-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт адміністративної будівлі Дубенського міськрайонного суду на вул. Данила Галицького, 22 в м. Дубно Рівненської області (ремонт І-ІІІ поверхів)
Торги не відбулися
11 517 793.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 57 588.97 UAH
мін. крок: 0.5% або 57 588.97 UAH
Період оскарження:
02.08.2019 14:35 - 13.08.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушення
Номер:
fa452dec08a0434482b5d3f8f930daf4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-02-001871-b.b1
Назва:
Вимога про усунення порушення
Вимога:
Приватне підприємство “ІБК “Дедал”
__________________________________________________________________
ПАТ “Приватбанк”, п/р №26003054714980 35612,Україна,Рівненська обл., Дубенський р-н.,
МФО 333391, код ЄДРПОУ 35505111 с.Варковичі, вул.Шевченка буд, 36
тел/факс:0362-45-15-35
вих. №300 від 05.09.2019р.
Замовник:
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Рівненській області
Адреса: 33028,м.Рівне, вул.Замкова,22а,
Заявник:
Приватне підприємство «ІБК «ДЕДАЛ»
Адреса:
35612, Рівненська область, Дубенський район, с.Варковичі, вул. Шевченка, 36 Тел. 0362-45-15-35
e-mail: ibkdedal @gmail.com
Вимога про усунення порушення
Замовником Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Рівненській області в системі електронних закупівель РгоZогго проводиться закупівля робіт «Капітальний ремонт адміністративної будівлі Дубенського міськрайонного суду на вул. Данила Галицького, 22 в м. Дубно, Рівненської області (ремонт І-ІІІ поверхів) (код згідно ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні роботи)».
03.09.2019 року тендерним комітетом прийнято рішення (Протокол розгляду тендерних пропозицій від 03.09.2019р. за №65) про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «ІБК «Дедал» у відкритих торгах (UА-2019-08-02-001871-b.) щодо закупівлі «Капітальний ремонт адміністративної будівлі Дубенського міськрайонного суду на вул. Данила Галицького, 22 в м. Дубно, Рівненської області (ремонт І-ІІІ поверхів) (код згідно ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні роботи)» на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
В протоколі розгляду зазначено, що тендерна пропозиція Приватного підприємства «ІБК «Дедал» підлягає відхиленню на підставі п.1 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає умовам кваліфікаційним (кваліфікаційному)критеріям, установленим статтею 16 Закону, а саме:
Учасником не підтверджено кваліфікаційні критерії- документально підтверджений досвід виконання аналогічних договорів за аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в тендерній документації, що суперечить пункту 3 додатку 2 Тендерної документації.
Однак, відповідно до п.3 Додатку 2 до тендерної пропозиції чітко прописані умови про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, а саме
Лист у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією номеру та дати укладення договору, терміну дії, предмету договору; назви, коду за ЄДРПОУ, адреси замовника; П.І.Б., номеру телефону контактної особи цього замовника та стану виконання аналогічного договору (не менше 2-х договорів) за аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копією договору, актами виконаних робіт, оригіналом листа-відгука контрагента, виданого у 2017-2019 рр, що підтверджує виконання договору)
Слід зауважити, що законодавство не містить визначення поняття «аналогічний договір». Враховуючи ознаки, аналогічним є договір (двосторонній або декількасторонній) подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі.
Окрім того, додатково зазначаємо, що під аналогічним предметом закупівлі(п.3.2 розділу 3 ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 Правила визначення вартості будівництва) є нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об’єктів будівництва.
Надані нами аналогічні договори відповідають даному критерію за видом та за предметом.
Тому, вважаємо, що рішення тендерного комітету є упередженим.
Отже, не погоджуємося з рішенням тендерного комітету і вважаємо:
що такими рішенням Замовник порушує права та охоронювані законом інтереси учасників закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель.
Рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції з необгрунтованих підстав порушує право ПП «ІБК «ДЕДАЛ», бути визнаним переможцем Процедури закупівлі як учасника ,з найбільш економічно вигідною ціновою пропозицією, тому зазначене рішення є таким, що
грубо порушує законодавство у сфері здійснення публічних закупівель, Замовник порушив вимоги статті 31 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, зокрема, принципи щодо забезпечення максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників, здійснення об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО: 1. Замовника скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «ІБК «ДЕДАЛ» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути звернення та надати відповідь у встановлені Законом строки.
З повагою,
Директор приватного підприємства «ІБК «ДЕДАЛ» Б.М.Файфу
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.09.2019 17:52
Вирішення:
Шановний учаснику! Тендерним комітетом Територіального управління Державної судової адміністрації розглянуто вимогу про скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «ІБК ДЕДАЛ». За результатами розгляду листа можемо повідомити наступне.
Відповідно до пункту 4 розділу І «Загальні положення» Тендерної документації, предметом закупівлі є капітальний ремонт адміністративної будівлі Дубенського міськрайонного суду на вул. Данила Галицького, 22 в м. Дубно, Рівненської області (ремонт І-ІІІ поверхів) (код згідно ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні роботи).
Відповідно до пункту 18 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Звертаємо Вашу увагу, що дана норма є відсилочною, у зв’язку з чим виникає необхідність звернутись до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.30.2016 року № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі».
Відповідно до розділу ІІІ «Визначення предмета закупівлі робіт» наказу, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Пункт 4 розділу І «Загальні положення» Тендерної документації надає вичерпну інформацію про предмет закупівлі із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показника четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, а саме, ДК 021:2015:45450000 - 6. Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007 від 23.12.2015 року №1749, код 45450000-6 передбачає «Інші завершальні будівельні роботи (Other building completion work)», до яких належать: декорувальні роботи (код 45451000-3), оздоблювальні роботи (код 45451100-4), оббивальні/обшивальні роботи (код 45451200-5), улаштування зимових садів (код 45451300-6) тощо.
На виконання вимоги, передбаченої підпунктом 2 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Вами було надано у документі «Аналогічні договори» два договори, а саме, Договір підряду № 92 від 03.12.2018 року та договір підряду № 63 від 06.10.2017 року із зазначення у дужках предмету договору відповідно до показника другої цифри Єдиного закупівельного словника, а саме, ДК 021:2015: 45000000 – 7.
Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007» від 23.12.2015 року №1749, код 45000000 – 7 передбачає «Будівельні роботи та поточний ремонт (Construction work)». Даний код, передбачає широкий перелік робіт які можуть здійснюватись за ним.
Таким чином, Замовником було надано чітку, однозначну та виключну вимогу щодо предмета закупівлі, конкретизовану відповідно до чинного законодавства.
У своїй вимозі, Ви піднімаєте питання про природу аналогічного договору, підтверджуючи свої аргументи докринальним джерелом, а саме: «Слід зауважити, що законодавство не містить визначення поняття «аналогічний договір». Враховуючи ознаки, аналогічний є договір (двосторонній або декілька сторонній) подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі» (А.О.Сошников Аналогічний Договір як елемент кваліфікаційного критерію у державних закупівлях: класифікація, визначення та закріплення/ Сошников А.О./ Університетські наукові записки, 2012, № 4 (44). Нагадаємо, що проблема доктринального права є дискусійною, адже є складною як з філософської точки зору так і юридичної. Доктрина не має обов’язковості та конституційного чи іншого законодавчого закріплення.
У свою чергу, ми погоджуємось з Вами, що Закон України, інші нормативні та законодавчі акти не містять визначення поняття «аналогічний договір», однак, в той же час стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не містить обмежень, що саме Замовник може вважати аналогічним договором за його предметом та природою робіт, що надаються.
Таким чином, тендерний комітет приймаючи рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «ІБК «ДЕДАЛ» діяв виклично в межах Закону України «Про публічні закупівлі», Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 та пункту 3 додатку 2 тендерної документації, у якому передбачено для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів надання листа у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією номеру та дати укладення договору, терміну дії, предмету договору; назви, коду за ЄДРПОУ, адреси замовника; П.І.Б., номеру телефону контактної особи цього замовника та стану виконання аналогічного договору (не менше 2-х договорів) за аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копією договору, актами виконаних робіт, оригіналом листа-відгука контрагента, виданого у 2017-2019 рр, що підтверджує виконання договору).
Одночасно повідомляємо, «Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена процедура скасування рішення тендерного комітету про відхилення пропозиції учасника за власною ініціативою тендерного комітету. Рішення тендерного комітету може бути скасоване рішенням Антимонопольного комітету України за скаргою учасника.
Статус вимоги:
Відхилено