• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

КОНСТРУКЦІЇ ТА ЇХ ЧАСТИНИ

Завершена

1 046 098.56 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 420.00 UAH
Період оскарження: 02.08.2019 11:41 - 15.08.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Про усунення порушення при проведенні процедури закупівлі

Номер: d1ec5c5375e94d2581ac943ff837c0f7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-02-000922-b.c3
Назва: Про усунення порушення при проведенні процедури закупівлі
Вимога:
За результатами проведеного аукціону відкритих торгів по закупівлі UA-2019-08-02-000922-b Код згідно ДК 021:2015 - 442100000-5 – Конструкції та їх частини (Лот 2 – швелер сталевий гнутий) (далі – закупівля), згідно Витягу № 1 з протоколу № 62 засідання тендерного комітету Філії «Старокостянтинівський завод залізобетонних шпал» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) від 27 серпня 2019 року була відхилена пропозиція ТОВ «ВАРТІС» далі -Учасник), як така що не відповідає вимогам тендерної документації відповідно до п. 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». У відповіді на вимогу від 28.08.2019 р. вих.№28/000922-b/1 Філією «Старокостянтинівський завод залізобетонних шпал» АТ «Українська залізниця» прийнято рішення відхилити вимогу Учасника, а рішення тендерного комітету філії від 27.08.2019 року залишити без змін. З боку ТОВ «ВАРТІС» були подані всі зазначені документи що відповідають умовам закупівлі (Тендерній документації). В складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ВАРТІС» надано: - креслення на швелер 100х50х4, ГОСТ 8278. Тобто Учасник на бажання Замовника, як задано в Технічній специфікації, надає саме швелер сталевий гнутий 100х50х4 мм, L=2969 мм Ще раз наголошуємо, що сертифікат підтверджує якість та походження продукції. Це підтвердження ГОСТ 8278-83 та нормативним документам. Виробники в своїх сертифікатах вказують мірні довжини згідно ГОСТів та нормативної документації. В складі тендерної пропозиції міститься: - додаток 3 Технічна специфікація на товар по Лоту 2, в якій зазначена довжина L=2696мм: - Додаток 5 Дані на товар, в якому також зазначена довжина L=2696мм В п. 1 Додатку 2 Тендерної документації Учасником зазначено, що ціна включає в себе всі витрати на транспортування, навантаження, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо. Учасник не повинен був вказувати окремо, щоб «здогадався Замовник» про порізку товару, тому як тендерна (цінова) пропозиція складена за Зразком тендерної документації Замовника Додатку 2. Поданими до пропозиції документами Учасник підтвердив відповідність продукції , яку він має намір постачати, заданим Замовником, у технічній специфікації тендерної документації, технічним вимогам. Учасником завантажено файли з інформацією про необхідні кількісні, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, а також дані про предмет закупівлі, що подаються в окремому файлі відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації закупівлі. Також відповідно до підпункту 2.2. пункту 4 Додатку 4 «Перелік документів та даних, що підтверджують відповідність технічним вимогам технічної специфікації про технічні та якісні вимоги до продукції» надано сканований зразок документа виробника – сертифікат якості № 32/1 від 22.04.2019 р., що підтверджує якість та походження продукції. Та при поставці буде надано оригінал документу з якості, що підтверджує відповідність. Зауваження до Учасника, що в складі тендерної пропозиції виробником не підтверджено можливість виготовлення необхідного Замовнику виду товару є необґрунтованим, тому як Учасником надано всі документи, передбачені тендерною документацією та не може бути підставою для відхилення відсутність документів, що не передбачені законодавством. Виробник не повинен в сертифікаті (паспорті) якості вказувати нестандартні (немірні) довжини товарів. Таким чином, ця вимога Замовника (надання копії сертифікату (паспорту) з немірною (нестандартною) характеристикою є необґрунтованою та порушує Закон. Згідно п. 3 ч. 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, що передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обгрунтованим, а специфікація повинна мати вираз «або еквівалент». Данна продукція вироблена згідно ГОСТу; ДСТУ (ТУ), що підтверджують відповідність товару вимогам шляхом надання сертифікатів якості, як зразку при подачі тендерної пропозиції та при поставці продукції оригіналу документу. Необхідно наголосити, що Учасник не повинен відповідати за вимоги щодо надання тих чи інших документів які затребував Замовник з порушенням вимог чинного законодавства. Замовник порушив: пункт 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником ( у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для відхилення замовником. Наголошуємо: Замовник не має права керуватись виключно своїми критеріями (поняттям), та трактувати чинний Закон на свій розсуд: «Тобто, враховуючи вказані дані, Ви мали надати сканований зразок документу виробника (ТОВ «СавВАТС»), що підтверджував би якість та походження продукції , запропонованої Вами до постачання (паспорт та /або сертифікат якості тощо) заданим у технічній специфікації тендерної документації вимогам, а саме: «100х50х4мм, L=2696 мм, ГОСТ 8278-83 та Креслення швелера 100х50х4, тобто розмірам, довжині, нормативному документу та кресленню. Фактично виробник не підтвердив можливість виготовлення необхідного замовнику виду товару.» Замовник повинен керуватися виключно Законом України «Про публічні закупівлі» тим самим не порушуючи Закон. Згідно вимог до учасників торгів зазначених замовником в Тендерній документації для проведення закупівлі ДК 021:2015 - 442100000-5 – Конструкції та їх частини (Лот 2 – швелер сталевий гнутий) Учасник ТОВ «ВАРТІС» надав у складі пропозиції всі зазначені документи не порушивши вимог Тендерної документації та Закон України «Про публічні закупівлі». Наголошуємо згідно ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Тобто замовник повинен розглядати пропозицію згідно вимог зазначених у тендерній документації. Вважаємо, що пропозицію, а в подальшому вимогу ТОВ «ВАРТІС» Замовником філією «Старокостянтинівський завод залізобетонних шпал» Акціонерного товариства «Українська залізниця» в складі тендерного комітету було відхилено та в подальшому призвело до дискваліфікації з порушенням умов тендерної документації, допущені порушення розгляду документів Учасника торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Було порушення, стосовно вимог до існуючих норм чинного законодавства України. Виявлені умисні порушення з розгляду поданих документів учасників, що носять явні дискримінаційні ознаки з підозрою про упереджене становище до учасників торгів, які несуть за собою корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення осіб, що вчинили злочин. А саме, не відповідне становище до усіх учасників торгів; прискіпливі зауваження до Учасників торгів; Замовником допущено порушення, що вплинули на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі. Враховуючи викладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» зазначені підстави та обґрунтування такого розгляду тендерних пропозицій не можуть бути прийняти ТОВ «ВАРТІС» як належні. Враховуючи наведене, звертаємося до Вас з вимогою на підставі ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: - усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель - анулювати протокол № 62 від 27 серпня 2019 року. Привести розгляд пропозицій учасників торгів згідно до норм чинного законодавства. - прийняти нове рішення про задоволення вимоги та визначити переможцем ТОВ «ВАРТІС»; -провести розгляд пропозицій учасників торгів, згідно норм чинного законодавства України. Якщо з боку Замовника філії «Старокостянтинівський завод залізобетонних шпал України» АТ Укрзалізниця не будуть усунені порушення дискримінаційного характеру то згідно норм чинного законодавства ТОВ «ВАРТІС» буде вимушена подати скаргу до органу оскарження та заяву до суду з приводу проведення закупівлі UA-2019-08-02-000922- b Код згідно ДК 021:2015 -44210000-5 «Конструкції та їх частини» (Лот 2 – швелер сталевий гнутий 100х50х4).
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Прийнято рішення відхилити вимогу ТОВ «Вартіс» у відкритих торгах по предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 44210000-5 – Конструкції та їх частини (протокол № 67 від 06.09.2019 року).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Про скасування рішення про переможця ПП "ЯРОМАК"

Номер: 80606e31ae9d42e1adc053e83372e37c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-02-000922-b.c2
Назва: Про скасування рішення про переможця ПП "ЯРОМАК"
Вимога:
За результатами проведеного аукціону відкритих торгів по закупівлі UA-2019-08-02-000922- b Код згідно ДК 021:2015 -44210000-5 «Конструкції та їх частини» (Лот 2 – швелер сталевий гнутий 100х50х4), згідно Витягу № 2 Протоколу №62 засідання тендерного комітету Філії «Старокостянтинівський завод залізобетонних шпал» АТ «Українська залізниця» від 27 серпня 2019 року ПП «ЯРОМАК» було визначено переможцем. Ознайомившись з вищевказаним протоколом ТОВ «ВАРТІС» не погоджується з даним рішенням та просить тендерний комітет звернути увагу на наступне. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон України «Про публічні закупівлі») – закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форма з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну (з урахуванням всіх податків, в тому числі ПДВ) та завантаження файлів з інформацією про необхідні кількісні, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, а також дані про предмет закупівлі, що подаються в окремому файлі (Додаток 1,3-5) Тендерна пропозиція ПП «ЯРОМАК» не містить: - Додаток 1 «Перелік та кількість товару по Лоту № 2»; - Додаток 3 «Технічна специфікація (ТС) по Лоту 2». Необхідно наголосити, що в тендерній пропозиції не міститься Додаток 2 «Тендерна пропозиція». Згідно ч. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасник повинен подати як частину тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність предмету закупівлі вимогам у Додатку 1 та Додатку 3. ПП «ЯРОМАК» не надано в складі пропозиції Додатки 1 та 3. Згідно тендерної документації завантажені документи, повинні містити підпис уповноваженої особи та печатку (за наявності). Копії документів, які долучаються Учасником до тендерної пропозиції, повинні бути завізовані уповноваженою особою, бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитатит документ Звертаємо увагу на те, що ПП «ЯРОМАК» в складі пропозиції надано не завізована уповноваженою особою копія аркуша за яким неможливо ідентифікувати документ під назвою «Статут ПП Яромак ст3» з однією сторінкою, яка містить п.4.2 Предмет діяльності підприємства. Надано аркуші під назвами «Витяг Яромак16.03.16 ст5.PDF», «Витяг Яромак16.03.16 ст4.PDF», «Витяг Яромак16.03.16 ст3.PDF», «Витяг Яромак16.03.16 ст2.PDF», «Витяг Яромак16.03.16 ст1.PDF», «Виписка Яромак ст1.PDF», «Виписка Яромак ст2.PDF», «Довідка з статистики Яромак ст2. PDF», «Довідка з статистики Яромак ст1. PDF» не завізовані уповноваженою особою учасника. Не надано жодного документа, який підтверджує те, що учасник ПП «ЯРОМАК» є виробником продукції за закупівлею, що не відповідає вимогам п. 3 Додатку 4 тендерної документації. В складі пропозиції надано паспорт якості надрукований самим ПП «ЯРОМАК», що не відповідає умовам тендерної документації тому, як ПП «ЯРОМАК» не є виробником швелера сталевого гнутого 100х50х4 мм. В наданих в тендерній пропозиції сторінок «Довідка з статистики Яромак ст2. PDF», «Довідка з статистики Яромак ст1.PDF» надання відомостей яких від 05.10.2015 року вказані такі види діяльності за КВЕД -2010, як 47.52 Роздрібна торгівля залізними виробами, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами в спеціалізованих магазинах; 22.29 Виробництво інших виробів із пластмас; 23.61 Виготовлення виробів із бетону для будівництва; 46.13 Діяльність посередників у торгівлі деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами; 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля; 47.19 Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах. Як вбачається з перелічених видів діяльності дані види не стосуються виробництва (гнуття) металевих конструкцій (виробів). Наголошуємо, що переможцем ПП «ЯРОМАК» не надано всі документи, або з порушенням приписів, які було зазначено тендерною документацією. Тендерним комітетом визначено переможця з порушенням норм діючого законодавства, а саме вимог умов тендерної документації, допущені порушення розгляду документів учасників торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно розділу V «Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця» - Методика оцінки, зазначено, що - при детальному вивченні тендерної пропозиції увага приділяється: а) правильності оформлення документів тендерної пропозиції відповідно встановлених форм; б) відповідності учасників кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника; в) відповідності тендерних пропозицій умовам цієї тендерної документації; г) іншим вимогам передбаченим тендерною документацією Але виявлені (умисні, допущені порушення) з розгляду поданих документів учасників, що носять явні дискримінаційні ознаки з підозрою про упереджене становище до учасників торгів, які несуть за собою корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Замовником допущено порушення, що вплинули на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі. Також, звертаємо увагу керівництва філії «Старокостянтинівський завод залізобетонних шпал України» АТ Укрзалізниця щодо відповідальних осіб тендерного комітету стосовно аналізу проведених результатів тендеру. Враховуючи викладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» зазначені підстави та обґрунтування такого розгляду тендерних пропозицій не можуть бути прийняти ТОВ «ВАРТІС» як належні. Враховуючи наведене, звертаємося до Вас з вимогою на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: - анулювати протокол № 62 від 27 серпня 2019 року. Привести розгляд пропозицій учасників торгів згідно до норм чинного законодавства. - відхилити Учасника ПП «ЯРОМАК» та прийняти нове рішення, яким визначити переможцем ТОВ «ВАРТІС»; Наголошуємо, якщо з боку Замовника філії «Старокостянтинівський завод залізобетонних шпал України» АТ Укрзалізниця не будуть усунені порушення дискримінаційного характеру то згідно норм чинного законодавства ТОВ «ВАРТІС» буде вимушене подати скаргу до органу оскарження, заяву до суду, заяву до Національного Антикорупційного Бюро України з приводу проведення закупівлі UA-2019-08-02-000922- b Код згідно ДК 021:2015 -44210000-5 «Конструкції та їх частини» (Лот 2 – швелер сталевий гнутий 100х50х4).
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимогу ТОВ "Вартіс" відхилено, рішення тендерного комітету філії "Старокостянтинівський завод ЗБШ" АТ "Укрзалізниця" залишено без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Про скасування рішення та визначення переможцнм ТОВ "ВАРТІС"

Номер: f43dfaffec2b4664b7abafaba4bbe3e8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-08-02-000922-b.c1
Назва: Про скасування рішення та визначення переможцнм ТОВ "ВАРТІС"
Вимога:
Вважаємо, що оцінка тендерної пропозиції ТОВ «ВАРТІС» не об’єктивна та упереджена, та в даній закупівлі є найбільш економічно вигідною та такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації. Необхідно зазначити, що усі зазначені документи, надані в складі пропозиції. Учасником було надано зразок документу виробника ТОВ «СавВатс» Сертифікат № 32/1 від 22.04.2019 року, що підтверджує якість та походження продукції. Просимо тендерний комітет звернути увагу на наступне. ТОВ «ВАРТІС» на вимогу п.п.2.2. п. 2 2 «Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію» Додатку 4 «Перелік документів та даних, що підтверджують відповідність технічним вимогам технічної специфікації про технічні та якісні вимоги до продукції» тендерної документації, було надано зразок сертифікату №32/1 від 22.04.2019 року Виробника ТОВ «СавВАТС» на швелер гнутий 100х50х4.0 розміром L=6000мм, що відповідає технічним вимогам тендерної документації та чинному законодавству України. Також в сертифікаті зазначено НТД – ГОСТ 8278-83. Згідно Додатку 3 тендерної документації «Технічна специфікація (ТС)» по Лоту 2 вказано: найменування товару (Марка, тип, вид) – швелер сталевий гнутий 100х50х4 мм. Технічні вимоги : 100х50х4мм, L=2696 мм ГОСТу 8278-83 Креслення швелера 100х50х4 Хочемо наголосити на те, що згідно технічних стандартів, ГОСТів, ТУ та ДСТУ довжини L=2696 мм не існує, вона не є стандартною. Згідно п. 8 ГОСТ 8278-83 швелери виготовляють довжиною від 3 до 11,8 м: - мірної довжини; - мірної довжини з немірними відрізками в кількості не більше 7% маси партії; кратної мірної довжини; кратної мірної довжини з немірними відрізками в кількості не більше 7% маси партії; - немірної довжини. Пунктом 9 ГОСТу 8278-83 зазначені параметри точності порізки. Тобто, довжина швелера L=2696 мм – це нестандартний розмір, та Учасником буде здійснено порізку швелера, виготовленого Виробником, такої довжини, яка зазначена в вимогах тендерної документації закупівлі. Саме тому, Виробниками завжди в сертифікатах зазначається мірна довжина. В ціні товару включена вартість і порізки металу. Відповідно до Академічного тлумачного словника української мови, «Зразок» - це пробний виріб; окремий предмет, річ із ряду однакових; це предмет за яким можна скласти уявлення про інші подібні предмети. Отже, вважаємо дії Замовника такими, що дискримінують ТОВ «ВАРТІС» та порушують право на участь у закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи наведене, звертаємося до Вас з вимогою на підставі ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «ВАРТІС» умовам тендерної документації, скасувати протокол № 62 засідання тендерного комітету Філії «Старокостянтинівський завод залізобетонних шпал» АТ «Українська залізниця» від 27 серпня 2019 року та прийняти нове рішення, яким визначити переможцем процедури закупівлі ТОВ «ВАРТІС».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимогу ТОВ "Вартіс" відхилено, рішення тендерного комітету філії "Старокостянтинівський завод ЗБШ" АТ "Укрзалізниця" залишено без змін
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так