримінаційною і не підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання в розумінні статті 31 Господарського кодексу України. Так стаття 31 ГКУ передбачає: «Дискримінацією суб'єктів господарювання органами влади у цьому Кодексі визнається: - заборона створення нових підприємств чи інших організаційних форм господарювання в будь-якій сфері господарської діяльності, а також встановлення обмежень на здійснення окремих видів господарської діяльності або виробництво певних видів товарів з метою обмеження конкуренції; - примушування суб'єктів господарювання до пріоритетного укладання договорів, першочергової реалізації товарів певним споживачам або до вступу в господарські організації та інші об'єднання; - прийняття рішень про централізований розподіл товарів, який призводить до монопольного становища на ринку; - встановлення заборони на реалізацію товарів з одного регіону України в інший; - надання окремим підприємцям податкових та інших пільг, які ставлять їх у привілейоване становище щодо інших суб'єктів господарювання, що призводить до монополізації ринку певного товару; - обмеження прав суб'єктів господарювання щодо придбання та реалізації товарів; - встановлення заборон чи обмежень стосовно окремих суб'єктів господарювання або груп підприємців». З огляду на вищевикладене: 1. Замовник в розумінні даної статті не є органом будь-якої гілки влади. 2. Замовник, своїми вимогами в тендерній документації, не забороняє створення нових підприємств чи інших організаційних форм господарювання в будь-якій сфері господарської діяльності, а також не встановлює обмеження на здійснення окремих видів господарської діяльності або виробництво певних видів товарів з метою обмеження конкуренції; 3. Замовник, своїми вимогами в тендерній документації, не примушує суб'єктів господарювання до пріоритетного укладання договорів, першочергової реалізації товарів певним споживачам або до вступу в господарські організації та інші об'єднання. 4. Замовник, своїми вимогами в тендерній документації, не встановлює заборону на реалізацію товарів з одного регіону України в інший. 5. Замовник, своїми вимогами в тендерній документації, не приймає рішення про централізований розподіл товарів, який призводить до монопольного становища на ринку. 6. Замовник, своїми вимогами в тендерній документації, не встановлює заборону на реалізацію товарів з одного регіону України в інший; 7. Замовник, своїми вимогами в тендерній документації, не надає окремим підприємцям податкових та інших пільг, які ставлять їх у привілейоване становище щодо інших суб'єктів господарювання, що призводить до монополізації ринку певного товару; 8. Замовник, своїми вимогами в тендерній документації, не обмежує права суб'єктів господарювання щодо придбання та реалізації товарів; 9. Замовник, своїми вимогами в тендерній документації, не встановлює заборон чи обмежень стосовно окремих суб'єктів господарювання або груп підприємців. Ваше посилання у вимозі на норми статті 31 ГКУ – безпідставне! Надання послуг, які мають загальносуспільний інтерес тягне за собою високій рівень відповідальності. Тендерна документація не містить в собі дискримінаційних вимог (в розумінні статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме жодним чином не обмежує конкуренцію, оскільки в радіусі 5 км від зазначеної адреси Замовника розташовано понад 20 (двадцять) СТО, які можуть надавати зазначені послуги. Встановлення вимоги Замовником щодо розташування СТО не більше 5 км у Солом’янському районі від адреси: м. Київ, вул. Народного Ополчення, 18-а, обґрунтовано наступним: 1. Необхідність оперативного вирішення технічного обслуговування тракторів, особливо у зимовий період. Трактори Замовником використовуються для очищення міжквартальних проїздів, доріг та тротуарів у Солом’янському районі м. Києва – що є загальносуспільним інтересом. Відстеження кожної одиниці снігоприбиральної техніки відбувається за допомогою GPS-трекерів, інформація з яких надходить в он-лайн режимі до КМДА. Довготривале простоювання техніки – не допускається. 2. Витрати на транспортування (виклик евакуатора) транспортного засобу(далі - ТЗ), який вийшов з ладу – у Замовника не передбачено! 3. База Замовника не має технічних умов для діагностування, ремонтування та усунення недоліків ТЗ на місці, відтак ваше зауваження щодо можливості виїзду на базу замовника представника Учасника є недоцільним. Також зауважимо, що можливість іще не передбачає обов’язок! 4. У своїй Вимозі, як учасник процедури закупівлі викладає суперечливі факти, зазначаючи, що «збільшення відстані, а саме транспортні витрати та час Замовника може бути компенсовано загальною нижчою ціною, наявністю, якістю запчастин та матеріалів, досвідом та швидкістю виконання робіт Виконавцем», також одночасно зазначаючи, що «виконавець має можливість самостійно здійснювати забір та доставку техніки, що не буде впливати на кілометраж та ціну ремонту». Виходячи з викладеного у Вимозі, випливає, що у Замовника все ж таки будуть транспортні витрати, які кошторисом підприємства не передбачені для даної закупівлі послуг. 5. В своїй вимозі Ви зазначаєте, що «в іншому випадку будемо вимушені звертатися до компетентних органів, до КМДА та президента України за захистом свого порушеного права та відслідковуванням розкрадання бюджетних коштів». Щодо даної «погрози» зазначаємо наступне: - Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІІ від 25 грудня 2015 року, Ви маєте право на звернення до відповідного органу оскарження. - Контроль за прибиранням снігу між квартальних проїздів, дворів та тротуарів у районах м. Києва у зимовий період, а особливо у екстремальних погодних умовах бути прирівняні до стихійного лиха здійснює КМДА. - Замовник, не використовує бюджетні кошти, фінансування – власні кошти. Дивіться уважніше деталі закупівлі, а саме «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», дану інформацію завантажено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Відтак, Ваша погроза є необґрунтованою. Додатково інформуємо, що неспроможність подати всю інформацію, що вимагається тендерною документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, відноситься на ризик учасника. Враховуючи вищевикладене, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Статус вимоги: Відхилено