-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Одноразовий медичний одяг та інш.
Джерело фінансування - кошти місцевих бюджетів
Завершена
350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 500.00 UAH
Період оскарження:
05.08.2019 08:54 - 16.08.2019 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Звертаємось до вас з проханням самостійно усунути в тендерній документації дискримінаційні умови як такі, що призводять до обмеження конкуренції.
Номер:
f130e641f4aa47158be705fb049f8d16
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-05-000053-b.a1
Назва:
Звертаємось до вас з проханням самостійно усунути в тендерній документації дискримінаційні умови як такі, що призводять до обмеження конкуренції.
Скарга:
Ознайомившись з оголошенням про проведення закупівлі за № UA-2019-08-05-000053-b, на закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні , як потенційний учасник цієї закупівлі, що має намір прийняти в ній участь, вивчивши вимоги до кваліфікації учасників довідались про порушення своїх прав та змушені звернутись до Вас з наступного приводу. Розуміючи вимоги Закону “Про публічні закупівлі”, як вбачається із його преамбули, Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. (ч.3 ст. 5 “Про здійснення державних закупівель”) Відповідно до ст.22 ч.4 ЗУ “Про публічні закупівлі”, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст. 15 ч.2, ч.3 ЗУ “Про захист економічної конкуренції”, Антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються: надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; Вчинення антиконкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-негосподарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом.
Згідно проведеного аналізу ринку медичних виробів, вважаємо, що у Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції , пункт 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації товари об’єднані по дискримінаційному принципу, а саме:
Позиції № 18, згідно Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пункт 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»а саме: Набір маніпуляційний для зняття швів №1 (пінцет великий - 1шт; пінцет малий - 1шт; лезо для скальпеля №12 - 1шт; серветки марлеві медичні 7,5х7,5 см. (8 шарів) - 5 шт; спонжі марлеві медичні, d=3 см. - 5 шт; пластир (2,0х15 см.) - 3 шт; рукавички оглядові (розмір "М") - 2 пари; покриття операційне 60х50 см (спанбонд - 25 г/м2) - 1шт; покриття операційне 60х50 см (спанбонд - 17г/м2) - 1шт; санітарний пакет - 1шт; лоток пластиковий 19х13,5х0,25 см -1шт) стерильний (шт.), у кількості 40 компл.
пропонуються на ринку України лише від одного виробника, в той час як інші позиції представлені багатьма виробниками. Таким чином, зважаючи на вимогу Замовника щодо надання гарантійного листа від виробника та документи , що підтверджують відповідність якості товару у того виробника, що виготовляє вищезазначений товар, складається привілейоване положення, що дає йому змогу впливати на всю закупівлю в цілому і маніпулювати свої правом на надання гарантійного листа та учасникам, в тому числі за попередньою змовою. Тому, дані вимоги Замовника, а саме, одночасне надання гарантійного листа від виробника та документи , що підтверджують відповідність якості товару і існування в межах однієї тендерної пропозиції ексклюзивного товару, та товарів представленими на ринку багатьма виробниками, обмежує наші можливості, як Учасника по тендерній пропозиції вцілому.
Виходячи із вище викладеного, керуючись ст. ст. 1, 5, 18, 23 ЗУ “Про публічні закупівлі”, ст. 15 ЗУ “Про захист економічної конкуренції”, звертаємось до вас з проханням самостійно усунути в тендерній документації дискримінаційні умови як такі, що призводять до обмеження конкуренції. А саме, пропонуємо привести що у Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції , пункт 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації у відповідність із вимогами закону:
1. Шляхом вилучення або розділення самої «пропозиції» Замовника, вивівши позицію № 18, у окрему закупівлю.
В іншому випадку, ми вимушені будемо подати скаргу до органу оскарження з метою визнання торгів на закупівлю № UA-2019-08-05-000053-b, недійсними та протизаконними, оскільки вони не відповідають законодавству України.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга, стор.1..pdf 12.08.2019 16:36
- скарга, стор.2..pdf 12.08.2019 16:36
- Рішення від 15.08.2019 № 11235.pdf 15.08.2019 22:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.08.2019 16:36
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.08.2019 22:12