-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт внутрішнього опорядження будівлі за адресою: вулиця Динамівська, будинок 5-А міста Харкова (Корегування)
Капітальний ремонт внутрішнього опорядження будівлі за адресою: вулиця Динамівська, будинок 5-А міста Харкова (Корегування). Джерело фінансування закупівлі: кошти бюджету міста Харкова.
Завершена
31 977 421.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 159 887.11 UAH
мін. крок: 0.5% або 159 887.11 UAH
Період оскарження:
02.08.2019 19:27 - 13.08.2019 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Просимо внести зміни до тендерної документації
Номер:
e50b659175404ee7a531fd3b3d6833c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-02-003033-b.b1
Назва:
Просимо внести зміни до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, з метою дотримання вимог ст. 3, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо надати наступні роз’яснення:
1. Згідно вимог п. 3.1. Розділу 3 ТД тендерна пропозиція подається із завантаженням файлів з письмовою згодою на використання персональних даних осіб, якщо в тендерній документації Учасника міститься будь-яка інформація, яка підпадає під визначення «персональні дані» у відповідності до вимог ЗУ «Про захист персональних даних»
Пунктом ТД Замовника встановлена вимога щодо надання документу про проведення навчання з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті (протоколи/витяги з протоколів засідання кваліфікаційної комісії, посвідчення та інше), виданий не раніше 2017р. Враховуючи викладене, просимо надати розяснення що саме має на увазі Замовник під поняттям «та інше»?? Що інше повинен надати Учасник окрім протоколу та посвідчення?? абз. 8 ст. 2 ЗУ «Про захист персональних даних» встановлює, що персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Але законодавством України не встановлено і не може бути встановлено чіткого переліку відомостей про фізичну особу, які є персональними даними, задля можливості застосування положень Закону до різноманітних ситуацій, в тому числі при обробці персональних даних. Тому, спираючись на «плаваючи» та неоднозначні вимоги тендерної документації, просимо надати відповідь чи повинен Учасник надавати лист згоду на обробку персональних даних 1.осіб, які пройшли навчання з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті; 2 осіб, які зазначені Учасником в довідці згідно до вимог п. 2 Додатку № 1 3. Керівника та Уповноважену особу Учасника.
2. Відповідно до п.5.2 розділу ТД Замовник вимагає подати в складі тендерної пропозиції орієнтований календарний графік виконання робіт по обєкту, розроблений згідно з рекомендаціями Мінрегіонбуду. Повідомляємо, що Міністерство регіонального розвитку та будівництва України має декілька варіантів графіку: той, що міститься в Додатку до ДБН А.3.1-5-2009
та той, що затверджений Наказом Мінрегіонбуду 13.01.2009 N 2 «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві :
Таблиця 1. Календарний графік виконання робіт
-----------------------------------------------------------------------------
|Перелік|Виконавці| Обсяг робіт | Обсяг робіт, передбачений до |
| видів | робіт | | виконання в окремі періоди |
| робіт | | |(кількість/кошторисна вартість) |
| | |------------------------+--------------------------------|
| | |Одиниця|Кіль-|Кошторисна|січень|лютий|березень|I кв.|і |
| | |виміру |кість| вартість | | | | |т.д.|
|-------+---------+-------+-----+----------+------+-----+--------+-----+----|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
-----------------------------------------------------------------------------
За якою саме формою Учасник повинен НАДАТИ орієнтовний графік????
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата опублікування:
07.08.2019 10:06
Опис причини скасування:
надано іншу вимогу
Дата скасування:
07.08.2019 10:06
Вимога
Вирішена
Просимо внести зміни до тендерної документації
Номер:
fee0164892f3479397936bb696ed307c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-02-003033-b.b2
Назва:
Просимо внести зміни до тендерної документації
Вимога:
Зміст вимоги в окремому файлі
Коротко:
1.вимога щодо надання документу про проведення навчання з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті (протоколи/витяги з протоколів засідання кваліфікаційної комісії, посвідчення та інше), виданий не раніше 2017р. що саме має на увазі Замовник під поняттям «та інше»??
2.орієнтований календарний графік виконання робіт по обєкту, розроблений згідно з рекомендаціями Мінрегіонбуду. Рекомендацій декілька. За якою конкретно формою??
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога-запитання.pdf 07.08.2019 10:06
Дата подачі:
07.08.2019 10:06
Вирішення:
Шановний потенційний Учасник, на ваш запит, надаємо роз’яснення щодо даної закупівлі.
Щодо п. 3.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, а саме, «письмової згоди на використання персональних даних осіб, якщо у тендерній пропозиції Учасника міститься будь-яка інформація, яка підпадає під визначення «персональні дані» у відповідності до Закону України «Про захист персональних даних» повідомляємо, що ця вимога стосується всіх працівників, які будуть зайняти виконанням робіт передбачених технічним завданням та стосовно яких надається інформація в тендерної пропозиції Учасника. Тобто, відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Якщо, Учасником надається Інформація про осіб, які пройшли навчання з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті, осіб, які зазначені Учасником в довідці згідно до вимог п. 2 Додатку № 1 тендерної документації, Керівника та Уповноважену особу Учасника то Учасником в складі тендерної пропозиції надаються листи – згоди на обробку персональних даних вищезазначених осіб.
Щодо поняття «та інше» в розумінні Замовника зазначеного у примітках Додатку 1 тендерної документації повідомляємо, що Учасник на власний розсуд може додати документи, які стосуються цієї умови, наприклад наказів підприємства щодо направлення для навчання або отримання працівником документу про проведення навчання з питань охорони праці під час виконання робіт на висоти, тощо. Але визначальними будуть документи, які регламентуються чинним законодавством.
Щодо орієнтовного календарного графіку виконання робіт по об’єкту, розробленого згідно з рекомендаціями Мінрегіонбуду, Замовником приймаються до розгляду обидва варіанта графіку той, що міститься в Додатку до ДБН А.3.1-5-2009 та той, що затверджений Наказом Мінрегіонбуду 13.01.2009 N 2 «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві».
Статус вимоги:
Задоволено