-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Легкові автомобілі (НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога)
Завершена
37 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 186 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 186 000.00 UAH
Період оскарження:
02.08.2019 12:11 - 28.09.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено
СКАРГА ЩОДО ПРИЙНЯТИХ ЗАМОВНИКОМ РІШЕНЬ, ЯКІ ВІДБУЛИСЯ ПІСЛЯ РОЗГЛЯДУ ТЕХНЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ НА ВІДПОВІДНІСТЬ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ
Номер:
9c6bfe3a37564815aef628f3a0e7aa60
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-02-001151-b.c9
Назва:
СКАРГА ЩОДО ПРИЙНЯТИХ ЗАМОВНИКОМ РІШЕНЬ, ЯКІ ВІДБУЛИСЯ ПІСЛЯ РОЗГЛЯДУ ТЕХНЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ НА ВІДПОВІДНІСТЬ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ
Скарга:
Замовником 03.10.2019 на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу «PROZORRO» сформовано протокол розгляду тендерних пропозицій, поданих учасниками на Процедуру закупівлі, згідно з яким тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» відхилено. У зазначеному протоколі розгляду тендерних пропозицій від 03.10.2019 вказано, що підставою відхилення нашої тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Не відповідає вимогам тендерної документації. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації».
Детатальніше додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 08.10.2019 18:29
- Платіжне доручення 08.10.2019 18:29
- рішення від 11.10.2019 № 14619 + лист Замовнику .pdf 11.10.2019 18:59
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 08.10.2019 № UA-2019-08-02-001151-b.c9.pdf 18.10.2019 22:36
- рішення від 21.10.2019 № 15078.pdf 22.10.2019 17:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.10.2019 18:29
Опис причини скасування:
Отримали протокол. Розібралися з причинами
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
11.10.2019 17:46
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
22.10.2019 17:30
Вимога
Є відповідь
Щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції
Номер:
a360817da78d4190a37957146ed216d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-02-001151-b.a8
Назва:
Щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції
Вимога:
Щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції
З інформації, що оприлюднена в системі «Prozzoro», ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» стало відомо про те, що нашу тендерну пропозицію 03.10.2019 відхилено. Підстава відхилення нашої тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» – тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації.
Вважаємо недостатню аргументацію відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС», оскільки інформація не містить причин невідповідності нашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Частиною третьою статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Виходячи із зазначеного та керуючись частиною третьою статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 166 допущення до оцінки тип С -1 1151-b.docx 07.10.2019 17:11
Дата подачі:
04.10.2019 09:19
Вирішення:
Відповідь зазначена в Протоколі засідання тендерного комітету №166 від 03.10.2019
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо порушення Замовником законодавства
Номер:
3fda472d309944fc900d761fb773af11
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-02-001151-b.a7
Назва:
Скарга щодо порушення Замовником законодавства
Скарга:
Замовником 02.08.2019 розміщено оголошення ID dfdf83c53bfb4d08b15fe94a976963b6 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-02-001151-b) щодо проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога) (автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу С з обладнанням) (далі – Процедура закупівлі) та тендерну документацію щодо зазначеної Процедури закупівлі.
ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» є виробником автомобілів спеціалізованих санітарних екстреної (швидкої) медичної допомоги на базі FORD TRANSIT та має намір подати тендерну пропозицію та запропонувати вказані автомобілі з метою прийняття участі у вказаній Процедурі закупівлі, проте, не має такої змоги, оскільки Замовником у тендерній документації допущено порушення вимог законодавства про публічні закупівлі та встановлено ряд дискримінаційних вимог, які звужують коло потенційних учасників Процедури закупівлі та дискримінують нас як Учасника.
Таким чином, дії Замовника є неправомірними, такими, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
На підтвердження своїх доводів нижче надаємо перелік дискримінаційних вимог, встановлених у тендерній документації та інші порушення законодавства про публічні закупівлі, допущенні Замовником при оголошенні та проведенні даної Процедури закупівлі, а також обґрунтування наявності порушених наших, як Учасника, прав та охоронюваних законом інтересів.
1. Пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме наявність документального підтвердження можливості забезпечити сервісне обслуговування у власних або партнерських центрах, які знаходяться на території Вінницької області. Також, пунктом 1 Інформації та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вказаним у Додатку 1 до тендерної документації, та пунктом 1 Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність можливості забезпечити сервісне обслуговування у власних або партнерських сервісних центрах, які знаходяться на території Вінницької області впродовж строку дії гарантійних зобов'язань. Дана вимога Замовника кореспондується з вимогами встановленими пунктом 6 Додатку 2 до тендерної документації та пунктом 2.3. Проекту договору, викладеному у Додатку 4 до тендерної документації, згідно з якими проводити сервісне обслуговування впродовж дії гарантійного зобов’язання на спеціалізованих сервісах, вказаних Виконавцем, що знаходиться на території Вінницької області, згідно розкладу технічного обслуговування вказаного виробником шасі.
Слід зазначити, що Замовником дані вимоги викладені таким чином, що підтвердження можливості забезпечення сервісного обслуговування Товару в одному центрі з сервісного обслуговування на території Вінницької області буде невідповідністю вказаним вимогам, оскільки Замовником сформульовано дану вимогу саме в множині, що передбачає підтвердження можливості забезпечення сервісного обслуговування в двох або більше центрах з сервісного обслуговування на території Вінницької області, що дискримінує нас, як Учасника, виходячи із наступного.
Ми, як виробник автомобілів спеціалізованих санітарних екстреної (швидкої) медичної допомоги на базі FORD TRANSIT, маємо можливість забезпечити сервісне та гарантійне обслуговування запропонованих автомобілів але на одному центрі з сервісного обслуговування, що знаходиться на території Вінницької області, та авторизований офіційним імпортером та дистриб’ютором автомобілів Ford ТОВ «Віннер Імпортс Україна, ЛТД». На підтвердження наявності на території Вінницької області одного центру з сервісного обслуговування автомобілів Ford, надаємо копію листа офіційного імпортера та дистриб’ютора автомобілів Ford ТОВ «Віннер Імпортс Україна, ЛТД» з переліком офіційних дилерів та сервісних партнерів Ford в Україні, які мають право на гарантійне та сервісне обслуговування автомобілів Ford. Згідно з даним переліком на території Вінницької області наявний лише один дилер, який має право на гарантійне та сервісне обслуговування автомобілів Ford, а саме ТОВ «Автовінн», який знаходиться за адресою: 21034, Вінницька область, м. Вінниця, Немирівське шосе, 94 А. Така ж інформація міститься на офіційному сайті офіційного імпортера та дистриб’ютора автомобілів Ford в Україні https://ford.ua/dealerships.
Таким чином, забезпечення сервісного обслуговування запропонованих нами автомобілів спеціалізованих санітарних екстреної (швидкої) медичної допомоги на базі FORD TRANSIT в Вінницькій області можливе лише в одному центрі з сервісного обслуговування автомобілів Ford, а саме в ТОВ «Автовінн», який знаходиться за адресою: 21034, Вінницька область, м. Вінниця, Немирівське шосе, 94 А. Крім того, підписуючи проект договору та надаючи його у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, ми погоджуємося забезпечити гарантійний ремонт Товару, в повному обсязі, протягом встановленого гарантійного строку, тим самим берем на себе зобов’язання щодо проведення сервісного обслуговування впродовж дії гарантійного зобов’язання на спеціалізованому сервісному центрі, що знаходиться на території Вінницької області.
У зв’язку з цим, вважаємо, що дана кваліфікаційна умова є дискримінаційною по відношенню до нас, як потенційного Учасника, який може забезпечити сервісне обслуговування запропонованого Товару на одному центрі з сервісного обслуговування на території Вінницької області.
Виходячи з зазначеного, ми не можемо прийняти участь в даній Процедурі закупівлі, оскільки нашу тендерну пропозицію буде відхилено, так як ми, як Учасник, не відповідатимемо кваліфікаційному критерію, а саме щодо наявності документального підтвердження можливості забезпечити сервісне обслуговування у двох або більше власних або партнерських центрах, які знаходяться на території Вінницької області.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 30.08.2019 19:26
- Сервісні центри 30.08.2019 19:26
- Скан-копія платіжного доручення 30.08.2019 19:26
- рішення від 03.09.2019 № 12254 .pdf 03.09.2019 21:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.09.2019 № 13317.pdf 20.09.2019 16:32
- рішення від 19.09.2019 № 13317.pdf 25.09.2019 00:18
- ст 2.pdf 10.09.2019 12:02
- ст 1.pdf 10.09.2019 12:02
- Лист 1257.pdf 25.09.2019 14:01
- Протокол 159.pdf 25.09.2019 14:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.08.2019 19:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.09.2019 00:18
Дата виконання рішення Замовником:
25.09.2019 14:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Після розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ВІДІ ЮНІКОМЕРС" від 30.08.2019 № UA-2019-08-02-001151-b.a7, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України прийняла Рішенням №13317-р/пк-пз від 19.09.2019 року, в якому зобов’язала КУ ТМО «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (далі – Замовник), усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-08-02-001151-b.
На виконання вище зазначеного Рішення, а також з метою дотримання принципів недискримінації учасників, відкритості, прозорості на всіх стадіях закупівлі, тендерний комітет Замовника ухвалив усунути розбіжності в Документації (Протокол від 25.09.2019 року №159), шляхом внесення змін у пункт 5.9. проекту договору, викладеному у додатку 4 Документації, шляхом виключення з нього права при прийманні Товару перевірки Замовником наявності вільного повздовжнього переміщення, нахилу спинки та підголовника пасажирського сидіння, а також наявності сигналізації.
Скарга
Розгляд припинено
Скарга щодо порушення замовником законодавства
Номер:
cc9a7c1826734dd9aad01e25ef118fd6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-02-001151-b.b6
Назва:
Скарга щодо порушення замовником законодавства
Скарга:
Замовником 02.08.2019 розміщено оголошення ID dfdf83c53bfb4d08b15fe94a976963b6 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-02-001151-b) щодо проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога) (автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу С з обладнанням) (далі – Процедура закупівлі) та тендерну документацію щодо зазначеної Процедури закупівлі.
ТОВ «ВІДІ ЮНІКОМЕРС» є виробником автомобілів спеціалізованих санітарних екстреної (швидкої) медичної допомоги на базі FORD TRANSIT та має намір подати тендерну пропозицію та запропонувати вказані автомобілі з метою прийняття участі у вказаній Процедурі закупівлі, проте, не має такої змоги, оскільки Замовником у тендерній документації допущено порушення вимог законодавства про публічні закупівлі та встановлено ряд дискримінаційних вимог, які звужують коло потенційних учасників Процедури закупівлі та дискримінують нас як Учасника.
Таким чином, дії Замовника є неправомірними, такими, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
На підтвердження своїх доводів нижче надаємо перелік дискримінаційних вимог, встановлених у тендерній документації та інші порушення законодавства про публічні закупівлі, допущенні Замовником при оголошенні та проведенні даної Процедури закупівлі, а також обґрунтування наявності порушених наших, як Учасника, прав та охоронюваних законом інтересів.
1. Пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме наявність документального підтвердження можливості забезпечити сервісне обслуговування у власних або партнерських центрах, які знаходяться на території Вінницької області. Також, пунктом 1 Інформації та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вказаним у Додатку 1 до тендерної документації, та пунктом 1 Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність можливості забезпечити сервісне обслуговування у власних або партнерських сервісних центрах, які знаходяться на території Вінницької області впродовж строку дії гарантійних зобов'язань. Дана вимога Замовника кореспондується з вимогами встановленими пунктом 6 Додатку 2 до тендерної документації та пунктом 2.3. Проекту договору, викладеному у Додатку 4 до тендерної документації, згідно з якими проводити сервісне обслуговування впродовж дії гарантійного зобов’язання на спеціалізованих сервісах, вказаних Виконавцем, що знаходиться на території Вінницької області, згідно розкладу технічного обслуговування вказаного виробником шасі.
Слід зазначити, що Замовником дані вимоги викладені таким чином, що підтвердження можливості забезпечення сервісного обслуговування Товару в одному центрі з сервісного обслуговування на території Вінницької області буде невідповідністю вказаним вимогам, оскільки Замовником сформульовано дану вимогу саме в множині, що передбачає підтвердження можливості забезпечення сервісного обслуговування в двох або більше центрах з сервісного обслуговування на території Вінницької області, що дискримінує нас, як Учасника, виходячи із наступного.
Ми, як виробник автомобілів спеціалізованих санітарних екстреної (швидкої) медичної допомоги на базі FORD TRANSIT, маємо можливість забезпечити сервісне та гарантійне обслуговування запропонованих автомобілів але на одному центрі з сервісного обслуговування, що знаходиться на території Вінницької області, та авторизований офіційним імпортером та дистриб’ютором автомобілів Ford ТОВ «Віннер Імпортс Україна, ЛТД». На підтвердження наявності на території Вінницької області одного центру з сервісного обслуговування автомобілів Ford, надаємо копію листа офіційного імпортера та дистриб’ютора автомобілів Ford ТОВ «Віннер Імпортс Україна, ЛТД» з переліком офіційних дилерів та сервісних партнерів Ford в Україні, які мають право на гарантійне та сервісне обслуговування автомобілів Ford. Згідно з даним переліком на території Вінницької області наявний лише один дилер, який має право на гарантійне та сервісне обслуговування автомобілів Ford, а саме ТОВ «Автовінн», який знаходиться за адресою: 21034, Вінницька область, м. Вінниця, Немирівське шосе, 94 А. Така ж інформація міститься на офіційному сайті офіційного імпортера та дистриб’ютора автомобілів Ford в Україні https://ford.ua/dealerships.
Таким чином, забезпечення сервісного обслуговування запропонованих нами автомобілів спеціалізованих санітарних екстреної (швидкої) медичної допомоги на базі FORD TRANSIT в Вінницькій області можливе лише в одному центрі з сервісного обслуговування автомобілів Ford, а саме в ТОВ «Автовінн», який знаходиться за адресою: 21034, Вінницька область, м. Вінниця, Немирівське шосе, 94 А. Крім того, підписуючи проект договору та надаючи його у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, ми погоджуємося забезпечити гарантійний ремонт Товару, в повному обсязі, протягом встановленого гарантійного строку, тим самим берем на себе зобов’язання щодо проведення сервісного обслуговування впродовж дії гарантійного зобов’язання на спеціалізованому сервісному центрі, що знаходиться на території Вінницької області.
У зв’язку з цим, вважаємо, що дана кваліфікаційна умова є дискримінаційною по відношенню до нас, як потенційного Учасника, який може забезпечити сервісне обслуговування запропонованого Товару на одному центрі з сервісного обслуговування на території Вінницької області.
Виходячи з зазначеного, ми не можемо прийняти участь в даній Процедурі закупівлі, оскільки нашу тендерну пропозицію буде відхилено, так як ми, як Учасник, не відповідатимемо кваліфікаційному критерію, а саме щодо наявності документального підтвердження можливості забезпечити сервісне обслуговування у двох або більше власних або партнерських центрах, які знаходяться на території Вінницької області.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 30.08.2019 19:23
- Сервісні центри 30.08.2019 19:23
- рішення від 03.09.2019 № 12257 .pdf 04.09.2019 13:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.08.2019 19:24
Опис причини скасування:
не всі докумнети долучено
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
30.08.2019 19:24
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
04.09.2019 13:47
Скарга
Відхилено
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дикримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
27b31315da4749d6b838aa5a00ed51eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-02-001151-b.a5
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дикримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
1. Відповідно п.6 Додатку 2 тендрної документації, «Експлуатаційні властивості Особливих вимог медико-технічних вимог», Замовником встановлено вимогу:
«Конструкція трансмісії автомобіля Привід 4х2 с приводом на передню вісь. Механічна коробка переміни швидкостей, кількість передач не менше 6 вперед та 1 назад; Колеса зі сталевими дисками.»
ДСТУ 7032:2009 Автомобілі швидкої медичної допомоги та їхнє устаткування. Технічні вимоги та методи випробування, та жодним іншим національним стандартом не встановлено жодних вимог щодо типу приводу Автомобільна швидка допомога) (автомобілі екстреної (швидкої) медичної допомоги типу С з обладнанням).
Встановлена Замовником вимога, щодо типу приводу автомобіля є необґрунтованою та дискримінаційною щодо учасників, які поставляють автомобілі із заднім типом приводу.
Ми, як виробник автомобілів швидкої медичної допомоги, які відповідають ДСТУ 7032:2009 та пройшли клінічні випробування на відповідність технічному регламенту, бажаємо прийняти участь в даній процедурі закупівлі та спроможні задовільнити потреби Замовника з наступними параметрами:
«Конструкція трансмісії автомобіля Привід 4х2 с приводом на передню або задню вісь. Механічна коробка переміни швидкостей, кількість передач не менше 6 вперед та 1 назад; Колеса зі сталевими дисками.»
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2019-08-02-001151-b .pdf 28.08.2019 14:20
- Платіжне доручення UA-2019-08-02-001151-b.pdf 28.08.2019 14:20
- рішення від 30.08.2019 № 12104 + лист Замовнику.pdf 30.08.2019 18:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.09.2019 №13029 .pdf 17.09.2019 14:48
- Рішення від 16.09.2019 №13029.pdf 19.09.2019 22:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.08.2019 14:20
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
19.09.2019 22:50
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги щодо медичного обладнання
Номер:
3af01ec84dfe41df8fd2e04ee21b1047
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-02-001151-b.a4
Назва:
Дискримінаційні вимоги щодо медичного обладнання
Вимога:
Шановний замовнику, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційні умови до учасників стосовно вимог медичного обладнання!
Щодо встановлення дискримінаційних вимог до небулайзера
Встановленим до небулайзера у пункті 3.5. Таблиці 10 Додатку 2 до тендерної документації медико-технічним вимогам відповідає лише Ультразвуковий інгалятор MY-520A (Китай).
Враховуючи зазначене, Замовник у тендерній документації встановив вимоги, які порушують законодавство, дискримінують нас як учасника, порушують основні принципи здійснення публічних закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, принципи добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та максимальної економії та ефективності, а також штучно обмежують конкуренцію.
Вважаємо, що Замовник повинен привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України, усунути дискримінаційні вимоги, шляхом внесення змін в медико-технічні вимоги.
У зв’язку з цим, пропонуємо підпункти 5-7 пункту 3.5. Таблиці 10 Додатку 2 до тендерної документації виключити.
Запропоновані нами зміни не впливають на функціональні можливості небулайзера. Разом з цим, розширять коло учасників, що дозволить запропонувати небулайзер, що задовольнить потреби Замовника.
Щодо поясу для іммобілізації тазу
Замовником пунктом 5.9. Таблиці 10 Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо комплектації автомобіля швидкої допомоги поясом для іммобілізації тазу. Разом з тим, постановою Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 р. № 425, на виконання якої закуповується спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги, встановлено, що устаткування спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги повинне відповідати Примірному табелю (переліку) оснащення бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, затвердженому наказом МОЗ від 6 лютого 2014 р. № 101, яким не передбачено комплектування спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги поясом для іммобілізації тазу.
Виходячи із зазначеного, вказана вимога є неправомірною, такою, що порушує постанову Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 р. № 425 та повинна бути виключена.
У зв’язку із цим, просимо роз’яснити, що це за медичний виріб та для яких цілей планується використовувати його в спеціалізованому санітарному транспорті екстреної медичної допомоги, враховуючи те, що Примірним табелем (переліку) оснащення бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги не передбачено комплектування вказаним виробом, або видалити вказану вимогу.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 131 легкові авто тип С-1 відповідь на вимогу а.с2.docx 28.08.2019 12:59
Дата подачі:
23.08.2019 11:31
Вирішення:
Дані медико-технічних вимоги до п. 3.5 «Небулайзер» сформовані виключно на проханнях медичного персоналу, що стикався з проблемами надання медичної допомоги в екстримальних умовах АШМД (екстреної). У випадках надання допомоги особам, що мають порушення (гострі, хронічні, або у стадії загострення), виявляється неможливим розпилення препаратів для купіруювання нападів ядухи без небулайзеру, а саме ультразвуковий потрібен, тому що компрексорний тип мотору та його конструкція ускладнює його використання в умовах АШМД. Дані характеристики прописані на основі досвіду роботи медичного персоналу Вінниці та області щодо виду пристрою та його основних характеристик, взаємодії та можливості дисперсії з конкретними препаратами.
Щодо поясу для іммобілізації тазу. Як Замовник, підтверджуємо відсутність посилання щодо даної позиції у ДСТУ 7032:2009, але враховуючи придбання автомобілів для працівників екстреної медичної допомоги, які зобов’язані надавати допомогу потерпілим та постраждалим в звичайних умовах та в умовах виникнення надзвичайної ситуації, де може бути травмовано не одного хворого одночасно, які потребуватимуть як Пояс для іммобілізації тазу (для менш постраждалих) так і іммобілізаційного матрацу (для більш постраждалих), дана вимога основана на досвіді роботи медичного персоналу медичних закладів Вінниці та області та орієнтована на надання екстреної медичної допомоги приміром при ДТП одночасно декільком хворим.
Таким чином, твердження, що в тендерній документації наявні дискримінаційні умови в частині технічних характеристик медичного обладнання не відповідає дійсності. Зазначені умови документації не порушують права та законні інтереси Учасника пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не перешкоджають Скаржнику взяти участь у процедурі закупівлі. Враховуючи викладене, технічне завдання додатку 2 до тендерної документації складено виходячи з потреб замовника за погодженням з МОЗ України, тому підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги по обладанню ч2
Номер:
c495a41ddc7147f696f2913bda93d6a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-02-001151-b.c3
Назва:
Дискримінаційні вимоги по обладанню ч2
Вимога:
4. Щодо п.5.9.Пояс для іммобілізації тазу: Оскільки в ДСТУ 7032:2009 не встановлено вимог щодо наявності та характеристик поясу для іммобілізації тазу, та враховуючи той факт, що для іммобілізації тазу, може використовуватись вакуумний матрац, просимо Вас видалити даний пункт з тендерної документації.
5. Щодо п.5.4. Дошка довга спінальна: В даному пункті замовник встановлює вимоги щодо максимального навантаження на рівні не менше 200кг. Вважаємо, що дана вимога значно завищена. Штат повністю укомплектованої бригади швидкої допомоги у складі 4 чоловік не в змозі підняти таке навантаження, оскільки максимальне навантаження на одну особу регламентоване ДСТУ 7032:2009 становить 25 кг. Навіть наявність 6 чоловік для транспортування пацієнта згідно норм дозволяє підняти вагу максимум 150кг. В зв’язку з цим просимо Вас привести пункт 5.4 таблиці Таблиці 1 Медико-технічні вимоги до устаткування у відповідність до стандарту ДСТУ 7032:2009 та викласти даний пункт в такому вигляді:
«1. Дошка повинна мати отвори для ручного транспортування, закріплення ременів та пристосувань для іммобілізації голови, дошка повинна бути виготовлена з рентгенпрозорого матеріалу стійкого до зовнішніх ушкоджень та дії дезінфікуючих засобів.
2. Максимальне навантаження, не менше 150 кг»
6. Щодо п.3.7. Капнограф: враховуючи той факт, що капнометр може використовуватись як опція не тільки у складі мультифункціонального портативного монітору пацієнта, а і у складі дефібрилятора-монітора або транспортного апарату ШВЛ, просимо Вас розширити можливості участі у даній закупівлі більшій кількості виробників високоякісного обладнання, виклавши пункт 3.7. Таблиці 1 Медико-технічні вимоги до устаткування у такому вигляді:
«1.Повинен бути портативним або у складі інших приладів.
2. Сумісний з дихальною апаратурою автомобіля.
3. Автономна робота.»
Просимо Вас врахувати вище вказані аргументи та внести зміни до тендерної документації згідно закупівлі № UA-2019-08-16-000418-a для забезпечення принципів добросовісної конкуренції, запобігання корупції, залучення до даної закупівлі більшої кількості учасників та отримання максимальної економії державних коштів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 129 легкові авто тип С-1 відповідь на вимогу с3.docx 27.08.2019 12:56
Дата подачі:
21.08.2019 16:27
Вирішення:
Запит 4: «Щодо п.5.9.Пояс для іммобілізації тазу: Оскільки в ДСТУ 7032:2009 не встановлено вимог щодо наявності та характеристик поясу для іммобілізації тазу, та враховуючи той факт, що для іммобілізації тазу, може використовуватись вакуумний матрац, просимо Вас видалити даний пункт з тендерної документації»
Відповідь:
Враховуючи придбання автомобілів для працівників екстреної медичної допомоги, які зобов’язані надавати допомогу потерпілим та постраждалим в звичайних умовах та в умовах виникнення надзвичайної ситуації, де може бути травмовано не одного хворого одночасно, які потребуватимуть як Пояс для іммобілізації тазу (для менш постраждалих) так і іммобілізаційного матрацу (для більш постраждалих), дана вимога основана на досвіді роботи медичного персоналу медичних закладів Вінниці та області та орієнтована на надання екстреної медичної допомоги приміром при ДТП одночасно декільком хворим.
Запит 5: «Щодо п.5.4. Дошка довга спінальна: В даному пункті замовник встановлює вимоги щодо максимального навантаження на рівні не менше 200кг. Вважаємо, що дана вимога значно завищена. Штат повністю укомплектованої бригади швидкої допомоги у складі 4 чоловік не в змозі підняти таке навантаження, оскільки максимальне навантаження на одну особу регламентоване ДСТУ 7032:2009 становить 25 кг. Навіть наявність 6 чоловік для транспортування пацієнта згідно норм дозволяє підняти вагу максимум 150кг. В зв’язку з цим просимо Вас привести пункт 5.4 таблиці Таблиці 1 Медико-технічні вимоги до устаткування у відповідність до стандарту ДСТУ 7032:2009 та викласти даний пункт в такому вигляді: «1. Дошка повинна мати отвори для ручного транспортування, закріплення ременів та пристосувань для іммобілізації голови, дошка повинна бути виготовлена з рентгенпрозорого матеріалу стійкого до зовнішніх ушкоджень та дії дезінфікуючих засобів. 2. Максимальне навантаження, не менше 150 кг»
Відповідь:
Вимога щодо п.5.4. Дошка довга спінальна, а саме максимального навантаження на рівні не менше 200 кг є доцільною і актуальною, спираючись на навантаження у п. 1.1 «Основні ноші (каталка)», а отже є доцільною у випадку використання дошки для пацієнтів з великою вагою. Зазначимо, що відсилання на штат АШМД не є актуальним та не має практичного застосування у повсякденності бригад, а навантаження у 200 кг забезпечить довговічність використання дошки, адже, зазвичай, всі прилади іммобілізації використовуються майже щодня.
Запит 6: «Щодо п.3.7. Капнограф: враховуючи той факт, що капнометр може використовуватись як опція не тільки у складі мультифункціонального портативного монітору пацієнта, а і у складі дефібрилятора-монітора або транспортного апарату ШВЛ, просимо Вас розширити можливості участі у даній закупівлі більшій кількості виробників високоякісного обладнання, виклавши пункт 3.7. Таблиці 1 Медико-технічні вимоги до устаткування у такому вигляді: «1.Повинен бути портативним або у складі інших приладів. 2. Сумісний з дихальною апаратурою автомобіля. 3. Автономна робота.»
Відповідь:
Щодо п.3.7. Капнограф, а саме його основне призначення - це монітор для тривалого неінвазивного вимірювання і відображення на дисплеї концентрації вуглекислого газу в кінці видиху (EtCO2), концентрації вуглекислого газу на вдиху (FiCO2), частоти дихання (ЧД), тобто має використовуватись виключно з апаратом ШВЛ для контролю та моніторингу ефективності проведення штучної вентиляції легень, а, отже, найдоцільніше його наявність у інших приладах моніторингу пацієнта, як і було зазначено в Таблиці 1 тендерної документації, а саме п.3.7, підпункту 4 «Повинен бути у складі мультифункціонального портативного монітору з можливістю виміру HIАТ, ЕКГ, SpO2, ЧД.». Тобто, використання вмонтованого капнографу у таких приладах, як дефібрилятор, апарат ШВЛ – ускладнює роботу та може зашкодити одночасному наданню реанімаційних заходів більше, ніж одному пацієнтові, з чого можна зробити висновок, що вимога, яка зазначена у Таблиці 1 тендерної документації, а саме п.3.7, підпункту 4 « Повинен бути у складі мультифункціонального портативного монітору з можливістю виміру HIАТ, ЕКГ, SpO2, ЧД.» є доцільною, практичною, заснованою на багаторічному досвіді роботи медичного персоналу закладів Вінниці та області, тобто, не може підлягати внесенню змін або видаленню взагалі.
Таким чином, твердження, що в тендерній документації наявні дискримінаційні умови в частині технічних характеристик медичного обладнання не відповідає дійсності. Зазначені умови документації не порушують права та законні інтереси Учасника пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не перешкоджають Скаржнику взяти участь у процедурі закупівлі. Враховуючи викладене, технічне завдання додатку 2 до тендерної документації складено виходячи з потреб замовника за погодженням з МОЗ України, тому підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги по обладанню ч1
Номер:
f3f3974726364b5dad1897552c891161
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-02-001151-b.c2
Назва:
Дискримінаційні вимоги по обладанню ч1
Вимога:
Стосовно закупівлі №UA-2019-08-16-000418-a
ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі
(НК 024:2019 - 35988 Автомобільна швидка допомога)
(спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги
типу В з обладнанням)
(згідно постанови № 425 КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від
22 травня 2019 р).
В И М О Г А
щодо відповідності Закону України «Про публічні закупівлі»
та забезпечення принципів добросовісної конкуренції
Для забезпечення принципів добросовісної конкуренції, запобігання корупції, залучення до даної закупівлі більшої кількості учасників та з метою отримання максимальної економії державних коштів, просимо Вас внести до Тендерної документації згідно закупівлі № UA-2019-08-16-000418-a, а саме до Таблиці 1 Медико-технічні вимоги до устаткування, корективи стосовно слідуючих пунктів:
1. Щодо п.3.3. Глюкометр: Оскільки в ДСТУ 7032:2009 не встановлено чітких вимог щодо джерела живлення глюкометра, вважаемо вказану в даному пункті вимогу щодо наявності «ААА батарейки (2шт)» дискримінаційною та такою, що обмежує принципи добросовісної конкуренції, і не дає можливості прийняти участь у закупівлі іншим виробникам аналогічної продукції - глюкометрів, що мають живлення, наприклад, від однієї батарейки. Просимо Вас привести даний пункт у відповідність та видалити вимогу щодо наявності «ААА батарейки (2шт)».
2. Щодо п.3.5. Небулайзер: Вважаємо, вимоги викладені в підпунктах 5 та 6 до пункту 3.5 Таблиці 1 Медико-технічні вимоги до устаткування дискримінаційми та такими, що обмежують принципи добросовісної конкуренції. Наведені параменти чітко вказують на модель: Ультразвуковий інгалятор MY-520A ( https://prom.ua/ua/p786831155-ultrazvukovij-ingalyator-520a.html), що порушує принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо Вас з метою забезпечення добросовісної конкуренції, прозорості та можливого долучення до закупівлі максимальної кількості учасників привести тендерну документацію у відповідність та викласти даний пункт у такому вигляді:
«Повинен використовуватися для лікування захворювань дихальної системи шляхом ефективної доставки до бронхів та легень призначених лікарських засобів перетворених у аерозолі.
Повинен мати комплектацію: -Основний блок;
-адаптер живлення;
-Ємність для води;
-Фільтри.
Живлення 220В»
3. Щодо п.3.1. Монітор тиску крові ручний з манжетами різних розмірів: Враховуючи той факт, що у багатьох виробників дана позиція входить до складу сумки/рюкзака для невідкладної допомоги, що є більш доцільним та зручним, та звертаючи увагу на те, що в ДСТУ 7032:2009 не встановлено чітких вимог щодо діапазону вимірювання на манометрі, просимо Вас викласти даний пункт у такому вигляді:
«Повинен бути для виміру артеріального тиску.
Повинен бути механічний.
Повинен мати у комплекті: манометр, манжети, не менше 3 типорозмірів, пневматичний нагнітач, стетоскоп з плоскою головкою, може бути окремо, інструкцію по експлуатації.
Повинен бути для багаторазового використання.
Може бути в складі сумки або рюкзака для надання невідкладної допомоги.»
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 128 легкові авто тип С-1 відповідь на вимогу с2.docx 27.08.2019 12:31
Дата подачі:
21.08.2019 16:27
Вирішення:
Запит 1: «Щодо п.3.3. Глюкометр: Оскільки в ДСТУ 7032:2009 не встановлено чітких вимог щодо джерела живлення глюкометра, вважаємо вказану в даному пункті вимогу щодо наявності «ААА батарейки (2шт)» дискримінаційною та такою, що обмежує принципи добросовісної конкуренції, і не дає можливості прийняти участь у закупівлі іншим виробникам аналогічної продукції - глюкометрів, що мають живлення, наприклад, від однієї батарейки. Просимо Вас привести даний пункт у відповідність та видалити вимогу щодо наявності «ААА батарейки (2шт)».
Відповідь :
Дана вимога основана на досвіді роботи медичного персоналу медичних закладів Вінниці та області, а також орієнтована на більшість виробників обладнання.
Запит 2: «Щодо п.3.5. Небулайзер: Вважаємо, вимоги викладені в підпунктах 5 та 6 до пункту 3.5 Таблиці 1 Медико-технічні вимоги до устаткування дискримінаційми та такими, що обмежують принципи добросовісної конкуренції. Наведені параметри чітко вказують на модель: Ультразвуковий інгалятор MY-520A (https://prom.ua/ua/p786831155-ultrazvukovij-ingalyator-520a.html), що порушує принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо Вас з метою забезпечення добросовісної конкуренції, прозорості та можливого долучення до закупівлі максимальної кількості учасників привести тендерну документацію у відповідність та викласти даний пункт у такому вигляді: «Повинен використовуватися для лікування захворювань дихальної системи шляхом ефективної доставки до бронхів та легень призначених лікарських засобів перетворених у аерозолі. Повинен мати комплектацію: основний блок; адаптер живлення; ємність для води; фільтри. Живлення 220В».
Відповідь:
Наведені параметри, що зазначені у підпунктах 5 та 6 пункту 3.5 «Небулайзер», використані з метою поліпшення вибору цієї позиції учасниками та заснована на досвіді роботи зі схожими пристроями медичним персоналом медичних закладів Вінниці та області, компактності, універсальності та довговічності.
Запит 3: Щодо п.3.1. Монітор тиску крові ручний з манжетами різних розмірів: Враховуючи той факт, що у багатьох виробників дана позиція входить до складу сумки/рюкзака для невідкладної допомоги, що є більш доцільним та зручним, та звертаючи увагу на те, що в ДСТУ 7032:2009 не встановлено чітких вимог щодо діапазону вимірювання на манометрі, просимо Вас викласти даний пункт у такому вигляді: «Повинен бути для виміру артеріального тиску. Повинен бути механічний. Повинен мати у комплекті: манометр, манжети, не менше 3 типорозмірів, пневматичний нагнітач, стетоскоп з плоскою головкою, може бути окремо, інструкцію по експлуатації. Повинен бути для багаторазового використання. Може бути в складі сумки або рюкзака для надання невідкладної допомоги.»
Відповідь:
Щодо показника манометра механічного тонометра, зазначимо, що даний прилад повинен використовуватися у автомобілях невідкладної медичної допомоги, а отже – для людей, що знаходяться у важкому стані, а саме з підвищеним тиском. Просимо звернути увагу, що артеріальний тиск при Артеріальній гіпертензії 3 ступені (3 ступінь – АТ ≥ 180 мм.рт.ст, а в критичних станах може досягати відмітки 300 мм.рт.ст), що є суттєвим показником для своєчасної ідентифікації проблеми та надання допомоги у критичному стані у догоспітальному етапі в умовах АШМД, відповідно до цих умов використання даного приладу, а саме п.3.1. «Монітор тиску крові ручний» більшість світових виробників тонометрів (AND, Little Doctor, Gamma ParaMed, Medicare та багато інших) виробляє тонометри з манометрами, що дозволяють вимірювати артеріальний тиск у діапазоні від 0 до 300 мм.рт.ст, також, зазначимо, що три різні типорозміри манжеток забезпечать вимірювання тиску у пацієнтів з атеросклеротичними змінами на різних (верхніх та нижніх) кінцівках, а також у дітей. Крім того, щодо зауваження стосовно комплектації апаратом сумки/рюкзака - тендерною документацією не забороняється дрібне медичне обладнання надавати у складі сумки/рюкзака.
Таким чином, твердження, що в тендерній документації наявні дискримінаційні умови в частині технічних характеристик медичного обладнання не відповідає дійсності. Зазначені умови документації не порушують права та законні інтереси Учасника пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не перешкоджають Скаржнику взяти участь у процедурі закупівлі. Враховуючи викладене, технічне завдання додатку 2 до тендерної документації складено виходячи з потреб замовника за погодженням з МОЗ України, тому підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Номер:
aee056a2805d4fbaa0a1108b73311e4d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-08-02-001151-b.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Вимога:
Відповідно Додатку 2, п.6 Експлуатаційні властивості Особливих вимог медико-технічних вимог тендерної документації Замовником встановлено вимогу:
Конструкція трансмісії автомобіля Привід 4х2 с приводом на передню вісь.
Механічна коробка переміни швидкостей, кількість передач не менше 6 вперед та 1 назад; Колеса зі сталевими дисками
Встановлена Замовником вимога, щодо типу приводу автомобіля є необґрунтованою та дискримінаційною щодо учасників, які поставляють автомобілі із заднім типом приводу.
Крім того, ДСТУ 7032:2009 та жодними іншими стандартами не встановлено жодних обмежень, щодо приводу спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням. Отже, для забезпечення добросовісної конкуренції просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині, а саме викласти вимогу в наступній редакції:
Конструкція трансмісії автомобіля Привід 4х2 с приводом на передню або задню вісь.
Механічна коробка переміни швидкостей, кількість передач не менше 6 вперед та 1 назад; Колеса зі сталевими дисками
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників,
запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.08.2019 18:17
Опис причини скасування:
Помилково
Дата скасування:
20.08.2019 18:18