-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
кухонний посуд, кухонний інвентар та приладдя
кухонний посуд, кухонний інвентар та приладдя
Завершена
83 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 415.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 415.00 UAH
Період оскарження:
02.08.2019 18:15 - 07.08.2019 19:00
Вимога
Залишено без розгляду
оскарження рішення про визначення переможця
Номер:
3a606b82f2224406bbadfc07209a272b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-02-002979-b.b5
Назва:
оскарження рішення про визначення переможця
Вимога:
Учасником ФОП Мотриченок ОД не надано жодного фото запропонованого товару, не надано розгорнутих технічних характеристик товару, не надано жодного документу з якості. Все пояснює довідка про наявність товару на складі до початку проведення аукціону. Мабуть цей учасник або володіє екстрасенсорними навичками та зміг заздалегідь передвгадати наміри замовника, або знаходиться з цим замовником у протиправній змові. ГАНЬБА!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.08.2019 21:02
Вимога
Залишено без розгляду
оскарження рішення про визначення переможця
Номер:
6b2281eeb4e4438f80c27af43d0d1d16
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-02-002979-b.c4
Назва:
оскарження рішення про визначення переможця
Вимога:
Жодного підтверджуючого документу або фото наданих зразків немає. На нашу думку, це проста фікція (спосіб усунення конкурентів). Жоден із наданих ФОП Мотриченко документів нею не підписаний. Не надана оновлена цінова пропозиція за результатами торгів. Це просто свавілля.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.08.2019 10:49
Вимога
Вирішена
загальна інформація стосовно пропозиції учасника
Номер:
c56e83c49cdf4a4abda43b54f3f8f1a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-02-002979-b.a3
Назва:
загальна інформація стосовно пропозиції учасника
Вимога:
В продовження листування з першим учасником: оскільки термін оскарження по першому учаснику сплинув, ми не маємо можливості відповісти на вашу відповідь та конктретно вказати в яких документах міститься вся необхідна інформація. Якщо ви ще раз уважно передивитися нашу пропозицію, всю цю інформацію ви знайдете. По-друге, враховуючи ваше хворобливе ставлення до надання учасниками зразків продукції, маю бажання запитати: з мементу дискваліфікації першого учасника, яке було опубліковане на сайті Прозорро 15 серпня в 10:54, вже пройшло чотири з половиною дні. Чому до сих пір немає інформації (дискваліфікації або визначення переможцем) по другому учаснику? Чи йому вже можна зразки не надавати? Цим учасником 15-го серпня (після закінчення аукціону) довантажено декілька листів без жодних опізнавальних знаків (ані печатки, ані підпису). Це відповідає вимогам оформлення тендерної пропозиції?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.08.2019 14:47
Вирішення:
Учасником, що знаходиться на квалыфыкацыъ наданы зразки товарыв. Наразы ми ъх випробовуэмо, за результатами приймем рышення
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
оскарження рішення про дискваліфікацію
Номер:
0199d93cd52e49cf94e6950169e4c9bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-02-002979-b.c2
Назва:
оскарження рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Інформація в вашій відповіді є такою, що не відповідає дійсності. Всі данні, на відсутність яких в наші пропозиції ви посилаєтесь у своїй відповіді, в нашій пропозиції містяться. Мабуть, ніхто зміст нашої пропозиції навіть не вивчав. В протоколі про дискваліфікацію зазначена одна підстава, в відповіді на скаргу - вже зявляються інші. Повторно наголошую, що наша пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Найменування товару, який нами запропонований, повністю відповідає вашому запиту (без аналогів). Підходять ці товари вам чи ні - це ви мали вирішити самостійно до моменту публікації оголошення на проведення тендеру. Ваши дії є протиправними та дискримінаційними по відношенню до іногородніх учасників. Формат спілкування ваших представників з учасниками взагалі нагадує сплановану шахрайську схему, організовану за для введення в оману потенційних учасників тендеру.
Пов'язані документи:
Замовник
- Шановний Учасник.pdf 19.08.2019 14:27
Дата подачі:
16.08.2019 14:13
Вирішення:
Шановний Учасник!
Замовник може віднести до формальних (несуттєвих) помилок відсутність де-яких документів у складі пропозиції переможця торгів, у випадку надання ним зразків запропонованих товарів для проведення їх випробування на відповідність вимогам замовника.
Враховуючи, що ФО-П ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ своєчасно не надав зразки запропонованих товарів, замовник уважно вивчив документи його пропозиції та просить вказати, які саме завантажені файли містять наступні документи, що вимагаються умовами Закупівлі:
1) Довідка (лист тощо), складена в довільній формі за підписом учасника або його уповноваженої особи, яка містить інформацію проте те, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим/зареєстрованим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі під час його виробництва та транспортування;
2) оригінал гарантійного листа, за підписом учасника або його уповноваженої особи, яким надається гарантії замовнику стосовно того, що Товар, який пропонується учасником є новим, та таким, що не був у використанні, а також із зазначенням строків гарантійного обслуговування;
3) таблиця відповідності технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого учасником Товару вимогам замовника за встановленою умовами Закупівлі формою;
4) довідка, складена в довільній формі за підписом учасника або його уповноваженої особи, яка містить інформацію про спроможність власними і залученими силами та засобами поставити Товар за відсутності авансу та з відстрочкою оплати до 30 календарних днів, після підписання видаткової накладної.
У випадку наявності вказаних документів у складі поданої пропозиції, ФО-П ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ буде визнано переможцем торгів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
оскарження рішення про дискваліфікацію
Номер:
48a38cb1836a4361be9371efd690b748
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-02-002979-b.c1
Назва:
оскарження рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Висловлюємо свою категоричну незгоду з вашим рішенням стосовно нашої дискваліфікації на підставі зазначених в протоколі обставин. По-перше, рішення про надання зразків всієї запропонованої продукції впродовж двох днів з моменту завершення аукціону є дискримінаційним по відношенню до всіх іногородніх учасників. Яким чином можна встигнути надати всі зразки в такий термін - незрозуміло. Це можливо лише тоді, коли у замовника існують попередні неправомірні домовленості з одним із учасників, який заздалегідь, знаючи про свою перемогу, підготував ці зразки. Або взагалі можна дискваліфікувати всіх учасників і залишити одного, з яким є домовленість. Ніхто із учасників все одно не зможе перевірити чи надав переможець зразуи, чи ні. Дуже вдала корупційна схема. Не існує жодного нормативного документу, який би зобовязував учасників мати всю продукцію в наявності у себе на складі на етапі подання пропозицій. Це абсурд. В період підготовки своєї пропозиції ми мали телефонну розмову з дирктором Вашого закладу Наконечним Петром Семеновичем, який вказаний в оголошенні як відповідальна особа з боку замовника за проведення цих торгів. Він нам повідомив, що якщо в ціновій пропозиції учасника вказані конкретні торгові марки запропонованої продукції, а також їхні фото і детальний опис технічних характеристик, то зразки надавати не обовязково. Саме так ми і зробили. А після завершення аукціону виявилося, що слова директора - відповідальної особи нічого на вартують. Вимагаємо відмінити своє рішення про нашу дискваліфікацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.08.2019 11:14
Вирішення:
Шановний учаснику!
Закупівля здійснюється відповідно до положень наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель (далі – ЕСЗ) у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Наказ № 10) та з урахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до статті 3 Закону Закупівля здійснюються за принципом добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій тощо.
Відповідно до частини другої розділу ІІ Наказ № 10 вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Умовами Закупівлі передбачено надання учасником документів, що підтверджують його відповідність умовам Закупівлі а також відповідність Товару, що пропонується вимогам Замовника, зокрема і наступні:
1) Довідка (лист тощо), складена в довільній формі за підписом учасника або його уповноваженої особи, яка містить інформацію проте те, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим/зареєстрованим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі під час його виробництва та транспортування;
2) оригінал гарантійного листа, за підписом учасника або його уповноваженої особи, яким надається гарантії замовнику стосовно того, що Товар, який пропонується учасником є новим, та таким, що не був у використанні, а також із зазначенням строків гарантійного обслуговування;
3) таблиця відповідності технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого учасником Товару вимогам замовника за встановленою умовами Закупівлі формою;
4) довідка, складена в довільній формі за підписом учасника або його уповноваженої особи, яка містить інформацію про спроможність власними і залученими силами та засобами поставити Товар за відсутності авансу та з відстрочкою оплати до 30 календарних днів, після підписання видаткової накладної.
Пропозиція ФО-П ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ (код: 2752600672) зазначених вище документів не містить!
Крім того, учасником ФО-П ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ не надані у встановлений умовами Закупівлі термін зразки запропонованого Товару (всі позиції), які є предметом закупівлі.
Зважаючи на наведене, не маючи документально підтверджених гарантій відповідності технічних та якісних характеристик запропонованого ФО-П ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ товару вимогам Замовника, а також через відсутність можливості протестувати запропоновані зразки товарів відповідно до умов Закупівлі, Замовником прийнято рішення про відхилення Пропозиції ФО-П ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ відповідно до Наказу № 10.
Статус вимоги:
Відхилено