-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги зі встановлення системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей
Послуги надаються для дошкільного навчального закладу (ясла – садок) № 780 Деснянського району міста Києва
Завершена
252 875.30
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 264.38 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 264.38 UAH
Період оскарження:
02.08.2019 21:52 - 29.08.2019 00:00
Вимога
Вирішена
Шановний Замовник! Тендерна документація містить вимоги надати оригінал листа-відгуку на фірмовому бланку
Номер:
ab217ec425f54b5a8e45dc76d11b8e29
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-02-000772-c.a1
Назва:
Шановний Замовник! Тендерна документація містить вимоги надати оригінал листа-відгуку на фірмовому бланку
Вимога:
Шановний Замовник! Тендерна документація містить вимоги надати оригінал листа-відгуку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) про співпрацю з Учасником від Замовника, зазначеного в наданій копії договору (з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору, копія якого надається). Вважаємо, що вимога до учасника надати лист-відгук від Замовника суперечить нормам чинного законодавства України, оскільки ніде в нормах чинного законодавства не передбачено, що Замовник зобов’язаний надавати постачальникові лист-відгук. Тобто цілком можлива ситуація, коли у замовника змінилося керівництво і тепер між учасником і новим керівництвом немає конструктивних відносин. У таких випадках учасник не має можливості надати лист-відгук, але це не виключає його можливості надавати послуги належної якості після укладення договору про закупівлю. Починаючі учасники позбавляються можливості взяти участь у тендері. За частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до частини 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Наявність листів-відгуків не передбачена чинним законодавством ані для юридичних, ані для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців. Вважаємо, що вимога, щодо надання листа-відгуку від (у разі наявності такого бланку) про співпрацю з Учасником від Замовника, зазначеного в наданій копії договору (з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору, копія якого надається). Вважаємо, що вимога до учасника надати лист-відгук від Замовника суперечить нормам чинного законодавства України, оскільки ніде в нормах чинного законодавства не передбачено, що Замовник зобов’язаний надавати постачальникові лист-відгук. Тобто цілком можлива ситуація, коли у замовника змінилося керівництво і тепер між учасником і новим керівництвом немає конструктивних відносин. У таких випадках учасник не має можливості надати лист-відгук, але це не виключає його можливості надавати послуги належної якості після укладення договору про закупівлю. Починаючі учасники позбавляються можливості взяти участь у тендері. За частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до частини 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Наявність листів-відгуків не передбачена чинним законодавством ані для юридичних, ані для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців. Вважаємо, що вимога, щодо надання листа-відгуку від Замовників по-перше у відповідності до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» взагалі не може бути кваліфікаційним критерієм, по-друге Замовник ставить учасників в залежність від волі третіх осіб. Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації та привести її у відповідність до законодавства. В іншому випадку ми будемо змушені оскаржити умови тендерної документації до АМКУ. З повагою Роман Величко +380973436466
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.08.2019 20:08
Вирішення:
Відповідно ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
На підставі цього Замовником було встановлено кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Одним із способів документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору є лист-відгук від замовника такого аналогічного договору про співпрацю з Учасником. Умовами тендерної документації додатково передбачена особлива вимога до листа-відгуку щодо зазначення в ньому номеру та дати договору, копія якого надається у складі пропозиції. Дана вимога встановлена для взаємної ідентифікації наданої Учасником копії аналогічного договору та листа-відгука до нього.
Умовами тендерної документації не передбачені інші особливі вимоги до листа-відгуку, крім підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, що відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону.
Статус вимоги:
Задоволено