-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Ноутбуки для вчителів закладів освіти Криворізького району
Завершена
743 070.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 430.70 UAH
мін. крок: 1% або 7 430.70 UAH
Період оскарження:
02.08.2019 16:43 - 16.08.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Необґрунтована дискваліфікація
Номер:
2bca6f0c2cd34b0899542d8515deb42f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-02-002786-b.a3
Назва:
Необґрунтована дискваліфікація
Вимога:
Шановний Замовник!
Прохання відповідально поставитися до вимог чинного Закону.
З 1 січня 2018 року скасовується обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету (та власне втрачає чинність сам Декрет). Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка наразі сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації. Тобто, в Україні відповідно до наказу ДП "УкрНДНЦ" від 29 грудня 2017 р. № 500 "Про скасування національних нормативних документів" з 01 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації. У зв'язку з вищевказаними змінами з 01.01.2018 року органи сертифікації не тільки не сертифікують продукцію, а й не видають жодних довідок про те чи підпадає товар сертифікації, оскільки сертифікація відсутня повністю - жоден товар не підлягає обов'язковій сертифікації. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників -юридичних, фізичнихосіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Перевірити вищевказану інформацію можна за посиланням: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0194-18 Вимога переглянути ваше рішення і повернути нас на кваліфікацію та ствердити в якості переможців по цій закупівлі, згідно найменшої ціни, відповідності технічних та якiсних вимог цієї закупівлі та виконання усіх пунктiв Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.08.2019 17:10
Вирішення:
Шановний учасник. Замовник в тендерній документацію встановив вимогу надання у тендерній пропозиції документу, що підтверджує якість товару, оскільки товар закуповується для закладів та установ освіти району, товар повинен бути якісним та безпечним для використання. Оскільки часник ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ" не надав жодного належного документу, який би підтверджував якість товару, замовник відхилив тендерну пропозицію, оскільки вона не відповідала тендерній документації.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що у замовника відсутні підстави та можливості для переобрання переможця, тому, що при оцінці тендерних пропозицій, замовник керувався основними принципами Закону України "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Необґрунтована дискваліфікація
Номер:
265180d0246c4fbb950a642c7ab17ec0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-02-002786-b.a2
Назва:
Необґрунтована дискваліфікація
Вимога:
Шановний Замовник!
Iнформуємо вас , що в разом с пропозицiєю, надано документ «ACER_Ноутбуки_Висновок СЕС_3» , чинний на дату розкриття пропозицiй, також нагадємо , що з 1 січня
2018 року скасовується обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до
Декрету (тавласне втрачає чинність сам Декрет). Це означає, що з указаної дати вся
продукція, яка наразі сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає
обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з
питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не
підлягатиме обов’язковій сертифікації. Тобто, в Україні відповідно до наказу ДП
"УкрНДНЦ" від 29 грудня 2017 р. № 500 "Про скасування національних нормативних
документів" з 01 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації. У
зв'язку з вищевказаними змінами з 01.01.2018 року органи сертифікації не тільки не
сертифікують продукцію, а й не видають жодних довідок про те чи підпадає товар
сертифікації, оскільки сертифікація відсутня повністю - жоден товар не підлягає обов'язковій
сертифікації. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені
законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -
підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час
проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників -юридичних,
фізичнихосіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не
може бути підставою для її відхилення замовником.
Перевірити вищевказану інформацію можна за посиланням:
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0194-18
Вимога переглянути ваше рішення і повернути нас на кваліфікацію та ствердити в якості переможців по цій закупівлі, згідно найменшої ціни, відповідності технічних та якiсних вимог цієї закупівлі та виконання усіх пунктiв Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.08.2019 14:01
Вирішення:
В попередній відповіді ми зазначали, що Замовник в тендерній документації у розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановив, що тендерна пропозиція повинна містити копію сертифікату відповідності (якості), копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншого документу, що підтверджує якість та походження товарів. Тобто достатньо принаймні одного з перелічених документів, які б підтверджували якість товару.
Так, учасник ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ" надав у своїй тендерній пропозиції файл під назвою «ACER_Ноутбуки_Висновок СЕС_3». Але в разі відтворення вищенаведеного файлу, ми бачимо лише фото 1 сторінки (документу) під назвою «Додаток до Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи»,але сам висновок відсутній. Тобто ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ" не завантажив ні де-факти, ні де-юре файл, яким би підтверджував якість запропонованого товару, оскільки додаток до висновку не є висновком, а є лише невід’ємною його частиною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Необґрунтована дискваліфікація
Номер:
6b986a87defd4d79b9ec2951c53e20c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-02-002786-b.a1
Назва:
Необґрунтована дискваліфікація
Вимога:
Шановний Замовник!
Статею 3 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено головні принципи державних закупівель, а саме - максимальна економія, недискримінація учасників, запобігання зловживанням.
Оскільки в протоколі про нашу дискваліфікацію, ви не вказали об'єктивних причин, ваше рішення неправомірно та може містити ознаки порушення п.1, п. 7 ч.1 ст.17 Закону України. , а наша дискваліфікація є необґрунтована. Ми скориставшись своїм правом на оскарження дій Замовника, вимагаємо переглянути ваше рiшення та затвердити нас в якості переможця в даній закупівлі, так як ми виконали технiчне завдання та усі вимоги Замовника, також наша ціна є найнижчою.
Відсутність надання таких роз’яснень з посиланням на законодавчо-нормативну базу або ігнорування нашої Вимоги взагалі, залишає за нами право вважати такі дії з боку Замовника, як грубе порушення принципів здійснення прозорої процедури закупівлі та прояв упередженості в його діях під час визначення переможця за результатами електронного аукціону.
Відповідно до вище зложеного, просимо вас при розгляді нашої пропозиції користуватися принципами та нормами Закону, та приймати рішення керуючись Законом. Нагадуємо що основним критерієм оцінки тендерної пропозиції учасника є ціна. Рішення приймати на основі відповідності запропонованого Учасником товару технічним вимогам Замовника та найнижчої ціни що запропонував учасник. Також звертаємо вашу увагу прийняття рішень на безпідставнiй основі, часто використовується при змові представників Учасника та Замовника торгів, що заборонено Законом, та несе кримінальну відповідальність. Відповідно до ст. 164 Закону, оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб. При наявності пояснення Замовник зобов’язаний приймати пропозицію Учасника до розгляду.Вимога переглянути ваше рішення і повернути нас на кваліфікацію та ствердити в якості переможців по цій закупівлі, згідно найменшої ціни, відповідності технічних та якiсних вимог цієї закупівлі та виконання усіх пунктiв Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.08.2019 12:44
Вирішення:
Шановний учасник, тендерну пропозицію ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ" було відхилино на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме: Замовник в тендерній документації у розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановив, що тендерна пропозиція повинна копію сертифікату відповідності (якості), копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншого документу, що підтверджує якість та походження товарів. Натомість учасник ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ" не надав відповідну довідку, чим і спричинив невідповідність наданої тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, твердження скаржника про не відповідність рішення замовника вимогам чинного законодавства є безпідставною, оскільки учасник ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ" не дотримався вимог, які були зазначені у тендерній окументаці.
Статус вимоги:
Не задоволено